دعا و سوره مجرب بازگشت مال از دست رفته و مال دزدیده شده

ذکر و دعا و سوره قرآنی برای برگشت مال دزدیده شده و از بین رفته در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعا و سوره مجرب بازگشت مال از دست رفته و مال دزدیده شدهرا برای شما عزیزان قرار دادیم . برای بازگشت سریع اموال گمشده و اموال دزدیده شده و اموال مفقود شده دعا و سوره قرآنی زیر بسیار موثر و مجرب می باشد . 

دعای بازگشت مال دزدیده شده,دعای برگشت مال دزدیده شده,دعای برگشتن مال دزدیده شده,دعا برای برگشتن مال گمشده,دعا برای بازگشت مال دزدیده شده

دعا و سوره مجرب بازگشت مال از دست رفته و مال دزدیده شده

دعا برای برگشت مال دزدیده شده,سوره قرآنی برگشت اموال گمشده,دعا برای پیدا کردن مال دزدیده شده,قویترین دعا برای بازگشت مال از دست رفته,سوره سریع الاجابه بازگشت پول و مال گم شده

دعا و سوره مجرب بازگشت مال از دست رفته و مال دزدیده شده

نیت کند و سوره طور را برای برگشت مال به دست و اختیار خویش قرائت نماید و صدقه دهد

دعای برگشت مال از دست رفته

اگر خداوند نعمتی را از شما گرفت به جای کفران نعمت این دعا را بخوانید:

«عَسي‏ رَبُّنا أَنْ يُبْدِلَنا خَيْراً مِنْها إِنَّا إِلي‏ رَبِّنا راغِبُونَ»

(آیه 32 سوره قلم)

«امیدواریم پروردگارمان (ما را ببخشد و) بهتر از آن به جای آن به ما بدهد، چرا که ما به او علاقه مندیم»

نکات مهم درباره دعای بازگشت مال از دست رفته

1- در دعا و گفتگو با خداوند كلمه‌ «رَبِّنا» را زياد بكار ببريم. در اين آيات چند بار اين كلمه تكرار شده است. (عَسى‌ رَبُّنا أَنْ يُبْدِلَنا… إِنَّا إِلى‌ رَبِّنا راغِبُونَ)

2- در تحليل و بررسى ناگوارى ها به كوتاهى‌هاى خودمان اعتراف كنيم و خداوند را منزه بدانيم. (سُبْحانَ رَبِّنا إِنَّا كُنَّا ظالِمِينَ)

3- ندادن حق ديگران، ظلم به خويش و طغيان به ديگران است. (إِنَّا كُنَّا ظالِمِينَ‌- إِنَّا كُنَّا طاغِينَ)

4- در برابر خداوند، به ضعف و زشتى عمل خود اعتراف بيشترى كنيم. (إِنَّا كُنَّا طاغِينَ) (چنانكه امام على (ع) در دعاى كميل مى‌گويد: «معتذرا نادما، منكسرا مستقيلا، مستغفرا منيبا مقرا مذعنا معترفا»)

5- به هنگام از دست دادن اموال دنيوى، به لطف و رحمت الهى اميدوار باشيد كه بهتر از آن را به شما بدهد. (عَسى‌ رَبُّنا أَنْ يُبْدِلَنا خَيْراً مِنْها)

6- دست خداوند براى تأمين و جبران باز است. گناهكاران مايوس نباشند و خود را براى هميشه شكست خورده نپندارند. (يُبْدِلَنا خَيْراً مِنْها)

7- هيچ وقت براى بازگشت به خدا دير نيست. (إِنَّا إِلى‌ رَبِّنا راغِبُونَ) (صاحبان باغ با مشاهده باغ سوخته، از خواب غفلت بيدار شدند و توبه كردند و به سوى خدا روى آوردند.)

برگرفته از سایت دعاگو

**********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.