رمزگشایی نشانه اسب سوار نیزه به دست در دفینه یابی

کارشناسی آثار و علائم و نشانه اسب سوار نیزه دار در گنج و دفینه یابی در سایت دعا 786

در این پست از سایت دعا و باستان شناسی doa786.com رمزگشایی نشانه اسب سوار نیزه به دست در دفینه یابی را قرار دادیم . معنی و مفهوم و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های اسب و مرد اسب سوار نیزه دار به صورت حکاکی شده بر روی سنگ و صخره در گنج یابی و دفینه یابی و باستان شناسی ….

رمزگشایی نشانه اسب سوار نیزه به دست در دفینه یابی

علائم اسب سوار نیزه دار در گنج یابی,عکس و تصویر حکاکی اسب سوار نیزه دار روی سنگ,آثار و علائم اسب سوار نیزه دار

رمزگشایی نشانه اسب سوار نیزه به دست در دفینه یابی

دوستان همینطور که میدونید از زمانی که بشر توانست اسب رو رام کنه دیگه یکی از بهترین همراهان انسان بشمار میومده و درحال حاضر هم بکار میاد و بزرگان دهکده یا همون قبیله های کوچک در دوران باستان اسب رو بهترین همدم خود میدانستند پس قابل ارزش و احترام ویژه ای بوده و کم کم به دلیل این موارد از تندیس و حکاکی این حیوان بر روی سنگها به عنوان نشانه استفاده میکردن که حالتهای بسیاری درمورد رمزگشایی وجود داره .در پایین به تفسیر نماد اسب

به نشان اسب سوار نیزه دار  توجه کنید

به طور مثال اگر اسب با سوار و چوب ونیزه به دست برخورد کردید اول باید درک این مطلبو داشته باشید که اولویت در این نماد با چه قسمتی از اثار هست ،اینطور که باید بدونید انسان دارای ارزش بیشتری نسبت به حیوان است پس سوار باید برسی بشه دقیقا دست و پا و مسیر نگاه سوار رو برسی کنید و حالا چون نیزه به دست هست مسیر و نک نیزه اهمیت پیدا میکنه و اگر اسب خالی و بدون سوار بود دست و مسیر نگاه اسب اهمیت داره و نوع دیگر الت تناسلی اسب اگر در اثار دیده شد اولویت رمزگشایی با الت حیوان است که به چه سمتی است که بیشتر به زیر حیوان اشاره داره ،اگر اسب روی پا ایستاده بود به سنگی بزرگ به اندازی خود اسب که دم اسب به ان اشاره دارد دقت کنید .
و انواع دیگر.. …… در کل اسب هم می تواند نشان از قبر سرداری مهم باشد و برای رمزگشایی این اثار هیچ وقت جهت نگاه و حالت دست حیوان رو فراموش نکنید …..

منبع : سایت دعاگو

**********************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.