رمزگشایی درب ورودی مسدود شده و پلمپ شده دفینه و خنثی کردن تله

درب های پلمپ شده و درب های مسدود شده گنج و دفینه درون دالان ها و تونل ها در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی doa786.com رمزگشایی درب ورودی مسدود شده و پلمپ شده دفینه و خنثی کردن تله را قرار دادیم . در دوران باستان برای در امان ماندن و جلوگیری از دزدی طلا و جواهر آلات و اشیای گرانقیمت و با ارزش آنها را درون غارها و تونل ها و دالان ها مخفی می کردند و درب ورودی آن را به وسیله ملات ساروج و یا سنگ های بزرگ پلمپ و مسدود می کردند و همچنین درون آن از تله استفاده می کردند …

رمزگشایی درب ورودی مسدود شده و پلمپ شده دفینه و خنثی کردن تله

درب پلمپ شده گنج و دفینه,درب بسته شده دالان ها در دفینه,علامت و نشانه درب پلمپ دفینه,درب های مسدود شده دفینه,روش باز کردن درب های مسدود شده دالان و تونل

رمزگشایی درب ورودی مسدود شده و پلمپ شده دفینه و خنثی کردن تله

دوستان به دهنه مسدود شده دقت کنید کاملا با تیزهوشی و به صورت نمای طبیعی خواسته کار بشه عمق راحت تا دو متر با سنگ ورودی رو مسدود کردن و صدرصد مقبره مهم وجود داره.

با برداشتن سنگ دالانی پراز خاک دستی نمایان میشه که بعد از چند متر دارای دو راهرو چپ و راست است که با بررسی نشانه ها و حالت دیوارها میشه مسیر اصلی رو یافت.

تله موجود در این نوع مقبره ها دقیقا در بالای درب اصلی قرار دارد که هیچ راهی جز مهار کردن کار نیست و بدون کنترل سقف به هیچ عنوان درب باز نخواهد شد و با تحریک درب تله ریزش و جلوی درب و پشت شخص کاوشگر را مسدود میکند مثل تله ریزش از سقف.

پس کنترل تله اولین کاری است که به دست متخصص باید انجام بشه.

برگرفته از سایت دعاگو

**********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.