فال و طالع روزانه دوشنبه 15 دی 99

فال روزانه و طالع روزانه امروز در دعا سایت

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه دوشنبه 15 دی 99 را قرار دادیم . امروز 15 دی ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 15 دی 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه دوشنبه 15 دی 99

فال و طالع روزانه دوشنبه 15 دی 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه دوشنبه 15 دی 99

فال روزانه متولدین فروردین

درست است که شما معمولا آدم بی صبر و قراری هستید ، اما امروز این حالت شما در اوج خود قرار دارد و به هیچ عنوان حاضر نیستید به خاطر دیگران سرعت خودتان را کم کنید و یا معطل کسی شوید. اما متأسفانه شرایط برای پیشروی شما آماده نیست و هیچ چاره ای جز صبر کردن ندارید و تا هفته آینده کنترل اوضاع از دستتان خارج است. در این بازه زمانی و تا وقتی که شرایط برای حرکت دوباره شما مساعد شود، سعی کنید به رویاهایتان فکر کنید و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که رویا پردازی هایتان بیش از اندازه از واقعیت فاصله نگیرند و شما را از راه اصلیتان دور نکنند. خبری به گوش تان می رسد که سوالات زیادی را برایتان به همراه دارد. سعی کنید فعلا خیلی خودتان را با آن درگیر نکنید. هر چه بی تفاوت تر عمل کنید، بهتر است. احساس می کنید که یکی از اطرافیان تان شما را از خود رانده است، این موضوع صحت ندارد. اگر با او تماس بگیرید، می بینید که همه چیز مانند قبل است و تنها سوتفاهمی بیش نبوده است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز غلبه به خشم و حالت عصبیتان برایتان غیر ممکن به نظر می رسد و آرزو می کنید که ای کاش روز آرامتری داشتید، اما در واقع کافی است دست از تلاش برای کنترل کردن همه چیز دست بردارید تا همه چیز خیلی راحت تر پیش برود. بهتر است با کسی که دوست دارید در مورد این حالت خود صحبت کنید تا کمی آرامتر شوید؛ نتیجه این مکالمه خیلی بهتر از آن چیزی که انتظارش را دارید خواهد بود. امروز حتی اگر از آنچه دارید انجام می دهید مطمئن باشید هم طریقه بیان کردن حرف هایتان باعث خواهد شد که دیگران نسبت به صداقت و صمیمیت شما دچار تردید شوند. به نفعتان است که حقیقت را به طور کامل به زبان بیاورید. باید به حس ششم تان اطمینان کنید، مخصوصا در طول بعد از ظهر که قرار است تصمیمات مهمی در ارتباط با زندگی عاطفی تان بگیرید. در مورد مشکلات مالی تان همین حالا چاره ای بیاندیشید. طفره رفتن و جواب ندادن نه تنها مشکل شما را حل نمی کند، بلکه بر مشکلات تان نیز خواهد افزود.

فال امروز متولدین خرداد

امروز شما خیلی خوشحال و سرحال هستید و از این که دیگران هم به اندازه شما خوشحال و پرانرژی به نظر می رسند متعجب شده اید، اما بهتر است بیش از اندازه حرف نزنید، زیرا پرحرفی بیش از اندازه شما می تواند برای دوستانتان خسته کننده باشد. کافی است خوشحالیتان را هر جا که می روید به اطرافیانتان نیز منتقل کنید. اگر کسی به شما فشار بیاورد و در تنگنا قرارتان بدهد ممکن است ناگهان عصبانی شده و حرف هایی را به زبان بیاورید که در حالت عادی قصد گفتن آنها را نداشته اید. احساسات شما در اوج هستند و به همین دلیل حرف هایی که روی زبانتان می آید حتی خود شما را نیز شگفت زده خواهند کرد، پس مواظب واکنش هایتان باشید. اگر مجرد هستید، به زودی وارد رابطه ای می شوید. اگر فکر می کنید که این رابطه سرانجامی ندارد، از همان ابتدا از آن دوری کنید. برای خرید چیزی که می خواهید، بیشتر ازین دست دست نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در رابطه با هر موقعیتی که پیش رویتان قرار بگیرد، ذهنتان سرشار از ایده های خوب است و نقشه هایی که می کشید می توانند بهتر از هر شخص دیگری باشند. اما مشکل کار اینجاست که دیگران ایده هایتان را به راحتی قبول نمی کنند و حتی ممکن است با شما مخالفت کنند. اگر در چنین وضعیتی قرار گرفتید نسبت به افکار و ایده های خودتان تردید نکنید و اگر لازم دیدید مسیرتان را به تنهایی ادامه بدهید، آنهایی که به تنهایی پرواز می کنند مسافت طولانی تری را می توانند طی کنند. امروز عشقتان ثبات احساسی ندارد و لحظه ای سرشار از خوشحالی و لحظه ای دیگر ناراحت و دلخور است و این موضوع شما را عصبانی کرده است، سعی کنید کمی با او کنار بیایید. بعد از یک دوره سختی در زندگی عاطفی، همه چیز امروز به خوبی پیش خواهد رفت. نگرانی شما نسبت به اطرافیان تان در چنین روزی افزایش می یابد، به همین دلیل دوست دارید در کنارشان باشید و در صورت لزوم به آنها کمک کنید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز برای شما پر از شور و هیجان است و دلتان می خواهد کار بزرگی انجام دهید. متاسفانه آنقدر برای این که کاری در این زمینه انجام دهید هیجان زده هستید که ممکن است بدون آن که به اندازه کافی فکر کنید دست به کاری بزنید که برایتان دردسر ایجاد خواهد کرد و خیلی زود از کرده تان پشیمان خواهید شد. به نفعتان است که سعی کنید هیجانات خود را کنترل کرده و منطقی رفتار کنید. حتی اگر فکر می کنید کارهایتان خیلی دارند خوب پیش می روند و فرد خیلی موفقی هستید به خاطر خودتان هم که شده بهتر است قربانی اعتماد به نفس کاذب نشوید. کمی تواضع و فروتنی می تواند به موفقیت بیشتر شما کمک کند. اگر شما آرزویی در سر دارید، حتما دست یابی به آن نیز ممکن است، پس برای آرزوهای بزرگ تان نیز ارزش قائل شوید و از آنها سرسری نگذرید. آتش بزرگی در درون شما روشن است، می توانید به کمک نور آن راه خود را پیدا کنید. اگر خودتان را در روزمرگی محبوس می بینید، بد نیست به زندگی خود مخصوصا زندگی عاطفی تان کمی هیجان دهید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز روز خیلی خوبی برای تمام کردن پروژه های ناتمام است، البته به شرط آن که به احساسات آشفته و حالت سر به هوایی که امروز به سراغتان آمده است غلبه کنید. رویاپردازی در مورد خواسته هایتان کافی نیست، باید ایده های فوق العاده ای که در سرتان دارید را عملی کنید، شما این توانایی را دارید که هر موقعیتی را رو به بهبود پیش ببرید. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر بخواهید در انجام کارهایتان به دیگران زور بگویید و حرف خودتان را به کرسی بنشانید با مقاومت آنها مواجه خواهید شد و برای خودتان مشکلاتی به وجود خواهید آورد. مطمئن باشید که خود رای بودن و مبارزه کردن برای ثابت کردن قدرت و تسلط خودتان بر دیگران هیچ نتیجه مثبتی برای شما نخواهد داشت. به زودی خبری به گوش تان می رسد که نگرانی های اخیرتان را برطرف خواهد کرد. این روزها نصیحت های دیگران را جدی بگیرید زیرا می تواند راه تازه ای به رویتان بگشاید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

تمایل شدیدی که امروز به رفتارهای طغیانگرانه در وجود خودتان احساس می کنید می تواند برای شما دردسرهای جدی ایجاد کند. چیزی که در ابتدا تجربه ای هیجان انگیز به نظر می رسد ممکن است به یک گره کور تبدیل شود. امروز مسائل مرتبط با روابط عاطفی ممکن است برای شما منبع خشم و نگرانی باشند؛ شما گزینه های زیادی پیش روی خود دارید، اما نمی شود همزمان در چند راه مختلف گام برداشت و باید دست به انتخاب بزنید. رابطه ای که به نظرتان بی ثبات می آید می تواند دقیقا همان چیزی باشد که قلب شما را به ثبات خواهد رساند. با وجود این که دلتان می خواهد به حرف عقلتان گوش کنید شاید بهتر باشد کمی به خودتان فرصت بدهید تا قلبتان مسیر درست را برای شما انتخاب کند. اگر اخیرا شریک زندگی خود را ناراحت کرده اید، امروز با یک شاخه گل یا هدیه ای نزدش بروید و از دلش در آورید. در طول بعد از ظهر ممکن است مجبور باشید که کاری را انجام دهید که سود فراوانی برای شما به همراه داشته باشد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ناگهان ایده ای هوشمندانه در مورد انجام کارهای روزمره تان به صورتی کاملا متفاوت به سرتان زده است اما این روش خارق العاده در دراز مدت چندان مفید نخواهد بود، اما بد نیست آن را برای مدت کوتاهی هم که شده مورد امتحان قرار دهید و از جنبه های مختلف بررسی کنید و اگر به کارتان نیامد یا اشکالی در آن دیدید رهایش کنید. از تغییر ایجاد کردن در کارها و برنامه هایتان نترسید، برای رسیدن به یک هدف هزاران راه مختلف وجود دارد. امروز احساساتتان آشفته به نظر می رسند و روابط عاطفیتان به آن خوبی که انتظار دارید پیش نمی روند، سعی نکنید به زور این مشکل را حل کنید و به خودتان و طرف مقابلتان کمی فرصت بدهید. به دنبال دوستی هستید که بتوانید درد و دلتان را به او بگویید، خانواده بهترین گزینه برای شماست بنابراین سفره دلتان را پیش هر کسی باز نکنید زیرا برایتان دردسرساز خواهد شد. کارهایی که امروز می خواهید به خوبی پیش نمی روند اما بهتر است بر انجام آنها اصرار نورزید و به خودتان فشار نیاورید.

فال روزانه متولدین آذر

شاید شما در حال حاضر در نقطه عجیبی از زندگیتان قرار گرفته باشید. با وجود این که دلتان می خواهد با شجاعت تمام به سوی ناشناخته ها پیش بروید و خودتان را به صورتی غیر منتظره به دیگران نشان داده و احساسات و افکارتان را بیان کنید، از طرفی هم دلتان برای گذشته ها و زمانی که انتخاب کردن اینقدر برایتان سخت نبود تنگ شده است. اگر به ترس هایتان غلبه نکنید نمی توانید از هیجانی که در مورد آینده دارید لذت ببرید. هر کاری که می کنید احتیاط را فراموش نکنید و این مسئله را به یاد داشته باشید که به حریم شخصی دیگران تجاوز نکنید. فردی در زندگی تان هست که امروز منتظر تماسی از شماست اما شما شک دارید که با او تماس بگیرید زیرا احساس می کنید که به شما تمایلی ندارد. اگر نسبت به علاقه خود مطمئن هستید، امروز زمان خوبی برای شروع یک رابطه عاشقانه است. به زودی دری به رویتان باز می شود که بر شرایط مالی تان تاثیر زیادی خواهد گذاشت. این فرصت را به سادگی از دست ندهید.

فال روز متولدین دی

امروز شما به دنبال تعریف مجدد چارچوب روابط دوستانه و خانوادگیتان هستید و احساس می کنید که روش های قدیمیتان دیگر به کارتان نمی آیند. کافی است همان کاری را بکنید که قلبتان به شما می گوید و نگران آینده نباشید. امروز ممکن است در خانه تنها باشید و همه اهل خانه بیرون باشند. این فرصت خیلی خوبی است برای آن که از تنهاییتان استفاده کرده و کارهایی که نیمه کاره رها کرده اید را به انجام برسانید. این روزها آنقدر به یاد گذشته هستید که زمان حال را فراموش کرده اید. سعی کنید امروز را استراحت کنید و به اتفاقاتی که به طور طبیعی برایتان پیش می آید تن دهید. شما فرد عاشق پیشه ای هستید، امروز نیز روز مناسبی برای عشق ورزیدن به دیگران است. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. کلید موفقیت شما در چنین روزی، لبخند است. پس بیشتر بخندید تا دنیا به رویتان لبخند بزند.

فال متولدین بهمن

امروز شما مدرکی برای اثبات درست بودن این استراتژی هستید که پریدن بدون آن که زیر پایتان را نگاه کنید می تواند کاملا موفقیت آمیز باشد. شاید دست به کار شدن پیش از آن که به اندازه کافی فکر کرده باشید همیشه راه درستی نباشد و جواب ندهد، اما امروز این روش می تواند به شما کمک زیادی کند. امروز برای تمام کارهایی که در لیست وظایف روزانه تان هستند وقت بگذارید، اما زیاد هم به آنها فکر نکنید و در لحظه عمل کنید. امروز ممکن است در تلاش برای قانع کردن یکی از اطرافیانتان به پذیرش آن چه که خودتان فکر می کنید درست است بیش از اندازه زیاده روی کنید. اگر دست از پافشاری برندارید خیلی سریع برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. امروز در مورد ابراز احساسات و نظرات خود تردید دارید، چرا که نمی‌خواهید حقایق را به دیگران نشان دهید. اما این کار برایتان سخت است. پس سعی کنید که در چنین روزی روابط تان را با دیگران کم کنید تا مجبور نباشید نقش بازی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اهداف حرفه ایتان تا حدی در ذهنتان واضح و مشخص هستند که احساس می کنید اگر دستتان را دراز کنید می توانید آنها را در دست بگیرید. با اینحال هنوز فاصله ای بین شما و موفقیت وجود دارد که باید زمانی را صرف کرده و آن را پشت سر بگذارید. جنبه مثبت قضیه اینجاست که شما آماده اید تا حتی اگر لازم باشد دست به ریسک بزنید، افکارتان را عملی کنید. خوشبختانه اعتماد به نفستان نیز آنقدر زیاد هست که با دیدن اولین مانع بر سر راهتان میدان را خالی نکنید. اگر بین شما و کسی که دوست دارید مشکلی پیش آمده است بی دلیل روی جزئیات تمرکز نکنید و مسئله را بیهوده بزرگ نکنید، در واقع این مشکل به نظر بزرگ سوء تفاهمی بیش نیست. اگر امروز جواب سوالاتی را که به دنبالش هستید به دست نیاوردید ناراحت و عصبی نشوید، حقیقت به زودی برایتان آشکار می شود. این روزها بهتر است که خیلی به دیگران اعتماد نکنید و با اطلاعاتی که خود در دست دارید، جلو بروید.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.