فال و طالع روزانه یکشنبه 5 بهمن 99

فال روزانه و طالع بینی روزانه امروز در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه یکشنبه 5 بهمن 99 را قرار دادیم . امروز 5 بهمن ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 5 بهمن 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه یکشنبه 5 بهمن 99

فال و طالع روزانه یکشنبه 5 بهمن 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه یکشنبه 5 بهمن 99

فال روزانه متولدین فروردین

اگر خیلی وقت است که دکوراسیون خانه تان را تغییر نداده اید، وقت آن است که این کار را بکنید. حتما لازم نیست که وسایل خانه تان را عوض کنید، می توانید با کمی تغییرِ رنگ هیجان را به خانه تان بیاورید. به فکر انجام کاری هستید اما این راه ممکن است که در آینده ای نزدیک موجب پشیمانی تان شود. پس کمی دیگر هم دست نگه دارید تا همه چیز برایتان روشن شود. در صحبت کردن با خانواده و دوستان تان صبوری بیشتری به خرج دهید، آنها با ارزش ترین دارایی های شما هستند. خانه، خانواده و عشقتان امروز به توجه ویژه ی شما نیاز دارند و شما هم دلتان می خواهد توجهی که انتظارش را دارند به آنها بدهید. مدتی است که وقتی را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اختصاص نداده‌اید و این وضعیت زمینه دلخوری و تنهایی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است. امروز فرصت فراغتی دست خواهد داد، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با عشق‌زندگی‌تان خلوتی عاشقانه را تجربه نمایید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

انسان خوش‌مشربی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید، از این روحیه برای پیشرفت در کارها کمک بگیرید و دستاوردهای جدیدی را رقم بزنید. امروز با بی‌حوصلگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله کار کردن ندارید، در چنین روزهایی از کار و روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و دمی را با دوستان یا آشنایان خود سپری کنید. شما توانایی هنری بالایی به خصوص در نوشتن و موسیقی دارید. پس چرا از آن استفاده بهتری نمی کنید؟ از ریسک اش می ترسید؟ شاید امروز وقت آن است که بر ترس هایتان غلبه کنید و قدم اول را بردارید. هیچوقت برای شروع دیر نیست. مطمئن باشید که اگر در زمینه ای که به آن علاقه دارید قدم بگذارید، موفقیت شما از اینجایی که ایستاده اید نیز بیشتر خواهد بود. اگر مجرد هستید به زودی فردی در مسیرتان قرار می گیرد و آنقدر رابطه شما عمیق می شود که انگار سالیان سال است یکدیگر را می شناختید.

فال امروز متولدین خرداد

به دنبال خوشبختی می گردید، در حالی که در دو قدمی شما ایستاده است. به زودی شرایط مالی تان نیز رو به بهبود می رود و شما می توانید تمام بدهی های خود را صاف کنید. اما بهتر است که خیلی روی این پول حساب باز نکنید و به تلاش های خود در محیط کار ادامه دهید. به زودی اتفاقی غیر منتظره برایتان می افتد که روحیه شما را از این روز به آن رو می کند. شاید در ابتدا از شنیدن آن شوکه شوید اما به تدریج تاثیرات مثبت آن را بر زندگی تان می بینید. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در خانه به وجود می آیند فضای خانه را متشنج کنند. چنانچه مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید امروز در خانه نمانید و از روز خود برای به دست آوردن فرصت های مناسب استفاده کنید:) نیاز شما به درک شدن امروز شما را در مکالماتتان کمی عصبی کرده و به شما حالت تهاجمی داده است. شما به این که طرف مقابلتان به بحثی که می کنید علاقه ای دارد یا خیر هیچ توجهی ندارید و تنها آنچه در ذهنتان است را به زبان می آورید.

فال روزانه متولدین تیر

جذابیت امروز شما بیش از همیشه شده است، از این رو می توانید دل هر کسی را که می خواهید، به دست آورید. شما دوستان زیادی دارید اما بهتر است دامنه آنها را محدودتر و البته رابطه خود را عمیق تر کنید. خیالپردازی، شما را از زندگی واقعی تان دور کرده، سعی کنید دست از پیش داوری بردارید و پس از دیدن تنها نشانه هایی از اطراف زود تصمیم نگیرید. به زودی عشق زندگی تان یکی از رازهایش را با شما در میان می گذارد. از نظر دادن در مورد آن بپرهیزید و تنها دو گوش شنوا برایش باشید. خوشبختانه شما به نقطه عطفی در زندگی خود نزدیک شده اید و می توانید بالاخره این تصویرهای باقی مانده از گذشته را برای آخرین بار مرور کرده و سپس فراموش کنید و ببینید چه چیزی در انتظارتان است. در هر صورت به خودتان هیچ فشاری وارد نکنید و بگذارید این جریان روند طبیعی خودش را داشته باشد.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

در روزهای گذشته آنقدر درگیر روزمرگی هایتان شدید که خودتان را هم فراموش کرده اید. وقت آن است که برای خوشگذرانی و رسیدگی به ظاهرتان دست به کار شوید. شما امروز دارید به طور جدی به سبک زندگیتان و کارهایی که این اواخر کرده اید فکر می کنید و به ویژه این یک ماه اخیر ذهنتان را به خود درگیر کرده است. حالا دیگر وقت آن رسیده است که برای خودتان نقشه ای در نظر بگیرید و به آن متعهد شده و روی خواسته ها و برنامه هایتان متمرکز شوید و بر اساس آنها پیش بروید. ولی تلاش نکنید که ناگهان همه چیز را به یک باره تغییر دهید. به جای این که ناگهان تمام زندگیتان را زیر و زبر کنید و خیلی زود هم خسته شده و به روند قبلیتان باز گردید، با قدم های کوچک شروع کرده و با سرعتی کم ولی مداوم پیش بروید. برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان حضور پیدا کنید.

فال امروز متولدین شهریور

اگر چه شما آدم موفقی هستید اما گاهی در مسیرتان به بن بست می رسید و دلیل آن محدودیتی است که برای خود قائل می شوید. راههای زیادی وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید و مطمئنا جواب خواهید گرفت. امروز مجبورید که زمان زیادی را در ماشین سپری کنید و مدام از این ور به آن ور دنبال کارهایتان باشید. با وجود تمام این خستگی ها، در انتهای روز یکی از دوستان قدیمی تان را می بینید و تمام خستگی هایتان به در می شود. اهداف تان از مهمترین چیزهایی است که باید در حال حاضر بر آن تمرکز کنید. در روابط شخصی شما چه دارد می گذرد؟ به نظر می رسد که شما دارید به دنبال دلیلی برای بحث و دعوا می گردید. دلیل این ناراحتی شما این نیست که یک نفر سعی کرده است شما را در درجه ی دوم اهمیت قرار داده و مقام رهبری را از شما بگیرد؟! شاید بهتر باشد به جای دعوا راه انداختن به دنبال راهی برای پیدا کردن تفاهم و زمینه های مشترک باشید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

به زودی نتیجه تمام سخت کوشی های اخیرتان را خواهید گرفت. این انرژی را برای شروع اهداف جدیدتان به کار گیرید. درست است که استقلال خوب است اما نه بدین معنی که شما تمام بار مسئولیت را تنهایی به دوش کشید. گاهی مشورت و درخواست کمک از دیگران می تواند ایده های جدیدی را در ذهن تان شکوفا و سرعت پیشرفت تان را نیز تسریع کند. با شریک زندگی تان بحث کرده اید، در این شرایط بهتر است که گفتگو را کنار بگذارید و تنها سکوت کنید. یک چیز واضح و مشخص است و آن هم این است که روزهایی جالب و متفاوتی در انتظار شما هستند. به جای این که با فکر کردن به ناملایمات زندگی خودتان را آزار بدهید روی نقاط مثبت تمرکز کنید و در طرف آفتابی خیابان راه بروید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید. با جذابیتی که دارید به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

تمرکزتان را تنها بر زمان حال بگذارید. شما مدام دوست دارید که جای فرد دیگری باشید و همین موضوع شما را از واقعیت و به تبع پیشرفت دور خواهد کرد. امروز تنها روی مشکلاتی که شما را در رسیدن به اهداف تان باز می دارد، تمرکز کنید. فقط یادتان باشد که پله پله پیش روید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است. میان شما و یکی از دوستان تان سوتفاهمی به وجود آمده اما غرورتان اجازه نمی دهد که پا پیش بگذارید. این موضوع پشت تلفن حل نخواهد شد، بنابراین شرایطی فراهم کنید و با او رودررو گفتگو کنید. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد بهتر است در مورد آن با دیگران حرف نزنید و خودتان با حرف زدن با یکدیگر مشکلات موجود را از بین ببرید و نگذارید هیچ رازی بینتان باقی بماند. دیگران از تمام جزئیات رابطه ی شما خبر ندارند و ممکن است با راهنمایی های اشتباه اوضاع را بدتر کنند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز آتش عشق در هوا پراکنده است و شما می توانید به خوبی آن را احساس کنید. اما چه برنامه ای برای آن دارید؟ شاید بد نباشد که بعد از ظهر خود را با شریک زندگی تان بگذرانید. اگر چه کارهایی برای انجام دادن دارید اما نگران نباشید، عقب انداختن آنها هیچ تاثیری نخواهد داشت. اخیرا دردی را در بدن تان احساس می کنید که خیلی چیز مهمی نیست. همه اینها از استرس ناشی می شوند. اگر نمی توانید بر آن غلبه کنید، سعی کنید خودتان را از آن شرایط دور نگه دارید. بعد از چند روز ملال آور امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود و به شما کمک می کند تا انرژی از دست رفته تان را بازیابید. هرکسی که امروز بخواهد مانع رسیدن شما به آنچه که می خواهید شود ضرر خواهد کرد، زیرا شما در وضعیتی نیستید که هیچ مخالفتی را پذیرفته یا حتی تحمل کنید. شما امروز به هیچ وجه اجازه نخواهید داد که چیزی محدودتان کند.

فال روز متولدین دی

اگر مجرد هستید، امروز فردی توجه شما را جلب می کند طوری که دوست دارید در مورد او بیشتر بدانید. نشانه ها حاکی از آن است که او شریک زندگی ایده آلی برایتان خواهد بود، پس فرصت را از دست ندهید و علاقه تان را به او نشان دهید. مسافرتی در پیش دارید اما دودل هستید. پیشنهاد ما به شما این است که این سفر را بروید فقط یادتان باشد که شما تنها نیستید و باید ملاحظه دوستان دیگرتان را هم بکنید. اختلاف نظر طبیعی است، مهم روش حل کردن آن است که هر کسی نمی داند اما بی شک شما خوب از عهده اش بر خواهید آمد. با کودکان وقت بگذرانید و از دنیای جادویی آنها لذت ببرید. عشق و توجه خود را آزادانه در اختیار اطرافیانتان قرار دهید و با رفتار دوستانه خود لبخند را به لب اطرافیانتان بیاورید. اگر احساس می کنید بر خلاف همیشه به تنهایی نیاز دارید می توانید امروز را در خانه بمانید. همه ما گاهی نیاز داریم با خودمان کمی خلوت کنیم و به تنهایی از زندگی لذت ببریم.

فال متولدین بهمن

آیا هفته ی گذشته را با تنبلی و بی حوصلگی گذرانده اید؟ امروز بهترین فرصت ممکن است تا خودتان را از این حالت سستی و رخوت بیرون بکشید و بیدار شوید. صبح زود از خواب بیدار شوید و ورزش کنید. گاهی زود بیدار شدن بیشتر از خوابیدن به شما انرژی می دهد. کارهای کوچکی ممکن است پیش بیایند که در روند معمول کارهای روزانه تان بی نظمی هایی به وجود بیاورند، سعی کنید با یک لبخند هرگونه انرژی منفی را فراموش کنید. بهترین کاری که امروز می توانید انجام دهید این است که در جمع باشید. به میهمانی بروید و در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید. در این شرایط نه تنها انرژی شما بیشتر خواهد شد بلکه این احساس را به دیگران نیز منتقل خواهید کرد. سوء تفاهمی برای شریک زندگی تان پیش آمده که روح شما هم از آن بی خبر است. شما آنقدر درگیر روزمرگی هایتان هستید که توجهی به اطراف یا حتی برخی از رفتارهایتان ندارید، در صورتی که برای دیگران برداشت های دیگری دارد. سعی کنید این ناراحتی را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

خلاقیت و رمانتیک بودن دو چیزی است که امروز باید به آنها توجه کنید. می توانید یک متن عاشقانه کوتاه بنویسید و آن را روی میز کار یا کیف شریک زندگی تان بگذارید یا اثری هنری خلق کنید و آن را به یکی از عزیزترین هایتان هدیه دهید. این کار نه تنها به شما بلکه به طرف مقابل هم انرژی مثبتی منتقل خواهد کرد. اخیرا برای صحبت با دیگران دچار استرس می شوید، به جای فرار کردن از آن، سعی کنید علت آن را بیابید. اگر تنهایی از پس آن بر نیامدید، از دیگران یا یک روان پزشک کمک بگیرید. اگر در جمع دوستانتان کسی وجود دارد که از همراهی با او اصلا احساس خوبی ندارید چرا ارتباط خود را با او قطع نمی کنید؟ دوستی ها باید تاثیر مثبتی روی زندگی ما بگذارند و اگر نقش آنها مخرب باشد بهتر است از زندگیتان حذف شوند. قدر فرصت ‌های زندگی را نمی ‌دانید و موقعیت ‌ها مانند برق و باد از پیش چشم شما گذر می ‌کند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.