روش های چله نشینی برای تسخیر موکل و طریقه احضار موکل و ریاضت

روش احضار موکل و طریقه تسخیر موکل و تسخیر موکل رحمانی و شیطانی و چله نشینی تسخیر موکل در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com روش های چله نشینی برای تسخیر موکل و طریقه احضار موکل و ریاضت را قرار دادیم . دستورالعمل و انواع روشهای قوی و مجرب برای احضار موکل و تسخیر موکل و طریقه چله نشینی و رضایت کشیدن برای احضار و تسخیر انواع موکل در علوم غریبه . افرادی که موکل و جن ها را احضار و تسخیر می کنند انواع ریاضت و چله نشینی های سختی را انجام می دهند  . در ادامه از سایت دعا 786 همراه ما باشید با آموزش انواع روشهای قوی و مجرب برای احضار و تسخیر موکل و چله نشینی برای دعوت از موکل ها …

روش چله نشینی,روش های چله نشینی,بهترین روش چله نشینی,روش های چله نشینی برای تسخیر موکل,دعای تسخیر موکل,دانلود دعای تسخیر موکل,دعا برای تسخیر موکل,دعای احضار موکل مسلمان,دعای احضار موکل انگشتر,دعای احضار موکل در خواب,دعای احضار موکل رحمانی,دعای احضار موکل,دعای احضار موکل قوی,دعای احضار موکل ملک میمون,دعای احضار موکل خوب,دعای احضار موکل ملکی,دعاي احضار موكل,تسخیر موکل سوره حمد,احضار موکل سوره حمد,تسخیر موکل سوره توحید,تسخیر موکل سوره یس

روش های چله نشینی برای تسخیر موکل و طریقه احضار موکل و ریاضت

دعای چله نشینی تسخیر موکل,چله نشینی برای احضار موکل,روش و طریقه تسخیر موکل,دستورالعمل مجرب احضار و تسخیر موکل,ذکر و دعای احضار موکل,ادعیه و اذکار تسخیر فوری موکل,طلسم قوی برای تسخیر موکل,دعای احضار موکل رحمانی و شیطانی,روش و نحوه تسخیر موکل شیطانی و رحمانی,طریقه چله نشینی برای تسخیر موکل,بهترین راه برای تسخیر و احضار موکل در علوم غریبه,ریاضت و چله نشینی تسخیر موکل

روش های چله نشینی برای تسخیر موکل و طریقه احضار موکل و ریاضت

توضیحاتی در مورد ریاضت جهت تسخیر موکل رحمانی

اولاً این رو بگم که تسخیر موکل رحمانی خیلی سخته برعکس تسخیر موکل شیطانی که راحته و به خاطر همین راحت بودنش هست که اکثر کسانی که وارد علوم غریبه میشن راه شیطانی را انتخاب میکنند چون زود به هدفشون میرسن ولی این رو باید بگم که در این مسیر تسخیر موکل شیطانی عاقبتش نابودی است و عاقبت بخیری در این مسیر نیست.

این مطالبی که میگم جزو اسرار است که کسی فاش نمی کنه من هم آن قسمت از مواردی که قابل گفتن هست رو براتون می نویسم. پس از بیان جزئیات معذورم.

تسخیر موکل به این صورته که کسی که وارد علوم غریبه میشه تا چندین سال باید زیر نظر استاد آموزش های لازم رو ببینه.

این طور نیست که به محض اینکه وارد این علم شدی بتونی وارد ریاضت برای تسخیر موکل بشی .بعد از چندین سال آموزش و اینکه استاد شاگرد خودش را بررسی می کنه که آیا ایشان توانایی تسخیر موکل را داره یا نه.

خیلیا هستن که دو سه سال زیر نظر استاد آموزش میبینن و تازه بعد از دو سه سال ،استاد بهش میگه شما مال این کار نیستی برو دنبال زندگیت .و جالبه بدونید که دیگه هیچ استادی این شخص رو دیگه به شاگردی نخواهد پذیرفت .

( البته اساتید برحق و صاحب علم)

شخصی که قصد تسخیر موکل رو داره باید در مکانی که هیچ رفت آمدی در آن نیست و در اتاقی تاریک بشینه و کم بخوره و کم بخوابه و اذکار و ادعیه ای که استادش بهش داده رو مدام باید پشت سر هم بخونه حتی یک لحظه هم نباید وقفه بیفته .

روزها باید روزه بگیره و با غذای کم افطار کنه و شب ها فقط چند ساعت بخوابه و شب زنده داری کنه .

حالا شما فرض کنید تا چهل روز در یک اتاق نشستی روی زانو و سرت پایین و مدام داری یک ذکر یا دعایی رو پشت سر هم می خونی حالا در این چهل روز چه اتفاقی میفته؟

معمولا روزهای نخست اتفاقی نمیوفته

بعد از اون تقریباً هر روز یک اتفاق تازه برات میفته و هر چی جلوتر میریم اتفاق هایی که میفته شدید تر ترسناک تر و وسوسه برانگیز تر است و علتش هم اینه که موجوداتی که میان سراغت، تصمیم دارن تو را از ادامه راه منصرف کنند به خاطر اینکه کارهای عجیب و غریبی می کنند .

معمولاً اولش سعی می کنند تو رو بترسونن وقتی که این کارشون نتیجه نداد شروع می کنن به تهدید کردن.

اگر ادامه بدی و ببینن تهدیدشون هم نتیجه نداد شروع می‌کنن به وسوسه کردن و اگر همه این مراحل رو بدرستی طی کنی موفق به تسخیر میشی.

چند نمونه از وسوسه های این گروه رو براتون میگم .

مثلاً شب دو زانو نشستی و داری ذکر می گی یهو یک عده ای از زن های به شدت زیبا و نیمه برهنه وارد اتاق جلوی تو ظاهر میشن و جلوی تو شروع می کنند به نمایش اندام خود و کارهایی که از گفتنش شرم دارم.

اگر حتی یک لحظه سست بشی کارت تمامه و ریاضتت خراب میشه و باید انصراف رو بخونی و با سرشکستگی خارج بشی.

این رو هم اضافه کنم خیلی ها بودند که در این چله ها جان خودشان را از دست دادند یا دچار سکته و یکسری آسیب های روحی و جسمی شدن.

در هر صورت این زن ها سعی می کنن که تو رو وسوسه کنن از طریق شهوت کافیست که تو سرت را بالا کنی و این زن ها را تماشا کنی کاری که باید بکنید اینه که سرت باید پایین باشه و اصلا توجهی به اونها نکنی بی احترامی هم نباید بکنی فقط نباید توجه کنی طبیعتا از گوشه چشم آنها را می بینی و می فهمی که اونا دارن چیکار میکنن ولی نباید سرت رو بلند کنی و به آنها نگاه کنی.

اگر نگاه کنی احتمال وسوسه شدن و برانگیخته شدن شهوتت به شدت زیاده است .

جالبه بدونید این زنها به شکلی ظاهر میشن که شما دوست دارید و می‌پسندید.مثلا اگه شما زن کمر باریک و سفید دوست داشته باشید این زنها دقیقا همینطوری خواهند بود.

این زنها از همه لحاظ زیبا و بی نقص هستند و حرکاتی که میکنن بشدت شهوت برانگیزه .بخاطر اینکه اساتید وقتی به شاگردشان اجازه تسخیر موکل میدن تا چندین ماه هر روز با شاگردشون صحبت میکنن و بایدها و نبایدها رو آموزش و تاکید میکنن.

مثلا میگن که در روز بیست و دوم عده زن وارد اتاق خواهند شد و جلوی تو ظاهر خواهد شد و فلان کار را خواهند کرد که اصلاً نباید سرت را بلند کنی و اصلا نباید با آنها حرف بزنید و فلان و فلان ……

یکی از شب های دیگر چند نفر جلوی تو ظاهر میشن که هر کدوم یک سینی پر از سکه های طلا در دست دارند به تو میگن ای بنده ی خدا تو از مال دنیا چه میخواهی ؟آیا آن قدر ثروت می خواهی که بی نیاز از مال دنیا باشی؟ بیا این سکه های طلا رو بردار مال تو به شرطی که دیگه چله را ادامه ندی اگر زن میخواهی زیباترین زنان را در اختیار تو میگذاریم که همیشه در اختیار تو باشد و هر کاری که بخواهی برای تو انجام دهند زنی که زیبایی اش در بین انسانها موجود نباشد.

مثلا نمونه هایی از کارهایی که انجام میدن برای اینکه تو رو بترسونن.

به عنوان مثال

یک شب در حالی که سرت پایینه و داری دعا میخونی سقف اتاقی که داخلش نشستی باز میشه و مار های بسیار بزرگ از سقف آویزون میشن و میان پایین و دورت میچرخن و فش فش میکنن. نباید سرت رو بلند کنی و نگاهشون کنی چون بشدت قیافه های ترسناکی دارن و اگه نگاهشون کنی احتمال غلبه شدن ترس در شما بسیار زیاده .

یا مثلاً دیوار روبرویت شکافته میشه و چندتا حیوان درنده مثل ببر و پلنگ و شیر وارد اتاق میشن و دور تو میچرخند و مدام صدا از خودشون در میارن تا تو رو بترسونن.

البته اینو بگم وقتی که در حال ریاضت هستیم در آن مکان وقتی میشینیم دور خودمون رو حصار مندل می کشیم.

این موجودات هرگز وارد مندل نمیشن هر کاری بکنن از بیرون خط مندل هست و اگر تو بترسی و پای خودت رو از مندل بیرون بذاری آسیب حتمیه.

حالا شما تصور کن تک و تنها در یک اتاق تاریک نشسته یهو سقف شکافته میشه و ۴۰ تا مار میان پایین کاری که باید بکنید اینه که توجه نکنی و سرت پایین باشه و دعات رو بخونی خب با این تفاسیر که عرض کردم این نوع ریاضت رو از خودتون میبینید؟

شما اگه جایی نشسته باشین تو روشنایی و کسی هم اطرافتون باشه یه دونه سوسک از زیر پاتون رد بشه ده بار می پرید بالا و فرار می کنید حالا شما تصور کنید با این اتفاقات تو حتی نباید سرت را بلند کنی و هرگز نباید پات رو از مندل بیرون بزاری وگرنه جانت را از دست میدی.

اینقدر باید آدم محکمی باشی که در برابر وسوسه های آنها گول نخوری بعضی‌ها یک اسکناس هزار تومانی توی خیابون میبینن هزارتا نقشه می ریزند که چه جوری از روی زمین برش دارند حالا حساب کن سه تا چهار تا سینی پر از سکه های طلا بیان جلوت بذارن بگن بردار و برو یا بعضی ها صبح تا شب دنبال ناموس مردم هستن .

تصور کن چند تا زن زیبا رو و خوش هیکل و به شدت سفید و نورانی جلوت ظاهر بشن و بگن ما در اختیار تو هستیم بیا با هم همبستر بشیم‌.

واقعا آدم باید اینقدر محکم قرص باشه تا بتونه این ریاضت رو به آخر برسونه.

حالا از آخرش براتون بگم وقتی که سی و نه شب و روز را پشت سر گذاشتی روز چهلم یکی از موکلین بزرگ بر تو ظاهر میشه وقتی وارد شد باید بایستی سلام میکنه و تو باید جواب سلامش رو بدی و در کمال ادب با آن گفتگو کنی تمام متن گفت و گو از قبل توسط استاد نوشته و در اختیار تو قرار میگیره و دقیقا همینطور که استاد گفته باید با اون حرف بزنی.

در اینجا آن موکل یکسری شرط و شروط برای تو میذاره و اگر تو از عهده آن کارها بر نیایی نباید قبول کنی اگر قبول نکنی این تهدید میکنه که من میرم که البته این کارو نمیکنه.

بنابراین اگر از عهده شرط ها بر نیامدی باید بهش بگی که یک شرط دیگه بذار مثلاً شاید از تو بخواد که هیچوقت نباید ازدواج کنی. اگه از خودت نمی‌بینی باید این شرط رو رد کنی و یه چیز دیگه بخوای .

نباید شروطی که احتمال میدی که نتونی انجام بدی رو قبول کنیی .چون اگر شروط را قبول بکنی و بعد اون کاری که نباید انجام بدی را انجام بدی ، در بهترین حالت موکل خودت رو از دست میدی و همه زحماتت به باد خواهد رفت.

خلاصه اون چند شروط میذاره و توهم شروطی برای اون قرار میدی مثلا در فلان کارها باید مرا یاری کنی. (توجه داشته باشید که از موکلین رحمانی به هیچ وجه نباید کارهای بد و ناشایست بخواهی .)

یا مثلا وقتی صدایت میزنم باید حاضر بشی .

موکل یک اسم یا ذکری خاص به شما میده و میگه هر موقع خواستی من ظاهر بشم این ذکر یا اسم را به فلان تعداد بگو و من بر تو ظاهر خواهم شد.

این مرحله دقیقا عین قرارداد دو طرفه است که با هم به توافق می رسید و از این به بعد تو برای آن موکل کار های خواهی کرد و در عوض اون هم برای تو.

البته بستگی به نوع موکل داره .مثلا بعضیا یک انگشتر و بعضیا یک تکه سنگ مخصوص یا چیزای دیگه به عنوان نشانه به تو خواهند داد . به این انگشتر یا سنگ میگن انگشتر موکل دار .شاید قرارداد به این صورت باشه که هر موقع بخوای موکل رو حاضر کنی باید سه دور انگشتر رو در دستت بچرخونی و فلان ذکر یا اسم رو به تعدادی خاص بگویی تا موکل حاضر بشه .

نکته مهم :

این نکته رو هم بگم چون ظاهر شدن موکلین بر انسان کار سخت و انرژی بر برای موکلین هست شاید بگه که من بر تو ظاهر نخواهم شد . وقتی صدام کنی حاضر میشم و صداتو می‌شنوم و تو منو نخواهی دید ولی صداتو می‌شنوم و دستور رو انجام خواهم داد ……

دوستان عزیز ، تسخیر موکل کار بشدت سختی هست و کار هر کسی نیست . شاید در هر یک میلیون نفر ، یک نفر بتونه در این راه موفق بشه .باید انسان عجیب و غریبی باشی و واقعا مثل کوه باشی و واقعا قید دنیا و مادیات و جمیع شهوات رو زده باشی و زیر نظر استاد برحق باشی و سال ها آموزش ببینی و ریاضت کشیده باشی تا به مرحله تسخیر موکل برسی .

من هشت ساله زیر نظر دو استاد هستم و با اینکه به گفته ی اساتیدم خیلی استعداد دارم و مراحل رو از بقیه شاگردها زودتر طی کردم ، هنوز هم استادم اجازه تسخیر به من نداده .

قابل توجه کسانیکه نمیدونن علوم غریبه چی هست ولی پیام میدن که میخوایم موکل تسخیر کنیم منو راهنمایی کنید!!!!

سخن پایانی هم اینکه

موکل رحمانی با تسخیر موکل شیطانی خیلی متفاوته.تسخیر موکلین شیطانی بشدت راحته ولی باید قید خدا و پیغمبر و آخرت رو بزنی و وقتی وارد این مسیر شدی دیگه راه توبه و بازگشت بسته است و تقریبا صددرصد در حالت کفر خواهی مرد .

و من الله التوفیق

*************

چله نشینی و تسخیر اجنه و موکل گرفتن:

ابتدا باید یک استاد راهنما داشته باشید. چندین سال در پیش استاد خدمت کنی و پس از تایید و بررسی استاد و راهنمایی های لازم او به شما وقت و زمان را میگوید. زمانی را که استاد برای شما مشخص می کند بر طبق اخلاق و رفتار و همچنین بررسی حالات روحی شما است. اینکه شما شخصی آرام و متین هستید و هدف از گرفتن موکل، کمک کردن به سایر انسان ها باشد.

در صورتی که شما اخلاق بد و همچنین رفتار های ناشایست داشته باشید، استاد راهنما عذر شما را خواسته و هیچ راهنمایی شامل حال شما نمی شود. در هنگام چله نشینی یک از مهمترین مباحثی که به آن پرداخته می شود مبحث روحی شما است. اینکه شما شخصی ارام، جسور و شجاع هستید یا شخصی هستید که صرفا شیطان صفت و دنبال کارهای شیطانی هستید.

برای چله نشستن همانطور که از نامش پیداست، شما باید 40 شبانه روز در یک اتاق حضور داشته باشید. در این مدت کم غذا بخورید، کم یا اصلا حرف نزنید، کم بخوابید. روزها را به روزه گرفتن و ذکر خواندن و شب ها را به شب زنده داری بگذرانید. در این بین ممکن است اجنه و موکلین برای آزمایش روحیه و اهداف شما تست های سختی از شما بگیرند. از ترساندن تا وسوسه و هزار ازمایش دیگر.

آیا هنگام چله نشستن اجنه را می بینیم؟

هنگامی که به چله نشینی روی می آورید، استاد راهنما اوراد و اذکاری را برای شما اماده می کند و شما وظیفه دارید مکررا آن ها را بخوانید. این اذکار باعث پاکی روح و همچنین افزایش ادراک و بصیرت شما می شود. با خواندن اذکار که برای جذب موکل انجام میشود، اجنه برای ترساندن شما حاضر می شوند. چند نمونه از روش هایی که امکان دارد برای شما پیش بیاید را بازگو می کنیم.

زمانی که مشغول خواندن اذکار هستید، در یک آن لحظه امکان دارد سقف اتاق بکلی باز شود و انواع حیوانات به سمت شما حمله ور شوند. باید در نظر داشته باشید هیچکس به شما آسیبی نمی رساند و این آزمایش ها صرفا جهت بررسی قدرت روحی روانی شما است. اگر چنانچه از ترس حیوانات چله را ترک کنید امکان مرگ شما وجود دارد.

گاها گفته می شود که هنگام چله بری، اجنه به چشم شما زنان و دخترانی مطابق میلتان را برایتان حاضر می کنند. آنها چنان زیا و خوش صورت هستند که تابحال هیچ چشمی به آنها نخورده است. هدف موکلین از این آزمایش وسوسه و برانگیختن شهوت شما هست.

چنانچه در یک لحظه شهوت بر شما غلبه کند و به فکر سکس کردن با دختران بیافتید، شما در آزمون شکست خورده اید.

همچنین اجنه و موکلین با روش تهدید و تشر به سراغتان می آیند.

بدینصورت که یکی از بهترین کسانی را که دوست دارید جلوی رویتان حاضر میکنند و به شما میگویند اذکار و اوراد را ترک کن وگرنه او را از بین می برند یا شما را از بین می برند.

چنانچه گول حرف ها و تهدید های انان را بخورید شما در چله نشینی شکست میخورید.

همانطور که گفته شد، چله بری یا چله نشینی برای تسخیر موکل کاری بسیار سخت بوده که حتما باید زیر نظر استاد راهنما و پیر انجام شود

استاد باید کسی باشد که درک و علم دنیای متافیزیک و علوم غریبه را داشته باشد تا بتواند شاگردانی بپذیرد و انان را راهنمایی کند.

بعضی افراد شیاد هستند که خود را بجای استاد جا زده و از افراد کلاهبرداری میکنند.

باید انتخاب استاد اگانه بوده و کسی را انتخاب کنید که شخصا به او عقیده دارید.

احضار موکل سوره یس,تسخیر موکل سوره یاسین,احضار موکل سوره یاسین,تسخیر موکل سوره فیل,احضار موکل سوره فیل,تسخیر موکلین قرآنی,تسخیر موکلین سوره یس,تسخیر موکلین سوره یاسین,تسخیر موکل علوی,تسخیر موکل چیست,تسخیر موکل نی نی سایت,تسخیر موکلان و حاضرات,تسخیر موکل ثروت,چله نشینی,چله نشینی چیست,چله نشینی با متن عربی,چله نشینی سوره یاسین,چله نشینی موکل,چله نشینی برای طی الارض,چله نشینی برای گرفتن حاجت,چله نشینی سوره توحید,چله نشینی ذکر یونسیه,چله نشینی دراویش,چله نشيني چيست,چله نشینی جن چیست,ذکر چله نشینی چیست,اداب چله نشینی چیست,فلسفه چله نشینی چیست,چله نشینی برای چیست,معنی چله نشین چیست,منظور از چله نشینی چیست,چله نشین چیست,چله نشینی با متن عربی راه اندیشه,چله نشینی با متن عربی میثم فلاح,خرید کتاب چله نشینی با متن عربی,نمونه کتاب چله نشینی با متن عربی,پی دی اف کتاب چله نشینی با متن عربی,چله نشینی سوره یاسین برای ازدواج,چله نشینی با سوره یاسین,چله نشینی سوره یس,طریقه چله نشینی سوره یاسین,چله نشینی برای موکل,اداب چله نشینی موکل,چله نشینی برای موکل گرفتن,چله نشینی برای تسخیر موکل,چله نشینی و احضار موکل,چله نشینی برای دیدن موکل,چله نشینی شنیداری برای موکل گرفتن,چله نشینی برای گرفتن حاجت نی نی سایت,چله نشینی سوره حمد,چله نشینی دراویش گنابادی,چله نشینی دراویش کردستان,مراسم چله نشینی دراویش,اداب چله نشینی دراویش

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

3 نظرات
  1. بهرام می گوید

    من یک‌ موکل رحمانی می‌خوام لطفاً به من انتقال بدید

  2. حمید می گوید

    سلام
    جسارتا اگه امکان داره براتون یک استاد رو در تهران معرفی نمایید .
    ضمنا دعای حصار مندل و نیز دعای انصراف نامه رو هم در سایت بگذارید
    ممنون

  3. زمان می گوید

    سلام
    مردهایی که در چله نشینی اسیر اجنه میشن و شکست میخورن
    بعد چی کار میکنن؟
    …..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.