ذکر سبحان الله کما ینبغی لله والحمد لله ذکری با خواص و فضیلت فراوان

ذکر سبحان الله کما ینبغی لله والحمد لله ذکری با خواص و فضیلت فراوان
ذکر سبحان الله کما ینبغی لله والحمد لله ذکری با خواص و فضیلت فراوان

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com ذکر سبحان الله کما ینبغی لله والحمد لله ذکری با خواص و فضیلت فراوان را قرار دادیم . ذکر زیر از ذکرهای بسیار مجرب و پرفضیلت برای حاجت روایی و ادای دین و قرض و غلبه و پیروزی بر دشمن و رفع غم و اندوه و سختی می باشد . ذکر سبحان الله کما ینبغی لله والحمد لله که از پیامبر اکرم توصیه شده است هر روز خوانده شود .

ذکر سبحان الله کما ینبغی لله والحمد لله ذکری با خواص و فضیلت فراوانخواص ذکر سبحان الله کما ینبغی,ذکر عظیم الشان سبحان الله کم ینبغی,فضیلت و فواید ذکر سبحان الله کما ینبغی,ذکر کما ینبغی لله والحمد لله

خواص و فضیلت سبحان الله کما ینبغی لله والحمد لله

قطب راوندی در کتاب «دعوات» خود از حضرت رضا (ع) روایت کرده حضرت رسول (ص) فرمود:

هرکه بخواهد او را بیش از مجاهدان در ملأ اعلی ثنا گویند هر روز این دعا را بخواند، اگر حاجتی داشته باشد برآورده شود و اگر دشمنی داشته باشد بر او چیره گردد، اگر قرضی داشته باشد ادا شود، اگر اندوه سخت و غمی داشته باشد برطرف خواهد شد و این دعا از هفت آسمان بالا رود تا در لوح محفوظ برای او نوشته شود.

دعا این است:

سُبْحانَ اللّٰه کَما یَنْبَغِی لِلّٰهِ، وَالْحَمْدُ لِلّٰهِ کَما یَنْبَغِی لِلّٰهِ، وَلَا إِلٰهَ إِلّا اللّٰهُ کَما یَنْبَغِی لِلّٰهِ، وَاللّٰهُ أَکْبَرُ کَما یَنْبَغِی لِلّٰهِ، وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلّا بِاللّٰهِ، وَصَلَّى اللّٰهُ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ وَعَلَىٰ أَهْلِ بَیْتِهِ وَجَمِیعِ الْمُرْسَلِینَ وَالنَّبِیِّینَ حَتَّىٰ یَرْضَى اللّٰهُ.

منزّه است خدا، چنان‌که سزاوار خداست و ستایش برای خداست، چنان‌که سزاوار خداست و معبودی جز خدا نیست، چنان‌که سزاوار خداست و خدا بزرگ‌تر است، چنان‌که سزاوار خداست و هیچ نیرو و توانى نیست جز به خداى [بلندمرتبه بزرگ]و درود خدا بر محمّد پیامبر و بر اهل‌بیتش و همه رسولان و پیامبران تا جایی که خدا خشنود شود

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند