نشانه جوغن مربع و جوغن بیضی در پهلوی سنگ در گنج و دفینه

علامت و نماد و نشانه جوغن بیضی در پهلوی سنگ و جوغن مربع در پهلوی سنگ در دفینه یابی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com نشانه جوغن مربع و جوغن بیضی در پهلوی سنگ در گنج و دفینه را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های جوغن مربع در پهلوی سنگ و جوغن بیضی در پهلوی سنگ در گنج یابی و دفینه یابی و باستان شناسی …

جوغن مربع و دایره کنار هم,جوغن مربع کوچک,جوغن مربع در دیواره,جوغن مربع باز,جوغن مربع با آبراه,جوغن مربع برجسته,جوغن مربع در پهلوی سنگ,جوغن مربع و دایره,جوغن بیضی با اسکنه,جوغن بیضی به چه معناست,جوغن بیضی در دیواره سنگ,جوغن بیضی چیست,جوغن بیضی و دایره کنار هم,جوغن بیضی افقی,جوغن بیضی در غار,جوغن بیضی با ابراه

نشانه جوغن مربع و جوغن بیضی در پهلوی سنگ در گنج و دفینه

نشانه جوغن مربع و جوغن بیضی در پهلوی سنگ در گنج و دفینه,نماد جوغن بیضی در پهلوی سنگ,علامت جوعن مربع در پهلوی سنگ,آثار و علائم جوغن مربع روی سنگ در دفینه,نشانه جوغن بیضی روی سنگ در گنج یابی,معنی و مفهوم جوغن مربع و بیضی در دفینه یابی

نشانه جوغن مربع و جوغن بیضی در پهلوی سنگ در گنج و دفینه

حکاکی های مربع و مستطیل قطعا نشانه مزار می باشد. این نشانه ها به معنای گوردخمه ، مزار اتاقی، کلیسا و مهمترینشان احتمال اینکه مزار زن هم باشد زیاد است. ابعاد حکاکی به ما درباره اینکه چگونه مزاری می باشد، اطلاعات می دهد.

حکاکی مربع به عمق ۴- ۵ سانتیمتر، به معنای قبرستان کلیسا می باشد.

حکاکی مربعی با این ابعاد، با عمق مزار به طور مستقیم رابطه دارد. ۴- ۵ ضربدر ۷ برابر است با عمق مزار، در این چنین حکاکی های مربوط به کلیساها، احتمال وجود آبراهی وابسته به حکاکی زیاد می باشد.

در اینجا اندازه آبراه گرفته شده، اندازه به دست آمده ضربدر ۷ شده، در جهت آبراه به مزار می رسیم.

حکاکی های مربعی در ابعاد کوچکتر به معنای مزار مردی با رتبه بالا می باشد.

این مزار ها به شکل گور دخمه و یا قبر اتاقی می باشند.

مزار حداکثر ۷ الی ۹ متر از نشانه دور می باشد. اگر منطقه برای گور دخمه مناسب نباشد، سریعا به طرف زمین خاکی که در نزدیکی نشانه می باشد می رویم، اگر در آنجا نتیجه ایی نگرفتیم، دقت می کنیم که در اطراف تپه های کوچکی وجود داشته باشد.

این گونه مزار ها با تست فضای خالی (حفره) به راحتی پیدا می شوند.

حکاکی های مربعی که در کنارشان حکاکی های گرد وجود دارد، دوباره به معنای مزار می باشد .

در اینجا مهمترین چیزی که باید به آن دقت کنیم، نزدیکترین حکاکی گرد به انتهای تخته سنگ می باشد، این به ما جهت می دهد، در جهت جوغن نزدیک به انتهای تخته سنگ، باید کاوش انجام شود.

حکاکی های مربعی متوسط و کوچک، به احتمال زیاد نشان دهنده مزار زن می باشد.

اگر تعدادی مربع متوسط وجود داشته باشد مزار زن می باشد. در طرف شرق این نشانه ها مزار مرد وجود دارد.

اگر حکاکی مربعی تک وجود داشته باشد، در نزدیکی های نشانه، قبر اتاقی وجود دارد.

دوباره با تست فضای خالی به راحتی پیدا می شود. حکاکی مربعی که درونش حکاکی گرد وجود دارد، به طور مستقسم، نشان دهنده قبر اتاقی می باشد به ما این را نشان می دهد که اتاق ها از درون به هم راه دارند.

احتمال این بالاست که این نشانه بر روی سنگهای بنای اتاق مزار می باشد. به ما این را نشان می دهد که در اینجا، دومین و سومین اتاق موجود می باشد.

اگر حکاکی های گرد و مربعی در یک میان باشند، « به اندازه تعداد جوغن ها، مزار، در اتاقی می باشد که توسط مربع و یا مستطیل به آن اشاره شده است. »

اینگونه نظری وجود دارد هم وجود دارد که اگر حکاکی مربع و یا مستطیل در دیواره باشد، و در مقابل آن صخره های بزرگی به صورت ردیفی باشد به معنای گور دخمه می باشد.

حکاکی های مربعی معمولا در مناطق که از هر طرف به راحتی قابل رویت باشد هستند.

به این اشاره دارد که آن منطقه قبرستان صخره ایی وجود دارد. در مقابل نشانه باید صخره های ردیفی وجود داشته باشد.

دفینه را باید در آنجا کاوش کرد. اگر یکی از مزارها باز شوند بقیه آنها به راحتی پیدا می شوند.

نشانه جوغن بیضی با آبراه در گنج و دفینه یابی

جوغان بیضی یا به اصطلاح حکاکی دراز مربوط به دوره ساسانی بوده و اشاره به گوردخمه زمینی سنگی دارد (نوعی مقبره که بر روی سطح زمین و داخل صخره های سنگی ساخته شده و سردار نظامی را همراه با کلیه لوازم شخصی در آن دفن مینمودند سپس به جای ساروج و ملات یک تخته سنگ بزرگ همراه با نوشته بر روی آن میگذاشتند).

برای پیدا کردن مقبره باید در اطراف حکاکی استوانه و در همان منطقه به دنبال سنگ سیاه بزرگی بوده که مقبره دارای گنج و دفینه بر روی آن ساخته شده است.

جوغان در صورتی که همراه با نشانه دیگری از جمله حیوانات، پا، دست و صورت و… باشد بدون شک رمزگشایی متفاوتی خواهد داشت که مربوط به مقبره نخواهد بود بلکه نماد چاه هست. ابتدا باید نشانه دوم رمزگشایی گردد.

به عنوان مثال در تصویر فوق نشانه دوم یا تثبیتی زرافه بوده و مربوط به دفینه شاه ارمنیست فلذا این دفینه شاهی داخل چاه میباشد.

اینگونه چاه ها که دارای دفینه سنگین هستند به هیچ وجه تله و یا طلسم نداشته و تنها گاز بسیار سمی ناشی از فسفات فلزات که طی هزاران سال تولید شده است را داراست.

جهت یافتن چاه نیز مربوط به رمزگشایی نماد دوم هست و اینجا حکاکی دایره فقط به شما میگوید گنج و دفینه داخل چاه هست نه چیز دیگری.

جوغان در صورتی که به تعداد بالا بر روی سنگ حکاکی شده باشد به دو صورت تفسیر میگردد. در صورتی که بر روی دیگر سنگ ها نیز اینگونه حکاکی ها مشاهده گردد به این معنی است که آن محوطه و مکان مربوط به معدن سنگ هست و نوعی برش سنگ جهت ساخت بنا و توپ سنگی میباشد.

در صورتی حکاکی تنها بر روی یک سنگ و صخره باشد، مربوط به مقبره های قومی و قبیله ایست که اولین قبر دقیقا از سمت راست سنگ و بدون هیچ فاصله ای شروع میگردد. فلذا حتما در نظر داشته باشید که گنج و دفینه اینگونه مقبره ها به نسبت بقیه کمتر میباشد.

توجه داشته باشید که علم نشانه شناسی ثابت نبوده و صرفا گمانه زنی از روی تجارب چندین و چند ساله حفاران بوده و کسانی که متراژ و عدد های عجیب و غریب میدهند قطعا از روی توهم میباشد.

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.