روش پيدا كردن اسم اعظم,چگونه اسم اعظم خود را به دست بیاوریم

روش و نحوه به دست آوردن اسم اعظم و استخراج اسماء الله نام خود در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com روش پيدا كردن اسم اعظم,چگونه اسم اعظم خود را به دست بیاوریم را قرار دادیم . هر اسم و نامی دارای یک اسم اعظم مخصوص است . برای استخراج و پیدا کردن اسم اعظم نام خود با استفاده از جدول کبیر می توان به راحتی اسم اعظم نام را به دست آورد …

استخراج اسم اعظم خاص,استخراج اسم اعظم فردي از كتاب جفر جامع,روش استخراج اسم اعظم خاص هر فرد,نرم افزار جامع استخراج اسم اعظم,دستور کامل و آسان استخراج اسم اعظم,اسم اعظم خدا,اسم اعظم به انگلیسی,اسم اعظم خدا چیست,اسم اعظم شیخ بهایی,اسم اعظم خاص هر شخص,اسم اعظم برای ثروت,اسم اعظم بهایی,اسم اعظم خدا در سوره حشر,اسم اعظم نام مریم,اسم اعظم نام مهدی,اسم اعظم نام زهرا,اسم اعظم نام علی,اسم اعظم نام لیلا,اسم اعظم نام معصومه,اسم اعظم نام سعید,اسم اعظم نام فاطمه

روش پيدا كردن اسم اعظم,چگونه اسم اعظم خود را به دست بیاوریم

روش پيدا كردن اسم اعظم,چگونه اسم اعظم خود را به دست بیاوریم,طریقه استخراج اسم اعظمم,روش و نحوه یافتن اسم اعظم,چگونگی کشف اسم اعظم,اسم اعظم هم نام خود,روش به دست آوردن اسم اعظم نام خود

روش پيدا كردن اسم اعظم,چگونه اسم اعظم خود را به دست بیاوریم

با توجه به اهمیت اسماء الهی و تأثیر آن در روح و روان و زندگی ما انسانها، بر آن شدیم تا اسماءالله و خواص و معانی آنها را برای شما کاربر عزیز معرفی وتبیین نماییم.

اسم اعظم صرف دانستن و گفتن یک لفظ نیست بلکه فراتر از لفظ دارای حقیقتی است که در اثر خود سازی، تهذیب نفس، عبادت و توفیقات الهی در وجود افراد پیدا می شود و در پرتو این حالت خداوند چنان قدرت و مقام والایى به آنها خواهد داد.

در روایات زیادى روى مسأله اسم اعظم خدا تکیه شده و از آنها استفاده مى شود که اگر کسى خدا را به اسم اعظم‌اش بخواند دعاى او مستجاب مى گردد، و هرچه از خدا بخواهد به او مى دهد،

لذا در ذیل بعضى از این روایات آمده است:

«وَ الَّذى نَفْسى بِیَدِهِ لَقْد سَئَلَ اَللهَ باسمِهِ الاَعْظَمِ الَّذى اِذا سُئِلَ بِه اَعْطاهُ وَ اِذا ادُعِى بِه اَجابَ»

ترجمه :

«قسم به کسى که جانم بدست او است، او خدا را به اسم اعظم‌اش خواند، همان اسمى که اگر خدا را به آن بخوانند عطا مى کند و اگر دعا به آن کنند اجابت مى نماید

چگونه اسم اعظم متناسب با عدد خود داشته باشیم؟

در کتاب « غم عشق » آمده است :

یکی از بزرگان را در قم زیارت کردم . ایشان فرمودند :

هر مومنی اسم اعظم خاص خودش را باید شناسایی کند و در شدائد و مشکلات از معنویت آن استفاده نماید .

کیفیت شناخت آن بدین ترتیب است:

اول باید « ابجد کبیر » معادل عدد نام خود را استخراج کنید و سپس اسمی از اسماءالله عز و جل را پیدا کنید که هم نام عدد خودتان باشد . سپس با استاد خود مشورت کنید . مواظب باشید از اسماء جلالیه نباشد که سبب بروز مشکل گردد.

کیفیت استمداد از اسم اعظم خاص معادل نام خود به این ترتیب است که یک مرتبه به تعداد عدد معادل اسم اعظم خاص ؛ اسم مبارک را تلاوت نموده و سپس عرض حاجت نمایید . »

جدول ابجد کبیر :

علم ابجد از علوم سری انبیاء (ع) است و به این صورت است که برای هر حرف ؛ عددی ؛ مشخص شده است و مجمع اعداد مربوط به حروف هر کلمه ؛ عدد آن کلمه محسوب می شود .

این جدول به شرح زیر می باشد . ابجد ؛ هوز ؛ حطی ؛ کلمن ، سعفص، قرشت ، ثخذ ، ضظغ.

ا ب ج د ه و ز ح ط ی
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰

ک ل م ن س ع ف ص ق
۲۰ ۳۰ ۴۰ ۵۰ ۶۰ ۷۰ ۸۰ ۹۰ ۱۰۰

ر ش ت ث خ د ض ظ غ
۲۰۰ ۳۰۰ ۴۰۰ ۵۰۰ ۶۰۰ ۷۰۰ ۸۰۰ ۹۰۰ ۱۰۰۰

مثلا برای استخراج عدد اسم « رضا » به شرح زیر عمل می کنیم :

ر=۲۰۰

ض=۸۰۰ ۲۰۰+۸۰۰+۱=۱۰۰۱= پس، عدد رضا

ا=۱

پس کسی که نامش رضا ست عدد مخصوص برای کلیه اذکارش ۱۰۰۱ می باشد و اسم اعظمی از خداوند که با او هم عدد هست نیز اسم مبارک « رضا » و « من جعل الشمس والقمر » می باشد .

مثالی دیگر :

محمد رضا : م+ح+م+د+ر+ض+ا=۴۰+۸+۴۰+۴+۲۰۰+۸۰۰+۱=۱۰۹۳

لذا عدد ویژه اذکار و اوراد برای کسی که اسمش محمدرضا هست ، «۱۰۹۳» می باشد که با اسم مبارک « خیر مونس وانیس » از اسامی خداوند، هم عدد است و به اصطلاح ، اسم اعظم اختصاصی کسی که اسمش محمد رضا ست ، « خیر مونس وانیس » می باشد .

تذکرات :

۱- ما حق نداریم از پیش خود برای خداوند اسم انتخاب کنیم بلکه اسماء الله باید از جانب خود خداوند و معصومین (ع) معرفی شده باشند.

۲- اگر اسم اعظم هم عدد با اسم شما پیدا نشد از ترکیب دو اسم از اسماءالله که مجموع عدد آن دو اسم برابر با عدد اسم شماست بهره ببرید.

وقتی اسم اعظم متناسب با اسم خودتون را بدست اوردید باید در روز به تعداد اسم اعظم ذکر نمایید

مثلا رضا عدد آن ۱۱۰۱ و ذکر آن من جعل الشمس والقمر

پس اقا رضا در روز باید ۱۰۰۱ بار ذکر من جعل الشمس والقمر را تلاوت کند

این امر باعث سهل شدن امورات زندگی.

آسان شدن کارهای روزانه

قوی شدن تقوا و ایمان

دور شدن تمام اجنه و شیاطین

محبت نزد جمیع خلایق

به اتمام رساندن تمام اموران روزمره زندگی

حاجت روا شدن

رسیدن به تمام حاجات مهم

رسیدن به ارامش درون

و . . .

البته باید درست اسمتونو حساب کنید تا دقیق نام ذکرتونو بدست بیارید.

برگرفته از دعا سایت

*************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.