فال و طالع بینی متولدین برج حوت,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج حوت

فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج حوت و طالع کامل زنان و مردان متولد برج حوت در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع بینی متولدین برج حوت,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج حوت را قرار دادیم . برج حوت یکی از برج های دوازده گانه فلکی می باشد . دوازدهمین برج فلکی برج حوت یا همان اسفند ماه می باشد . کاملترین فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج حوت برای مردان و زنان را گردآوری کردیم . سایت دعا 786 …

,فال حوت,فال ماه حوت,فال برج حوت,فال طالع حوت,فال روزانه ماه حوت,فال ماه تولد حوت,فال امروز حوت,فال ازدواج ماه حوت,فال ابجد حوت,فال متولدین ماه حوت,فال برج الحوت,فال برج الحوت اليوم,طالع حوت,طالع حوت چیست,طالع حوت زنان,طالع حوت مردان,طالع حوت ابجد,طالع حوت النسا,طالع حوت مرد,طالع حوت مس ابراج,حوت طالع عقرب,حوت طالع سرطان,طالع بینی حوت زنان,طالع برج حوت زنان,طالع بینی برج حوت زنان,طالع بینی حوت مردان,طالع برج حوت مردان,طالع بینی برج حوت مردان,طالع برج حوت النسا

فال و طالع بینی متولدین برج حوت,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج حوت

فال برج حوت,طالع بینی برج حوت,سرکتاب برج حوت,فال برای متولدین برج حوت,طالع بینی برای متولدین برج حوت,سرکتاب برای متولدین برج حوت,فال زنان و مردان برج حوت,طالع دختر و پسر متولد برج حوت

فال و طالع بینی متولدین برج حوت,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج حوت

فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج حوت ( مردان و زنان )

طالع بینی و سرکتاب مردان متولد برج حوت :

هر کس که به طالع حوت باشد مردی است بسیار عاقل و هم ستاره حضرت ابراهیم علیه السلام و مردی باشد رحیم دل و با سخاوت و شجاعت و زیرک و دانا .

مدتی است که سر رشته کار خود را گم کرده اما به لطف خداوند کارش نیکو شود چون دل خود را با خدا صاف کرده توکل به خدا دارد . از زن بدفعل حرامزاده حذر کند چونکه مدتی است در مقام دوستی با اوست اما در واقع در مقام دشمنی است .

صاحب این طالع از زن و فرزند بهره مند شود . قرض دادن و ضامن داری به او نسازد چرا که بسیار آدم با حیایی است و در گرفتن نتواند اداء حق خود را بنماید ( بخاطر خجالت و رودربایستی حقشو نمیتونه پس بگیره ) .

از جمله دوستان یک نفر با او مشفق و مهربان است . از دیگران بهره مند نگردد حتی آنکه در صدد آزار و اذیت آنها است ( یعنی با مردم سازگار نیست و حتی ممکنه به آنها اذیت هم برساند ) . از مال حرام ، خیر و بهره نبیند .

او فردی است که در نظر خلائق عزیز و مکرم باشد اما دوست و دشمن خود را نمی شناسد . در کار خود مدبر و دانا است . هرگاه اراده سفری بنماید باید دل خود را با خدا صاف کند و توکل بر خداوند متعال نماید تا از آن سفر با سود و منفعت و بهره مند بازگردد . حیوانات سم شکافته برای او بسیار خوب است از حیوانات درنده به او آسیبی رسد اما عاقبت به خیر باشد .

بسازد به او از ماه ها ماه ذی حجه ( یعنی برایش خوش یُمن است ) و انگشتر عقیق و دُرّ  و یاقوت و لباس پشمینه و لباس سبز رنگ  ( یعنی اینها برایش شانس می آورد ) ماه نو را بر روی قرآن نگاه کند تا آن ماه بر او مبارک گردد .

صاحب این طالع هر گاه بخواهد از مضرات و بلاها محفوظ ماند دعای حرز حضرت جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلاها ایمن و کارش اصلاح شود .

طالع بینی و سرکتاب زنان متولد برج حوت :

هر آن زنی که به طالع حوت از مادر متولد شود ، حکما گفته اند که بادی و آبی است ( یعنی عنصر غالب بر او باد و آب است و مثل باد از این حالت به آن حالت تغییر می کند و دمدمی مزاج است و ثبات ندارد و مثل آب شکل پذیر است و با هر شرایطی خودش را وفق میدهد و سازگار میکند ) .

او زنی باشد میانه بالا وخوش خلق و با عقل و شوهر دوست است . از سخن خوش جان را فدا کند ( یعنی برای اینکه حرفتان نزد او پیش برود باید با زبان خوش با او حرف بزنید ) . کسی با او سازگار نباشد با هر کس در مقام راستی برآید با او در مقام مخاصمه و دشمنی باشد با هر کس وفا کند جفا بیند .

او با کسی دشمنی ندارد . روزی او فراخ است ( زیاد است ) . در هر خانه رود دولت ( شانس و بخت و اقبال و رزق و روزی ) بر سر آن خانه رود . از نامحرم پرهیز کند تا در بلاهای دنیا و آخرت نیفتد .

چون خواهد از خانه بیرون رود باید با شوهر مشورت کند  از خانه شوهر بیشتر از خانه پدر خیر ببیند .

در اعمال عبادی و اطاعت و بندگی خدا باید سعی کند تا رستگار شود و هرگز محتاج و پریشان حال نشود و زود به آمال و آرزوهای خود برسد تا در میان خلق عزیز و محترم باشد . از دوست و دشمن حذر کند چونکه دشمن و بدگو بسیار دارد . شانه سر خود را به کسی ندهد .

 با هر که نیکی کند بدی بیند و دست او بی نمک است  اما به کسی محتاج نشود و همه به او محتاج باشند . قرض دادن به او نسازد هر چیزی که به هر کس بدهد دیگر عوض انرا نبیند . نذری را که کرده است ادا کند .

اولاد طاق ( یعنی فرد یکی یا سه تا یا پنج تا یا .. ) در طالع دارد . فرزندان او فراخ روزی هستند اگر نمانند از نظر مردم است  دعای جوشن کبیر و صغیر با خود دارد تا از بلیات جمیعا محفوظ مانند و از ماه ها ماه ذی قعده و از روزها روز پنج شنبه و دوشنبه و لباس سفید برای او خوش یُمن است ( شانس می اورد ) .

منبع : وبلاگ ماهانتا

طالع بینی حوت النسا,طالع برج حوت مرد,طالع بینی مرد حوت,طالع الحوت مس ابراج,برج الحوت طالع عقرب,الحوت طالع السرطان,برج حوت,برج حوت چه ماهی است,برج حوت اليوم,برج حوت اردو,برج حوت کی خصوصیات,برج حوت 2021,برج حوت 2020,برج حوت غدا,برج حوت يوم,برج حوت زنان,برج حوت چ ماهی است,برج حوت اليوم وغدا,برج حوت اليوم ماغي فرح,برج الحوت اليوم ماغي,برج الحوت اليوم عاطفيا,برج الحوت اليوم الخميس,برج الحوت اليوم السابع,برج الحوت اليوم وغدا,برج الحوت اليوم ماغي فرح,برج الحوت اليوم عاطفيا للعزاب,برج حوت اردو میں,برج حوت 2020 اردو,برج حوت 2021 اردو,برج حوت 2020 اردو میں,برج حوت 2021 اردو میں,برج حوت 2019 اردو,برج حوت 2021 اليوم,برج الحوت 2021,برج الحوت 2021 ماغي فرح,برج الحوت 2021 بالتفصيل,برج الحوت 2021 ميشال حايك,برج الحوت 2021 ليلى عبد اللطيف,برج الحوت 2021 عبير فؤاد,برج الحوت 2021 عاطفيا,برج الحوت 2020,برج الحوت 2020 ليلى عبد اللطيف,برج الحوت 2020 اليوم,برج الحوت 2020 جاكلين عقيقي,برج الحوت 2020 عاطفيا,برج الحوت 2020 ماغي فرح,برج الحوت 2020 كارمن شماس,برج الحوت 2020 عبير فؤاد,برج حوت غدا عاطفيا,برج حوت غدا الاثنين,برج الحوت غدا,برج الحوت غدا جاكلين,برج الحوت غدا بالتفصيل,برج الحوت غدا ماغي فرح,برج الحوت غدا اليوم السابع,برج الحوت غدا مع جاكلين عقيقي,برج الحوت غدا الخميس,برج حوت يوم سابع,برج حوت يوم الاحد,برج حوت يومي,برج الحوت يوم الاثنين,برج الحوت يوم الاحد,برج الحوت يوم الاربعاء,برج الحوت يوم الثلاثاء,برج الحوت يوم الجمعة,طالع برج حوت زنان,طالع بینی برج حوت زنان,سرکتاب برج حوت زنان

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.