فال و طالع بینی متولدین برج جوزا و سرکتاب برای برج جوزا زنان و مردان

کاملترین فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج جوزا برای مردان و زنان متولد برج جوزا در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع بینی متولدین برج جوزا و سرکتاب برای برج جوزا زنان و مردان را قرار دادیم . برج جوزا سومین برج از برج های دوازده گانه فلکی می باشد . متولدین مردان و زنان برج جوزا خصوصیات اخلاقی و رفتاری منحصر به فردی دارند . برای دیدن سرکتاب و طالع بینی و فال کامل و خصوصیات متولدین برج جوزا به ادامه این مطلب از سایت دعا 786 مراجعه نمایید …

طالع جوزاء,جوزاء طالع عقرب,سرطان طالع الجوزاء,جوزاء طالع ثور,جوزاء طالع قوس,حمل طالع الجوزاء,برج القوس طالع جوزاء,برج الحوت طالع جوزاء,جوزاء طالع اسد,جوزاء طالع ميزان,طالع جوزا چیست,طالع برج جوزا چیست,طالع جوزا یعنی چی,طالع جوزا در ابجد,السرطان طالع الجوزاء,برج السرطان طالع الجوزاء,طالع برج جوزا,طالع برج جوزا زنان,طالع برج جوزا مردان,طالع برج الجوزاء,طالع برج جوزاء لليوم الحالي,طالع بینی برج جوزا مردان,طالع بینی برج جوزا زنان,طالع بینی برج جوزا,طالع بيني برج جوزا,طالع جوزاء النسا

فال و طالع بینی متولدین برج جوزا و سرکتاب برای برج جوزا زنان و مردان

فال متولدین برج جوزا,طالع بینی متولدین برج جوزا,سرکتاب متولدین برج جوزا,فال دقیق و کامل برج جوزا,فال مردان و زنان متولد برج جوزا,طالع بینی مردان و زنان متولد برج جوزا,خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج جوزا

فال و طالع بینی متولدین برج جوزا و سرکتاب برای برج جوزا زنان و مردان

فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج جوزا ( مردان و زنان )

طالع بینی و سرکتاب مردان متولد برج جوزا :

جوزا خانه سیاره مشتری است ( یعنی این سیاره و خصوصیاتش که « سعد اکبر = خوشبختی بزرگ » است بر او حکومت دارد . او مردی باشد نیک روی و خوش خوی و با مروت و کاردان ، با خویشان خود و همسایگان نکوئی کند و بدی نکند و اگر با بزرگان نشیند حرف او را قبول کنند و از مال حرام پرهیز کند که اگر یک ریال مال حرام به دست او رسد صد برابر مال از دست او برود و سفر غریبی نصیب دارد و مسافرت او به طول انجامد اما نفع دارد .

رفیق با او موافق نباشد . راز دل خود به احدی نگوید چونکه حرف او را نگاه ندارند . زود خشم گیرد و زود فرو نشیند و خانه فرزندان او در برج جوزا است ( یعنی این ماه خرداد برای فرزندانش خوش یمن است ) .

فرزندان او بسیار شود و بیشتر نرینه های او را خطر مرگ تهدید می کند پس دعای حرز ابودجانه و حرز امام جواد بگیرد تا از بلاها ایمن گردد . سفر زیارتی بسیار کند و در همه مسافرتها به او خوش گذرد و عمر او به سعادت بگذرد و از ان مسافرتها نفع زیادی نماید .

اگر در برج سرطان ( تیر ) معاملات مالی نماید از یک طرف نفع می برد و از طرفی دیگر ضرر به او می خورد .

پیامبران را در خواب بیند . از پدر و مادر کمتر نفع یابد ، آنها را از خود خوشنود کند . عیال ( همسر ) صالحه نصیب دارد و فرزندانش از آن زن صالحه باشد .

طالع بینی و سرکتاب زنان متولد برج جوزا :

به قول حکما ، بادی است ( یعنی طبع و عنصر باد در او غالب است و خصوصیات ان را دارد و دمدمی مزاج است و زود از این سو به ان سو رود ) .

ستاره ساره همسر ابراهیم نبی ع ستاره اوست و هر کس به این طالع باشد زنی باشد بلند بالا ، بر سینه خالی یا نشانی دارد که آن خال یا نشان ، نشانه اقبال و دولت باشد و آن زن چرب زبان و رحیم دل باشد و فرزندان زیادی در طالع دارد که هر گاه نماند از سادات موسوی دعا بگیرد .

همیشه در کار خود حیران و سرگردان است ، باید خود را از فکر و خیال دور کند و توکل بر خدای تعالی نماید تا در بلا نیافتد و هیچ وقت راز دل خود را به کسی نگوید که بعضی از مردم با او در مقام عداوت می باشند .

لباس و شانه خود را به کسی ندهد برای اینکه سحر و جادو زود بر او اثر کند و نیز خوابهای خود را برای کسی نقل نکند .

در اول عمر خود رنج بسیار کشیده اما در آخر عمر چنان شود که همه محتاج به او شوند . حیوانات سم شکافته در میان خانه باشد همه از اقبال اوست اما چه فایده که کسی قدر او را نداند . اگر چه شوهرش بسیار بر او مشفق و مهربان است .

در سن هفت سالگی خطر مرگ او را تهدید می کند که اگر بگذرد به عمر طبیعی خواهد رسید . مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهد کرد . از دست و زبان خود همیشه در عذاب است باید ملاحظه خود را داشته باشد .

گاه گاه خشم می گیرد و زود هم فرو می نشیند دعای ُام صَبیان را با خود دارد حرز امام جواد ع را با خود و فرزندانش داشته باشد تا ایمن باشد .

مدتی است که دل درکاری بسته و خیال امر خیری دارد ولی اما و اگر می کند باید توکل بر خدا کند انشا الله عاقبت به خیر باشد در امورات زندگانی خود سعی بسیار می کند اما چه فایده که به واسطه تند خوئی که دارد زحمت خود می دهد

برای صاحب این طالع بسازد ماه شعبان ( یعنی ماه شعبان برایش شانس می اورد اگر کاری را میخواهد شروع کند یا معامله یا ازدواج و … در ماه شعبان انجام دهد ) و لباس آبی ( برایش خوش یمن است ) و انگشتر رنگارنگ و انگشتر حدید صینی و یاقوت تا از سحر و جادو و اذیت شیاطین ایمن گردد و از کارهای زشت و غیبت پرهیز کند تا در بلا نیافتد .

زنی در همسایگی با او در مقام اذیت و عداوت اوست چرب زبان و خوش اخلاق است باید خود را از او حفظ کند ( این زن در طالع اوست حالا یا تا حالا او را در همسایگی خود دیده یا در آینده خواهد دید ) .

ماه نو را به روی خوش ببیند ( اول ماه قمری که هلال ماه را دید به روی خوش یکی نگاه کند ) . روز شنبه و چهارشنبه گیسو را باز نکند و خود را نشوید تا همیشه مسرور وخوشحال باشد .

منبع : وبلاگ ماهانتا

,برج الجوزاء,برج الجوزاء اليوم,برج الجوزاء الرجل,برج الجوزاء 2021,برج الجوزاء بالانجليزي,برج الجوزاء اليوم 2021,برج الجوزاء اي شهر,برج الجوزاء المرأة,برج الجوزاء اليوم ماغي فرح,برج الجوزاء هذا الشهر,برج الجوزاء اليوم السابع,برج الجوزاء اليوم وغدا,برج الجوزاء اليوم مع كارمن شماس,برج الجوزاء اليوم والغد,برج الجوزاء اليوم فرفش,برج الجوزاء اليوم 2021 بالتفصيل,برج الجوزاء الرجل اليوم,برج الجوزاء الرجل 2020,برج الجوزاء الرجل والحب,برج الجوزاء الرجل 2021,برج الجوزاء الرجل صفات,برج الجوزاء الرجل مع من يتوافق,برج الجوزاء الرجل والمرأة الحوت,برج الجوزاء الرجل في العلاقه الحميمه,برج الجوزاء الرجل والمرأة القوس,برج الجوزاء 2021 اليوم,برج الجوزاء 2021 ماغي فرح,برج الجوزاء 2021 عاطفيًا,برج الجوزاء 2021 ليلى عبد اللطيف,برج الجوزاء 2021 في الدراسة,برج الجوزاء 2021 في الحب,برج الجوزاء 2021 جاكلين عقيقي,برج الجوزاء 2021 ميشال حايك,برج الجوزاء 2021 كارمن شماس,برج الجوزاء بالانجليزية,برج الجوزاء الانجليزي,برج الجوزاء انجليزي,اسم برج الجوزاء بالانجليزي,معنى برج الجوزاء بالانجليزي,ترجمة برج الجوزاء بالانجليزي,صفات برج الجوزاء بالانجليزي,ما هو برج الجوزاء بالانجليزي,معنى كلمة برج الجوزاء بالانجليزي,برج الجوزاء اليوم السبت2021,برج الجوزاء اليوم وغدا 2021,برج الجوزاء اليوم عاطفيا 2021,برج الجوزاء اليوم الخميس 2021,برج الجوزاء اليوم الاثنين 2021,توقعات برج الجوزاء اليوم 2021,برج الجوزاء اليوم ماغي فرح 2021,برج الجوزاء يوم الاثنين 2021,برج جوزاء,برج جوزا,برج الجوزاء اي شهر هجري,برج الجوزاء اي شهر بالميلادي,برج الجوزاء اي شهر بالهجري,برج الجوزاء اي شهر يكون,برج الجوزاء اي شهر بالعربي,برج الجوزاء من مواليد اي شهر,برج الجوزاء المرأة اليوم,برج الجوزاء المرأة 2021,برج الجوزاء المرأة 2020,برج الجوزاء المرأة في الحب,برج الجوزاء المرأة عيوب,برج الجوزاء المرأة والحب,برج الجوزاء المرأة وبرج السرطان الرجل,برج الجوزاء المرأة في العلاقه الحميمه,برج الجوزاء المرأة وبرج الميزان الرجل,فال جوزا,تعبیر فال جوزا سحر نهاد,فال ماه جوزا,فال برج جوزا,معنی فال جوزا سحر,تفسیر فال جوزا سحر نهاد,فال متولدین جوزا,فال متولدین ماه جوزا,فال متولد ماه جوزا,فال ماه تولد جوزا,تعبیر فال جوزا سحر نهاد حمایل برابرم,تفسیر فال جوزا سحر نهاد حمایل برابرم,فال روزانه ماه جوزا,طالع بینی ماه جوزا,فال امروز ماه جوزا,طالع برج جوزا,طالع برج جوزا زنان,طالع برج الجوزاء,طالع برج جوزا چیست,طالع برج جوزاء لليوم الحالي,معنی فال جوزا سحر نهاد حمایل برابرم,خصوصیات متولدین ماه جوزا,طالع بینی متولدین ماه جوزا

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.