رمزگشایی نشانه چکش یا کلنگ دو سر روی سنگ در دفینه یابی

معنی و مفهوم علامت و نشانه چکش و کلنگ در گنج یابی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی doa786.com رمزگشایی نشانه چکش یا کلنگ دو سر روی سنگ در دفینه یابی را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر آثار و علائم و نشانه های انبردست و چکش و کلنگ بر روی سنگ در گنج یابی و دفینه یابی و باستان شناسی . …

رمزگشایی نشانه چکش یا کلنگ دو سر روی سنگ در دفینه یابی

رمزگشایی نشانه چکش یا کلنگ دو سر روی سنگ در دفینه یابی,نشانه چکش در دفینه یابی,کارشناسی علامت چکش در گنج یابی,معنی و مفهوم نماد چکش در دفینه,نشانه کلنگ روی سنگ در دفینه یابی ,نشانه انبردست در گنج یابی

رمزگشایی نشانه چکش یا کلنگ دو سر روی سنگ در دفینه یابی

چکش:

این نشانه نماد ابزار حکاکان سنگ می باشد. عموما به معنای زدن و شکستن می باشد. گاها گفته می شود که این نشانه باید شکسته شود ولی شما باور نکنید و آن را از بین نبرید، اگر شما دفینه را پیدا نکنید، حتما کس دیگری می آید و آن را پیدا می کند، به همین دلیل نشانه ها را نابود نکنید، خودخواه نباشید.

قسمت چوب چکش را اندازه بگیرید و در جهت آن به ازای هر سانتی متر یک قدم بردارید، که هر قدم 72 تا 78 سانتی متر می باشد. به نظر من با اندازه گیری کار کنید. شاید یک دفینه متعلق به یک انسان هنرمند را نشان می دهد. باید اطرافش بررسی شود.

چکش:

امانت یک اوستا کار یا کسی که با چکش کار می کند می باشد که به همراه پول و اشیاء زینتی دیگر می تواند پیدا شود. گاها افرادی می گویند که باید نابود و شکسته شود ولی کاملا اشتباه است. هیچ دفن کننده ای نمی گوید من دفن می کنم و تو بیا بشکن، باید قسمت چوبی چکش (روی نقش) اندازه گرفته شود.

نظر دیگر : در اطراف 60 متری نشانه سنگلاخی می تواند باشد که ممکنه هدف آنجا باشد. یک سنگ خوابیده و یا ایستاده نیز می تواند باشد.

انبردست : از ابزار میخ کشی می باشد. به همراه میخ، سوزن و چکش استفاده می شود. پول زیادی ندارد. اما اشیای عجیب میتواند داشته باشد.

گاها اینها از پول ارزشمندتر می باشند. انبردست، می تواند از یک راه در نزدیکی اش خبر دهد، همچنین دو دره و یا یک رودخانه را نشان میدهد. خود انبردست دفینه اصیلی می باشد. سوزن و میخ و … که در کنارش کار شده اند، نماد از مکان پول (اگر باشد)و امانتهای به هم ریخته دیگری در اطرافش می باشد. در ایران زیاد یاد با این نشانه روبرو نمی شویم.

چکش یا کلنگ دو سر :

قبل از هر چیزی کلنگ به معنی کندن است یعنی با کندن به هدف می رسیم . به معنا و مفهوم ادامه داشتن تونل در غار و دهلیز می باشد. نماد ابزار تراش سنگ می باشد. از این معنا می توان اینطور فهمید که در نزدیکی اش کوره معدنی وجود دارد.بنا به تحقیقاتمان، در مکان هایی که نقش چکش در آنجاست، معدنهای بسته شده ای وجود دارد.معنی دیگر آنداین است که در جهت نوک چکش و با اندازه گیری چوب چکش و حرکت بر حسب متر، در اطراف به مواردی که با طبیعت سازگار نیست و متفاوت است دقت شود. به دلیل آمدن معنای شکستن نیز، کار کردن روی دفینه سخت می باشد. معدن بسته شده، اتاق و یا تونل هم می تواند معنا دهد.

برگرفته از سایت دعاگو

**********************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.