فال و طالع بینی متولدین برج ثور و سرکتاب برای برج ثور زنان و مردان

فال و طالع بینی و سرکتاب کامل متولدین برج ثور و مردان و زنان متولد برج جوزا رد سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع بینی متولدین برج ثور و سرکتاب برای برج ثور زنان و مردان را قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج ثور برای مردان و زنان متولد این ماه . برج ثور دومین برج از برج های دوازده گانه فلکی می باشد . برای دیدن فال و سرکتاب و طالع بینی کامل برج ثور به ادامه این مطلب از سایت دعا 786 مراجعه کنید …

,فال ثورا,فال ثور,فال ماه ثور,فال برج ثور,فال متولدین ثور,فال متولدین ماه ثور,فال متولد ماه ثور,فال ابجد برج ثور,فال متولدين ماه ثور,فال روزانه ماه ثور,فال حافظ ماه ثور,فال بینی ماه ثور,فال برج الثور,طالع بینی متولدین ثور,طالع بینی متولدین ماه ثور,فال ابجد برج حمل,خصوصیات متولدین ماه ثور,طالع متولدین ماه ثور,طالع ثور,طالع ثور چیست,طالع ثور زنان,طالع ثور مردان,طالع ثور مرد,طالع ثور نسا,طالع ثور ابجد,طالع الثور الرجل,ثور طالع بینی

فال و طالع بینی متولدین برج ثور و سرکتاب برای برج ثور زنان و مردان

فال متولدین برج ثور,طالع بینی متولدین برج ثور,سرکتاب متولدین برج ثور,طالع بینی برج ثور برای متولدین,فال دقیق و کامل متولدین ثور,سرکتاب زنان و مردان متولد برج ثور

فال و طالع بینی متولدین برج ثور و سرکتاب برای برج ثور زنان و مردان

سرکتاب و فال و طالع بینی متولدین برج ثور ( زنان و مردان )

طالع بینی و سرکتاب مردان متولد برج ثور :

حکما گفته اند ثور خانه زهره است ( یعنی سیاره زهره ( زحل ) بر آن حکومت دارد که از خصوصیات زهره این است که بر هر کس مسلط باشد ان شخص خوشگذران و اهل شادی و تفریح می شود ) ، خاکی و بادی است ( یعنی طبع او از چهار طبع آتش – باد – آب – خاک ) خاک است که از خصوصیات خاک سرد بودن است و باد که از خصوصیات باد ، از این سو به ان سو رفتن یعنی دمدمی مزاج بودن است

صاحب این طالع مردی باشد با دولت ( یعنی بخت و اقبال با او همراه است بخصوص در زمینه مالی )

ستاره او ستاره حضرت سلیمان ع است و زندگانی او بسیار باشد و با دوام ( یعنی عمر طولانی خواهد داشت)

اما شرط دارد که هرگز در نماز کاهلی نکند و مال حرام نخورد و چشم به مال دیگران نداشته باشد و عیش را دوست دارد و به زن عفیفه ( یعنی نجیب ) رغبت دارد .

از یک زن کارش نکو شود چرا که آن زن بسیار عفیفه باشد . مشروط بر اینکه خلاف شرع نکند تا کارش روز به روز بالا گیرد .

از چهار پایان سُم شکافته ، گزند و آسیبی به او رسد که زود صحت و سلامتی یابد و خطر ندارد . انگشتر فیروزه بر او مبارک باشد . چون ماه نو بیند بر روی سبزه نگاه کند ( یعنی اول ماه که هلال دیده میشود بعد از دیدن هلال به سبزه نگاه کند ) .

چهار پا در طالع وی میانه بود ( یعنی اگر میخواهد چهار پا داری کند برایش میانه است ) اگر وارد حرام نشود خرید و فروش و تجارت برای او نیکو است . انچه به دست او آید زود فنا شود چرا که قدر مال دنیا را نداند .

با هر که وفا کند جفا بیند . دعای فتح مهمات با خود داشته باشد تا انشا الله گشایش در کارش پیدا شود و با طلسم شرف شمس ، سر و تن خود را بشوید تا از جمیع بلیات محفوظ باشد .

طالع بینی و سرکتاب زنان متولد برج ثور :

هر آن زنی که به طالع ثور باشد زنی است صالحه و خوش خلق و نیکو منظر ( زیبا ) و عاقل و دانا و زیرک و او را بر سینه یا بر اعضاء خال یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال اوست .

بدگو و دشمن بسیار دارد اما کسی نتواند به او آسیبی برساند ، برای آنکه توکل با خداست . اگر جان خود را فدای مردم کند قدر وی را ندانند .

ستاره آن زن ستاره حضرت هاجر علیه السلام است .

از سخن خوش جان را فدا کند و هر چه سن او بالا رود ، کارش بهتر میشود . مدتی است که در کار خود سرگردان است ، آنهم از چشم زخم و حسادت مردم است ، دعای چشم زخم با خود دارد و صدقه به فقرای ارحام بدهد اما طوری که کسی نفهمد و نیز در صورت داشتن شوهر ، باید با اجازه شوهرش باشد تا کارش درست شود .

با شوهر مشفق و مهربان باشد . به اذیت احدی راضی نباشد و در کار خیر ساعی باشد ، هشت فرزند در طالع دارد ( البته نه اینکه حتما همه هشت تا را خواهد اورد بلکه به میل خودش است که بیاورد یا نه )

هر کس چیزی از او بگیرد به سختی به او پس دهد یک زن با او در مقام عداوت باشد و زیاد صدمه به او رساند و به او نیش زند اما نتواند که به او آسیبی برساند از زن حرام خوار بد عمل حذر کند تا در بلا نیافتد

دل خود را با خدا صاف نماید نا خداوند کار او را به اصلاح بیاورد . اگر به فرزندان او آسیبی برسد از سادات موسوی رضوی دعا بگیرد تا رفع شود .

همیشه از درد کمر و سر بنالد که از علت باد قولنج باشد باید دارو بخورد . ماه نو را بر آب جاری نظر کند ( وقتی هلال اول ماه را دید بر آب جاری نگاه کند ) . طی عمری که داشته ، نقصان بزرگی به او رسیده ، اما عاقبت به خیر بوده است .

شانه سر خود را به کسی نباید بدهد تا در چلّه نیافتد و کارش رو به تنزل و گرفتاری نرود و هیچ وقت خوابی را که می بیند به کسی باز نگوید چرا که همه نمی توانند خواب را مطابق واقع تعبیر کنند . راز دل را با همه کس نگوید . در شش سالگی خطرمرگ او را تهدید می نماید که اگر از آن بگذرد به عمر طبیعی می رسد .

دعای حرز ابودجانه با خود داشته باشد تا از بلا ایمن گردد . برای صاحب این طالع ، روز جمعه و لباس سبز و آبی و انگشتر یاقوت خوش یُمن است و آن را در نظر بگیرد تا همیشه عزیز و محترم باشد .

( یعنی برای اینکه شانس بیاورد کارهاشو روز جمعه شروع کنه – انگشتر یاقوت دستش باشه – لباس سبز یا آبی یا مخلوطی از این دو بپوشد)

,طالع بینی ثور زنان,طالع برج ثور زنان,طالع بینی برج ثور زنان,طالع بینی ثور مردان,طالع برج ثور مردان,طالع بینی برج ثور مردان,طالع بینی برج ثور مرد,طالع بینی ابجد مرد ثور,طالع ماه ثور ابجد,طالع بینی ابجد ثور,طالع الثور للرجل,طالع برج الثور الرجل,طالع رجل الثور,ماه ثور طالع بینی,برج ثور طالع بینی,طالع بینی ثور الرجال,برج ثور در طالع بینی,معنی ثور در طالع بینی,طالع بینی ثور النساء,طالع بینی برج ثور زن,طالع بینی ماه ثور زن,برج الثور,برج الثور اليوم,برج الثور الرجل,برج الثور بالانجليزي,برج الثور 2021,برج الثور هذا الشهر,برج الثور المرأة,برج الثور سبتمبر 2021,برج الثور غدا,برج الثور فرفش,برج ثور چه ماهی است,برج حمل چه ماهی است,برج جوزا چه ماهی است,برج حمل چه ماهي است,برج حمل اسد قوس چه ماهی است,برج حمل چ ماهی است,برج الثور اليوم ماغي فرح 2021,برج الثور اليوم 2021,برج الثور اليوم كارمن شماس,برج الثور اليوم وغدا,برج الثور اليوم ماغي,برج الثور اليوم ماغي فرح,برج الثور اليوم السابع,برج الثور اليوم عاطفيا,برج الثور اليوم الثلاثاء,برج الثور الرجل في الحب,برج الثور الرجل اليوم,برج الثور الرجل 2020,برج الثور الرجل والحب,برج الثور الرجل 2021,برج الثور الرجل والعلاقة الحميمة,برج الثور الرجل والمرأة العقرب,برج الثور الرجل والمرأة الميزان,برج الثور الرجل والمرأة العذراء,برج الثور بالانجليزية,برج الثور الانجليزي,برج الثور انجليزي,اسم برج الثور بالانجليزي,صفات برج الثور بالانجليزي,معنى برج الثور بالانجليزي,برج الثور اليوم بالانجليزي,ما هو برج الثور بالانجليزي,ما معنى برج الثور بالانجليزي,برج الثور 2021 ماغي فرح,برج الثور 2021 اليوم,برج الثور 2021 جاكلين عقيقي,برج الثور 2021 بالتفصيل,برج الثور 2021 عاطفيًا,برج الثور 2021 ميشال حايك,برج الثور 2021 ليلى عبد اللطيف,برج الثور 2021 بالتفصيل كل شهر,برج الثور 2021 محسن عيفة,برج الثور هذا الشهر 2021,برج الثور هذا الشهر آب,برج الثور هذا الشهر 2020,برج الثور هذا الشهر عاطفيا,برج الثور هذا الشهر ٢٠٢٠,برج الثور هذا الشهر صحيا,برج الثور هذا الشهر توقعات,برج الثور هذا الشهر بالتفصيل,برج الثور هذا الشهر 8,برج الثور المرأة اليوم,برج الثور المرأة 2021,برج الثور المرأة 2020,برج الثور المرأة في الحب,برج الثور المرأة بالتفصيل,برج الثور المرأة مع من يتوافق,برج الثور المرأة هذا الاسبوع,برج الثور المرأة والرجل الجدي,برج الثور المرأة هذا الشهر,برج الثور لشهر سبتمبر 2021,توقعات برج الثور سبتمبر 2021,توقعات برج الثور شهر سبتمبر 2021,تاروت برج الثور سبتمبر 2021,برج الثور 13 سبتمبر 2021,برج الثور في سبتمبر 2021,برج الثور 12 سبتمبر 2021,برج الثور 7 سبتمبر 2021,برج الثور 14 سبتمبر 2021,برج الثور موقع فرفش,برج الثور مع فرفش,برجك اليوم الثور فرفش,توقعات برج الثور اليوم فرفش

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.