دعا و طلسم مجرب چاق شدن,طلسم و دعای چاق شدن اعضای بدن

طلسم و دعای قوی و مجرب برای چاق شدن و چاق شدن نوزاد و کودک و چاق شدن شکم در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعا و طلسم مجرب چاق شدن,طلسم و دعای چاق شدن اعضای بدن را قرار دادیم . طلسم و دعای بسیار مجرب و تضمینی برای چاق شدن . برای چاق شدن علاوه بر تغذیه خوب می توان از طلسم و دعا نیز استفاده کرد . برای چاق شدن نوزاد و کودک و چاق شدن صورت و تمام اعضای بدن می توان از طلسم و دعای مجرب زیر استفاده کرد . سایت دعا 786 …

دعای چاق شدن,دعای چاق شدن صورت,دعای چاق شدن کودک,دعای چاق شدن نوزاد,دعای چاق شدن کل بدن,دعای چاق شدن اندام,دعا چاق شدن,دعای برای چاق شدن بدن,دعای برای چاق شدن نوزاد,دعا برای چاق شدن صورت,دعای چاقو,دعای چاقوی نذری,دعای چاقوی عید قربان,دعای چاقوی ذبح عید قربان,دعای چاقو هنگام ذبح قربانی,دعای روی چاقو برای عقیقه,دعای چاقی صورت,دعا چاقی صورت,دعا برای چاق شدن کودک,دعا برای چاق شدن کودک نی نی سایت,دعایی برای چاق شدن کودک,دعا برای چاق شدن کودکان,دعا جهت چاق شدن نوزاد,دعای چاق کننده

دعا و طلسم مجرب چاق شدن,طلسم و دعای چاق شدن اعضای بدن

طلسم برای چاق شدن,دعا برای چاق شدن,طلسم قوی و مجرب چاق شدن,نوشتن طلسم قوی برای چاق شدن,دعای تضمیمنی چاق شدن صورت,دعای چاق شدن کودک و نوزاد,طلسم چاق شدن پا و شکم و پهلو

دعا و طلسم مجرب چاق شدن,طلسم و دعای چاق شدن اعضای بدن

اخیراً گفتیم یا که برای سلامتی مضر است و از زندگی فعال ما جلوگیری می کند. اما افرادی نیز وجود دارند که دارای کمبود وزن هستند و احساس می کنند باید چاق تر به نظر برسند.

به هر حال ، لاغری همیشه توجیه پذیر نیست ، در زندگی مهم است که همه چیز هماهنگ و وزن باشد. مواردی از دست دادن وزن به دلیل بیماری وجود دارد.

روش های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد داروهای قومی، تنظیم غذا.

همچنین می توانید برای کمک به افزایش وزن دعا کنید.

حمام را با آب پر کنید ، طرح خاصی را روی آن بخوانید و در آن غوطه ور شوید.

دعا این است:

نازک ، در بنده خدا (نام) نایستید ،

نه در سر خشن ، نه در چشمانش ،

نه در ابروهای قهوه ای روشن ، نه در خون قرمز ،

نه در هفتاد رگ ،

در هفتاد مفصل نیست.

لاغری به جنگلهای تاریک برو

به باتلاق ، به سنگهای قابل اشتعال ،

در سواحل شیب دار ، در رودخانه های سریع,

روی شن های زرد

نازک نمانید ، لاغری و نیشگون گرفتن استخوان ها

بدن درد ندارد

بدون کشیدن ، بدون خمیازه.

نازکی ، نازکی ، برو شمال ،

آنجا شما گلبیسکه. آمین

آیین عبور برای بهتر شدن

پوسته را از تخم مرغ هایی که تخم مرغ ها از آن بیرون آمده اند بگیرید ، آنرا خرد کرده و سه بار در نیمه شب (ساعت 12 صبح) سه بار بجوشانید (جوش می آید – خاموش کنید ، کمی صبر کنید ، دوباره بجوشانید و به همین ترتیب 3 بار)

صبح زود در ساعت 4-5 ، قبل از اینکه پرندگان آواز بخوانند ، از رختخواب بیرون بیایند ، تخت را مرتب کنند ، سه بار آب را با پوسته بجوشانند و به حیاط بروند ، همه چیز را روی حصار توس بریزند (شما می توانید مال کس دیگه). در همان زمان

با بیان کلمات توطئه:

پرنده از دریچه خارج شد ، و من بنده خدا هستم (نام) درمان شد.

پروردگارا ، به من سیری بده. آمین

و فوراً بدون بازگشت به عقب برو این مراسم به مدت یک ماه کامل و بیشتر از سه بار در فواصل زمانی انجام می شود تا چاق نشود.

دعا برای افزایش وزن

یکی دیگر از ساده و نماز سبک… هنگام شستن ، بگویید:

من ، بنده خدا (نام) ، به دریا آبی می روم.
یک قو سفید از دریای آبی بیرون خواهد آمد ،
از آن قو سفید جاری می شود
آب به پایین می غلتد
این آب آسان نیست
این آب مقدس و زنده است.
بنابراین هر لاغری مرا از بین می برد.
چلپ چلوپ ، چلپ چلوپ ، من با مادر خدا صحبت می کنم.
به نام پدر و پسر و روح القدس.
اکنون و همیشه و همیشه و همیشه. آمین

توطئه آب

آنها هنگام شستشو در آب با آن صحبت می کنند. سپس آن را برداشته و به دروازه صاحبان ، جایی که خوک وجود دارد ، می ریزند.

من می دانم که چربی را از چه کسی برداشتم ، می دانم که لاغری خود را به چه کسی دادم. آمین

توطئه فلفل

آنها مراسم را در ماه کامل انجام می دهند. ظرف را قبل از طلوع آفتاب بپزید و قبل از ظهر همان روز آن را بخورید. آنها برای آینده آشپزی نمی کنند. دوره دو هفته است و همینطور هر روز. می توانید مواد پر کننده ، سبزیجات و گوشت را تغییر دهید.

شما باید سه فلفل دلمه ، پوست و مواد را با گوشت چرخ کرده همراه داشته باشید ، در حالی که موارد زیر را روی آنها می گویید:

من لاغری را اصلاح می کنم ، نازکی را سوخت می گیرم. برای امروز. برای فردا. برای همیشه.

وقتی فلفل ها پخته شدند ، درست قبل از خوردن آنها ، نجوا کنید

لاغری اصلاح شده ، نازکی در جایی که لازم است جمع می شود – ارسال می شود. آمین

شما باید مخفیانه از سایر اعضای خانواده ، فلفل را فقط برای خود بپزید و البته ، به تنهایی غذا بخورید.
سیب

سه سیب بردارید و سه بار توطئه بر روی آنها نجوا کنید:

من بلوک مایع ، شما لاغری را برطرف می کنید ، برای من سلامتی ، بدن من ، برده ها (نام) بریزید ،

شما از این بیماری بهبود می یابید! برای امروز. برای فردا. برای همیشه. بگذار اینجوری باشه!

شروع به انجام این آیین در ماه کامل کنید. قبل از طلوع آفتاب با سیب صحبت کنید

و تا ظهر همان روز غذا بخورید. این دوره سه هفته است ، روزانه دستکاری کنید.

خوب ، در نتیجه ، نگران نباشید که وزن کمی دارید ، همه چیز با گذشت زمان تغییر می کند ، ممکن است چیزی در بدن تغییر کند ، متابولیسم به طور متفاوتی انجام شود و وزن دلخواه را بدست آورید. و به یاد داشته باشید ، افراد لاغر از سلامت بیشتری برخوردارند و عمر طولانی تری دارند.

این اتفاق می افتد که یک فرد به طور طبیعی بسیار لاغر است. آنها می گویند او چنین ژنتیکی دارد و بهتر شدن برای او بسیار دشوار است. این اتفاق می افتد که لاغری حتی با آسیب یا بیماری همراه است. در این حالت روش های سنتی برای افزایش وزن بی نتیجه هستند. می توانید سعی کنید با کمک توطئه های مختلف از لاغری خلاص شوید. به طور کلی ، بهتر است وقتی به آنها متوسل شد که دیگر روشها بی فایده شده اند.

توطئه های ساده از لاغری

وجود تعداد زیادی ازتوطئه های مختلف از لاغری اجرای برخی از آنها بسیار دشوار است. با این حال ، تعداد کافی توطئه کاملاً ساده وجود دارد که هر شخصی می تواند انجام دهد. اگر به کمک چنین توطئه هایی متوسل شوید ، می توانید به طور دائم از لاغری بیش از حد خلاص شوید. در هر صورت ، شما باید صبور باشید ، زیرا گاهی اوقات به دست آوردن کیلوگرم عزیز خود بسیار دشوار است. بیایید به یکی از این توطئه های موثر و نسبتاً ساده – توطئه ای از نازکی روی آب – نگاهی بیندازیم. ابتدا باید کلمات گرامی را روی آب بگویید و سپس در آن غوطه ور شوید. این مراسم باید جمعه انجام شود. کلمات توطئه به شرح زیر است:

“لاغری ، در غلام (نام) ، نه در سر خشن ، نه در چشم او ، نه در ابروهای قهوه ای روشن ، نه در خون قرمز ، نه در هفتاد رگ و نه در هفتاد مفصل بایستید. لاغر ، به جنگل های تاریک ، به باتلاق ها ، به سنگ های قابل احتراق ، به ساحل های شیب دار ، به رودخانه های سریع ، به ماسه های زرد بروید. بایستید ، لاغری ، نیشگون گرفتن در استخوان ها ، نه در بدن – درد ، بدون کشیدن ، بدون خمیازه کشیدن. لاغری ، لاغری ، به شمال برو ، آنجا گلبس هستی. آمین ».

روشی از لاغری با خوک

یک توطئه از لاغری وجود دارد که نیاز به شرکت یک خوک دارد. البته همه قادر به یافتن این حیوان خنده دار نخواهند بود. انجام این کار در شهر بسیار دشوار خواهد بود. با این حال ، اگر اغلب وقت خود را در روستا یا کشور می گذرانید ، می توانید از چنین توطئه ای استفاده کنید. شما باید با شستن در آب ، این کلمات را تکرار کنید: “من می دانم که چربی را از چه کسی جدا کردم ، زیرا می دانم لاغری خود را به چه کسی داده ام. آمین ». وقتی این کلمات را می خوانید ، باید این آب را به خوک ها ارجاع دهید. این به شما کمک می کند تا یک بار و برای همیشه از لاغری خلاص شوید.

در این مقاله ، من ، جادوگر سرگئی آرتگروم ، توطئه هایی برای لاغری و اشتها به شما می دهم. لاغری دردناک ، لاغری کمتر از عکس آن است – چاقی. لاغری بیش از حد لاجرم بر رفاه فرد تأثیر می گذارد. ضعف ، فرسودگی ، خستگی ، تغییر در وضعیت روانی به طور حتم فرد مبتلا به کاشکسی را همراهی می کند.

برای چاق شدن بدن

قبل از غذا خوردن بخوانید

بسم الله الرحمن الرحیم
فَكَسَوْنَا الْعِظَامَ لَحْمًا
ثُمَّ أَنشَأْنَاهُ خَلْقًا آخَرَ
فَتَبَارَكَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِین
(آیه 14 از سوره شریفه المؤمنون)

سپس انگشت سبابه خود رو بر ناف خود گذاشته 3 بارسوره شریفه توحید رو بخونین وشروع به خوردن غذا نمائید.

مرتب تکرار کنید تا بأمر خدا چاق و تپل بشید.

,دعای چاق شدن,دعای چاق شدن صورت,دعای چاق شدن کودک,دعای چاق شدن نوزاد,دعای چاق شدن کل بدن,دعای چاق شدن اندام,دعا چاق شدن,دعای برای چاق شدن بدن,دعای برای چاق شدن نوزاد,دعا برای چاق شدن صورت,دعا برای چاق شدن صورت نی نی سایت,دعای مجرب برای چاق شدن صورت,دعای قرانی برای چاق شدن صورت,دعا چاق شدن صورت,دعا برای چاق شدن صورت و بدن,دعا برای چاق شدن کودک,دعا برای چاق شدن کودک نی نی سایت,دعایی برای چاق شدن کودک,دعا برای چاق شدن کودکان,دعا جهت چاق شدن نوزاد,دعا برای چاق شدن کل بدن,دعا برای چاق شدن اندام,دعای چاق شدن سریع,دعا برای چاق شدن نی نی سایت,دعا برای چاق شدن,دعا برای چاق شدن سریع,دعا براي چاق شدن,دعا برای چاق شدن بدن,دعا برای چاق شدن بدن و صورت,دعا برای چاق شدن نوزاد,دعایی برای چاق شدن صورت,ویتامین دعا برای چاق شدن صورت,طلسم چاقو چیست,طلسم با چاقو,طلسم محبت با چاقو,طلسم بستن مرد با چاقو,طلسم روی چاقو,نوشتن طلسم روی چاقو,طلسم قفل و چاقو,طلسم برای چاق شدن بدن,چاق شدن صورت,چاق شدن صورت نی نی سایت,چاق شدن صورت در یک هفته,چاق شدن صورت با شیر خشک,چاق شدن صورت با تغذیه,چاق شدن صورت با سیب زمینی,چاق شدن صورت در عرض دو هفته,چاق شدن صورت دکتر خیراندیش,چاق شدن صورت در دوران شیردهی,چاق شدن صورت با ویتامین E,چاق شدن سریع,چاق شدن سریع صورت,چاق شدن سریع کودکان,چاق شدن سریع صورت با قرص,چاق شدن سریع صورت با نشاسته,چاق شدن سریع نی نی سایت,چاق شدن سریع صورت دکتر ضیایی,چاق شدن سریع صورت نی نی سایت,چاق شدن سریع در یک هفته,چاق شدن سریع بدن,چاق شدن سریع صورت در یک هفته,چاق شدن سریع صورت با شیر خشک,چاق شدن سريع صورت,چاق شدن سریع صورت با جوانه گندم,چاق شدن سریع صورت در طب سنتی,چاق شدن در خواب,چاق شدن در خواب چه تعبیری دارد,چاق شدن در خواب به چه معناست,چاق شدن در خواب تعبیرش چیست,چاق شدن صورت در خواب,معنی چاق شدن در خواب,چاق شدن پا در خواب,چاق شدن همسر در خواب,تعبیر چاق شدن دیگران در خواب,دیدن چاق شدن مرده در خواب,چاق شدن در یک هفته,چاق شدن در یک هفته صورت,چاق شدن در يك هفته,چاق شدن در یک هفته با قرص,چاق شدن در یک هفته نی نی سایت,چاق شدن در یک هفته با شیر خشک,چاق شدن در عرض یک هفته,چاق شدن پاها در یک هفته,چاق شدن صورت در یک هفته نی نی سایت,ورزش چاق شدن در یک هفته,چاق شدن نی نی سایت,چاق شدن ني ني سايت,تجربیات چاق شدن نی نی سایت,گروه چاق شدن نی نی سایت,روشهای چاق شدن نی نی سایت,چاق شدن قطعی نی نی سایت,چاق شدن ران نی نی سایت,چاق شدن کودک نی نی سایت

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.