رمزگشایی بوی بد و گندیده در حفاری زمین در گنج و دفینه یابی

آیا بوی بد و بوی فاضلاب و گندیده در حفاری نشانه وجود گنج و دفینه است در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی doa786.com رمزگشایی بوی بد و گندیده در حفاری زمین در گنج و دفینه یابی را قرار دادیم . اگر در حین حفاری زمین برای پیدا کردن گنج و دفینه با بوی بد و گندیده مثل بوی فاضلاب روبرو شدید این به معنی علائم و نشانه وجود گنج و دفینه نیست …

رمزگشایی بوی بد و گندیده در حفاری زمین در گنج و دفینه یابی

رمزگشایی بوی بد و گندیده در حفاری زمین در گنج و دفینه یابی,معنی و مفهوم بوی دفینه,آیا دفینه بوی خاصی دارد,آثار و نشانه بوی دفینه,کارشناسی بوی دفینه,آیا بوی بد در حفاری نشانه گنج و دفینه است,مفهوم بوی گندیده و بوی بد در حفاری زمین,بوی دفینه در گنج یابی,بوی فاضلاب و بوی بد در حفاری زمین در دفینه یابی

رمزگشایی بوی بد و گندیده در حفاری زمین در گنج و دفینه یابی

مواردی در مورد بوی دفینه :

اکثر اتاقکها در اثر گذر زمان براثر عوامل طبیعی مثل زلزله ها درزهایی درونشون ایجاد مبشه و گازها تخلیه شدن و البته درمورد سیاست های کاری که اتاقک ها در جایی باشن که قبل رسیدن بهشون باید از دالان عبور کرد و تهویه هوا و هواکش براش طراحی شده باشه که هوا کاملا عبور و مرور داشته باشه.

و اینکه گاهی شما میبینید اتاقکی وجود داره که کاملا فضای دور با گل پخته و اهک عایق شده و شکاف ریز نمیتونه عاملی برای خروج گاز باشه.

ببینید درمورد بویی که گفته میشه بیشتر دوستانی که در شمال کشور کار میکنن شنیدن بوی فاضلاب یعنی رسیدن به موفقیت و یعنی این بو همان بوی دفینه است نه اینطور نیست . تو شمال به دلیل رطوبت بالا و وجود اهک و گل رس شما در عمق بالای چهار متر به دلیل گل و اهک و جذب رطوبت بوی بدی و گندیده ای رو احساس میکنید چون زیر زمین هوا تردد نداره و در همون لحظه برداشت خاک و برخورد هوای بیرون به داخل و ترکیبشون باهم شما چنیین بویی رو حس خواهید کرد.

خود اهک یک عامل اصلی گاز بسیار مخرب و کشنده است پس هر گازیو به دفینه مربوط ندید .نم اهک و بخارو گازش خود یک عامل تهوع و سرگیجه هست پس با سرکه و این موارد نمیشه جلوشونو گرفت خودتونو تو دردسر نندازید .درسته سرکه ملکولهای سمی رو میگیره ولی یادتون نره هر دمو بازدم در محل الوده چه با وجود گازهای طبیعی و مصنویی یعنی قدم آدمو به مرگ نزدیک میکنه.

و مورد بعدی استفاده از موتور برق و یا کمپرسور درون دالانها و فضای بسته یعنی خودکشی به دست بی عقلی و نادان بودن .
چندین مورد مرگ رو در این مورد گزارش کردن.

دلیلشم اینه که با روشن شدن کمپرسور اکسیژن فضا کمکم تموم و جاشو به گاز کشنده که پر از کربن خام هست میده که یک دفعه احساس خواب الودگی و تهوع و سرگیجه و دراخر مرگ میشه.

لطفا بدون تحقیق گام برندارید.

برگرفته از سایت دعاگو

**********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.