فال و طالع روزانه سه شنبه 23 دی 99

فال روزانه و طالع بینی روزانه امروز در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه سه شنبه 23 دی 99 را قرار دادیم . امروز 23 دی ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 23 دی 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه سه شنبه 23 دی 99

فال و طالع روزانه سه شنبه 23 دی 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه سه شنبه 23 دی 99

فال روزانه متولدین فروردین

اعضای خانواده همیشه برای شما سنگ‌ تمام گذاشته‌ اند و به لحاظ عشق و محبت، چیزی کم و کسر ندارید، امروز زمان خوبی است که به اهل منزل ثابت کنید قدردان محبت‌ های آنها هستید و فراموش نکنید که محبت، محبت می‌آورد. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکرده‌اید و بعید به نظر می‌رسد امروز پولی به دست شما برسد. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد. قبل از اینکه این روحیه فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، با ایشان صحبت کنید و تا می‌توانید به نقطه‌ نظر های یکدیگر نزدیک شوید. فردی قصد دارد میان شما و عشق ‌زندگی ‌تان فاصله بیاندازد، قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، او را شناسایی کنید و به ایشان بفهمانید که پای خود را از زندگی شما بیرون بکشد. در منزل یا محل کار باید تغییرات اساسی را انجام دهید، امروز زمانی خوبی است که دست به کار شوید و با انجام این تغییرات، شرایط جدیدی را برای کار و زندگی فراهم کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر در حال حاضر کسی در زندگیتان هست امروز رابطه ی عاطفیتان وارد مرحله ی جدیدی خواهد شد و درک بیشتری نسبت به هم پیدا خواهید کرد و حس نزدیکی بینتان بیشتر خواهد شد. اگر هم هنوز مجرد هستید امروز برای شما روز خوبی خواهد بود و به طور غیر منتظره ای با یک نفر آشنا خواهید شد که شما را به خود مجذوب خواهد کرد، شاید بشود حتی نام آن را عشق در نگاه اول گذاشت. به واسطه ی علایق مشترکی که دارید خیلی سریع احساس نزدیکی بین شما به وجود خواهد آمد و حرف های زیادی برای گفتن به هم خواهید داشت. خوشبختانه فعلا کارهای شما دارند به خوبی پیش می روند و می توانید در آرامش به روابط عاطفی خود رسیدگی کنید. انسان خوبی هستید اما رفقای نابابی دارید و این دوستان شما را از مسیر زندگی سالم دور کرده‌اند، قبل از اینکه ادامه این وضعیت، شما را شرمنده و سرافکنده کند، دوستان ناباب را کنار بگذارید.

فال امروز متولدین خرداد

با وجود این که دلتان می خواهد دیگران را در رسیدن به اهداف و جاه طلبی هایشان یاری کنید، باید اهداف و نیازهای خودتان را در اولویت قرار دهید. امروز با وجود این که ترجیح می دهید وقتتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد، مجبور خواهید بود زمان زیادی را در ماشین و در مسیر رفت و آمد به جاهای مختلفی که باید بروید بگذرانید و یا مدت ها با تلفن با دیگران صحبت کنید. سعی کنید حداقل بعدازظهرتان را برای خودتان نگه دارید و به دیگران وعده و وعید ندهید. امروز ذهنتان درگیر رابطه عاطفیتان است و در انتخاب شریک راهتان دچار تردید شده اید و نمی دانید کدام یک از گزینه هایی که پیش رویتان است برایتان بهتر است، در مسیر عشق فقط به حرف دلتان گوش کنید. اهل ریسک و پذیرش خطر نیستید و این روحیه باعث شده تا دستاورد چشمگیری در زندگی نداشته باشید، امروز تصمیم بگیرید که به استقبال خطرها و خوشی‌های زندگی بروید و اجازه ندهید نگرانی و شک، عزم شما را در رسیدن به موفقیت، مختل کند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز سر و کله ی دوستی قدیمی که برای مدتی طولانی از او بیخبر بوده اید پیدا خواهد شد. این دیدار پیش بینی نشده برای شما بسیار خوشایند خواهد بود و حرف های زیادی دارید که با این دوست خود بزنید و خبرهای زیادی هستند که می خواهید رد و بدل کنید. در این مکالماتی که با هم دارید اطلاعات جالبی بین شما مبادله خواهند شد و اخبار خوبی هم در میان آنها وجود دارند که شما را بسیار هیجان زده خواهند کرد. در پایان روز ذهن شما بسیار آشفته و لبریز از افکار مثبت و منفی خواهد بود و کنترل افکارتان به نظرتان بسیار دشوار خواهد بود. یک پیاده روی طولانی مدت می تواند به آرامش ذهن شما کمک قابل توجهی نماید. موقعیت کاری خوب و چشمگیری در پیش روی شما قرار دارد، اما در قبول این موقعیت جدید نگران هستید که این کار تازه، بر شرایط شغلی فعلی شما تأثیر بگذارد. این موقعیت را قبول کنید و مطمئن باشید اوضاع شما از چیزی که فکرش را بکنید بهتر خواهد شد.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز اخبار فوق العاده ای به گوشتان خواهند رسید که ممکن است در لحظه زندگی شما را زیر و رو کنند. این اخبار برای شما بسیار هیجان انگیز هستند، اما بهتر است زیاد هم امور زندگیتان را به آنها وابسته ندانید و روند عادی کارهایتان را به هم نریزید. همسایه های جدیدی به ساختمان و یا محل زندگی شما نقل مکان خواهند کرد و مدتی را هم به برقراری ارتباط با این همسایه های جدید و آشنا شدن با آنها سپری خواهید کرد. شما امروز بیشتر وقت خود را به کسب اطلاعات در مورد یکی از موضوعات مورد علاقه ی خود سپری خواهید کرد. رفتار عجولانه‌ای دارید و این رویکرد زندگی شما را به خطر انداخته و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از این تصمیم‌های عجولانه شکایت دارد. اجازه ندهید چنین روحیه‌ای موجبات ناراحتی اطرافیان را فراهم کند و از امروز قبل از اتخاذ هر تصمیمی، تا می‌توانید فکر کنید و فراموش نکنید که عجله کار شیطان است.

فال امروز متولدین شهریور

امروز اخباری به شما خواهند رسید که فرصت های جدیدی را برای کسب درآمد بیشتر در اختیار شما قرار خواهند داد. شاید راه های جدیدی برای راه اندازی یک کسب و کار مستقل یاد بگیرید. شاید هم بازار کار برای اشخاصی با مهارت های شما نسبت به قبل بهتر شده باشد. در هر صورت موقعیت های خوبی برای پیشرفت وضعیت حرفه ای و مالیتان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. استفاده از تکنولوژی مدرن در مدیریت حساب هایتان عملکرد و کارایی شما را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. صحبت هایی که با دیگران می کنید ایده های جدید و متفاوتی را برای شما به همراه خواهند داشت، سعی کنید از آنها بیشترین استفاده ممکن را بکنید. اهل دیدوبازدید با بزرگترهای فامیل نیستید و مدتی است که خبری از آنها ندارید، در اولین فرصتی سری به آنها بزنید. میان شما و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان مشاجره‌ای در گرفته است، سعی کنید نفت به آتش این مشاجره نریزید و در اولین فرصت زمینه دلجویی و آشتی را فراهم نمایید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

طی صحبت هایی که امروز دارید اطلاعات جالبی در اختیارتان قرار خواهند گرفت که طرز تفکر شما را اندکی تغییر خواهند داد. امروز موضوعات اجتماعی، سیاسی و انسانی برای شما از جذابیت و اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. امروز شما این فرصت را در اختیار خواهید داشت که استعدادهای خود را به کار بگیرید. یک نفر از شما تقاضای کمک و همکاری خواهد داشت و شما هم خوشبختانه انرژی ذهنی و جسمی لازم برای انجام این کار را در اختیار خواهید داشت و احتمال اینکه به درخواست او پاسخ مثبت بدهید زیاد است. البته خودتان هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و ممکن است کمی طول بکشد تا بتوانید به کمک او بروید. زندگی را بیش ‌از ‌حد سخت گرفته‌اید و دائم به خودتان سرکوفت می‌زنید، این روحیه به غیر از سر‌خوردگی و شکست چیزی برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه فراموش نکنید که انسان جایزالخطا است و به جای ناراحتی برای اشتباهاتی که در زندگی انجام داده‌اید، از این اشتباه‌ها درس بگیرید.

 فال روزانه متولدین آبان

حتی اگر از لحاظ آکادمیک تحصیلات سطح بالایی ندارید ارزش تجربه هایی که در کار خود دارید را دست کم نگیرید و اجازه ندهید تازه کارها به سادگی از میدان رقابت بیرونتان کنند. امروز شما خیلی رمانتیک شده اید و اشعار و داستان ها و ترانه های عاشقانه شما را به شدت نظرتان را به خود جلب می کنند. اگر نیمه گمشده تان را یافته اید امشب حتما یک قرار عاشقانه بگذارید و ساعت های طولانی از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر هم هنوز مجرد هستید چرا در فعالیت های اجتماعی و یا مهمانی هایی که دعوت شده اید به دنبال عشق رویاهایتان نمی گردید، گاهی عشق در چند قدمی شماست و فقط باید چشمانتان را خوب باز کنید. از امروز وسواس بیشتری برای امور مالی خود داشته باشید و نبض دخل و خرج زندگی را در دست بگیرید. مدتی است که منتظر خبر فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دست شما می‌رسد و زمینه شادی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز دوستی های جدید، اهداف جدید و افکار و نگرش های جدیدی در زندگی شما شکل خواهند گرفت. پیشرفت های غیر منتظره ای که دارند در زندگیتان شکل می گیرند به بازنگری در برنامه ها و کارهایتان نیاز دارند. این تغییرات خوشبختانه مثبت هستند، اما ایجاب می کنند که هر چه سریعتر برخی تغییرات جزئی در روند کار خود و همچنین افکار و نگرش هایتان ایجاد کنید. با توجه به اینکه قدرت ذهنی شما در سطح بالایی قرار دارد این کار برایتان چندان دشوار نخواهد بود. شاید مجبور باشید به خاطر همسر یا نامزدتان در جمعی حضور پیدا کنید که زیاد به آن علاقمند نیستید. گاهی به احترام کسی که دوست داریم باید افرادی که دوست نداریم را تحمل کنیم! امروز متوجه می‌شوید که دل یکی از نزدیکان یا دوستان شما شکسته است و غم و غصه‌های زیادی در زندگی دارد، سنگ‌صبور این فرد باشید و تا جایی که می‌توانید مرهمی برای آلام و زخم‌های قلب شکسته دوست خود شوید.

فال روز متولدین دی

امروز یکی از آن روزهایی است که در زمینه ی مسائل مادی و اقتصادی شانس بسیار زیادی دارید، پس حواستان باشد که بیشترین بهره ی ممکن را از این موقعیت ببرید و از فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند حداکثر استفاده را داشته باشید. هرچند که شما معمولا همه چیز را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و مزایا و معایب هر موقعیتی را با احتیاط کامل می سنجید، اما باید مواظب باشید که این احتیاط بیش از اندازه شما را از فرصت های پیش رویتان غافل نکند. امروز سعی کنید حتما زمانی را خارج از منزل و محل کارتان بگذرانید و تمام روز خودتان را در فضاهای بسته حبس نکنید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا ذهنی فعال تر نیز داشته باشید. در برابر دعوت ها و تغییرات زندگی مقاومت نکنید. کائنات رویدادهای ناخواسته و هیجان انگیزی برایتان تعریف کرده است که بسیار موردتوجهتان قرار خواهد گرفت. احتمالا با فردی که انتظارش را ندارید رابطه دوستانه ای را آغاز خواهید کرد.

فال متولدین بهمن

شاید امروز در مرکز توجه نباشید، اما قطعا به خاطر تلاش ها و زحمات خود در پشت صحنه مورد تایید و تحسین قرار خواهید گرفت. این نظم و ترتیب در انجام کارهایتان و نشان دادن بهترین عملکرد ممکن باعث ایجاد احساس امنیت در شما می شوند. با این حال، احتمال این که مشکلات و بی نظمی هایی در کارهایتان پیش بیایند وجود دارند، اما شما می توانید با مهارتی که دارید آنها را به حداقل میزان ممکن برسانید و نگذارید اوضاع از کنترلتان خارج شود. امروز مقداری کاغذ بازی و کارهای اداری باید انجام دهید که هر چند وقتتان را خواهند گرفت در نهایت به خوبی و موفقیت آمیز انجام خواهند شد، کافی است خشمتان را کنترل کرده و از کوره در نروید. داشتن تفریح و تنوع برای هر کسی لازم است و در این موضوع هیچ شکی نیست، اما وقتی این تفریح و خوشگذرانی مانع توجه و رسیدگی شما به مسئولیت هایتان شود باید در رفتار خود تجدید نظر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز کمی عصبی هستید و خودتان هم دلیل این حالتان را نمی‌فهمید. با شنیدن صداهای ناگهانی از جایتان می پرید و حتی صدای موسیقی هم برایتان آزار دهنده است. نگران نباشید، قرار نیست دیوانه شوید. این وضعیت شما تنها ناشی از شرایط کیهانی فعلی بوده و بهترین راه برای مقابله با آن ورزش کردن و یا حداقل پیاده روی است! امروز مکالماتی که با دوستان و همکارانتان دارید می توانند پر از ایده های تازه و به درد بخور باشند، پس با دقت بیشتری به آنچه می گویند گوش کنید. در شرایط فعلی شما نیاز شدیدی به مهر و محبت دارید، پس سعی کنید وقت بیشتری را با آنهایی که دوستتان دارند و برایشان اهمیت دارید بگذرانید. شما دچار احساس نا امیدی شده‌اید و در این فکر هستید که آیا هرگز به اهداف و آرزوهایتان دست پیدا خواهید کرد؟! اصلا لازم نیست که تا این حد نا امید باشید، اوضاع از همین امروز تغییر خواهد کرد، فقط باید کمی حوصله به خرج دهید.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.