روش دست یافتن به گنج و دفینه تومولوس ها (تپه های باستانی)

گنج یابی و دفینه یابی در داخل تومولوس ها و تپه های باستانی در سایت دعا 786

در این پست از سایت دعا و باستان شناسی doa786.com روش دست یافتن به گنج و دفینه تومولوس ها (تپه های باستانی) را برای شما جویندگان گنج و دفینه قرار دادیم . تومولوس های نوعی قبر و مزار است که برای پادشاهان و افراد بلند مرتبه می ساختند . همچنین به همراه جنازه شخص اشیای گرانبها و جواهرات و سکه های طلا و نقره را نیز در داخل تومولوس ها قرار می دادند . گنج یابی و دفینه یابی در تومولوس ها به دلیل وجود تله های مرگبار بسیار سخت می باشد …

روش دست یافتن به گنج و دفینه تومولوس ها (تپه های باستانی)

گنج و دفینه در داخل تومولوس,گنج یابی در تومولوس ها,دفینه یابی در تومولوس ها,گنج و دفینه موجود در تپه های باستانی,دفینه تپه های باستانی,خطرات گنج یابی در تومولوس ها

روش دست یافتن به گنج و دفینه تومولوس ها (تپه های باستانی)

دستیابی به دفینه تومولوس بسیار سخت و زمانبر و هزینه بر می باشد چرا که از تونلهای بسیار سخت باید عبور کنید تا به هدف برسید تونل های پیچ در پیچ و گمراه کننده همراه با تله های مختلف.

به همین دلیل دانستن شماتیک و نقشه راه و مدل های این تپه ها از اهم واجبات در این کار می باشد.

تومولوس چیست :

مزاری که برای پادشاه و خانواده پادشاه بوده و اتاقیست که اول بر روی زمین بنا می شود و سپس با توده ای از خاک و یا تپه ای که از سنگ تشکیل شده، پوشیده می شود.

این مزار ها از طرف معماران روز ساخته می شد. نباید با نگاه به ظاهر بیرونی آن گول خورد، معماری عظیمی را در درونشان حفاظت می کنند.

پادشاه و یا افرادی که از خانواده پادشاه می مردند، با اشیایی که استفاده می کردند و هدیه هایی که دریافت می کردند، در اتاق سنگی و یا چوبی ساخته شده، به همراه جسد دفن می شدند.

بلندی تومولوس، و زیبایی معماری آن، با توجه به ثروت و ارزش فرد مرده، متغیر می باشد، آنها که ارتفاع بلندتری دارند، برای پادشاهان پولدارتر می باشد. این بناها همیشه دارای ارتفاعاتی با ضرایب 9، مثل 36،27،18،9 متر می باشند.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 قویترین سایت دعا و تعبیر خواب و فال و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.