فال و طالع بینی متولدین برج میزان,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج میزان

فال و طالع بینی و سرکتاب کامل متولدین برج میزان و زنان و مردان متولد برج میزان در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع بینی متولدین برج میزان,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج میزان را قرار دادیم . برج میزان یکی از برج های دوازده گانه فلکی می باشد . هفتمین برج فلکی برج میزان یا همان تیر ماه می باشد . کاملترین فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج میزان برای مردان و زنان را گردآوری کردیم . سایت دعا 786 …

,فال میزان عشق,فال میزان عشق با ورق,فال میزان عشق با اسم,فال میزان عشق همسر,فال ميزان عشق طرف مقابل,فال میزان عشق انلاین,فال میزان عشق با پاسور,فال میزان عشق متولدین هر ماه,فال میزان عشق روزانه,فال میزان سنجش عشق طرف مقابل,فال میزان علاقه طرف مقابل,فال میزان علاقه طرف مقابل با اسم,فال درصد علاقه طرف مقابل,فال میزان دلتنگی,فال میزان دوست داشتن,فال میزان دوست داشتن طرف مقابل,فال درصد دوست داشتن

 

فال و طالع بینی متولدین برج میزان,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج میزان

فال برج میزان,طالع بینی برج میزان,سرکتاب برج میزان,فال برای متولدین برج میزان,طالع بینی برای متولدین برج میزان,سرکتاب برای متولدین برج میزان,فال مردان و زنان متلود برج میزان,طالع و سرکتاب مردان و زنان برج میزان

فال و طالع بینی متولدین برج میزان,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج میزان

فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج میزان ( مردان و زنان )

طالع بینی و سرکتاب مردان متولد برج میزان :

هر شخصی که بطالع میزان باشد مثل ترازو است ( منظم و متعادل و منصف و با عدالت ، مگر اینکه عوامل دیگر مانع بروز این صفات در او شود ) .

هم ستاره حضرت آدم ع است و او مردی کوتاه اندام و چهار شانه و ابرو کشیده و بسیار عاقل و زیرک و کاردان و با استعداد و سخن گوی ( یعنی خوب حرف می زند ) . دروغگو را دشمن دارد ( از دروغ متنفر است ) .

از سخن خوش جان را فدا کند ( برای پیشبرد حرفتان ، با او با زبان خوش حرف بزنید ) . در کار خود عاقل و زیرک و دانا باشد . شرکت و حرام او را نسازد و با هر کس شرکت کند از عهده برنیاید و حرام هم او را سازگار نباشد اگر یک ریال حرام بدست آورد صد برابر از دستش برود .

هرگز خواب خود را برای کسی نقل نکند چرا که شاید انبیاء و ائمه ع را در خواب ببیند . زندگانی بر او خوش گذرد باید که حمد و ثنای خدا را بجای آورد و در نماز کاهلی نکند . دشمنان بسیار و بدگو دارد از آنها باید حذر کند .

دل خود را با حق تعالی صاف دارد و پدر و مادر پیش از او بمیرند و از آنها نفع نبیند از برادر و خواهر کمتر وفا بیند و با او موافق نباشند . صاحب این طالع را بسازد از ماه ها ، ماه رمضان ( یعنی این ماه برایش مبارک است و کاری و معامله بزرگی را در این ماه شروع کند ) و انگشتر یاقوت و فیروزه برایش خوش یُمن است و روز پنجشنبه و لباس سبز برایش شانس می آورد .

ماه نو را بر روی سوره مبارکه یاسین نگاه کند ( اول ماه بعد از دیدن هلال ماه ، بر روی سوره یاسین نگاه کند ) . در سن هشت سالگی خطر مرگ تهدیدش میکند ، چون از آن بگذرد به هشتاد سالگی میرسد دعای جوشن کبیر با خود دارد تا از نظر مردم در امان خدا باشد .

طالع بینی و سرکتاب زنان متولد برج میزان :

حکماء گفته اند هر زنی که به طالع میزان باشد زنی است راستگو و راست گفتار و راست کردار و دروغگو را دشمن دارد چرا که میزان به معنی ترازو و عدل است .

در نماز کاهلی نکند و از ناپاک و نجس و حرام پرهیز کند و از غیبت و تهمت باید حذر کند تا در بلا نیفتد . هر چه بزرگتر شود و سنش بالا رود کارش بالا گیرد و نیکوتر شود . زندگانی را به شادکامی و راحتی گذراند و در امورات زندگانی خود بسیار عاقل و زیرک باشد و شوهر بر وی بسیار مشفق و مهربان است و از پدر و مادر نفع یابد و از برادر و خواهر بهره مند گردد

چون در اول عمر و زندگانی بسیار رنج کشیده ، در وسط و آخر عمر به شادکامی بگذراند و در میان مردم همیشه سرفراز باشد . آتش مزاج است گاه گاه خشم گیرد ولی زود فرو نشیند .

وی را نسازد مال حرام ، چون یک ریال حرام بدست آورد ، صد دینار حلال از دست او برود . بیماری او بیشتر از صفرا و بلغم باشد چون که هر وقت اوقاتش تلخ شود طپش قلب بر او عارض شود ، مداوا نماید تا رفع شود .

مدتی است که بیماری عارض او شده است دعای رفع بیماری و همزاد بگیرد تا رفع شود . صاحب این طالع دو سه تا نذر کرده است و فراموش کرده ، که باید ادا کند تا آنکه مطلبی را که به دل دارد ، روا شود .

در سن سه سالگی خطر مرگ او را تهدید می کند چون از این گذشت به نود سالگی برسد اگر از نامحرمان خود را حفظ کند . صاحب این طالع را بسازد از ماه ها ، ماه ذی قعده ( همون ماهی که تولد امام رضا ع در ان واقع شده )

از روزهای هفته ، دوشنبه ها برایش می سازد ( شانس میاورد ) که در این ماه و این روز ، لباس نو خود را بپوشد و ابتدای کاری را گذاشتن و از جایی به جایی رفتن داشته باشد . حرز ائمه معصومین ع را با خود دارد تا در میان خلائق عزیز و محترم باشد و از تمام بلیات محفوظ باشد .

منبع : وبلاگ ماهانتا

,فال درصد دوست داشتن طرف مقابل,فال درصد دوست داشتن با ورق,فال درصد دوست داشتن عشق,فال مقدار دوست داشتن,فال میزان,فال میزان زیبایی,فال میزان عمر,فال میزان احساس,فال سنجش میزان عشق با ورق,فال سنجش ميزان عشق با ورق,فال درصد عشق با ورق,فال درصد ازدواج با ورق,فال میزان طول عمر,فال درصد عشق با اسم – پورتال رنگی,فال سنجش میزان عشق با اسم,فال درصد عشق با اسم مادر,فال میزان احساس طرف مقابل,فال سنجش میزان عشق و احساس,طالع میزان,طالع میزان ابجد,طالع میزان النسا,طالع میزان مرد,طالع میزان یعنی چه,طالع میزان نسا,طالع میزان زنان,طالع میزان مردان,طالع میزان الرجال,طالع میزان النساء,طالع برج میزان النسا,طالع بینی میزان مرد,طالع برج میزان مردان,طالع بینی برج میزان مردان,طالع برج میزان مرد,طالع برج میزان زنان,طالع بینی میزان زنان,طالع بینی برج میزان زنان,طالع برج میزان برای زنان,برج میزان,برج میزان اردو,برج میزان کی خصوصیات,برج میزان 2020,برج میزان زنان,برج میزان مردان,برج میزان طالع,برج میزان 2021,برج میزان به انگلیسی,برج میزان چیست,برج جدی کی خصوصیات,برج الميزان 2020,توقعات برج ميزان 2020,برج ميزان شهر ديسمبر 2020,برج الميزان لشهر سبتمبر 2020,طالع برج میزان زنان,طالع بینی برج میزان زنان,برج میزان زن,سرکتاب برج میزان زنان,طالع برج میزان برای زنان,برج میزان مرد,طالع برج میزان مردان,طالع بینی برج میزان مردان,سرکتاب برج میزان مردان,برج میزان طالع بینی,طالع برج ميزان,برج حوت طالع ميزان,طالع برج میزان مرد,طالع برج میزان زن,طالع برج میزان رجال,برج ميزان 2021,توقعات برج الميزان 2021,برج الميزان لعام 2021,توقعات برج الميزان لسنه 2021,برج الميزان عاطفيا 2021,برج الميزان لشهر مارس 2021,برج الميزان لشهر جوان 2021,برج جدی به انگلیسی,برج میزان به زبان انگلیسی,معنی برج میزان به انگلیسی,معنی برج جدی به انگلیسی,برج ميزان چيست

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.