فال و طالع بینی ابجد با اسم مادر,طریقه محاسبه فال ابجد با اسم مادر

روش و نحوه دیدن طالع و فال ابجد با اسم مادر در علوم غریبه و حروف ابجد کبیر در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع بینی ابجد با اسم مادر,طریقه محاسبه فال ابجد با اسم مادر را قرار دادیم . برای محاسبه فال و دیدن طالع می توان با اسم مادر و بهره گرفتن از حروف ابجد کبیر این کار را انجام داد . برای آشنایی بیشتر با طریقه محاسبه فال و طالع هر شخص و اطلاع از آینده و سرنوشت فرد با اسم مادر و حروف ابجد به ادامه این مطلب از سایت دعا 786 مراجعه کنید …

,فال ابجد با اسم مادر,فال ابجد با اسم مادر آنلاین,فال ابجد با اسم مادر برای ازدواج,فال ابجد با اسم مادر ازدواج,طالع بینی ابجد با اسم مادر,فال ابجد با نام مادر,طالع بینی ابجد با اسم مادر آنلاین,دانلود فال ابجد با اسم مادر,گرفتن فال ابجد با اسم مادر,فال ابجد کبیر با اسم مادر,دانلود فال ابجد با اسم مادر آنلاین,فال ابجد با اسم,فال ابجد با اسم پدر,فال ابجد با اسم دو طرف,فال ابجد با اسم و فامیل,فال ابجد با اسم انلاین,فال ابجد با اسم به صورت آنلاین,فال ابجد با اسم ازدواج,فال ابجد ازدواج با نام مادر,فال ابجد ازدواج با اسم پدر,فال ابجد با نام پدر,فال ابجد ازدواج با اسم دو طرف

فال و طالع بینی ابجد با اسم مادر,طریقه محاسبه فال ابجد با اسم مادر

فال با اسم مادر,طالع بینی با اسم مادر,فال ابجد با اسم مادر,طالع ابجد با اسم مادر,محاسبه فال شخص با اسم مادر,محاسبه طالع فرد با اسم مادر,روش و نحوه محاسبه طالع با اسم مادر,طریقه طالع بینی با اسم مادر,دیدن طالع و سرنوشتن فرد با اسم مادر,دیدن فال هر فرد با اسم مادر,فال و طالع با حروف ابجد کبیر

فال و طالع بینی ابجد با اسم مادر,طریقه محاسبه فال ابجد با اسم مادر

فال ابجد با اسم مادر بر اساس علم نجوم و تاثیر آنها بر زندگی انسانها و ترکیب آن با علوم غریبه است.

برای اینکه بتوانیم فال ابجد با اسم مادر انجام دهیم باید مراحل زیر را انجام دهیم:

نام خود او و نام مادرش را بر حسب حروف ابجد کبیر نوشته و اعداد متناظر با هر حرف را با هم جمع کنیم.
بعد حاصل جمع اسم خود شخص را با حاصل جمع اسم مادرش جمع کنیم و حاصل جمع را بر ۱۲ تقسیم کنیم.
باقیمانده این تقسیم عددی کمتر از ۱۲ می‌شود که همین طالع شخص را مشخص می‌کند و هر باقیمانده‌ای با یک ماه متناظر است.
اگر باقیمانده تقسیم ۰ شد آن را متناظر با برج ۱۲ در نظر می‌گیریم.

نکته:

اسمی به آن صدایتان میزنند مهم است و اسم شناسنامه ای مهم نیست.

یک مثال :

علی فرزند مرضیه

برای انجام فال ابجد با اسم مادر، علی فرزند مرضیه، اسم علی را به ابجد کبیر در میاریم که می‌شود: ۱۱۰
سپس اسم مرضیه را به ابجد کبیر می‌بریم و جمع حروف آن می‌شود: ۱۰۵۵
سپس ۱۱۰ و ۱۰۵۵ را با هم جمع می‌کنیم و می‌شود: ۱۱۶۵
آنگاه ۱۱۶۵ را بر ۱۲ تقسیم کنیم باقیمانده‌اش می‌شود: ۱

نکته:

این محاسبات و انجام عمل تقسیم باید با تسبیح انجام شود تا مشخص شود که باقیمانده چند میشود.

پس طالع این شخص را باید از برج ۱، که برج حمل است بخوانیم.

نکته:

برای حروف «گ چ پ ژ» هم که در عربی موجود نیستند و در حروف ابجد هم وجود ندارند به این ترتیب عمل می‌کنیم که برای حرف گ، از ابجد حرف ج؛

برای حرف پ، از ابجد حرف ب

برای حرف ژ، از ابجد حرف ز استفاده می‌کنیم.

البته بعضی از حکما گفته‌اند حروف گ. چ. پ. ژ. که در عربی نیستند را اصلا حساب نمی‌کنیم و در واقع آن حروف را از اسم شخص حذف می‌کنیم.

برای حروفی که تشدید دارند هم در برخی منابع گفته‌اند که باید حروف مشدد را دوبار حساب کنیم و برخی دیگر گفته‌اند که نه همان یک بار حساب‌شان می‌کنیم.

برخی از نکات دیگر درباره فال ابجد با اسم مادر

اسامی که دارای حمزه آخر هستند باید حمزه آخر آنها آورده شود مانند نساء، “ننویسید نسا بنویسید نساء.”
اسامی که دارای حروف والی هستند (مثلا ابوالفضل باید بصورت “ابولفضل” نوشته شود).
اسامی که در شناسنامه بصورت لقب دار (مثل “سید حسن”، “سیدعلی” و…) هستند باید بدون لقب و فقط نام اصلی نوشته شوند (بدون القابی مثل “سید” و… . )
اسامی که دارای حرف “ی” آخر هستند (مثلا “کبری” باید بصورت “کبرا“) نوشته شوند.
اسامی که دارای اسم شریف “اله” هستند باید “الله” نوشته شوند (بصورت کامل)

طالع هر شخص در فال ابجد با اسم مادر

برج ۱ برج حمل است.

زنان: هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنیست میانه بالا و ابرو کشیده و زیرک و عاقله و دانا و هم ستاره حضرت خدیجه کبری(ع) و در هر خانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است. زود خشم گیرد و زود فرو نشیند و یک زن در همسایگی او با او در مقام عداوت است و نشانه آن زن کوتاه قد و ارزق چشم و سفید چهره و در ظاهر با او در مقام دوستی باشد. و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد از او حذر کند و خود را به خداوند جل جلاله بسپارد و از کارهای خانگی خود بسیار عاقل و دانا و زیرک باشد. در امورات زندگی خود بینا و دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند.دست به هر کاری زند زود اصلاح شود . و در میان خویشان یکنفر او را نصیحت می کند و او خیال می کند با او دشمنی دارد البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود. کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری خود باید ثابت باشد. مراوده با مردم ناکس نکند چون اینکار را بکند البته هیچوقت به بلای دنیا و آخرت مبتلا نگردد.

مردان: مردان برج حمل هم مردان بلند‌قد، خوش اخلاق و خوش ‌اقبالی هستند که اصلا با دروغ نمی‌سازند.

برج ۲ برج ثور است.

زنان برج ثور زنانی خوش اخلاق و زیبا هستند که دشمنان بسیاری دارند، اما این دشمنان نمی‌توانند به آن‌ها آسیبی برسانند.
مردان برج ثور مقداری دمدمی مزاج هستند. از خصوصیات خوب‌شان این است که چشم به مال دیگران ندارند. انگشتر فیروزه برای آن‌ها بسیار خوش‌یمن و مبارک است.

برج ۳ برج جوزا است.

زنان برج جوزا دمدمی مزاج و چرب‌زبان هستند. این زنان صاحب فرزندان بسیاری می‌شوند؛ و در کار خود همیشه حیران بوده و نمی‌داند چه کار کند.
مردان برج جوزا زود خشمگین می‌شوند و زود هم آرام می‌شوند. آن‌ها رازدار‌هایی قوی هستند که اسرار به هیچ کسی نمی‌گویند، چون معتقد هستند کسی راز آن‌ها را نگه نمی‌دارد.

برج ۴ برج سرطان است.

زنان متولد این برج اصلا قرض دادن بهشان نمی‌سازد و هر که از آن‌ها قرضی بگیرد دیگر پس نمی‌دهد. بیشتر بیماری‌های زنان این برج در دل و کمر‌شان است که باید بسیار از این اعضا مراقبت کنند.
مردان برج سرطان مردانی صاحب عزت و ثروت هستند که بسیار زیرک و دانا هستند، اما در خیلی دیرباور هستند و حرف هیچ‌کس را راحت باور نمی‌کنند.

برج ۵ برج اسد است.

زنان متولد برج اسد بسیار آتشین و در عین حال خاکی هستند. این زنان عمر طولانی می‌کنند و از خواهر و برادر شانس ندارند.
مردان این برج هم مردانی هستند که حرف‌هایشان پیش بزرگان پذیرفته است، اما خودشان به سختی حرف کسی را می‌پذیرند مگر اینکه با روی خیلی خوش با آن‌ها صحبت شود. بسیار هم خوش‌گذران است.

برج ۶ برج سنبله یا برج دوشیزه است.

زنان برج سنبله زنانی سرخ‌رو هستند که بسیار مومن و خداترس هستند. این زنان از خویشاوندان‌شان دور می‌افتند. ولی در غربت مقاوم هستند.
مردان برج سنبله هم از سخن دروغ و مال حرام بدشانسی بسیاری می‌آورند. فرزندان زیادی هم در طالع‌شان هست. از حیوانات چهارپا مثل اسب و گوسفند شانس آورده و روز یکشنبه بسیار برای‌شان خوش‌یمن است.

برج ۷ برج میزان است.

زنان این برج زنان بسیار راستگویی هستند که با دروغ و دروغ‌گو دشمنی عمیقی دارند. در میان مردم هم بسیار شناخته‌شده و سرافراز هستند.
مردان برج میزان بسیار در شراکت بدشانس هستند و بهتر است با کسی شریک نشوند. انگشتر یاقوت برای این‌ها یمن بسیاری دارد. آنان در سن ۸ سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌کند، اما اگر جان سالم به در ببرند تا ۸۰ سالگی به سلامت زندگی می‌کنند.

برج ۸ برج عقرب است.

معمولا هیچ کس قدر این زنان را نمی‌داند و همواره به این زنان دروغ و تهمت‌های بسیاری می‌بندند که البته آسیب و ضرری به آن‌ها نمی‌رساند.
مردان این برج هم به هر کس وفادار بمانند از همان کس ضربه می‌خورند. برای این مردان انگشتر عقیق بسیار خوش‌یمن است.

برج ۹ برج برج قوس است.

زنان این برج اگر در نمازشان سستی کنند بدشانسی بسیاری می‌آورند. بهتر است که دعای چشم‌زخم برای فرزندان‌شان بگیرند، چون بسیار در چشم دیگران می‌آیند.
مردان برج قوس از خواهر و بردار نه خیری ببینند نه شری. ولی یک دوست خیلی وفادار دارند که از برادر به ایشان نزدیک‌تر است. یک روز از یک هم‌سفر آسیب بسیاری می‌بینند، ولی به خوبی می‌توانند از پس آن بر بیایند.

برج ۱۰ برج جدی است.

زنان برج جدی بسیار خوشبخت می‌شوند و از پدر، مادر، خواهر و برادران‌شان به ایشان خیر بسیاری می‌رسد. برای این زنان رنگ آبی و سبز بسیار خوش‌یمن است.
مردان این برج تلاش بسیاری برای پول می‌کنند، ولی حواس‌شان باشد که به ایشان همانقدری می‌رسد که خدا مقدر کرده است. در عین حال بسیار دست و دل‌باز هستند، ولی از قرض دادن شانس نمی‌آورند.

برج ۱۱ برج دلو است.

زنان برج دلو زنان بسیار کوشایی هستند که بسیار غصه می‌خورند. در سن چهل سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌کند و اگر جان سالم به در ببرند عمر طبیعی خواهند داشت.

مردان: هر آنکس که به طالع دلو باشد مردیست به ستاره حضرت یحیی (ع) بادی و خاکی و جنوبی است.

او مردی باشد با دولت و پاکدامن و رحیم دل و مهربان و به اذیت و آزار احدی راضی نیست و با هرکس نیکی کند جفا بیند و قرض دادن و ضامن داری وی را نسازد.

با هرکس دوستی کند عاقبت الامر پشیمان شود و در امورات خود همیشه حیران و سرگردان است باید دل خود را با خدا صاف کند و صاحب این طالع در سن چهارده سالگی خطر مرگی از وی گذشته است چون صدقه داده است .اما به سلامتی به سن طبیعی برسد و به خوشگذرانی بگذراند .

مدتی از جفت خود جدایی کند و مسافرت او به طول انجامد و با رفیق نا موافق دم ساز شود که آنچه بخواهد خود را رها کند نتواند از لطف خدا و توسل به ائمه هدی (ع) رهایی یابد و عاقبت به خیر باشد.

خانه فرزندان وی سنبله است و از دو فرزند بهره مند شود و از دنیا بیرون نرود مگر آمرزیده و رستگار شود.

صاحب این طالع را بسازد ماه شوال و لباس الوان و انگشتره فیروزه و یاقوت و صاحب این طالع هرگاه بخواهد از بلا ایمن شود دعای حرز چهارده معصوم با خود دارد تا از جمیع بلیات محفوظ ماند. و امورات دنیا و آخرت او اصلاح شود.

برج ۱۲ هم برج حوت است.

زنان این برج هم رزق و روزی بسیاری دارند و در خانه شوهر بسیار خوشبخت می‌شوند. اما نه از دوست و نه از دشمن شانس نمی‌آورد.
مردان این برج هم بسیار عاقل و باحیا هستند. ممکن است از حیوانات درنده به ایشان آسیبی برسد، اما نهایتا عاقبت به خیر می‌شوند. یک دوست خوب هم دارند که فقط همین یک نفر با ایشان خوب است.

,فال ابجد فقط با اسم دو طرف,فال ابجد با اسم مادر انلاین,فال ابجد با اسم به صورت انلاین,فال ابجد با اسم برای ازدواج,طالع بینی ابجد آنلاین,طالع بینی ابجد آنلاین ازدواج,طالع بيني ابجد آنلاين,طالع بینی حروف ابجد آنلاین,طالع بینی با ابجد آنلاین,طالع بینی انلاین ابجد کبیر,طالع بینی ازدواج حروف ابجد آنلاین,طالع بینی ازدواج با ابجد آنلاین,طالع بینی ازدواج ابجد با محاسبه آنلاین,طالع بینی با حروف ابجد محاسبه آنلاین,طالع بینی ابجد,طالع بینی ابجد ازدواج,طالع بینی ابجدی,طالع بینی ابجد با اسم مادر,طالع بینی ابجد ازدواج آنلاین,طالع بینی ابجد کبیر انلاین,طالع بینی ابجد صغیر,طالع بینی ابجد اسم,طالع بيني ابجد,طالع بینی ابجد ازدواج ماه ها,طالع بيني ابجد ازدواج,طالع بینی ازدواج ابجد کبیر,طالع بینی حروف ابجد ازدواج,طالع بینی حروف ابجد ازدواج انلاین,طالع بینی ابجد برای ازدواج,طالع بینی با حروف ابجد ازدواج,فال طالع بینی ازدواج ابجد,طالع بینی ابجدی آنلاین,طالع بینی ابجدی ازدواج,طالع بینی ابجدی افراد,طالع بيني ابجدي,طالع بینی ابجد با اسم مادر آنلاین,طالع بینی فال ابجد با اسم مادر,فال ابجد با اسم مادر,فال ابجد با اسم مادر آنلاین,فال ابجد با اسم مادر برای ازدواج,فال ابجد با اسم مادر ازدواج,طالع بینی ابجد با نام مادر,دانلود طالع بینی ابجد با اسم مادر,دانلود طالع بینی ابجد با نام مادر,طالع بینی ازدواج ابجد با محاسبه آنلاین – پورتال رنگی,طالع بینی با حروف ابجد کبیر انلاین,طالع بینی حروف ابجد کبیر انلاین,طالع بینی ازدواج با حروف ابجد کبیر انلاین,طالع بینی با ابجد صغیر,طالع بینی حروف ابجد صغیر,طالع بینی با حروف ابجد صغیر,طالع بینی با حروف ابجد صغیر انلاین,طالع بینی ازدواج بر اساس حروف ابجد صغیر,طالع بینی ازدواج ابجد صغیر,طالع بینی آنلاین ابجد صغیر,طالع بینی ازدواج با ابجد صغیر,طالع بینی ابجد کبیر و صغیر,طالع بینی ابجد اسم و فامیل,طالع بینی حروف ابجد اسم,طالع بینی با ابجد اسم,طالع بینی با حروف ابجد اسم,طالع بيني ابجد با نام,طالع بینی بر اساس حروف ابجد اسم,طالع بینی ابجد کبیر,محاسبه فال ابجد,محاسبه فال ابجد ازدواج,محاسبه فال ابجد آنلاین,محاسبه فال ابجد کبیر,محاسبه فال ابجد برای ازدواج,نحوه محاسبه فال ابجد,روش محاسبه فال ابجد,محاسبه فال ازدواج با حروف ابجد,طریقه محاسبه فال ابجد ازدواج,طریقه محاسبه فال ابجد,فال ابجد ازدواج با محاسبه آنلاین,محاسبه فالوور واقعی,فال ابجد با محاسبه آنلاین,محاسبه آنلاین فال ابجد ازدواج,محاسبه فال با حروف ابجد,محاسبه طالع بینی با حروف ابجد,محاسبه طالع بینی با حروف ابجد انلاین,محاسبه طالع بینی ازدواج با حروف ابجد,محاسبه طالع بینی با حروف ابجد کبیر,محاسبه فالوور فیک,محاسبه فالوور فیک اینستاگرام,محاسبه تعداد فالوور فیک,سایت محاسبه فالوور فیک,برنامه محاسبه فالوور فیک,محاسبه فالور فیک,محاسبه انلاین فال ابجد ازدواج

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.