فال و طالع روزانه دوشنبه 22 دی 99

فال روزانه و طالع بینی روزانه امروز در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه دوشنبه 22 دی 99 را قرار دادیم . امروز 22 دی ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 22 دی 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه دوشنبه 22 دی 99

فال و طالع روزانه دوشنبه 22 دی 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه دوشنبه 22 دی 99

فال روزانه متولدین فروردین

اگر می خواهید در زندگی تان خوشحال باشید، هر کاری را انجام می دهید تنها برای دل خودتان باشد. به بیان دیگر هیچ انتظاری از دیگران نداشته باشید، در غیر این صورت ناامید و افسرده خواهید شد. مطمئن باشید که خوبی های شما بی جواب نخواهد ماند. به زودی خبر خوشی از یک دوست قدیمی به شما می رسد که نگاهتان را نسبت به زندگی تغییر خواهد داد. به فکر سفری برای دیدار دوستان تان هستید، این سفر فرصت های جدیدی را در اختیارتان قرار می دهد، بنابراین هر چه سریع تر برای آن برنامه ریزی کنید. به لحاظ کاری شغلی مناسب و درخور ندارید و مدتی است که دنبال کار بهتری می‌گردید، امروز کار خوب و پردرآمدی به شما پیشنهاد می‌شود، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید در شغل جدید خودتان را نشان دهید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب گفتار و رفتارتان باشید و حرفی نزنید که اهل منزل از شما دلخور شوند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز باید چشم یکی از عزیزان تان را به روی حقیقت باز کنید. او باید مسئولیت کارهای خود را بپذیرد. شما هم نباید بیش از این خودتان را محدود کنید بنابراین هر چه سریع تر این بار را از دوش تان بردارید. رابطه رمانتیک و عاشقانه شما امروز به مشکل بر می خورد. فشارهای کاری شما نیز به این مشکل دامن می زند اما امید خود را از دست ندهید. به زودی حقایقی روشن خواهد شد و شما نیز نگرانی هایتان را به دست فراموشی خواهید سپرد. منتظر این خبر خوب باشید. . همسر یا عشق‌زندگی‌تان چیزی برای شما کم نمی‌‌گذارد، اما به رغم محبت‌های زیادی که از همسر خود دریافت می‌‌کنید، دائم به ایشان سرکوفت می‌زنید که به شما رسیدگی نمی‌کند. از امروز به جای پرتوقعی و دلخوری، از در عشق و صفا با عشق‌زندگی‌تان وارد شوید. اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید و به همین دلیل، اندوخته‌ای ندارید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز، قسمتی از درآمد‌تان را برای روز مبادا کنار بگذارید

فال امروز متولدین خرداد

با تغییراتی که در روابط عاطفی تان ایجاد می شود حس جسارت بیشتری را تجربه خواهید کرد. شما الگوی دیگران هستید پس خودتان را بیشتر باور داشته باشید. هر چه اعتماد به نفس تان بالاتر باشد، موفقیت تان نیز بیشتر خواهد بود. روی تمام اطلاعات و خبرهایی که امروز می شنوید، با دقت تمرکز کنید. سعی نکنید که با احساسات تان با این موضوع برخورد کنید زیرا سرانجام خوبی را به همراه نخواهد داشت. منطق در این شرایط بهترین گزینه است. آن‌گونه که باید و شاید به همسر یا عشق‌زندگی‌تان محبت نمی‌کنید و رابطه‌تان در حال تیره شدن است، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و امروز با خرید هدیه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان، به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه دوستش دارید. به لحاظ کاری روز خلوتی را شروع کرده‌اید و زمان خوبی است که فرصتی را در کنار خانواده سپری کنید و شب‌‌ و روزی سرشار از محبت و صفا را تجربه نمایید.

فال روزانه متولدین تیر

نگران وقوع اتفاقی هستید که شما را از هر حرکتی باز داشته، نگران نباشید زیرا شما از این طوفان به سلامت خواهید گذشت. در مورد موضوعی بین منطق و احساس تان گیر افتاده اید. هر دو جنبه انقدر برایتان اهمیت دارد که نمی توانید رهایشان کنید. بنابراین بهترین انتخاب ایجاد تعادل میان آنهاست. شاید به طور دقیق به آنچه می خواهید نرسید اما این ابتدای راه است، تا آخر راه هنوز زمان باقی است بنابراین امیدتان را از دست ندهید. امروز در محل کار یا منزل، کار غیرضروری پیش می‌آید و این کار، وقت زیادی را از شما خواهد گرفت. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان روحیه‌ای زود رنج و احساساتی دارد، در نتیجه امروز حرفی نزنید که دل عشق‌زندگی‌‌تان شکسته شود. مدتی است که خبری از اعضای خانواده و بزرگ ‌تر های فامیل نگرفته‌ اید. امروز زمان خوبی است که به دیدار بزرگان فامیل بروید و از آنها دلجویی کنید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

در مورد کاری که می خواهید آغاز کنید، به شخصی اجازه دخالت در امور زندگی را ندهید. سوالات زیادی در سرتان است که تصمیم دارید تمام آنها را به تنهایی پاسخ دهید. برای جلوگیری از اشتباه، از همین حالا با افراد با تجربه مشورت کنید. به زودی نتیجه یکی از تلاش های چند سال اخیرتان را می گیرید که بی نهایت خوشحال تان می کند. روزی سرشار از عشق و محبت را شروع کرده‌اید و دنیا را به رنگ عشق می‌بینید. این عشق را پیش خودتان نگه ندارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را در حس و حال عاشقانه خود شریک کنید. در مورد مسائل عاطفی، به کسی دل ببندید که قدرتان را بداند. هر چقدر شما برای خودتان ارزش بیشتری قایل شوید، دیگران نیز با شما همانگونه رفتار خواهند کرد. امروز قرار است با یکی از دوستان قدیمی برای گردش و تفریح، بیرون از منزل بروید. این فرصت را از دست ندهید و تا می‌توانید با این دوست قدیمی خوش بگذرانید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز با ساز طرف مقابل تان همراه شوید تا رنگ آرامش را بچشید. همیشه نباید همه چیز طبق خواسته شما پیش رود، گاهی هم باید همرنگ جماعت شوید. امروز از زبان یکی از عزیزترین های زندگی تان چیزی می شنوید که شوکه تان می کند. اگر چه انتظار این حرف را نداشتید اما در جواب بهتر است که صادقانه به او پاسخ دهید. انسان راز نگه‌ داری نیستید و برنامه‌ها و نقشه‌های مالی خود را با کس و ناکس در میان می‌گذارید، فراموش نکنید که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد و از امروز به جای اینکه سفره دل خود را پیش افراد ناشناس باز کنید، طرح‌ها و نقشه‌های مالی خود را با کسی درمیان نگذارید. آن‌گونه که باید و شاید با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تفاهم ندارید و این وضعیت فاصله میان شما را روز به‌ روز عمیق‌ تر کرده است. امروز با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و به ایشان بفهمانید تمام تلاش خود را برای تفاهم بیشتر در زندگی به کار خواهید بست.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر شخصی برای کمک نزد شما آمد، بهتر است که عقب بکشید و بگذارید که او کار خودش را انجام دهد. با این کار هم به خودتان لطف می کنید هم به طرف مقابل. امروز در شرایط بدی قرار می گیرید. دو راه در مقابل تان قرار دارد که باید به ناچار یکی را انتخاب کنید. شاید در حال حاضر از این موضوع ناراحت باشید اما به زودی خواهید فهمید که این به نفع تان خواهد بود. با این کار تمرکز و احتمال خطای شما کمتر می شود. اگر تاکنون عاشق‌ نشده‌اید، امروز چشم‌تان به فردی خواهد افتاد و در نگاه اول دل و دین خود را به باد خواهید داد. مدتی است که به خودتان وعده داده‌اید در اولین فرصت، وقتی را برای خودتان کنار بگذارید. امروز این شرایط مهیا می‌شود و از خلوتی که دست می‌دهد، نهایت استفاده را ببرید. روز را با نگرانی و اضطراب شروع کرده‌اید، اجازه ندهید روزتان با ناراحتی و اضطراب به پایان برسد و با انجام کارهای مذهبی یا مدیتیشن و مراقبه، اضطراب را از خود دور کنید.

فال روزانه متولدین آبان

سرسختی به خرج ندهید. امروز هر چه انعطاف پذیرتر باشید، بهتر است. امروز به سادگی از کوره در می روید، اما نگذارید که این اتفاق روزتان را خراب کند. این موضوع بیشتر در مورد مسائل عاطفی است. اگر چه ممکن است از دیگران حرف های ناخوشایندی بشنوید اما این شمایید که باید خونسردی تان را حفظ کنید و گرنه بعدها پشیمانی به سراغ تان خواهد آمد. لازم نیست که از حالا نگران فردایتان باشید در لحظه زندگی کنید تا لبخند روی لبان تان بدرخشد. به لحاظ کار روز خلوتی را شروع کرده ‌اید و کار چندانی برای انجام دادن ندارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و دستی به سر و روی خانه و زندگی‌تان بکشید و کارهای عقب ‌افتاده را انجام دهید. با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان رفتار شایسته ‌ای ندارید و قبل از اینکه این رویکرد میان شما و عشق ‌زندگی ‌تان فاصله بیاندازد، از امروز با خود تصمیم بگیرید که به غیر از عشق و محبت، حرفی با عشق‌زندگی‌تان در میان نگذارید.

فال روزانه متولدین آذر

فردی از شما درخواستی کرده است، بهتر است که چند روزی از او وقت بخواهید تا در موردش بیشتر فکر کنید. امروز برای هر رفتاری که می خواهید از خود نشان دهید، برنامه ریزی کنید. محتاط بودن کلید موفقیت شما در چنین روزی است. شما در فکر شروع کاری هستید. اگر چه در ابتدا برایتان سخت است اما همین که کارتان روی غلتک بیافتد، از تلاش هایتان خشنود خواهید شد. مهمترین چیز مسئولیتی است که شما به عهده می گیرید پس به آن وفادار باشید. یکی از دوستان شما دل در گرو یاری دارد و شرایط رسیدن به دلدار برای ایشان فراهم نشده است، امروز پای صحبت این دوست بنشینید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای رسیدن ایشان به دلدارش مهیا کنید.راستی امروز عینک بد‌ بینی را کنار بگذارید و در کنار توجهی که به سیاهی ‌های دنیا دارید، خوشی ‌های جهان را هم ببینید و زندگی را سخت نگیرید.

فال روز متولدین دی

این روزها بدبین شده اید اما بدانید که همه قصد فریب شما را ندارد، کمی مثبت اندیش تر باشید تا تاثیر آن را نیز در زندگی تان ببینید. رابطه عاطفی شما دچار تغییراتی شده که شما نیز به خوبی از آن آگاهید. اگر این رابطه برایتان ارزشمند است، هر چه زودتر خودتان را در مسیر آن تغییر قرار دهید. بی شک هیجان و شادی زندگی شما نیز بیشتر خواهد شد. به زودی برخی از غیر ممکن ها برایتان امکان پذیر می شود پس خودتان را برای هر اتفاقی آماده کنید. شما در رابطه با وضعیت اقتصادی خود احساس عدم امنیت و نگرانی می کنید و رفتارتان کمی عصبی شده است. خبرهای نگران کننده ای که در رابطه با وضعیت اقتصادی می شنوید ذهنتان را به شدت درگیر کرده است، اما یادتان باشد که با همه اینها شما در حال حاضر از لحاظ اقتصادی از ثباتی نسبی برخوردار هستید و این وضعیت همچنان ادامه خواهد یافت و لزومی ندارد که نگران شوید.

فال متولدین بهمن

اگر دیگران از کارهای شما انتقاد کردند، به دل نگیرید زیرا از حسودی شان است. این که دیگران با کارهای شما مخالفند هرگز به معنی اشتباه بودن کارهایتان نیست، پس راهی که دلتان در پیش می گیرد را انتخاب کنید. اخیرا در رابطه عاطفی تان طوفانی به پا شده است. اجازه ندهید که این اتفاقات بر شما غلبه کند. تنها کاری که باید انجام دهید کمی فضا دادن به شریک زندگی تان است. امروز برخی اخبار نگران کننده در رابطه با وضعیت کاریتان به گوشتان خواهند رسید که باعث استرس و نگرانی شما خواهند شد و شاید این وضعیت باعث شود آینده خود در این زمینه را زیر سوال برده و حتی به فکر ایجاد تغییر در زمینه کاریتان بیافتید. بد نیست که همه موقعیت ها و گزینه های مختلف را در نظر بگیرید، اما به هیچ عنوان فعلا در این زمینه تصمیم گیری نکنید و تا زمانی که از لحاظ ذهنی به ثبات بیشتری دست بیابید صبر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

این روزها به شدت مشغول کار بوده اید و تمام انرژی تان تحلیل رفته است کمی به خودتان استراحت دهید. در حال انجام کاری هستید اما از درستی عمل تان اطمینان ندارید، نگران نباشید زیرا اشتباهی در کار نیست. اگر چه تنش های زیادی را تجربه می کنید اما این نیز می گذرد. با صبر کردن، هیچکس به کمک تان نمی آید. شجاعت می تواند در چنین روزی کلید موفقیت تان باشد. به زودی خبری خوش از راه دور به دست تان می رسد که زندگی تان را دگرگون خواهد کرد. زندگی همیشه قابل پیش بینی نیست و اگر به ندای درونتان اعتماد کنید خیلی وقت ها که عقلتان به جایی قد نمی دهد به یاریتان خواهد آمد. همیشه فرا رفتن از حد و مرزهای خیالی که برای خودتان ساخته اید و دیوار هایی که جلوی خودتان کشیده اید خیلی خوب و مایه پیشرفت خواهد بود؛ اما به این شرط که این کار را به خاطر خودتان و نه دیگران، انجام دهید.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.