مفهوم نشانه خرس ایستاده روی سنگ در دفینه یابی

کارشناسی علامت و نشانه تندیس خرس ایستاده بر روی سنگ در گنج و دفینه در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی doa786.com مفهوم نشانه خرس ایستاده روی سنگ در دفینه یابی را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های تندیس خرس ایستاده بر روی سنگ و صخره و کوه در باستان شناسی . معنی و مفهوم نماد و علامت خرس ایستاده در گنج یابی و دفینه یابی …

نشانه خرس در فال قهوه,نشانه خرس در گنج,نشانه خرس در دفینه یابی,نشانه خرس نشسته در گنج یابی,نشانه خرس در باستان شناسی,نشانه خرس در دفینه چیست,نشانه خرس در اثار باستانی,نشانه خرس ایستاده

مفهوم نشانه خرس ایستاده روی سنگ در دفینه یابی

تفسیر آثار و نشانه خرس ایستاده در دفینه,علائم و نشانه خرس ایستاده,عکس و تصویر حرس ایستاده روی سنگ

مفهوم نشانه خرس ایستاده روی سنگ در دفینه یابی

دوستان درمورد نماد خرس شما صدرصد غار دست ساز دالان پلمپ و دقیقا مسیر کار به چنین سیستمی باید برخورد کرد و شما باید ورودی پلمپ داشته باشید و این نیست که زمینو بخواید برید پایین.
اگر در مسیر نگاهش و دست نماد غاری حتی طبیعی هم وجود داشته باشه صدرصد اهمیت داره
پشت نماد باید شیبی تقریبا تند وجود داشته باشه که در میان شیب یک ورودی مسدود وجود داره دقیقا خرس از بالا به درب،داره نگاه میکنه.

چون نماد نشان قدرت و استقامت هست این نشان از سختی کار میده
چون ورودی اتاقک در انتهای کارخودش یک ساروج با قطر بالاست
اگر این نماد با تولهای خود باشه تولها میتونن راهنمای خوبی باشن و تعدادشون بی دلیلی نیست و گاها تولها اشاره به سربار وتعداد فضای اتاقکی در کار دارن که البته همشون پر بار نیستن و گمراه کنندن که با رمزگشایی درست به اتاقک اصلی میشه راه پیدا کرد.
اکثرا اگر با رمزگشایی نماد به تخته سنگی بسیار عظیم رسیدید بدونید درست به هدف رسیدید و پشت سنگ دهنیه دالان و غار مورد نظر است.

برگرفته از سایت دعاگو

**************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.