دعا و نسخه قوی برای تقویت اراده و پشتکار

ذکر و دعای افزایش اراده و تقویت پشتکار در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعا و نسخه قوی برای تقویت اراده و پشتکار ؤا قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل قوی و تضمینی و مجرب برای افزایش اراده و تقویت اراده و پشتکار . اگر کسی اراده و پشتکارش ضعیف شده باشد این دعا و نسخه برای تقویت و افزایش اراده و پشتکار بسیار موثر می باشد ..

دعا و نسخه قوی برای تقویت اراده و پشتکار

دعا برای تقویت اراده,نسخه قوی برای تقویت پشتکار,ذکر و دعای تقویت اراده,دستورالعمل قوی برای تقویت اراده,دعا و نسخه قرآنی تقویت پشتکار و اراده انسان

دعا و نسخه قوی برای تقویت اراده و پشتکار

تلاش شما برای برنامه ریزی مناسب، ستودنی است. اما شما باید نقاط مثبت و خوبی های خودتان را ببینید و به کارهایی که به خوبی انجام داده اید توجه بیشتری داشته باشید.

شما می توانید با توجه و تحسین نقاط قوتتان به خودتان پاداش دهید. (هر چند پاداش به گفتن یک کلمه افتخار آمیز به خودتان باشد).

🔹 از طرفی هنگامی که با مشکل عمل نکردن به برنامه مواجه شدید، سرزنش کردن خودتان، نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه باعث کاهش اعتماد به نفس و ضعف اراده می شود.

🔵ضمن اینکه برنامه ریزی اصولی دارد که باید با آن اصول آشنا شد. به عنوان نمونه برنامۀ خوب برنامه ای است که باید قابلیت اجرا داشته باشد، و برنامه ای که قابل اجرا نیست و یا اجرای آن بسیار دشوار است، در واقع مشکل از خود برنامه است نه از اجرا کنندۀ برنامه.

پس گاهی اوقات، این برنامه است که نیاز به بازنگری دارد.

اما با این حال، برای بهتر شدن وضعیت، و عملی کردن برنامه هایتان، توجه به راهکارهای زیر می تواند به شما کمک کند:

1️⃣. همیشه خودتان را بدون قید و شرط قبول کنید و خودتان را به عنوان اینکه صرفا یک انسان هستید تحویل بگیرید و به خودتان افتخار کنید.

2️⃣. سعی کنید هر کاری را که می خواهید شروع کنید حداقل یک هفته بدون اقدام عملی، محدودیت ها، امتیازات، توانایی ها، موفقیت ها و شکست های خودتان را بنویسید. برای این کار از افرادی که در این زمینه مطلع هستند کمک بگیرید.

3️⃣. اهداف تان را از شروع آن کار و به طور کلی اهداف تان را در زندگی با در نظر گرفتن شرایط مختلف انسانی مانند سن، شخصیت، سلیقه ها و علاقه ها ترسیم کنید.

4️⃣. اهداف بزرگ را به اهداف کوچک ماهانه، هفتگی و روزانه بر حسب اولویت تقسیم بندی کنید.

5️⃣. هر هدفی را که انجام دادید هر چند کوچک، آن را بی ارزش نپندارید و به خودتان پاداش دهید. در ضمن در برنامه روزانه تفریحات مختلف و کارهایی که باعث شادابی و افزایش انگیزه شما می شود بگنجانید. به عنوان نمونه ورزشهای روح افزا مانند شنا، کوه نوردی، بیابانگردی و… می تواند هم سبب افزایش قدرت اراده تان و هم باعث داشتن وقت برای تفریح روزانه تان باشد.

6️⃣. وقتی که احساس تنبلی، خستگی و بی ارادگی می کنید، منتظر نباشید و اقدام کنید. چرا که وقتی شروع کردید خواهید دید که حس و حال انجام برنامه می آید و بعد از مدتی با تقویت خودتان و پاداش دادن به خودتان بعد از انجام هر برنامه ای، به موفقیت در برنامه و انجام برنامه ها نزدیکتر می شوید.

7️⃣. در طی مدت یک هفته و برای هر روز دقایقی را به ارزیابی خود بپردازید، و ببینید که چند درصد کارهایتان از روی اراده بوده و چند درصد بدون اراده. در واقع متوجه خواهید شد که اعمالی که از روی اراده انجام شده بازده بیشتری خواهند داشت.

8️⃣. شما باید تلقین های منفی را کم کم از زبان و ذهن خود خارج کنید و از به زبان آوردن مفاهیمی همچون اینکه: نمیتونم برنامه ام را عملیش کنم ارادم خیلی خیلی ضعیف هست و خیلی زود کم میارم، خیلی تنبل و بی حوصله ام، اعتمادبه نفسم صفر هست، باید خودداری نمود.
بلکه در مقابل کلماتی که اراده شما را تقویت می‌کنند بر زبان بیاورید

مانند اینکه:

من این برنامه را به هر قیمتی باید انجام دهم یا هیچ چیزی مانع کار من نمی‌شود یا رسیدن به اراده قوی برای من آسان است.

منبع : سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.