فال و طالع روزانه سه شنبه 11 آذر 99

کاملترین فال و طالع بینی سه شنبه 11 آذرم 99 در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه سه شنبه 11 آذر 99 را قرار دادیم . امروز 11 آذر ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 11 آذر 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه سه شنبه 11 آذر 99

فال و طالع روزانه سه شنبه 11 آذر 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه سه شنبه 11 آذر 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز هر بار که سرتان را بچرخانید یک نفر با پیشنهاد و نقشه تازی ای به سراغتان می آید و هر یک از این پیشنهادها جذاب تر از دیگری به نظرتان می رسد. شاید با خودتان فکر کنید که ای کاش تمام ساعات و انرژی دنیا را در اختیار داشتید تا به همه این دعوت های خوشایند پاسخ مثبت بدهید. با این حال مسئولیت ها و وظایفی به عهده تان هستند که این کار را برایتان غیر ممکن می کنند و این موضوع برایتان اصلا خوشحال کننده نیست. با این همه باید در نظر داشته باشید که برای عوض کردن زندگیتان باید اولویت‌هایتان را هم عوض کنید. همیشه برای رسیدن به موفقیت باید بعضی چیزها را قربانی کرد و بعضی دیگر را هم منتظر گذاشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز انرژی فوق العاده ای در فضای اطرافتان وجود دارد که شما را به انجام وظایف و مسئولیت‌هایی که به عهده دارید فرا می خواند. شما خودتان را به شدت با کارهایتان مشغول کرده‌اید، اما این کار کردن یک جنبه منفی نیز دارد و باعث می شود احساس غم انگیزی به شما ببخشد که ناشی از این تصور است که تمام وقتتان دارد صرف کار کردن می شود. تمرکز روی کاری که انجام می دهید نتایج پایدار و فوق العاده ای برای شما خواهد داشت، اما باید بتوانید بین کار و سایر فعالیت‌هایتان تعادل برقرار کنید. بحران هایی که این اواخر در رابطه عاطفی شما بوده‌اند باعث نگرانی شما در مورد آینده این رابطه شده‌اند، انرژی خودتان را با فکر کردن به این چیزها هدر ندهید.

فال امروز متولدین خرداد

احتمال این وجود دارد که فضای خانه به خاطر اظهارنظر های غیر منتظره ای که شما کرده‌اید پر از تنش باشد. اعتماد به نفستان بیش از هر وقت دیگری است و این جسارت را داشته‌اید که نظرات مخالف خود را به زبان بیاورید. حالا که شروع کرده‌اید هر شکایت و هر عقیده ای که مدت ها در دلتان نگه داشته بودید را به زبان بیاورید، اما سعی کنید این کار را با نهایت ملایمت و آرامش انجام دهید، به ویژه وقتی طرف مقابلتان خانواده تان است. امروز دوستانتان ایده های جدید و هیجان‌انگیزی در سر دارند و شما هم به شدت وسوسه شده‌اید که با آنها همراه شوید، اما یادتان نرود که مسئولیت‌هایی دارید که باید اول به آنها رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز به نظر می رسد که احساسات شما با کارهایتان در چالش و تضاد هستند. شما در حرکت هستید و برنامه هایتان را همان طوری که نقشه کشیده بودید دارید پیش می برید، اما مثل این که که دلتان جای دیگری است. دلیل این موضوع خیلی پیچیده نیست، این اواخر شما مدام در حال کار و تلاش بوده اید و حالا دیگر جانتان به لب رسیده و نیاز به کمی استراحت دارید. دلتان می خواهد که بی‌خیال تمام تعهدات و مسئولیت هایتان شده و هر چه زودتر به خانه بروید و وقتتان را به خودتان اختصاص دهید، اما یک چیزی شما را نگران می کند. درست است که حرف های دیگران می تواند نگران کننده باشد، اما شما خودتان بزرگ ترین منتقد خود هستید. کمتر به خودتان سخت بگیرید!

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز دنیای اطرافتان پر از انرژی و شور و نشاط به نظر می رسد، همین موضوع باعث شده است بخواهید با افرادی که افکار و نظراتی شبیه به شما دارند همراه شده و ایده های خلاقانه ای که در سر دارید را مطرح کنید. شما اعتماد به نفس زیادی در خود احساس می کنید و مطمئن هستید که ایده هایتان ارزشمند هستند و دیگران با شنیدن نقشه هایتان به راحتی با شما همراه خواهند شد. با این حال باید یادتان باشد که هرچند داشتن اراده و ایده های نبوغ آمیز در راه رسیدن به موفقیت اهمیت بسیار زیادی دارد، اما کافی نیست. قبل از هر اقدامی لیستی از هر آنچه لازم است و کارهایی که باید انجام شوند تهیه کنید و هیچ چیزی را از قلم نیندازید تا موفقیت خود را تضمین کنید.

فال امروز متولدین شهریور

شما با کار کردن و زحمت کشیدن غریبه نیستید، اما برای رسیدن به چه چیزی باید کار کنید؟ امروز این سوال ذهن شما را درگیر خود کرده است و در این اندیشه‌اید که چه چیزهایی واقعا برایتان ارزش دارند. به احساسی که از اعماق درونتان می آید توجه کنید و اجازه دهید در انتخاب های حرفه ایتان شما را راهنمایی کند. اولویت های اصلی خودتان ا در نظر بگیرید و ببینید چه انگیزه‌هایی پشت کارهایی که انجام می دهید نهفته هستند و برای به پایان رساندن آنها به شما انرژی می دهند. مدتی است که شما در انتظار فرا رسیدن زمان مناسب برای دست یابی به اهداف خود بوده‌اید و حالا که همه چیز را در اختیار دارید دیگر کاسه صبرتان لبریز شده است، وقت آن رسیده که دست به کار شوید!

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما در هر کاری که انجام می دهید خلاقیت خود را به نمایش می گذارید. این که بتوانید به کودک درونتان مجال بروز بدهید بسیار ارزشمند است، اما مسئولیت‌هایی در رابطه با خانه و خانواده به عهده تان هستند که این فرصت را به شما نمی‌دهند. اجازه ندهید تردیدهایتان دست و پایتان را ببندند و حقایق را همان طوری که هستند بپذیرید. اگر بتوانید در لحظه زندگی کرده و اعتدال را برقرار کنید خواهید توانست هر دو طرف را با هم داشته باشید. شما از لحاظ روحی و جسمی کمی احساس خستگی می کنید و دلیل آن هم این است که چند ماه گذشته خیلی به خودتان فشار آورده اید؛ اجازه ندهید جاه طلبی هایتان باعث فرسودگی جسمی و روحی شما شوند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز چیز ناشناخته ای در ضمیر ناخودآگاهتان دارد به وجود می آید، اما هنوز دلتان نمی خواهد در مورد آن با کسی صحبت کنید. شما باید نگاهی عمیق و جدی به درونتان بیندازید و ببینید چه چیزی باعث آشفتگی شما شده است و اگر احساس سرکوب شده ای وجود دارد که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد یا بیان شود به آن توجه کنید. لازم نیست این وضعیت را جار زده و با همه در میان بگذارید، همین که با خودتان یک مکالمه درونی داشته باشید هم می تواند چاره ساز باشد. به ندای درونتان گوش کنید و ببینید چه چیزهایی واقعا برایتان اهمیت دارند. شما نیاز دارید به مهمانی، تئاتر و مسافرت بروید و ذهن خودتان را آزاد و رها کنید؛ این کار آسانی نیست، اما بهترین کار ممکن است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما رفتاری بسیار دوستانه دارید و هیچ کس به نظرتان غریبه نیست و حتی در مورد پیش پا افتاده ترین و تکراری ترین موضوعات زندگی روزمره نیز با چنان هیجانی صحبت می کنید که همه را با حرف هایتان جذب می کنید. دلتان می خواهد سخاوت خود را به دیگران نشان دهید اما در پس ذهنتان نگران مسائل مادی خود هستید. بهتر است سعی کنید دست و دل بازیتان را طوری نشان دهید که به جیب خودتان آسیب نزنید. همچنین یادتان باشد که کارهای دیگری هم به جز حرف زدن با دیگران و وقت گذراندن با آنها دارید که نباید پشت گوش بیندازید. اکنون زمانی فوق العاده برای پایان بخشیدن به روابط مسموم شخصی و کاریتان می تواند باشد، این فرصت را از دست ندهید.

فال روز متولدین دی

شما همیشه با تلاش و زحمت آشنا بوده اید و امروز هم از این قائده مستثنی نخواهد بود. امروز می تواند یک روز بسیار پربار باشد و مثل این می ماند که یک نفر شما را به جریان برق جهنی وصل کرده باشد و پس از چند روز تعطیلی باتریتان کاملا شارژ شده است و آماده هستید تا هر کاری را انجام داده و تا جایی که می توانید پیش بروید. شما این واقعیت را به خوبی می دانید که اراده و پشتکار قطعا شما را به موفقیت خواهد رساند؛ پس به آنچه عقلتان به شما فرمان می دهد عمل کنید. شاید با نگاه کردن به کارهایی که این اواخر انجام دهید کمی احساس پشیمانی کنید، اما اجازه ندهید این احساس شما را دلسرد کرده و از تلاش باز دارد، کافیست روشتان را تغییر دهید.

فال متولدین بهمن

طبیعت هیجان طلب و کنجکاوتان امروز شما را به خود فرا می خواند و دلتان می خواهد از خانه بیرون زده و به دنبال ماجراجویی بروید. ایده آل های مترقی شما در رابطه با مسائل اجتماعی در حال حاضر ذهن شما را به خود مشغول کرده‌اند. اما باید این نکته را به یاد داشته باشید که اگر می خواهید به این ایده آل ها دست پیدا کنید مثل همیشه راه رسیدن به موفقیت از صبوری و پشتکار و زحمت کشیدن می گذرد. پس همین حالا دست به کار شوید تا بعدا به مشکل بر نخورید و مجبور نباشید خودتان را تحت فشار قرار دهید. امروز ممکن است دلتان بخواهد در مورد مسائل مرتبط به رابطه عاطفی‌تان که برای شما در هاله ای از ابهام هستند صحبت کنید، اما بهتر است پشت بعضی از پرده ها را هیچ وقت نبینید!

فال روزانه متولدین اسفند

گاهی بهترین کار این است که هیجان انگیزترین رویاهایتان را همچون رازی در سینه نگه داشته و با هیچ کسی در میان نگذارید، حداقل شما امروز این طور فکر می کنید. با این حال سنگینی شدیدی را از مخفی کردن موضوعی که ذهنتان را به خود مشغول کرده است روی سینه خود حس می کنید، اما نگران این هستید که با حرف زدن در مورد آن سوء تفاهمی ایجاد شود و یا در مورد شما به اشتباه قضاوت کنند. اشکالی ندارد که در مورد این مسئله با همکاران و آشنایانتان حرفی نزنید، اما صحبت کردن با شخصی که به شما نزدیک و مورد اعتمادتان است حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد. به قول فروید: «از میان نقاط ضعفتان است که قدرت‌هایتان به وجود می آیند».

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.