فال و طالع روزانه پنجشنبه 10 مهر 99

کاملترین فال و طالع بینی روزانه امروز پنجشنبه 10 مهر 99 در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه پنجشنبه 10 مهر 99 را تهیه و آماده کردیم . امروز 10 مهر ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 10 مهر 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه پنجشنبه 10 مهر 99

فال و طالع روزانه پنجشنبه 10 مهر 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه پنجشنبه 10 مهر 99

فال روزانه متولدین فروردین

شما برای رهبری و مدیریت ساخته شده اید؛ با شجاعت تمام برای کشف ناشناخته ها آمده‌اید و با شور و هیجان تمام حاضرید کارهایی را انجام دهید که هیچ کس تا کنون انجام داده است. امروز این شور و هیجان در شما بیش از هر زمان دیگری است و دیوانه وار به دنبال ماجرا می گردید. برای ارضای این حس خود از روز تعطیلتان استفاده کرده و همراه با دوستانتان به سراغ تفریحات هیجان انگیز و البته سالمی بروید که تا کنون امتحان نکرده‌اید. اگر کاری برای انجام دادن دارید سعی کنید به جای پرداختن همزمان به چند کار مختلف، تمام حواس خود را روی آن متمرکز کرده و به جزئیات نیز توجه کافی داشته باشید. نتیجه این کار را در آینده نزدیک خواهید دید.

فال روز متولدین اردیبهشت

امروز یک بررسی منطقی و مقایسه بین آنچه واقعا نیاز دارید و آنچه که می خواهید نتایج جالبی برایتان در بر خواهد داشت. وقتی در زندگی تنها به فکر برآورده کردن نیازهای اساسی خود باشیم زندگی خیلی ساده تر خواهد شد، ولی متاسفانه ما هیچگاه یاد نمیگیریم این تغییر اساسی را در روش زندگی خود به وجود بیاوریم و اسیر زیاده خواهی های خود هستیم. خوشبختانه لازم نیست همین حالا تین تغییر بنیادین را در سبک زندگی خود ایجاد کنید، همین که به این حقیقت پی برده و در نگرش خود تغییر ایجاد دهید هم قدم بسیار بزرگی برداشته‌اید و احساس امنیت بیشتری خواهید کرد. شمردن نعمت‌هایی که دارید احساس خیلی بهتری به شما خواهد بخشید و به ثروتمند بودن خود پی خواهید برد.

فال امروز متولدین خرداد

امروز از آن روزهایی است که تصمیم گیری برایتان بسیار سخت خواهد بود، زیرا دوگانگی های درونیتان به شما اجازه گرفتن یک تصمیم قاطع و واحد را نمی‌دهند. حتی اگر بتوانید تصمیمتان را بگیرید هم نسبت به هدف خود دچار تردید و دو دلی خواهید شد. خوشبختانه شما مجبور نیستید همین امروز جواب همه مشکلات را یافته و تصمیمات اساسی بگیرید. اگر از چیزی مطمئن نیستید آن را به حال خود رها کنید تا قدرت تصمیم گیریتان به شما باز گردد. بهتر است امروز ذهنتان را درگیر انجام کارهای خلاقانه، مثل نوشتن، نقاشی و کارهای دیگر کنید. هرچند این کارها شما را از دنیای واقعی دور می کنند، ولی نتایجی که به دست خواهید آورد شما را راضی خواهند کرد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز هرچند در ظاهر خیلی مطمئن و مصمم به نظر می رسید و به نظر اطرافیانتان هیچ مشکلی در رفتارتان وجود ندارد، ولی در واقع در درون دچار تردید و سردرگمی هستید. بر خلاف آنچه خودتان فکر می کنید اگر به جای تلاش برای مخفی کردن ترس ها و نگرانی‌هایتان، در مورد مشکلاتتان با دیگران حرف بزنید و نگرانی‌هایتان را با دوستان و نزدیکانتان در میان بگذارید، مورد حمایت آنها قرار خواهید گرفت و به موفقیت بیشتری دست پیدا خواهید کرد. بهترین سیاست ممکن این است که ارتباط خود را با دیگران حفظ کنید و امیدوار باشید که بهترین چیزها برایتان اتفاق بیفتند. امروز احساس می کنید بعضی دوست‌هایتان از خانواده تان هم به شما نزدیک تر هستند، به آنها نشان دهید که قدرشان را می دانید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

با وجود این که شما شیرها معمولا ترجیح می دهید کارهای خود را به صورت گروهی انجام دهید، امروز شما ترجیح می دهید که خودتان تنها باشید و روز تعطیلتان را در خلوت خود بگذرانید. شما دوست دارید استقلال خود را حفظ کنید، در غیر این صورت احساس خواهید کرد همان افرادی که خیلی دوست دارید و برایتان مهم هستند از عشقشان برای شما زندان ساخته‌اند. نیازی نیست که برای مورد تایید دیگران قرار گرفتن و راضی نگه داشتن آنها فردیت خود را قربانی کنید. به احتمال زیاد طی روزهای آینده حتی به آزادی بیشتری نیز احساس نیاز خواهید داشت. اشکالی ندارد اگر نقشه‌هایتان را با دیگران در میان بگذارید، ولی به آنها اجازه ندهید که جلویتان را بگیرند.

فال امروز متولدین شهریور

حتی اگر دقیقا بدانید که چه کاری می خواهید انجام دهید، حفظ کردن انگیزه لازم برای انجام کارهایتان امروز چالش بزرگی برای شما خواهد بود. در حالی که خودتان ترجیح می دهید ذهن خود را روی جزئیات مربوط به یک کار متمرکز کنید، شرایط شما را به جهاتی مختلف خواهند کشاند. احساس مسئولیتی که دارید باعث می شود برای انجام تمامی کارهایی که از شما انتظار می رود به خودتان فشار زیادی وارد کنید و بار کاری زیادی را تحمل کنید. شما مجبور نیستید قول‌هایی فراتر از حد تواناییتان به دیگران بدهید، شما هم یک انسان هستید و نمی‌توانید از توانایی های یک انسان فراتر بروید. پیش رفتن در مسیر عادی خودتان به نفع همه خواهد بود.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ذهنتان درگیر انتظاراتی است که از آینده خود دارید و نگران این هستید که مبادا رسیدن به خواسته‌هایتان غیر ممکن باشد. خیلی خوب می دانید که با داشتن یک رویکرد منطقی خواهید توانست به رویاهایتان برسید. ولی باید این را هم در نظر داشته باشید که نمی‌شود یک شبه راه صد ساله را پیمود. برای رسیدن به برنامه های دراز مدت خود باید ماه ها و حتی گاهی سال ها وقت بگذارید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید. آرام باشید؛ زمانی بسیار بیشتر از آنچه فکرش را می کنید برای ساختن زندگی خوبی که انتظار دارید پیش رو خواهید داشت. به جای افکار نگران کننده سعی کنید از روز تعطیل خود لذت ببرید. به دیدار دوستانی بروید که مدتهاست از آنها بی خبر بوده‌اید.

فال روزانه متولدین آبان

گاهی خودتان را چنان درگیر یک موقعیت احساسی می کنید که از خودتان کاملا غافل می شوید. امروز سعی کنید بی آنکه خودتان را درگیر ملودرام های دیگران کنید در کنار آنها باشید. با داشتن رویکردی منطقی و حفظ خونسردی خود خیلی بهتر خواهید توانست به دیگران در مواجهه با مشکلات کمک کنید و بیشتر قابل اتکا باشید. این که بتوانید آگاهی خود را در اختیار دیگران بگذارید، به شرط آن که سعی نکنید کنترل زندگی آنها را در دست بگیرید، برای آنها بسیار ارزشمند خواهد بود. ممکن است فکر عوض کردن کارتان و آغاز حرفه ای تازه ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد، اگر از تصمیم خود مطمئن هستید همین امروز دست به کار برنامه ریزی برای انجام آن باشید.

فال روزانه متولدین آذر

شما مهارت بسیار زیادی در دیدن آنچه در دور دست ها قرار گرفته است دارید، ولی گاهی نمی‌توانید چیزی که درست زیر دماغتان است را ببینید. یکی از دوستان نزدیک و یا شریک زندگیتان امروز شما را در جریان اتفاقات بسیار زیادی که در اطرافتان دارند می افتند قرار خواهد داد و با این کار شما را نگران خواهد کرد. هر چقدر هم که دیگران تلاش بکنند دیدگاه شما را نسبت به این موضوع عوض کنند، شما باز هم فکر خواهید کرد که این اتفاقات برنامه هایی که شما برای آینده دارید را تحت تاثیر قرار خواهند داد و برایتان مزاحمت ایجاد خواهند کرد. اینقدر زود قضاوت نکنید و قبول کنید که شما پاسخ همه چیز را نمی‌دانید و با ذهنی باز پذیرای آگاهی و دانشی که دیگران در اختیارتان می گذارند باشید.

فال روز متولدین دی

امروز هیچ چیزی لذت بخش تر از به بطالت گذراندن وقتتان به نظر نمی‌رسد. دوست دارید به جای انجام دادن کارهایی که دارید یک جا لم داده و با خانواده یا دوستانتان حرف بزنید. زدن حرف های بیهوده آخر و عاقبت چندان خوشی برایتان نخواهد داشت و حتی ممکن است شما را به دردسر بیندازد. خوشبختانه غلبه کردن به این حس بطالت کار چندان سختی نیست و با نگاهی به لیست وظایف امروزتان می توانید این روز تعطیل را غنیمت شمرده و کارهای عقب افتاده تان را به انجام برسانید. بهتر است ابتدا وظایف و مسئولیت‌هایتان را در نظر بگیرید و بعد از آن وقت اضافه تان را صرف فعالیت های اجتماعی و خوشگذرانی با دوستان بکنید.

فال متولدین بهمن

امروز آنقدر ایده های خلاقانه جورواجور در سرتان هستند که تفکر خلاقتان می تواند شما را تا دور دست ها بکشاند. به جای این که اینقدر در این افکار غرق شوید سعی کنید جسارت داشته و ایده های هوشمندانه خود را عمل کنید. اگر تمام مدت جایزه ای که در نهایت به دست خواهید آورد را در نظر داشته باشید، نیت های بلندپروازانه تان ارزشمند بوده و به نتیجه خواهند رسید. هیچ کس به غیر از خودتان نمی‌تواند مانع به کار گیری توانایی ها و استعدادهایتان بشود. امروز چه رابطه عاطفی خود را تازه شروع کرده باشید و چه مدت زیادی از آغاز آن گذشته باشد، برای رابطه تان باید وقت زیادی صرف کنید. شاید لازم است بیشتر با طرف مقابلتان حرف بزنید. در مورد آینده و برنامه‌هایتان صحبت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

آنقدر دور و برتان شلوغ است و کارها به هم پیچیده‌اند که دلتان می خواهد به عالم رویا و خیال‌بافی پناه برده و خودتان را در آن گم کنید. ولی متاسفانه آنقدر کار روی سرتان ریخته است که فرصتی برای این کارها نخواهید داشت و اگر وقت کنید کارهایتان را به انجام برسانید خیلی هنر کرده‌اید. به جای آن که دست و پایتان را گم کرده و نگران باشید به خودتان یادآوری کنید که هیچ گاه چنین وضعیت‌هایی پایدار نیستند و اوضاع خیلی زود روبراه خواهد شد. ممکن است با چیزها و اطلاعات عجیبی روبرو شوید، خودتان را برای غافلگیر شدن آماده کنید. امروز فرصت خوبی برای انجام تمیزکاری های عمقی در خانه می تواند باشد. شاید چیزهایی که مدتهاست گم کرده‌اید را در همین حین پیدا کنید.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.