فال و طالع روزانه چهارشنبه 21 آبان 99

کاملترین فال و طالع بینی روزانه امروز چهارشنبه 21 آبان 99 در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه چهارشنبه 21 آبان 99 را قرار دادیم . امروز 21 آبان ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 21 آبان 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه چهارشنبه 21 آبان 99

فال و طالع روزانه چهارشنبه 21 آبان 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه چهارشنبه 21 آبان 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز جریان آدرنالین در خون خود را احساس می کنید و انرژی و شور و نشاطی مضاعف در خود احساس می کنید. به همین دلیل هم ممکن است در روابط عاطفی خود رفتارهایی که با ریسک همراه هستند داشته باشید و احساسات و حرف‌هایی را به زبان بیاورید که از نتیجه آنها مطمئن نیستید. مواظب باشید از گفته‌هایتان پیمان نشوید. هفته گذشته حسابی خودتان را تحت فشار گذاشتید و با بار مسئولیت های فراوان خودتان را خسته کردید. امروز وقت استراحت مطلق است. تا هر وقت که دلتان می خواهد بخوابید و خستگی این هفته را از تن به در کنید. بعد از یک استراحت کامل وقت رسیدن به خانه و خانواده خواهد بود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بحث کردن با دیگران و مجبور کردن آنها به گرفتن تصمیماتی که خودشان راضی به آنها نیستند برای شما عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت، نظرتان را به آنها بگویید و اجازه بدهید خودشان همان کاری که صلاح می دهند را انجام دهند. امروز دلتان می خواهید در خانه بمانید و تمایل چندانی به فعالیت های اجتماعی ندارید. بد نیست گاهی وقتتان را فقط صرف خانه و خانواده تان بکنید و جایی نروید. احساس می کنید در وضعیت سختی گیر افتاده‌اید، دلتان می خواهد در زندگیتان تغییر ایجاد کرده و راه جدیدی در پیش بگیرید اما عادت به روال فعلی زندگیتان دست و پایتان را بسته است. این زنجیر ها را بشکنید تا پیشرفت کُند زندگی فعلیتان را به یک جهش بزرگ ناگهانی تبدیل کنید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز صداقت بیش از اندازه و حساب نشده می تواند شما را به دردسر بیندازد. به زبان آوردن حقیقت همیشه فکر خوبی است، اما همراه کردن آن با سیاست همان چیزی است که بین شروع دعوا و یا مکالمه ای منطقی تفاوت ایجاد می کند. شما معمولا به برنامه ریزی های که برای خودتان دارید وفادار هستید، ولی امروز ممکن است یک نفر برنامه‌هایتان را بهم بزند. البته شما با کمال میل برای همراهی با او در برنامه هایتان تغییر ایجاد خواهید داد، چرا که پیشنهادی که او برایتان دارد به نظر شما خیلی جذاب تر از برنامه های خودتان می رسد. این آخر هفته را استراحت کنید و از وقتتان لذت ببرید، در هفته آینده باید تمام توانایی‌هایتان را به کار گرفته و تلاش کنید، هیچ مرزی برای شما وجود نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین تیر

با وجود این که مشکلاتی که در برقراری ارتباط با دیگران دارید می توانند امروز برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته باشند، شما امکانات لازم برای از بین بردن هر گونه سوء تفاهمی که به وجود بیاید را در اختیار دارید. چه بخواهید روزتان را در کنار دوستان خود و چه در خانه و به تنهایی بگذرانید، خیالتان راحت باشد که حتی اگر مجبور شوید گاهی خودتان دست به کار شده و در پیش بردن کارها دخالت کنید، همه چیز کم و بیش همان طوری که خودتان برنامه ریزی کرده‌اید پیش خواهد رفت. هر رویایی که بخواهید را می توانید در سرتان بپرورانید، اما فکر نکنید که قرار است جادویی به کمک شما بیاید، برای خواسته‌هایتان باید زحمت کشیده و تلاش کنید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز آنقدر سر حال و پر شور و نشاط هستید که اصلا تحمل این که بخواهید بعد از ظهر آرامی را در خانه بگذرانید را ندارید. شما امروز ارتباط خوبی با کودک درونتان دارید و می خواهید او را راحت بگذارید تا هر چقدر که دلش می خواهد بازیگوشی کند. دوستانتان را به خانه خود دعوت کرده و یا در یک کافه یا رستوران دور هم جمع شوید. هر چقدر دور و برتان شلوغ‌تر باشد لذت بیشتری از روز تعطیلتان خواهید برد. شخصیت جذاب و رفتار گرم و صمیمی شما اثرات مثبت و ماندگاری روی اطرافیانتان می گذارد و در هر جمعی که حاضر شوید می توانید خیلی راحت با بقیه ارتباط برقرار کنید، این موضوع می تواند زمینه ساز یک رابطه جدید عاشقانه باشد.

فال امروز متولدین شهریور

شما در حال حاضر اطلاعات جدیدی به دست آورده اید که می توانند به شما کمک کنند روش های جدیدی را برای رسیدن به اهدافتان به کار بگیرید، اما ترجیح می دهید طبق الگوها و روش های قدیمی راهتان را ادامه دهید. حتی شاید برای این که نشان دهید حق با شماست با دیگران وارد جر و بحث شوید، اما به نفعتان است که به راحتی بپذیرید همیشه راه حل ها و رویکردهای متفاوتی درباره یک موضوع واحد وجود دارند. پذیرفتن تعهدات بیش از اندازه می تواند برای شما دردسر ساز شود، زیرا برخی از شرایط وجود دارند که از کنترل شما خارج هستند و می توانند مانع پیشرفت شما شوند. خودتان را بی دلیل تحت فشاری بیش از حد تحمل خود قرار ندهید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ذهنتان سرشار از ایده های جدید اما کمی عجیب و غریب است و به همین دلیل هم نسبت به این که آیا این افکار و ایده ها ارزش دنبال کردن را دارند دچار تردید شده‌اید. توانایی های خود را دست کم نگیرید و خلاقیت خود را سرکوب نکنید، فهمیدن میزان عمل گرایانه بودن این ایده ها کار چندان سختی نیست. امروز انرژی جسمی فراوانی دارید و احساس می کنید از پس انجام هر نوع کار فیزیکی بر می آیید. چرا حالا که روز تعطیل است فرصت را غنیمت نمی‌شمارید و فعالیت ورزشی مورد علاقه تان را انجام نمی‌دهید؟ تمام بعد از ظهر را برای لم دادن جلوی تلویزیون همراه با عشقتان وقت خواهید داشت، فعلا کمی تکان به خودتان بدهید و از خانه بیرون بروید.

فال روزانه متولدین آبان

قبل از این که یک جر و بحث نسبتا تند به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود کمی عقلتان را به کار بیندازید و ببینید دارید سر چه چیزی بحث می کنید؟ آیا اصلا موضوع بحث را درک کرده اید؟ با وجود این که امروز توانایی بسیاری در داع از نظرات خود دارید، بحث و جدال کاری بیهوده و بی نتیجه خواهد بود. اگر نمی‌توانید در آرامش با هم صحبت کنید از این موقعیت فاصله گرفته و صبر کنید تا اوضاع آرام شود. احساس می کنید کسی که دوست دارید از روی قصد و غرض دارد آزارتان می دهد. کافی است کمی از وقتتان را در اختیار او بگذارید تا ببینید تنها چیزی که او می خواهد توجه شما است و هر کاری که می کند برای جلب توجه است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما چنان اشتیاقی به نمایش دادن دانسته های خود دارید که ممکن است حرف های افراطی و بی سر و تهی بزنید که نمی‌توانند مورد تایید دیگران قرار بگیرند. جاه طلبی خود را با عقل و منطق خود متعادل کنید تا بیش از اندازه حرف نزنید. شما از این که مورد تایید و تحسین دیگران قرار بگیرید لذت می برید، ولی در مورد مسائل عاطفی نباید منتظر تحسین دیگران باقی بمانید، آن چه برای تایید احساستان مورد نیاز است در وجود خودتان قرار دارد و این خودتان هستید که باید آن را تایید نمایید. امروز را در خانه و در کنار همسرتان بگذرانید و با بهترین غذاها از خودتان پذیرایی کنید، این کار آرامش بسیاری برای شروع هفته ای آرام به شما خواهد بخشید.

فال روز متولدین دی

شما برای مدتی طولانی منتظر مانده‌اید و الان احساس می کنید که آماده اید تا بالاخره حر کت کنید، اما متاسفانه قدرت تشخیص شما امروز زیاد خوب کار نمی‌کند و قضاوت درستی از اوضاع ندارید. با این حال دوستانتان شما را به کنار گذاشتن احتیاط همیشگی‌تان و دست به کار شدن تشویق می کنند. به خودتان اجازه بدهید که نگاهی مثبت به شرایط موجود داشته باشید و خواسته های خود را با خیال راحت و تکیه به حس درونیتان دنبال کنید. اگر بخواهید تنها بر اساس عقل و منطق تصمیم گرفته و قلب و احساستان را نادیده بگیرید ممکن است دست به تصمیمی اشتباه بزنید که خیلی زود از آن پشیمان خواهید شد. امروز برنامه ویژه ای تدارک ببینید و به همسرتان نشان دهید که از او به خاطر همراهی با شما در روزهای سختی متشکر هستید.

فال متولدین بهمن

امروز شما خیلی زود عصبی می شوید و فشار و استرس زیادی که در وجود خود احساس می کنید شما را به این سو و آن سو می کشاند. شما سعی دارید که خودتان را منطقی و عمل گرا نشان دهید و به همین دلیل هم رفتارهای مبالغه آمیزی از خودتان بروز می دهید. با این حال شما می توانید مهارت های خود را به خوبی به کار بگیرید و در نهایت پاداش تلاش‌هایتان را خواهید دید و دلخوری‌هایی که به وجود آمده اند از بین خواهند رفت و می توانید دیگران را دوباره تحت تاثیر قرار دهید. رابطه آشنایی شما با یکی از اطرافیانتان می تواند تغییر یافته و به یک رابطه جدی عاطفی تبدیل شود. تنها چیزی که باید رعایت کنید این است که چیزی را به طرف مقابلتان تحمیل نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز جنبه ی احساساتی وجود شما خودش را نشان داده و بسیار رمانتیک شده‌اید. شما انرژی فوق العاده ای را برای پرداختن به احساسات عاشقانه تان در خود احساس می کنید و از اینکه احساس خود را به شخصی که دوست دارید نشان دهید رضایت کامل دارید. امروز فرصت بسیار خوبی است برای این که در مورد نیازها و خواسته‌هایتان با طرف مقابل خود صحبت کنید. در رابطه با انجام کارهای روزمره تان امروز باید صبر و حوصله ی بیشتری از خود نشان دهید زیرا هر چقدر که بیشتر عجله کنید کارهایتان بیشتر گره خواهند خورد و کندتر پیش خواهند رفت. داشتن دقت کافی شاید سرعتتان را زیاد بالا نبرد، اما احتمال خطا را تقریبا به صفر خواهد رساند.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.