ذکر و دعاهای باطل سحر و طلسم و دفع امواج و انرژی های منفی

ذکر و دعا و آیات قرآنی برای دفع و باطل کردن سحر و طلسم در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com ذکر و دعاهای باطل سحر و طلسم و دفع امواج و انرژی های منفی را قرار دادیم . مجموعه ای از آیات و سوره های قرآنی و ذکر و دعاهای مجرب و قوی برای باطل کردن هرگونه سحر و جادو و طلسم و در امان ماندن و محفوظ ماندن از سحر و طلسم و دفع و از بین بردن انرژی های منفی و امواج منفی …

دعای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر و جادو,دعای باطل سحر عمری,دعای باطل سحر قفل,دعای باطل سحر قوی و فوری,دعای باطل سحر حضرت زهرا,دعای باطل سحر با اسفند,دعای باطل سحر از ایت الله بهجت,دعای دفع طلسم همزاد,دعای دفع طلسم قوی,دعای دفع طلسم دفینه,دعای دفع طلسم و چشم زخم,دعای دفع طلسم چیست,دعای رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم و چشم زخم,دعای رفع طلسم رزق و روزی,دعای دفع انرژی های منفی

ذکر و دعاهای باطل سحر و طلسم و دفع امواج و انرژی های منفی

ذکر قوی باطل کردن سحر و طلسم,دعاهای از بین رفتن سحر و طلسم,ذکر قوی و مجرب دفع امواج منفی,دعاهای دفع انرژی های منفی,اذکار و ادعیه باطل سحر و طلسم,دستورالعمل قرآنی دفع سحر و جادو,نسخه قرآنی دفع انرژی ها و امواج منفی

ذکر و دعاهای باطل سحر و طلسم و دفع امواج و انرژی های منفی

دستورالعمل های قرآنی برای دفع سحر و دفع امواج درون و برون :

همیشه قرآن کوچک همراه داشته باشید.

سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید.(حداقل سه مرتبه اول صبح و سه مرتبه اول شب خوانده شود. )

به وقت خواب سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس را بخوانید.

 پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید.

به اذان توجه نموده و همراه با موذن زمزمه کنید.(حداقل یک اذان در شبانه روز)

معوذتین(سوره های فلق و ناس)را نوشته و همراه خود نگهدارد.(روی کاغذ سفید و بدون خط یا پوست آهو نوشته و یا روی نقره یا عقیق حک نماید. )

هر روز چهار جهت منزل سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس (به ترتیبی که در قرآن آمده) بخوانید و فوت نمایید.

هر روز آیه هشتاد و یک سوره اسراء را هفت مرتبه به لیوانی از آب بخواند و بیاشامد. و آیه این است: وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً (لیوانی تازه ، مخصوص این کار کنار بگذارید)

آیه صد سوره نساء را نوشته و فرد سحر زده از گردن بیاویزد.

آیه این است:

وَمَن يُهَاجِرْ فِي سَبِيلِ اللّهِ يَجِدْ فِي الأَرْضِ مُرَاغَماً كَثِيراً وَسَعَةً وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِراً إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَكَانَ اللّهُ غَفُوراً رَّحِيماً

(با خودکار نوشته نشود.با چیزی که طبیعی است مثل زعفران یا زغال بنویسید ، مدادهای امروزی مناسب است.

اگر با زعفران می خواهید بنویسید کمی زعفران را بامقداری آب جوش ذر استکان کوچک مخلوط کنید و سپس روی آن گلاب بریزید بعد از این که سرد شد می توانید با هر وسیله ی نوک تیز فلزی مانند قلم های نقشه کشی [راپید یا روترینگ] و یا با خود نویس بنویسید)

اسپند همراه با کمی کندر دود کنید و به هنگام دود کردن سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس را قرائت نمایید. ( برای تطهیر مکان و دفع چشم زخم و دفع جادو / حداقل هفته ای دو بار )

هر شب هفت مرتبه سوره تکویر را در خانه بخواند موضع سحر به لطف و کرم الهی معلوم شود.

دستورالعمل دعای چهل کلید را انجام دهید.(دعای چهل کلید برای بخت گشایی ، محبت بین زن و شو هر ، دفع سحر و جادو ، محفوظ ماندن از تمامی بلاها و مکر مکاران و سحر ساحران می باشد)توضیح آن در همین وبلاگ آمده است.

هفتاد مرتبه آیه سی و سوم سوره الرحمن را به کاسه آب پاکی بخواند و به گو شه های محل کسب و جلوی منزل مسکونی خود بپاشد. آیه این است :

يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ(هفته ای یکبار)

روز یکشنبه سوره مبارکه مزمل را با وضو ، به گلاب و زعفران نوشته و در آب پاک شسته و شخص سحر زده بنوشد.

دو رکعت نماز بخواند رکعت اول پس از سوره حمد یک بار سوره کافرون و آیه لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ را هر چقدر می تواند تکرار کند ودر رکعت دوم پس از حمد هفت بار سوره کافرون را بدون تکرار آیه بخواند ، هرسحری برای شخص کرده باشند باطل می شود.(روز های چهارشنبه و با صدای آهسته)

الف: آیه وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً ( اسراء آیه ۸۱ ) همراه با نقش شرف الشمس به مشک زعفران بر ظرف چینی (سفید ، تازه و مصرف نشده) نوشته و بشوید و بیاشامد اگر جمیع ساحران جمع گردند از سحر کردن او عاجز شوند…..

ب:و یا روی کاغذ زرد نوشته و یا بر روی عقیق زرد حک کند و همراه خود نماید .(دو دستور العمل مجزا میباشد. )

نکات مهم :

سوره “عبس” را به مدت چهل شب هرشبی چهل و یک مرتبه به نیت دفع جن و دفع سحر و فتح طریق بخوانید.

(اگر فرصت آن نیست که این سوره را با اعمال فوق (1 تا 16)انجام دهید ، می توانید پس از آن که اعمال فوق را به اتمام رساندید چهل شب مجزا این سوره را تلاوت نمائید)

در انجام اعمال فوق در هفته اول ترس ، استرس ، اضطراب ، دلهره و دلشوره ، خواب های وحشتناک و کابوس ، سرگیجه و سر درد ، تهوع ، بی حوصلگی و کلافگی بر شما روی می دهد دلیل آن برون ریزی نیروهای منفی از وجودتان می باشد. این حالت های مذکور ممکن است برخی موارد آن رخ دهد و در همه اشخاص یکسان نیست. بستگی به شدت سحر و جادو و موکل های آن دارد)

با توجه به آیات و سخنان بزرگان سحر در وجود آدمی تاثیر گذار است و همچنین تاثیر سحر در وجود مقدس پیامبر به گفته برخی از مفسرین مشهور ؛ خاصیت سحر در به وجود آمدن محبت و بغض و غم و نظایر آن ثابت می گردد و در این عمل شیاطین دخیل می باشند .

سحر یعنی گماردن موکلان شیطانی و اجنه کافر بر یک شخص از راههای خاص. این کار از گناهان کبیره محسوب می شود و حرام مسلّم است.

شرایط ختوم و اذکار:

هر ختم و دعایی دو نوع شرط دارد یکی شرایط عمومی و یکی شرایط اختصاصی:

شرایط اختصاصی یعنی شرایط که فقط خاص ان ختم است مثلا میگویند فلان دعا را حتما فلان روز بخواند و…

اما شرایط عمومی شرایطی است که در بین تمام ختم ها و ادعیه ها مشترک است:

١ـ شرایط ظاهری شخص:

بهتر است هنگام ختم لباس ِ سفید (اگر نبود رنگ روشن) بر تن کنید،یقه ی لباس و دکمه ها کامل بسته باشد،(خانمها چادر نماز سفید و کاملا پوشیده) لباس باید کاملا مُطهر باشد همچنین خود شخص معطر باشد

وضوی کامل گرفتن و مسواک زدن و شانه زدن موی سر قبل از ختم هم مزید برعلت است.

٢ـ شرایط مکانی:

بهتر است ختم در مکانهای مقدس مثل مسجد،حسینه و یا حرم امامزادگان باشد،اما اگر این شرایط فراهم نبود در یک اتاق خلوت انجام دهد نه در اتاقی ختم بگیرد که پشت سرش هم عکس فلان بازیگر زن ِ بی حجاب یا فلان فتوبالیست و….است یا در ان مکان پراست از لب تاب و سی دی و فلشِ پر از لغویات و الات گناه

همچنین وقتی ختم را شروع میکند یک عود یا عنبر بو روشن کند و روبه قبله انجام دهد و از اول تا اخر ختم رو از قبله برنگرداند و به اطراف نگاه نکند.

٣ـ شرایط سوم :

در وسط ختم با کسی حرف نزد ختم را پیوسته و اهسته انجام دهد ، حتما معنی عباراتی را که میخواند بداند یعنی بداند که چه میگوید و حالت تضرع(گریه ) داشته باشد.

حتما قبل از شروع دو رکعت نماز حاجت بخواند

۴ـ شرایط اعتقادی:

مهمترین و کلیدی ترین بخش در استجابت ختم و ذکر همین است یعنی داشتن اعتقاد کامل

اعتقاد کامل داشتن یعنی چه؟

یعنی اینکه شما به این امر کاملا ایمان داشته باشید این ختم یا ذکری که گرفتید تنها راه در نجات شماست و یقین صد در صد داشته باشید که خدا صدای شما را میشنود و دعای شما را مستجاب میکند.

متاسفانه خیلی وقتها علت اینکه دعا استجابت نمیشود این است که شخص ختم را میگیرد ولی برای امتحان یعنی با خودش میگوید اینم انجام بدهم ببینم چه میشود یا اینکه در همان وسط ختم به ان شک میکند که نکند این هم مستجاب نشود؟

یا یک ختم میگیرد و درکنارش چند ختم دیگه هم میگرید که کاری اشتباه است وقتی شما چند ختم میگیری یعنی به ختمی که گرفته ای اعتقاد نداری و شک داری

۵ـ شرایط پنجم :

از چند روزقبل از ختم از جمیع گناهان توبه کند و ترک محرمات کند و از سخن لغو و بیهوده و پر خوری پرهیز کند و نماز اول وقت را سرلوحه ی خود قرار دهد.

٦ـ شرایط ششم :

بعد از تمام شدن ختم مبلغی به عنوان ذکات دعا بدهد،یعنی یا یک گرسنه را در راه خدا سیر کند یا مبلغی در حد توانش به مسکینی بپردازد

متاسفانه عده ای وقتی میخواهند صدقه بدهند یک پول خورد مثلا صد تومنی که دیگه نیازی بهش ندارند را صدقه میدهند درحالی که خداوند می فرماید انفقوا مما تحبون یعنی از چیزهایی که دوست دارید انفاق کنید همچنین می فرماید لاتبطلو صدقاتکم بالمن و الاذی و…..

برگرفته از دعا سایت

******************************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.