فال و طالع روزانه چهارشنبه 14 خرداد 99

کاملترین فال و طالع بینی روزانه امروز چهارشنبه 14 خرداد 99 در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه چهارشنبه 14 خرداد 99 را تهیه و آماده کردیم . امروز 14 خرداد ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 14 خرداد 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه چهارشنبه 14 خرداد 99

فال و طالع روزانه چهارشنبه 14 خرداد 99,طالع بینی امروز,فال و طالع بینی روزانه,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه چهارشنبه 14 خرداد 99

فال روزانه برای متولدین (فروردین ماه)

اگر اشتیاق دارید که خودتان را به خطر بیندازید اصلاً اشکالی ندارد، می توانید خطر کنید و بگذارید اتفاق بیدادگرانه ای به وقوع بپیوندد. اما حواس تان باشد که این اقدامات عصیان گرایانه را زیاد طول ندهید. اکنون تعهداتی دارید که باید به انجام برسانید، یعنی بار سنگین مسئولیت های محوله را احساس می کنید. اجازه ندهید که ناراحتی و نا امیدی شما را به بحران عاطفی بکشاند، زیرا از کیفیت زندگی تان کاسته خواهد شد. فعلاً بهتر است صبوری به خرج دهید و در وقت مناسب وارد عمل شوید.

فال روزانه برای متولدین (اردیبهشت ماه)

این قابلیت را دارید که با وجود محدودیت های اعمال شده به کارتان ادامه دهید، اما در خیالات تان به راه فرار فکر می کنید. این را می دانید که عصیان و سرکشی راه حل درستی نیست، اما مطمئن نیستید که چه طور باید کنترل امور را به دست بگیرید. اگرچه می توانید با یک شدت عمل ناگهانی از اسارت خارج شوید، اما به شما توصیه می شود که اکنون جانب منطق را فراموش نکنید.

فال روزانه برای متولدین (خرداد ماه)

یک سری مسایل شخصی وجود دارند که امروز باید به آن ها رسیدگی کنید، حتی اگر وظایف اجتماعی مانع تان شوند. شاید فکر کنید که کسب و کارتان فرصتی را فراهم کرده تا از موضوعات خانوادگی کناره بگیرید، اما بدانید که مدت زیادی نمی توانید از خانه و خانواده ی تان دوری کنید. سعی کنید وظایف تان را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید و درباره ی شرایط موجود به خودتان دروغ نگویید. شما دست به کار شوید، همه چیز خودش حل خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین (تیر ماه)

امروز ممکن است در محل کارتان چیزی را به شما تحمیل کنند و از این بابت اذیت شوید. شاید دیگران انتظارات زیادی از شما دارند، اما این را هم می دانید که در طول یک روز می شود کارهای زیادی انجام داد. حواس تان باشد که اگر مرزبندی های لازم را درست انجام ندهید با مشکل روبرو خواهید شد. لزومی ندارد از چیزهایی که تحت کنترل تان نیستند گله و شکایت کنید، زیرا با غر زدن همه چیز بدتر خواهد شد. بهترین راهکار این است به دیگران اجازه دهید که بدانند از پس چه کارهایی برمی آیید و چه کارهایی را نمی توانید انجام دهید. اگر این نکات را برای همه روش کنید مطمئناً مورد ستایش و احترام آن ها قرار خواهید گرفت، پس مهم نیست اگر اول کار با شما مخالفت کردند.

فال روزانه برای متولدین (مرداد ماه)

به نظر می رسد که اوضاع مالی تان از ثبات لازم برخوردار نیست، به همین خاطر مواجه با یک خرج هنگفت ناگهانی مشکل بزرگی است. اما از این که دخل و خرج تان به هم نمی خورد نا امید نشوید. واقعیت این است که رسیدن به تعادل مالی کار آسانی نیست. برای این که به یک راه حل اساسی دست پیدا کنید، ابتدا باید این مشکل موقتی را از سر راه بردارید و این کار تلاش مضاعف می طلبد.

فال روزانه برای متولدین (شهریور ماه)

از نظر احساسی کمی آشفته شده اید. تنها چیزی که فعلاً به آن نیاز دارید این است که از تمرکز کافی برخوردار باشید. اما بدانید که امروز همه چیز مطابق برنامه ای که تعیین کرده اید پیش نخواهد رفت. شاید مجبور شوید که همه چیز را چندین بار تغییر دهید تا با شرایط موجود جور شود، زیرا اتفاقاتی در راه اند که تحت کنترل شما نیستند. انتظاراتی را که قبلاً داشتید کنار بگذارید تا بتوانید این روز چالش برانگیز را به یک روز شگفت انگیز تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین (مهر ماه)

امروز دیگران متوجه نخواهند شد که چه اوقات سختی را می گذرانید، زیرا توانسته اید با موفقیت نگرانی های تان را پنهان کنید. اما اگر دل مشغولی های تان را با یک دوست مورد اعتماد در میان بگذارید حال و احوال تان بهتر خواهد شد. آن چه اکنون مانع تان می شود ترس از مورد قضاوت قرار گرفتن است. اما ساکت ماندن و به تنهایی فکر کردن چاره ی کار نیست. شاید افکار خیلی متفاوتی در سر داشته باشید، اما اگر صداقت کلام را فراموش نکنید حس اطمینان خود به خود ایجاد خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین (آبان ماه)

این روزها چیزهای زیادی در زندگی تان اتفاق افتاده اند، به همین خاطر فرصت کافی برای یک برنامه ریزی درست را از دست داده اید. خیلی سخت است که بخواهید جزییات امور را همین طور که پشت سر هم اتفاق می افتند بررسی کنید، مگر این که کسی به کمک تان بیاید و از شما بخواهد که هدف تان را مشخص کنید. هدف تان را مشخص کنید و بقیه ی چیزهای اضافه را کنار بزنید.

فال روزانه برای متولدین (آذر ماه)

معمولاً این توانایی را دارید که کارتان را رها کنید و به امور سرگرم کننده ی دلخواه تان بپردازید، اما لطفاً امروز این رویه را در پیش نگیرید. وظایف کاری بسیاری انتظار شما را می کشند، پس به دنبال فرار از کار نباشید. شاید دچار اضطراب و نگرانی شوید، اما بدانید که این وضعیت خیلی طول نخواهد کشید. شما می خواهید که کارتان را به نحو احسنت به انجام برسانید، پس خجالت نکشید.

فال روزانه برای متولدین (دی ماه)

بلندپروازی های شما فعلاً مشکلی به وجود نخواهند آورد، فقط حواس تان باشد که مانع رسیدن به اهداف واقعی تان نشوند. اگر تلاش های شما برای رسیدن به مقصدتان مورد توجه دیگران قرار نگرفت ناراحت نشوید، تنها دلیل اش این است که فعلاً سر همه شلوغ است. پس وقت تان را برای جلب توجه آن ها تلف نکنید. صبوری کنید و فقط به کاری که انجام می دهید فکر کنید تا در دراز مدت مورد ستایش و توجه قرار بگیرید.

فال روزانه برای متولدین (بهمن ماه)

امروز ممکن است مسایل مالی، سرمایه گذاری و سایر موضوعات کاری موجب نگرانی تان شوند و متأسفانه راه حل مناسبی هم برای خروج از این وضعیت وجود ندارد. اما کارهایی هستند که باید هر طور شده انجام شان دهید، پس آن ها را نیمه تمام رها نکنید. به تعویق انداختن امور اجتناب ناپذیر اصلاً توصیه نمی شود. مدیریت مسایل مالی کار آسان و مفرحی نیست، اما در هر صورت باعث می شود تا بعدها احساس امنیت و رفاه کنید.

فال روزانه برای متولدین (اسفند ماه)

امروز ممکن است با کسی که تصمیمات شما را قضاوت می کند وارد دعوا شوید. اگر کسی واقعاً لایق احترام باشد حاضرید از او فرمان ببرید. اما اگر کسی بدون این که بخواهد اعتماد شما را جلب کند دست به اعمال قدرت و زورگویی بزند، نمی توانید با او کنار بیایید. بهتر است از موضع تان در برابر هم چین کسی دفاع کنید. اگر الآن این مشکل را حل نکنید دوباره در زمان دیگری با آن روبرو خواهید شد. از صمیم قلب حرف بزنید و بهترین ها را آرزو کنید.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.