راهکاری برای باز شدن گره زندگی و گشایش در سختی و مشکلات

دعای مجرب و راهکار قرآنی برای گره گشایی از مشکلات و باز شدن گره های کار در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com راهکاری برای باز شدن گره زندگی و گشایش در سختی و مشکلات را قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل و راهکار قرآنی مجرب و سریع الاجابه برای کارگشایی و گره گشایی از مشکلات و سختی های زندگی و باز شدن گره های کار و گره های زندگی . اگر احساس می کنید در کسب و کار و زندگی تان گره افتاده و دچار مشکلات و سختی و گرفتاری شده اید برای گشایش کار و باز شدن گره های زندگی می توانید از راهکار و دعاهای قرآنی زیر استفاده کنید …

دعای باز شدن گره از کار,دعای باز شدن گره های کور,دعای باز شدن گره ازدواج,دعای باز شدن گره از کار نی نی سایت,دعای باز شدن گره از زبان,دعای باز شدن گره کور,دعای باز شدن گره در زندگی, دعای گره گشایی در کار,دعای گره گشایی مالی,دعای گره گشایی بخت,دعای گره گشایی مشکلات,دعای گره گشایی زبان,دعای گره گشایی صوتی,دعای گره گشایی سریع,دعای گره گشایی نی نی سایت, دعای کارگشایی نی نی سایت,دعای کارگشایی یوسف و زلیخا,دعای کارگشایی فوری,دعای کارگشایی و رزق و روزی,دعای کارگشایی قرانی,دعای کارگشایی چیست,دعای کارگشایی اهنوسی,دعای کارگشایی در مفاتیح

راهکاری برای باز شدن گره زندگی و گشایش در سختی و مشکلات

راهکار قرآنی گره گشایی,راهکار سریع الاجابه باز شدن گره مشکلات,راهکار تضمینی باز شدن گره کسب و کار,راهکار گشایش کار و کارگشایی,راهکار قوی و مجرب گشایش در بستگی ها,راهکاری برای رفع بستگی و باز شدن گره کار,اذکار و ادعیه کارگشایی,دعای گره گشایی از مشکل و سختی

راهکاری برای باز شدن گره زندگی و گشایش در سختی و مشکلات

این روزها زندگی مردم گره خورده به مشکلات و در هم تنیدگی ها. از این رو همه به دنبال گشایشی در گره کار خود و به دنبال دعا و ذکری برای تسکین خود و گره گشایی در امورشان هستند.

از این رو تعدادی از ادعیه برای گشایش کارها را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

امام سجاد(علیه السلام) در دعای ۵۴ صحیفه سجادیه فرموده اند :

هر گاه اندوه و گرفتاری دنیا به شما روی آورد این گونه خدا را بخوانید:

«یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَهِ وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی.

آن گاه آیه الکرسی (آیه ۲۵۵ سوره بقره) و سوره فلق و ناس و توحید را بخوانید و بگویید:

«ای خدای من، مانند کسی که نیازمندیش به نهایت رسیده و فریادرسی نمی یابد و نیرویش سست شده و نیرودهنده ای نمی شناسد و گناهانش بسیار است و آمرزنده ای سراغ ندارد… جان مرا آن دم بازستان که در ایمان استوار باشم و رشته نیاز مرا از این جهان بگسل و میل و رغبت و نیاز مرا به آنچه در نزد توست قرار ده… خدایا میل و نیاز مرا در درخواست از خودت آن گونه قرار ده که آنچه دوستانت از تو می خواهند من نیز از تو بخواهم و از آنچه می ترسند بترسم…».

الف. خداوند متعال می‌فرماید:

«و قال ربکم ادعونی استجب لکم»

معنی :

«و پروردگارتان فرمود: مرا بخوانید تا شما را اجابت کنم.»

از آیه مذکور بر می‌آید که دعا کردن، محبوب خداوند متعال است و از طرفی بعد از دعا، وعده استجابت داده شده است؛ ولی این وعده مشروط می‌باشد؛ یعنی تنها دعایی به اجابت می‌رسد که شرایط لازم در «دعا» را داشته باشد.

از جمله شرایطی که در دعا ذکر شده عبارتند از:

توجه کامل در دعا؛ ۲. اصرار در دعا و اطمینان نسبت به برآورده شدن آن؛ ۳. نام بردن آنچه از خداوند می‌خواهد؛ ۴. تضرع ۵. گریه کردن، هر چند کم باشد؛ ۶. ستایش خداوند و صلوات بر پیامبر اکرم و اهل بیت آن حضرت ـ علیهم السّلام ـ پیش از دعا؛ ۷. استجابت دعا به مصلحت او باشد. ۸. توبه؛ ۹. حضور قلب؛ ۱۰. اطاعت و به جا آوردن واجبات و ترک محرمات و….

ب. اگر مشکل انسان مشکلی ویژه است به دعاهایی که وارد شده می‌توان مراجعه کرد.

به عنوان مثال اگر انسان به کسی مقروض و بدهکار است، دعای ادای دین و قرض را بخواند، اگر گم‌شده‌ای دارد دعای پیدا شدن گم شده را بخواند و…

راهکار مجرب دیگر برای گره گشایی از سختی ها و مشکلات :

اول صدقه دهید، دوم ردِ مظالم دهید که اگر احیاناً به کسی ظلم کردید و نفرین یا آهی پشت سرتان است و به زندگی‌تان گره انداخته، بدین وسیله اطلاح شود. سوم حدیث کساء بخوانید اگرچه یک نفر باشید و اگر توانستید چند نفر را دور خود جمع کنید و با هم بخوانید و در انتهای دعا، به حضرت زهراء سلام‌‌الله‌علیها توسّل کنید؛ چراکه محور حدیث کساء ایشان است و چهارم؛ اگر امکان داشت قربانی کنید.

برگرفته از دعا سایت

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.