فال و طالع روزانه یکشنبه 16 شهریور 99

کاملترین فال و طالع بینی روزانه امروز در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه یکشنبه 16 شهریور 99 را تهیه و آماده کردیم . امروز 16 شهریور ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 16 شهریور 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه یکشنبه 16 شهریور 99

فال و طالع روزانه یکشنبه 16 شهریور 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه یکشنبه 16 شهریور 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز قصد ندارید به هیچ چیز اجازه بدهید که شما را اذیت کند، این استراتژی شما هر چند تا مدتی جواب می دهد، ولی نمی توانید تمام روز با آن پیش بروید. زیرا به احتمال زیاد وقتی یک نفر با رفتارها و کارهای بی ملاحظه خود به شما توهین کرده و یا منافع شما را به خطر بیندازد حفظ این دیدگاه انقلابی کار چندان آسانی نخواهد بود. اگر دلخوری پیش آمد بهتر است این احساسات خود را با طرف مقابلتان در میان بگذارید زیرا اگر آنها را همین حالا حل کنید خیلی بهتر خواهد بود. شاید عکس‌العمل شما طرف مقابلتان را کمی آزرده کند، ولی بیان کردن احساستان این مشکل را یک بار برای همیشه حل خواهد کرد. امروز شاید احساس کنید که احساسات شما نادیده گرفته شده است، این موضوع بیشتر از رفتار دیگران به اوضاع درونی شما باز می گردد.

فال روز متولدین اردیبهشت

امروز نسبت به زندگی خود و مسیر پیشرفت آن خوشبین هستید و شاید حتی یکی از تنش های موجود را برای حفظ آرامش خود نادیده بگیرید. شما نگران این هستید که دیگران در مورد شما بد قضاوت کنند، ولی باید این را بدانید که نمی شود سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کنید. بهتر است که با مشکلات خود روبرو شوید و به جای این که از مقابله با آنها طفره بروید حلشان کنید. مشکل شما به آن بزرگی که فکر می کنید نیست، با ترس های خود رو در رو شوید و قلب و ذهن خود را به کار بیندازید تا راه حل معضل های پیش رویتان را بیابید. در این راه می توانید از کسانی که با آنها احساس نزدیکی و راحتی می کنید کمک بگیرید.

فال امروز متولدین خرداد

با وجود این که امروز به شدت نگران مسائل مالی هستید سعی می کنید در ظاهر اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و خودتان را خونسرد نشان دهید تا دیگران به حال واقعی شما پی نبرند. این که بخواهید زندگی خودتان را خوب و کامل نشان دهید قابل درک است، ولی مواظب باشید که حتی اگر دیگران را با حفظ ظاهر گمراه می کنید هم خودتان را گول نزنید. مدیریت منابع مالی‌تان را باید در اولویت قرار دهید. هر چه زودتر به کارهایتان رسیدگی کنید و فعالیت های خود را ادامه دهید، زودتر می توانید مشکلات مالی خود را حل کنید. امروز ممکن است در رابطه عاطفی خود با برخی مشکلات مواجه باشید، اگر نمی توانید حرف خوبی بزنید بهتر است هیچ حرفی نزنید!

فال روزانه متولدین تیر

امروز وارد دوره عاطفی تازه ای می شوید ولی هنوز گذشته را فراموش نکرده‌اید و وابستگی شما به گذشته مانع این می شود که با آغوش باز پذیرای آینده باشید و به همین دلیل کمی آشفته هستید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که احساسات و نیازهای خود را بیان کنید. صبوری یکی از نقاط قوت شما است، ولی نگذارید این ویژگی مثبت شما تبدیل به عامل بازدارنده شود و باعث شود در انتظار برای رسیدن زمان مناسب، انجام کارهای واجب را به تأخیر بیندازید. اکنون شانس با شما یار است و چیزهای خوبی در انتظار شما هستند، پس فرصت را غنیمت شمرده و دریچه قلبتان را بگشایید تا آنچه منتظرش هستید را به دست بیاورید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز در هر کاری که انجام می دهید می توانید موفق باشید و به نتایج مطلوب دست پیدا کنید، با این حال ممکن است کمی از برنامه های روزانه‌تان عقب بمانید، کمی دست بجنبانید! به جای قانع کردن دیگران به این که کارهایی که دارید انجام می دهید کارهای خوبی هستند، ترجیح می دهید که فعلا در مورد برنامه های خود به دیگران توضیحی ندهید. واقعیت این است که شما نیازی ندارید که در مورد تصمیمات خود به دیگران توضیح بدهید. کارهای شما خیلی بهتر از کلماتی که برای توجیه کردن رفتارتان به کار می گیرید صحبت می کنند. غافلگیر کردن دیگران در حال حاضر بهترین سلاح شما می تواند باشد. کاری به زندگی دیگران نداشته باشید و سرتان به کار خودتان باشد!

فال امروز متولدین شهریور

امروز انگار همه می خواهند در کارهایشان به شما تکیه کنند و هر کدام از شما خواسته ای دارند؛ شما هم دلتان نمی خواهد که روی هیچ کدام از آنها را زمین بیندازید. کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید که هر کدام از آنها شما را به سویی می کشند و شما شدیدا به این نیاز دارید که آنها را یکی یکی انجام دهید و هر بار روی یکی از آنها تمرکز کنید. شما انتظارات بسیار زیادی از خودتان دارید و می خواهید هر کاری که انجام می دهید به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد و این باعث می شود که زیر این همه فشار نتوانید حتی یک لحظه آرام بگیرید. کمی دست نگه دارید، برنامه روزانه‌تان را سبکتر کنید و برای خانواده و دوستانتان نیز وقت بگذارید. یادتان باشد هیچکس کامل نیست.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

این روزها ممکن است از لحاظ احساسی طبق انتظارات دیگران رفتار نکنید و یا حتی باعث شوید که آنها کمی از شما دلگیر شوند. ولی واقعیت این است که شما منظوری نداشته و در حال حاضر درگیری های فکری بسیار زیادی دارید. بهترین کار این است که حفظ ظاهر کنید و طوری رفتار نکنید که دیگران با ناراحتی‌هایشان جلوی دست و پایتان را بگیرند و نگذارند به افکارتان ادامه دهید. ایده های خلاقانه ای که امروز دارید می توانند تعیین کننده برنامه روزهای آینده شما باشند. اگر دیگران مرتب مزاحم شما شده و رشته افکارتان را پاره می کنند سعی کنید کمی با خودتان خلوت کنید و از آنها دور شوید. افکار فعلی شما می توانند زمینه ساز موفقیت شما در آینده باشند.

فال روزانه متولدین آبان

تمایل شما به کمک کردن به دیگران برای به انجام راندن نقشه‌هایشان به این معنی نیست که شما باید از رویاها و خواسته های خود چشم پوشی کنید. متأسفانه این احساس که دیگران می خواهند به طور ناعادلانه ای از انعطاف پذیری و حمایت های شما سوء استفاده کنند باعث شده است که از لحاظ احساسی در وضعیت ناراحت کننده ای قرار بگیرید. سعی کنید دیگران را به خاطر خطاها و کمبودهایشان مورد سرزنش قرار ندهید؛ به جای این که به کارهایی که دیگران کرده‌اند یا نکرده‌اند فکر کنید روی عکس‌العمل های خود تمرکز کنید. با دیگران همدردی کنید، ولی خودتان را هم در نظر داشته باشید و به خودتان اولویت بدهید؛ این کار به نفع همه خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

مشکلی اساسی که در رابطه شما با فرد قدرتمندی وجود دارد ممکن است امروز به چالشی جدی تبدیل خواهد شد، زیرا دیدگاه های متفاوت شما باعث می شوند که مجبور شوید در مورد این مسئله عکس‌العمل نشان داده و مداخله کنید. با این حال مجادله رو در رو و شمشیر به دست شدن نتایج چندان مطلوبی برای شما به همراه نخواهد داشت. به جای این که وقت با ارزش خود را با بحث در مورد این که حق با چه کسی است و چه کسی دارد اشتباه می کند هدر کنید، نقاط مشترک خود را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید با همکاری با یکدیگر نتایجی بسیار بهتر از انجام کارها به صورت انفرادی به دست بیاورید. اگر در مسیر درست قرار بگیرید دیگران نیز دنباله رو شما خواهند شد.

 فال روز متولدین دی

امروز سرتان حسابی شلوغ است و در طول روز وقت سر خاراندن هم نخواهید داشت. شما از این که دیگران برای انجام کارهایشان به شما تکیه کنند و وابسته به شما باشند خوشتان نمی آید. دوست ندارید دنبال کارهای دیگران از این طرف به آن طرف بدوید در حالی که در واقع دلتان می خواهد که می توانستید به نیازهای خود رسیدگی کنید. نیازی نیست که ارتباطات خود با دیگران را نادیده بگیرید. تنها کاری که باید بکنید این است اولویت های خود را تغییر دهید و کارهای مهم خود را در ابتدای این لیست قرار دهید. اگر در مورد خواسته‌ها و اولویت‌هایتان از ابتدا صریح صحبت کنید کسی از شما انتظارات بیهوده نخواهد داشت. با این کار خود حتی الهام بخش دیگران خواهید شد.

فال متولدین بهمن

امروز کارها در خانه‌تان کمی بهم ریخته‌اند و اوضاع فعلی به توجه ویژه شما نیاز دارد. شما برای انجام هر کاری آماده‌اید و این نگرش مثبت در نهایت به شما کمک خواهد کرد تا در موقعیت خوبی قرار بگیرید. البته این موضوع یک جنبه منفی نیز می تواند داشته باشد و آن این است که شما با این همه کاری که برای خودتان تراشیده‌اید آنقدر گرفتار می شوید که وقتی برای خودتان و استراحتتان پیدا نمی کنید و خودتان را خسته کرده و از روزتان لذت نمی برید. بهترین کار این است که از سطح انرژی خود آگاه باشید و با سرعتی پیش بروید که در پایان روز هم کارهایتان انجام شده باشند و هم خودتان احساس راحتی و رضایت داشته باشید. شاید کمی احساس تنهایی بکنید و حس کنید کسی به حرفتان گوش نمی کند، این فقط تصور شخصی شماست، خودتان را ناراحت نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

در حالی که اطرا‌فیانتان دارند تفریح می کنند و خوش می گذرانند، مشکلات موجود در رابطه عاطفی‌تان باعث شده‌اند خنده به لب های شما ننشیند. شاید هم نیازهای عاطفی شما در حال حاضر با وظایف اجتماعی‌تان در تقابل باشند. در هر صورت باید بدون آنکه فکر کنید همه چیز بلافاصله باید درست شود و مشکلات حل شوند، ارتباط خود با احساستان را نیز حفظ کنید. اگر سعی نکنید نقش قهرمان را بازی کنید، به مرور زمان این مشکلات حل خواهند شد. امروز تمام آنچه که نیاز دارید قلبی مشتاق و صورتی خندان است. اگر احساس کردید که تنها هستید و هیچکس نگران حال شما نیست و به مشکلاتتان اهمیت نمی دهد دلتان برای خودتان نسوزد! به نظر می رسد دارید مثل بچه‌ها رفتار می کنید.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.