فال و طالع بینی متولدین برج عقرب,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج عقرب

فال و طالع بینی و سرکتاب کامل متولدین برج عقرب و زن و مرد متولد عقرب در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع بینی متولدین برج عقرب,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج عقرب را قرار دادیم . برج عقرب یکی از برج های دوازده گانه فلکی می باشد . هشتمین برج فلکی برج عقرب یا همان آبان ماه می باشد . کاملترین فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج عقرب برای مردان و زنان را گردآوری کردیم . سایت دعا 786 …

,فال عقرب,فال عقربه های ساعت,عقرب فال قهوه,عقرب در فال قهوه,فال ماه عقرب,فال برج عقرب,فال متولدین عقرب,فال متولدین ماه عقرب,فال جفت شدن عقربه ساعت,فال قمر در عقرب,فال جفت شدن عقربه های ساعت,عقرب تو فال قهوه,تعبیر عقرب فال قهوه,تفسیر عقرب فال قهوه,تفسیر عقرب در فال قهوه,دم عقرب در فال قهوه,معني عقرب در فال قهوه,نشانه عقرب در فال قهوه,نشان عقرب در فال قهوه,عقرب در فال قهوه به چه معناست,نقش عقرب در فال قهوه,معنی عقرب در فال قهوه چیست,معنای عقرب در فال قهوه,فال روزانه ماه عقرب

فال و طالع بینی متولدین برج عقرب,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج عقرب

فال متولدین برج عقرب,طالع متولدین برجج عقرب,سرکتاب متولدین برج عقرب,فال و طالع بینی برج عقرب,فال مرد و زن متولد برج عقرب,فال دختر و پسر متولد برج عقرب,فال و سرکتاب زنان و مردان متولد برج عقرب,برج عقرب زنان و مردان,دیدن فال و طالع متولدین برج عقرب

فال و طالع بینی متولدین برج عقرب,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج عقرب

فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج عقرب ( مردان و زنان )

طالع بینی و سرکتاب مردان متولد برج عقرب :

هر آن کسی که به طالع عقرب باشد مردی باشد بلند بالا و تند خوی و آتش مزاج ، هم ستاره حضرت یعقوب پیغمبر ص است و دروغگو را دشمن دارد و از دروغ متنفر است .

با هر کس وفا کند ، جفا بیند . نزد ملوک و سلاطین و بزرگان حرف زن باشد و سخنان او را قبول کنند . زراعت خاکی برای او نیکو باشد اگر دست به خاک زند جواهر گردد . حیوانات سم شکافته برای او بسیار خوش برکت باشد . از زنان و فرزندان نفع او میانه بود .

خانه مال او سنبله باشد ( یعنی در شهریور معامله کند بهتر است ) مال بسیار بدست او آید و تلف کند ولی به زودی دوباره بدست آورد . بیشتر بیماری او از درد دل و درد شکم باشد ، قولنج و باد خام گاه گاه او را عارض شود .

ستاره نحس در طالع دارد چون آن ستاره خارج شود کارش نیکو شود . هر کاری که شروع می کند به زودی بر می آید اما همیشه در فکر است و در کار خود فکر می کند که فردا چه خواهد شد دل خود را با خدای خود صاف کند و توکل بر خدا نماید و توسل به ائمه طاهرین ع بنماید .

صاحب این طالع را بسازد انگشتر عقیق یمنی ( یعنی برایش شانس میاورد ) . ماه نو را بر روی سبزه نگاه کند . آنچه از اول عمر سختی و صدمه دیده است ، بقیه را به خوبی و خوشی و خوشبختی بگذراند . خانه فرزندان او در ثور بود ( یعنی این ماه برایشان شانس میاورد اردیبهشت ) و روزی آنها فراخ بود و از حیوان سم گردی صدمه به او می رسد اما عاقبت به خیر است .

در سن سی سالگی خطر مرگ او را تهدید می کند چون از این بگذرد به عمر طبیعی برسد . صاحب این طالع چند سفر و زیارت نصیب دارد . هر گاه فرزندان او را صدمه برسد دعای حرز ابودجانه بگیرد تا از بلا ایمن گردد

طالع بینی و سرکتاب زنان متولد برج عقرب :

هر ان زنی که به طالع عقرب باشد زنی باشد بلند بالا و خوش رفتار و خوش کردار و راست گو که دروغگو را دشمن دارد . به سینه یا اعضا خالی یا نشانی دارد که نشانه دولت و اقبال باشد . هر قدر از عمر او بگذرد کارش بالا گیرد چون که در اول عمر رنج بسیار کشیده است .

کسی قدر او را نداند و غیبت و تهمت او را بسیار می گویند اما آسیب و ضرری به او نتوانند برسانند و بر او ظفر نیابند . یک نفر میانه بالا او را نصیحت می کند البته نصیحت او را قبول کند .

پدر و مادر او زودتر از او بمیرند و از خواهر و برادر و خویشان نفع میانه برد . مدتی است که سر رشته کار خود را گم کرده و در کارهای خود به فکر فرو رفته و سرگردان است اما عاقبت به خیر است .

توکل را از دست ندهد تا زود به مراد دل برسد . گاه گاه مثل آتش افروخته گردد ولی زود فرو نشیند که بیشتر از فکر فاسد است و خیالات شیطانی . باید از نامحرمان خود را بپوشاند تا به غضب گرفتار نشود .

بی اجازه شوهر کاری نکند تا شوهر از او راضی باشد و خود را روسیاه دنیا و آخرت ننماید . ( هر زمان که شوهر کرد به این توصیه عمل کند ) . صاحب این طالع زنی باشد آتش مزاج و تندخو و گاه کفر می گوید باید ترک کند .

حرام برای او سازگار نباشد چون یک ریال از حرام بدست آورد هزار ریال از دست او برود . صاحب این طالع همیشه سر به گریبان دارد و آشفته حال و پریشان است انشاالله در همین روزها اصلاح میشود و مراد او حاصل خواهد شد

در سن دو سالگی خطر مرگ او را تهدید می کند چون از این بگذرد به عمر طبیعی برسد . بسازد صاحب این طالع را ماه شوال و روز دوشنبه و لباس سبز و آبی و انگشتر عقیق ( یعنی کاری را میخواهد شروع کند در این ماه یا این روز باشد برایش شانس میاورد و این لباس و این انگشتر هم برایش خوش یُمن است ) دعای جوشن کبیر با خود داشته باشد تا از بلا ایمن گردد.

منبع : وبلاگ ماهانتا

,فال ماه تولد عقرب,فال امروز ماه عقرب,فال برج العقرب,فال برج العقرب اليوم,فال متولد عقرب,طالع بینی متولدین ماه عقرب,فال گرفتن در قمر در عقرب,فال گرفتن در روزهای قمر در عقرب,طالع عقرب,طالع عقرب چیست,طالع عقرب ابجد,طالع عقرب مردان,طالع عقرب زنان,طالع عقرب زن,طالع عقرب النسا,طالع عقرب مس ابراج,طالع عقرب چه ماهی است,عقرب طالع ميزان,طالع قمر در عقرب چیست,طالع بینی ابجد عقرب,طالع بینی عقرب مردان,طالع برج عقرب مردان,طالع بینی برج عقرب مردان,طالع بینی عقرب زنان,طالع بینی برج عقرب زنان,طالع ماه عقرب زن,طالع برج عقرب زن,طالع بینی ماه عقرب زن,طالع بینی زن عقرب,طالع بینی برج عقرب زن,طالع العقرب النساء,طالع العقرب للنساء,طالع بینی عقرب النسا,طالع العقرب مس ابراج,طالع برج العقرب مس ابراج,برج العقرب,برج العقرب اليوم,برج العقرب اي شهر,برج العقرب 2021,برج العقرب المرأة,برج العقرب الرجل,برج العقرب سبتمبر 2021,برج العقرب الرجل والجنس,برج العقرب شهر اغسطس 2021,برج العقرب في العلاقة الحميمة,برج العقرب اليوم ماغي فرح,برج العقرب اليوم وغدا,برج العقرب اليوم السبت,برج العقرب اليوم الجمعة,برج العقرب اليوم فرفش,برج العقرب اليومي,برج العقرب اليوم وغدا ماغي,برج العقرب اليوم كارمن شماس,برج العقرب اليوم في الحب,برج العقرب اي شهر ميلادي,برج العقرب أي شهر هجري,برج العقرب اي شهر بالميلادي,برج العقرب اي شهر يكون,برج العقرب أي شهر بالهجري,برج العقرب من اي شهر,برج العقرب مواليد اي شهر هجري,برج العقرب يوافق اي شهر,مولود برج العقرب اي شهر,برج العقرب 2021 ماغي فرح,برج العقرب 2021 اليوم,برج العقرب 2021 كارمن شماس,برج العقرب 2021 للنساء,برج العقرب 2021 في الحب,برج العقرب 2021 عاطفياً,برج العقرب 2021 للرجال,برج العقرب 2021 ليلى عبد اللطيف,برج العقرب 2021 ميشال حايك,برج العقرب المرأة والجنس,برج العقرب المرأة اليوم,برج العقرب المرأة والزواج,برج العقرب المرأة مع من يتوافق,برج العقرب المرأة 2021,برج العقرب المرأة 2020,برج العقرب المرأة والحب,برج العقرب المرأة في الحب,برج العقرب المرأة عيوب,برج العقرب الرجل والحب,برج العقرب الرجل اليوم,برج العقرب الرجل بالتفصيل,برج العقرب الرجل 2020,برج العقرب الرجل 2021,برج العقرب الرجل والمرأة الحوت,برج العقرب الرجل والجوزاء المراة,برج العقرب الرجل والمرأة الحمل,برج العقرب سبتمبر 2021 ماغي فرح,برج العقرب لشهر سبتمبر 2021,توقعات برج العقرب سبتمبر 2021,توقعات برج العقرب لشهر سبتمبر 2021,تاروت برج العقرب سبتمبر 2021,برج العقرب في سبتمبر 2021,برج العقرب 8 سبتمبر 2021,برج العقرب 11 سبتمبر 2021,برج العقرب 5 سبتمبر 2021,برج العقرب الرجل بالجنس,برج العقرب والجنس للرجال,برج العقرب الرجل والحب والزواج,برج العقرب الرجل والحب والجنس,صفات برج العقرب الرجل والجنس,برج العقرب الرجل في الحب,صفات برج العقرب الرجل والحب,برج العقرب شهر اغسطس 2021 ماغي فرح,توقعات برج العقرب شهر اغسطس 2021,توقعات برج العقرب لشهر اغسطس 2021 ماغي فرح,تاروت برج العقرب لشهر اغسطس 2021,رجل برج العقرب في العلاقة الحميمة,برج العقرب والعلاقة الحميمة,رجل برج العقرب والعلاقة الحميمة,برج العقرب في العلاقة الزوجية,برج العقرب الانثى في العلاقة الحميمة

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.