فال و طالع روزانه دوشنبه 6 بهمن 99

فال روزانه و طالع بینی روزانه امروز در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه دوشنبه 6 بهمن 99 را قرار دادیم . امروز 6 بهمن ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 6 بهمن 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه دوشنبه 6 بهمن 99

فال و طالع روزانه دوشنبه 6 بهمن 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه دوشنبه 6 بهمن 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید این طور به نظرتان برسد که همکارانتان دارند از شما فاصله می گیرند، اما در اصل این فاصله به این دلیل است که ظاهر شما این پیام را منتقل می کند که دلتان نمی خواهد کسی مزاحمتان شود. شما خیلی جدی به انجام کارهایتان مشغول هستید و اصلا دوست ندارید کسی حواستان را پرت کند، لزومی هم ندارد که بخواهید ذهنتان را درگیر احساسات اطرافیانتان کنید. هر چیزی وقت خودش را دارد و شما بعدا هم می توانید در موقعیتی صحیح تر به احساسات آنها توجه کنید. حال امروز در تفکرات خود محتاط تر هستید. با این حال این محدود کردن دیدتان اصلا به ضررتان تمام نخواهد شد و به شما کمک خواهد کرد که موضوع خاصی را با عمق بیشتری بتوانید ببینید. شریک زندگی تان از دست شما ناراحت است. بدتر از آن که او هیچ حرفی در این مورد نمی زند یا احساساتش را بیان نمی کند. بهتر است که در حال حاضر به او اصرار نکنید، او خودش به وقت اش احساسات اش را با شما در میان خواهد گذاشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما دارید سعی می کنید در معادله هایی که پیش رو دارید مقدار بخش های ثابت معادله را تا هر چقدر که می شود بالاتر ببرید تا با مجهول های کمتری مواجه باشید و خیالتان از جانب این که به مشکل خاصی برنخواهید خود راحت باشد. سعی کنید واقعیت ها را ببینید و مثل همان شخصی که در واقع هستید رفتار کنید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید. بعضی روزها روز برنامه ریزی و بعضی دیگر روز اجرای آنها هستند. شاید امروز عملکرد چندان قابل توجهی نداشته باشید، ولی قدرت های تحلیلی و استدلالی شما در اوج خود قرار دارند. کمبودی که امروز در انرژی فیزیکی خود احساس می کنید با پرکاری مهارت های سازمانی کاربردیتان جبران خواهد شد. خاطراتی از گذشته هستند که با این که می دانید تاثیر مثبتی روی زندگی تان ندارند، حاضر نیستید به هیچ عنوان آنها را رها کنید. اگر چه شما به زمان نیاز دارید اما خودتان هم باید تلاش کنید تا هر چه زودتر این خاطرات از ذهن تان پاک شود.

فال امروز متولدین خرداد

امروز ممکن است اطرافیانتان با خودشان فکر کنند که یک چیزی باعث شده شما مثل همیشه خوشحال و سرحال نباشید و این موضوع باعث نگرانی آنها شود. در واقع موضوع این است که شما علاقه ای به سرو کله زدن با دیگران ندارید و دلیل آن هم این است که ذهنتان درگیر مسائل احساسی بسیار پیچیده ای است که شاید مربوط به خاطرات دورانی شوند که مسئله ای باعث خدشه دار شدن احترام و اعتبار شما شده بود. خوشبختانه حرف زدن در مورد احساساتتان به بهتر شدن این وضعیت شما کمک قابل توجهی خواهد کرد، پس به نفعتان است که از دیگران فاصله نگیرید. حداقل کاری که می شود بکنید مشورت و صحبت با کسی است که دوستش دارید و مورد اعتمادتان است. به فکر شروع کاری هستید اما زمانی که به سختی هایش فکر می کنید، نمی توانید قدم بردارید اما بدانید این سختی ها خیلی ساده تر از آنچه شما فکرش را می کنید می گذرند. پس اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و قدم اول را بردارید.

فال روزانه متولدین تیر

احساس ناراحتی و افسردگی شما زیر ظاهر محکم و نفوذناپذیری که برای خود ساخته اید و احساسات خود را زیر آن مخفی کرده اید پنهان شده است. با این حال افرادی که شما را به خوبی بشناسند متوجه این موضوع خواهند شد که یک چیزی باعث ناراحتی شما شده است. شاید خاطرات عدم کامیابی و موفقیت در رسیدن به رویاهای گذشته دوباره ذهنتان را درگیر کرده باشد و تصویرهای مربوط به آن زمان و احساساتی که دچار سرخوردگی شد بودند مدام جلوی چشمتان هستند. اما با کمی تلاش و فکر کردن، هر آنچه برایتان اتفاق است را از زاویه تازه ای خواهید دید. شاید نرسیدن به خواسته های قدیمیتان بزرگ ترین نعمت زندگی و زمینه ساز رسیدن به بلندترین قله ها بوده باشد. وقت آن است که برای خودتان هدفی تعیین کنید و طبق آن پیش روید. هر چه تا به حال از این شاخه به آن شاخه پریدید بس است. هر چه قدم هایتان هدفمندتر باشد، بهتر است.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

در حال حاضر، چه شرایط موجود نیاز به انرژی فیزیکی زیادی داشته باشند و چه نداشته باشند، داشتن استراحت کافی باید جزء اولویت های اصلی شما باشد زیرا سیستم ایمنی بدنتان کمی ضعیف شده و به مواظبت بیشتری نیاز دارد. شاید بدهی احساسی که یک نفر از گذشته به شما داشته است امروز ناگهان ذهنتان را مشغول کرده باشد، اما حوصله این که بخواهید دنبال آن را بگیرید را هم ندارید و چه بهتر! همیشه یادتان باشد که هر گاه انرژی منفی را از زندگی خود خارج کنید انرژی مثبت جایگزین آن خواهد شد. نباید حاضر شوید که برای به دست آوردن سریع احساس رضایت تسلیم شده و توانایی ها و استعدادهای خودتان را تلف کنید. صبر کردن برای رسیدن زمان مناسب شرط لازم برای رسیدن به موفقیت است. هنگام صحبت کردن با دیگران، چه شریک زندگی تان باشد یا مدیر و دوستان تان، سعی کنید که آرام و با فکر حرف بزنید، در غیر این صورت بعدها پشیمانی به سراغ تان خواهد آمد.

فال امروز متولدین شهریور

امروز رفتار شما از روی حساب و کتاب و کاملا تحت کنترل خودتان است، زیرا این طور فکر می کنید که کمی سخت گیری با امنیت خیلی بیشتری همراه است تا این که بخواهید همه چیز را به حال خودش رها کنید. شما اصلا دلتان نمی خواهد به قلبتان اجازه دهید زبان باز کند، زیرا حرف های زیادی در رابطه با یک احساس قدیمی که در حال حاضر دوباره ذهنتان را به خود درگیر کرده است برای گفتن دارد. اما یادتان باشد که هر چند بخشیدن شخصی که به احساسات شما آسیب زده اهمیت دارد، بخشیدن خودتان حتی از آن هم مهم تر است. اگر احساس کردید که لازم است در مسیرتان تغییر جهت بدهید اجازه ندهید وابستگی ها و تعصباتتان جلوی شما را بگیرند. شما و شریک زندگی تان تصمیمی گرفته اید که می تواند تغییرات مثبت زیادی را در زندگی تان ایجاد کند. بعد از چند روز ملال آور، امروز روز بسیار خوبی برایتان خواهد بودو خبرهای خوبی را خواهید شنید. راستی «نه» گفتن چیزی ست که باید آن را تمرین کنید. پس از همین حالا شروع کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

صبح که از خواب بیدار می شوید رویاهای شب گذشته تان خیلی واضح جلوی چشمتان هستند و احساس می کنید که این خواب بسیار مهم است و حتما تعبیری دارد. اگر کمی فکر کنید پی بردن به مفهوم این تصویرهای واضح کار سختی نخواهد بود. با وجود این که معمولا آدم ایده آل گرایی نیستید، در حال حاضر به جزئیات اهمیت بسیار زیادی می دهید و نمی خواهید هیچ کاری را نیمه کاره رها کنید. اگر کسی با نظر شما مخالفت کرد با جدیت تمام پای حرفتان بمانید و آن را عملی کرده و تسلیم حرف دیگران نشوید. اگر فردی به شما بی احترامی کرد، دلیل بر بی اهمیتی شما نیست. خود و توانایی هایتان را دست کم نگیرید. سعی کنید امروز بیشتر در خانه بمانید و از گوش دادن به موسیقی و خوردن غذاهای خوشمزه خانگی همراه با کسی که دوست دارید لذت ببرید. در مورد موضوعی سعی دارید تا با شریک زندگی تان صحبت کنید اما این فرصت برایتان فراهم نمی شود. بهتر است به جای منتظر بودن، خودتان این فرصت را بوجود آورید وگرنه دیر می شود.

فال روزانه متولدین آبان

امروز بسیار احساساتی هستید، ولی ترجیح می دهید که احساستان را از دیگران مخفی کرده و چیزی بروز ندهید. حتی اگر دیگران شما را تحریک کنند هم این توانایی را دارید که خودتان را کنترل کنید و تسلیم آنها نشوید. با این حال کاری نکنید که دیگران احساس کنند در جدال با آنها هستید و از وسوسه درگیر شدن با دیگران امتناع کنید. اگر بدون نشان دادن واکنش و با یک لبخند همراه با آرامش از کنار این موضوع رد شوید مسئله خودبخود حل خواهد شد. شما چیزی را از شریک زندگی تان پنهان می کنید اما بدانید که او افکار شما را می خواند. بنابراین بهتر است که دست از پنهان کاری بردارید و صادقانه حرف دلتان را بزنید. امروز کمی حالت تهاجمی دارید، به خصوص در محیط کار، در این شرایط سعی کنید که خیلی با دیگران در ارتباط نباشید در غیر این صورت کدورت های زیادی به وجود خواهد آمد. راهی را در پیش گرفته اید که مدام به بن بست می رسید اما ناامید نشوید با مقاومت شما همه چی به بهترین شکل ممکن به نتیجه خواهد رسید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز به طور عجیبی و بدون هیچ دلیلی نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار تردید شده اید، ولی خیلی زود وضعیتی بهتر و نگرشی مثبت پیدا خواهید کرد. امروز احساسات و کارهایتان با یکدیگر متناسب نیستند، ولی خیلی خوب می توانید این وضعیت را کنترل کنید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع نخواهند شد. با این حال تغییرات مداوم در رفتارها و حالاتتان در دیگران انتظارات غیر واقع بینانه ای به وجود خواهد آورد. پس بهتر است مواظب رفتارتان باشید و اگر مشکلی دارید آن را از دیگران مخفی نکنید تا برایتان مشکلی ایجاد نشود. کسی که دوستش دارید کاملا آماده است که در هر زمینه ای به شما کمک کند تا کارهایتان به سرعت انجام شود، پس از حمایت او استفاده کنید. دوستی امروز به سمت تان می آید که دل خوشی از او ندارید، سعی کنید اتفاقاتی را که شما را از هم دلگیر کرده به دست فراموشی بسپارید زیرا اکثر آنها سوتفاهمی بیش نبوده است.

فال روز متولدین دی

مشکلاتی که مدت هاست با آنها درگیر بوده اید و خاطرات تلخ گذشته را در وجودتان زنده می کنند مدام و به آرامی دارند شما را آزار می دهند. شما بالاخره باید با این احساسات تلخ روبرو شوید و اکنون بهترین زمان ممکن برای مواجه شدن با این احساسات است. شاید در ابتدا این کار برایتان سخت باشد، ولی زمانی که این موضوع مطرح شود خیلی راحت حل خواهد شد. نفس عمیقی کشیده و این که چه باری از دوشتان برداشته خواهد شد را در ذهنتان مجسم کرده و حرف دلتان را به زبان بیاورید. قبل از این که اقدام به کاری کنید برای آن یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید. هر چقدر در برنامه ریزیتان صبورتر باشید نتایج بهتری به دست خواهید آورد و موفق تر خواهید بود. امروز فرصت خوبی است تا در مقابل شریک زندگی تان بنشینید و حرف هایی که باید را بزنید. خجالت را کنار بگذارید و صادقانه هر چه در ذهن دارید را به زبان آورید. تنها در این صورت است که تکلیف تان را می دانید و می توانید بهتر تصمیم بگیرید.

فال متولدین بهمن

رویای پیش گرفتن راه جدیدی را در سرتان می پرورانید، ولی فعلا ترجیح می دهید در مورد آن با کسی حرف نزنید. امروز گروهی برای دیدار با شما به خانه تان خواهند آمد و با یکدیگر در مورد مسائلی که برای همه شما جالب هستند به گفتگو خواهید پرداخت. ممکن است بین شما اختلاف نظرهایی به وجود بیایند و بحث بالا بگیرد، ولی خیلی خوب خواهید توانست بدون آن که دلخوری به وجود بیاید این بحث را کنترل کنید. حالا دیگر وقت آن رسیده است که نقشه هایتان را نهایی کرده و دست به کار شوید. فقط باید مواظب باشید که ایده هایتان را به اندازه کافی مورد پردازش قرار دهید و تا ایده هایتان به پختگی کافی نرسیده اند از آنها حرفی نزنید. امروز احساس می کنید که زندگی تان از نظم همیشگی دور شده و شما در میان همهمه اتفاقات مختلف گیر کرده اید. برای رهایی از این وضعیت اول از همه ذهن تان را آرام کنید.اگر ذهن آرامی داشته باشید راحت تر می توانید شرایط را مدیریت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

آنقدر در مورد آینده تان هیجان زده شده اید که نگرش صحیحی در مورد خودتان و مسائل اطرافتان ندارید. متاسفانه این افزایش ناگهانی و بی دلیل اعتماد به نفستان ممکن است امروز برایتان دردسرساز شود. صد البته که داشتن اعتماد به نفس خیلی خوب است، ولی باید مواظب باشید که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید. نظرات و فرضیات خود را مورد بررسی قرار دهید و اگر دیگران آنها را زیر سوال بردند گارد دفاعی به خودتان نگیرید و به حرف هایشان گوش کنید. وقتی فکر کنید که خودتان از حقیقت آگاهی کامل دارید و در مقابل گفته های دیگران گوش هایتان را بگیرید، آنگاه باید نگران خودتان و آینده تان بشوید. ولی اگر با ذهنی باز با گفته های دیگران مواجه شوید لازم نیست از چیزی بترسید. رفتارهایی از دوست تان می بینید که برایتان عجیب است. این موضوع در کل روز ذهن تان را درگیر می کند. مدام می خواهید رفتار او را تجزیه تحلیل کنید اما این کار تنها شما را گیج تر خواهد کرد. بهتر است که در یک دیدار حضوری آن را مطرح و دلیلش را سوال کنید.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.