فال و طالع روزانه پنجشنبه 9 بهمن 99

فال روزانه و طالع بینی روزانه امروز در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه پنجشنبه 9 بهمن 99 را قرار دادیم . امروز 9 بهمن ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 9 بهمن 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه پنجشنبه 9 بهمن 99

فال و طالع روزانه پنجشنبه 9 بهمن 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه پنجشنبه 9 بهمن 99

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز صبح، زمانی که چشم هایتان را باز کردید و دیدید که غلت زدن در تختخواب را به بلند شدن از آن ترجیح می دهید، نگران نشوید زیرا شما تنها فردی نیستید که این حس را تجربه می کند. سرمای این روزها شما را تنبل کرده است. سعی کنید روز خود را در کنار دوستان و اقوامتان بگذرانید. بر کلامی که به زبان می آورید نیز تمرکز و کنترل بیشتری داشته باشید زیرا یک حرف نابجا ممکن است نتایج بدی را به همراه داشته باشد. عشق، رابطه رمانتیک، ازدواج. ذهن شما در حال حاضر درگیر این مسایل است. حتی ممکن است که در مورد آنها با شریک زندگی تان هم بحث کنید. اما بهتر است که کمی آهسته تر قدم بردارید در غیر این صورت همه چیز را خراب خواهید کرد. از آنجا که امروز هیچ منطقی شما را متقاعد نمی کند، زمان خوبی برای بحث کردن با عشق زندگی تان نیست. امروز سعی کنید که بهترین لباس تان را به تن کنید با اعتماد به نفس زیاد قدم بردارید. شما قدرت زیادی دارید اما آن را نادیده می گیرید، همین باعث می شود که خیلی جاها مثل محیط کار، دیده نشوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر تاکنون عاشق نشده ‌اید، امروز با فردی روبرو می ‌شوید و در نگاه اول به این فرد دل خواهید باخت، اما پیشنهاد می ‌کنیم در ابزار عشق زیاده ‌روی نکنید و قبل از هر چیز، شناخت بیشتری نسبت به محبوبتان پیدا کنید. امروز قراری دارید، از این رو بیش از همیشه به ظاهرتان اهمیت می دهید. همین جذابیت شما تاثیر مثبتی روی طرف مقابل تان خواهد داشت. سعی کنید که مکالمه را پیچیده نکنید تا نتیجه ای مطلوب داشته باشد. در رابطه با شریک زندگی تان کمی بی منطق شده اید. مدام بهانه می گیرید و مشکلات را به گردن او می اندازید. اما مراقب باشید زیرا اگر همین روند را ادامه دهید، خودتان را از او دور خواهید کرد. شاید بد نباشد که زمانی را به تنهایی بگذرانید تا حالتان به حالت طبیعی خود بازگردد. به رغم زحمت‌ های که کشیده‌ اید، دستاوردهای زیادی در زندگی ندارید و مزد تلاش خود را نگرفته ‌اید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک تلاش شما به بار خواهد نشست.

فال امروز متولدین خرداد

امروز آنقدر انرژی های مثبت در خانه شما در جریان است که دوست ندارید آنجا را به هدف انجام دادن کارهایتان در بیرون از خانه، ترک کنید. قدرت بدنی بالا و ذهن آرامتان، شما را برای انجام هر کاری، از جمله کارهای بزرگ، آماده کرده است. از آنجا که احساسات با منطق تان نیز در هماهنگی است، بهترین زمان برای تصمیم گیری های بزرگ می باشد. شما فردی آینده نگر هستید و اهداف بزرگی را دنبال می کنید. اگر موانع زیادی پیش پایتان قرار دارد، نگران نشوید. هر چه قدم جلوتر بگذارید می بینید که همواری و راحتی جاده نیز بیشتر می شود. هوا به گونه ای ست که دوست دارید از واقعیت دور شوید و رمانتیک باشید. اگر چه عشق زندگی تان وقت لازم را برای این که در این خیالپردازی پا به پای شما آید ندارد، اما ناامید نشوید و حس خوب تان را سرکوب نکنید. امروز از نظر مالی احساس امنیت بیشتری خواهید کرد. اگر چه برایتان دشوار است که چند ماه آینده را پیش بینی کنید اما همین که اکنون در شرایط خوبی به سر می برید خود نشانه ای مثبت است.

فال روزانه متولدین تیر

شما فرد حواس پرتی هستید اما این خصوصیت شما در چنین روزی مورد استقبال قرار می گیرد، به شرط آنکه در آن زیاده روی نکنید. امروز خودتان را درگیر موضوعی می کنید که اطلاع چندانی از آن ندارید. تعجب نکنید اگر همه چیز برایتان مبهم بود و برای هیچ کدام از سوالات تان پاسخی پیدا نشد. به زودی حقیقت آشکار می شود و شما می توانید بار دیگر تمرکز خود را به دست آورید. اخیرا به عشق زندگی تان قولی داده اید. بهتر است هر چه سریع تر به آن عمل کنید. این کار هم به نفع شما و هم به نفع طرف مقابل تان است. شرایط مالی شما به زودی تغییر می کند. این تغییر حاصل امضا یا تلاش هایی ست که اخیرا کرده اید. اگر چه هنوز به آنچه می خواهید نرسیدید اما همین نشانه ها هم موفقیت شما را تضمین می کند. در مورد موضوعی نگران هستید، این نگرانی شما طبیعی ست اما بدانید که تنها خودتان می توانید آن را برطرف کنید. اگر بخواهید که منتظر دیگران باشید تا قدمی برایتان بر دارند، اشتباه کرده اید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

وقت آن رسیده که کمی هم به خودتان رسیدگی کنید. امروز زمان استراحت است. یادتان نرود که آرامش درونی مهمترین اولویت زندگی شماست. شاید ندانید چگونه این کار را انجام دهید اما با فکر کردن به این که در حال حاضر کجای زندگی تان هستید، می توانید استرس را از خود دور کنید. مادیات را به کنار بگذارید و تنها روی مسائل عاطفی زندگی تان تمرکز کنید. اگر می خواهید کمی به این کار هیجان دهید، از دوستان تان بخواهید تا با شما در این بحث همراه شوند. از امروز تصمیم بگیرید که سبک زندگی سالم تری داشته باشید. از رژیم غذایی گرفته تا ورزش و مدیتیشن، شما باید تغییراتی را به برنامه زندگی خود بدهید. اگر به جسم تان اهمیت دهید، روی روحیه تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. اگر مدتی ست که زندگی تان از حالت ثبات درآمده و دچار نوسان است، نگران نشوید زیرا در همین نوسان هاست که درهای زیادی به رویتان گشوده می شود. اگر مدتی ست فردی ذهن تان را مشغول کرده است، همین امروز تلفن را بردارید و برای دیدار او قراری بگذارید.

 فال امروز متولدین شهریور

یافتن جوابی قانع کننده در چنین روزی برایتان ساده نیست. شما تنهایی نمی توانید از پس تمام سوالات تان بر آیید، از آنجا که دیگران هم امروز در عالم خیال خود غرق هستند، بهتر است پرسش و پاسخ را به روزهای آتی موکول کنید. اگر ذهن شما هم تمایل به خیالبافی داشت، به جای این که آن را به زور در واقعیت نگه دارید، رهایش کنید تا به هر جا که دوست دارد سرک کشد. گاهی لازم است مسائل را از زوایای مختلف بررسی کرد. پس اگر دوستی از دست شما ناراحت است، خودتان را جای او بگذارید سپس قضاوت کنید. به فکر امضای یک قرارداد یا شروع کاری هستید. سعی کنید که هنگام تصمیم گیری در شرایط روحی و جسمی خوبی باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. تغییراتی در زندگی تان رخ داده که بیش از انتظار شماست. اگر چه موانعی که در پیش پایتان قرار دارد کم نیست با انگیزه ای بالا به راهتان ادامه دهید. اگر هنوز در رابطه ای جدی نیستید، امروز فرصت یک آشنایی برایتان فراهم می شود، آن را از دست ندهید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز روز شماست. افراد زیادی برای مشورت یا گرفتن پیشنهاد نزدتان می آیند. در حین صحبت هایتان احساس می کنید که آنها سلاح همیشگی شان را بر زمین گذاشته و نسبت به حرف های شما انعطاف پذیرترند. حتی دیگر اعتقادات شخصی شما را زیر سوال نمی برند. پس با خیال راحت آنچه را که فکر می کنید درست است، به زبان بیاورید. حتی می توانید آنچه مدت هاست توی دلتان می گذرد و از گفتن آن اجتناب می کردید را بیان کنید. دیگران برای شنیدن حرف های شما اشتیاق دارند. امروز به یک ورکشاپ یا نشستی دعوت می شوید. اگر چه وقت کافی برای حضور در آنجا را ندارید اما بهتر است که در آن شرکت کنید. این رویداد برای شما هیجان زیادی را به همراه خواهد داشت به طوری که دوست دارید در جلسات بعدی هم شرکت کنید. در مورد موضوعی ناراحت هستید اما تمایلی به حرف زدن در مورد آن ندارید، شاید با نوشتن راحت تر بتوانید حرف دلتان را بزنید. بنابراین به جای گفتگو حضوری، از اینترنت استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز باید تا جایی که می توانید محتاط باشید. یک لحظه بی توجهی می تواند شما را از موفقیت هایی که در چند قدمی تان قرار دارد، دور کند. اگر احساسات شما فوران کرده و قادر به کنترل کردن آنها نیستید، بدانید که شعله های عشق در جان تان در حال شعله ور شدن است. پس به آسانی از افرادی که سعی در نزدیک شدن به شما را دارند، دوری نکنید. به زودی خبری از طریق تلفن می شنوید اما بهتر است که کمی برای تصمیم گیری صبر کنید. اگر به دنبال راهی برای تخلیه انرژی تان هستید، ورزش را انتخاب کنید. لازم نیست که حتما در آن حرفه ای باشید، حتی اگر فکر می کنید که استعدادی ندارید، بازهم کوتاه نیایید. ورزش کردن می تواند استرس و خشم شما را کاهش داده و در بهبود حالتان موثر باشد. به زودی دوستی که مدت هاست از او جدا شده اید، دری را به رویتان می گشاید. اگر چه از ورود به آن هراسانید اما به محض این که وارد شوید می بینید که نگرانی مشما بیهوده بوده است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز گویی از دنده لجبازی بلند شده اید و حرف هیچ کسی را جز خودتان قبول ندارید. این موضوع بر رابطه عاطفی شما نیز تاثیر می گذارد. اگر همچنان دوست دارید که میان خود و شریک زندگی تان دیوار بکشید و خودتان را پشت آن پنهان کنید، باید این را به شما بگوییم که به زودی رابطه تان از هم پاشیده خواهد شد. پس بهتر است کمی به رفتار خود تغییر دهید و انعطاف پذیر تر باشید وگرنه به زودی نه هیچ کسی به حرف های شما گوش و نه برای گفتگو با شما قدم بر خواهد داشت. یکی از کلیدهای موفقیت شما ارتباط با دیگران است، این فرصت را به سادگی از دست ندهید. امروز برای تک تک قدم هایی که بر می دارید، فکر کنید. اگر قدم اشتباهی بردارید، در چاهی که به دست خودتان کنده اید، خواهید افتاد. بنابراین تمام تلاش تان را به کار گیرید تا بی فکر عمل نکنید. اتفاقی برایتان افتاده که اعتماد به نفس تان را کاهش داده است. بهتر است به جای این که ضعف هایتان را بزرگ کنید، روی نقاط قوت تان تمرکز کنید.

فال روز متولدین دی

درست شبیه شطرنج بازی کردن، شما باید برای حرکات بعدی خود نیز نقشه بکشید. در این بازی نباید عجول بود. سعی کنید هدف تان بلند مدت اما حرکات تان سریع و زیرکانه باشد. خودتان را به زمان محدود نکنید. با کمی تمرکز می توانید به هر آنچه در سر دارید، برسید. اخیرا به علت پر خوری یا حتی کم خوری، به بدن خود آسیب رسانده اید. سلامت بدنی شما مهمترین اولویت زندگی تان است که باید بیش از قبل برایش وقت بگذارید. امروز هر چقدر که دوست دارید استراحت کنید زیرا فردا روزی است که باید جدی باشید و محتاط تر عمل کنید. به دیدار دوستان تان بروید و با آنها خوش بگذرانید. خودتان را برای یک تغییر بزرگ آماده کنید. به زودی اتفاقی در زندگی تان می افتد که مسیرتان را از این رو به آن رو خواهد کرد. اگر چه شما فردی باثبات هستید اما گاهی با تجربه های جدید است که موجب پیشرفت می شود. بنابراین مقاومت نکنید. به تقدیر اعتماد کنید و خودتان را به دست آن بسپارید تا بهترین ها را برایتان رقم زند.

فال متولدین بهمن

امروز از لاک خود بیرون بیایید و به اطراف سرک بکشید. از آنجا امروز اطرافیان تان به شدت احساساتی شده اند، برقراری ارتباط با آنها برایتان سخت شده است. بهتر است در چنین روزی از تکنولوژی دور بمانید و از وسایل ارتباطی مجازی مانند تلفن، پیامک یا تلگرام استفاده نکنید زیرا ممکن است سوتفاهمی ایجاد کند که به هیچ وجه قابل جبران نباشد. اگر حرفی دارید، حضوری آنها را اعلام کنید. به دیگران نیز این اجازه را بدهید که حرف بزنند و با گوش کردن به آنها نشان دهید که برایتان اهمیت دارند. افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. اگر احتیاج به حرکت یا تغییر دارید، سعی کنید که خودتان آن را انجام دهید، به جای این که از دیگران کمک بگیرید. شما منابع کافی در دست دارید، تنها کافی است که به آنها نظم دهید تا در مسیر هدف تان به حرکت آیند. اخیرا احساس بی نظمی در زندگی تان دارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط ارزش آنچه بعدها به دست می آورید را دارد. خبر خوبی در مورد یکی از عزیزان تان در راه است.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز احساس خستگی می کنید زیرا موضوعی روی مخ تان راه می رود که هیچ راه حلی برای آن نمی یابید. احساس می کنید که از روی پلی در حال گذر هستید در حالی که رودخانه ای خروشان زیر پاهایتان قرار دارد. شما وسوسه می شوید که به داخل رودخانه بپرید اما جسارت لازم را برای این کار ندارید. نگران نباشید. شاید این پل شما را به سرنوشتی که لایقش هستید، ببرد. پس اگر توان ریسک کردن ندارید، سرتان را بالا بگیرید و تنها به پله های پیش رویتان نگاه کنید. امروز تصمیمی می گیرید که در آینده درآمد خوبی را برایتان رقم خواهد زد. فقط حواس تان باشد که تک تک قدم هایتان را با فکر بردارید. هر اشتباه کوچکی می تواند شما را از برنامه هایتان عقب بیاندازد. اگر در خانواده تان مشکلی پیش آمده، نگران نشوید. در این شرایط کاری از دست شما بر نمی آید اما همین که کنارشان باشید کفایت می کند. به زودی عشق زندگی تان شما را با خبری سورپرایز می کند. خودتان را برای تغییرات خوب آماده کنید.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.