تعبیر خواب فرش و پهن کردن فرش و دیدن فرش پاره و کثیف و در خواب

کاملترین تعبیر خواب فرش و خرید و فروش فرش و جارو برقی کشیدن روی فرش در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب فرش و پهن کردن فرش و دیدن فرش پاره و کثیف و در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب فرش و دیدن فرش نو و سالم و تمیز و فرش پاره پاره و سوخته و کثیف و خریدن و فروختن فرش و هدیه دادن فرش به دیگران و شستن و جارو کردن و تمیز کردن فرش هستید این مطلب از سایت دعا 786 را حتما بخوانید …

تعبیر خواب فرش خریدن,تعبیر خواب فرش دستباف,تعبیر خواب فرش شستن,تعبیر خواب فرش قرمز,تعبیر خواب فرشته,تعبیر خواب فرش بافتن,تعبیر خواب فرش ابن سیرین,تعبیر خواب فرش پاره

تعبیر خواب فرش و پهن کردن فرش و دیدن فرش پاره و کثیف و در خواب

jعبیر خواب جارو کردن فرش,تعبیر خواب شستن و تمیز کردن فرش,تعبیر خواب فرش نو و سالم و تمیز,تعبیر خواب فرش پاره و کثیف و سوخته,تعبیر خواب خرید و فروش فرش,معنی و مفهوم دیدن فرش در خواب

تعبیر خواب فرش و پهن کردن فرش و دیدن فرش پاره و کثیف و در خواب

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

معني فرِِش با قالي فرق دارد. قالي را در جاي خود نوشته ام. فرش به معني چيزي است که مي گسترانند و بر آن مي نشينند حتي ممکن است آجر يا موزائيک يا سنگ را هم فرش کنند کما اين که زياد ( سنگ فرش) و امثالهم را شنيده و ديده ايم.

فرش در خواب حيثيت و آبرو و اعتبار بيننده خواب است. اعتباري است که نزد ديگران داريم يا تاميني است که خودمان براي روز مبادا فراهم آورده ايم.

فرش معني عام دارد و زيلو و قالي را نيز شامل مي شود حتي بوريا، حصير، موکت، تايل و خيلي چيزهاي ديگر فرش هستند و کلا در روياهاي ما آبرو و اعتبارند از نظر قضاوت ديگران و تامين است از ديدگاه خودمان.

چنان چه در خواب ببينيد اتاق هاي مفروش و گسترده و وسيعي داريد آبرو و حيثيت و اعتبار و شخصيت شما نزد افراد جامعه تامين است و خواب شما مي گويد مردم درباره شما خوب قضاوت مي کنند و احترام قائلند.

ضمنا تامين مالي حاصل مي کنيد که خيالتان از جهت فرداي احتمالي آسوده مي شود.

حال اگر ديديد که اتاق هاي خانه شما مفروش نيستند تعبير کاملا خلاف آن است که گفته شد.

اگر در خواب ببينيد که جائي از اتاق يا خانه شما مفروش است و جائي زمين ديده مي شود نشان آن است که موقعيتي متزلزل و ناپايدار داريد.

اگر ديديد اتاق خود را با زيلو فرش کرده و روي زيلو يک قالي گران بها گسترده ايد خواب شما مي گويد چهره خويش را با سيلي سرخ نگه مي داريد زيرا موقعيت شما خوب نيست ولي ظاهر را حفظ مي کنيد.

اگر فرشي گران بها را با حصير پوشانده باشيد تعبير خلاف آن است. خواب شما مي گويد موقعيت خوبي داريد اما ظاهرتان طوري است که مردم اعتباري به شما نمي دهند.

اگر در خواب ببينيد فرشي را مي فروشيد به کسي که فرش را مي خرد نياز پيدا مي کنيد و اگر ديديد فرشي را مي خريد سود مي بريد مخصوصا اگر فرش از پشم و خوش نقش و خوش رنگ باشد

تعبير خواب به روايت ابن سیرین

تعبیر فرش، دین و ایمان مرد می‌باشد.

اگر ببینی فرشی برای تو پهن شده و متعلق به تو می‌باشد، به اندازه آن عمر طولانی همراه با معاش و معیشت خوش به دست می‌آوری، ولی اگر ببینی آن فرش را در جای ناشناسی پهن کرده‌اند و ندانستی که جای چه کسی است، حال و روز تو دگرگون شده و در غربت خواهی مرد.

تعبير خواب به روايت حضرت دانیال (ع)

اگر ببینی فرشی پهن کرده‌ای، تعبیرش عمر طولانی می‌باشد و هر چه فرش بزرگتر باشد تعبیرش بهتر است.

تعبير خواب به روايت ابراهیم کرمانی

اگر ببینی پادشاه فرشی را پهن کرده است، مال دنیا برایش گسترده می‌شود و عمر او طولانی خواهد بود.

تعبير خواب به روايت جابرمغربی

اگر ببینی فرش قرمز رنگ است، تعبیرش عشرت می‌باشد، یا اگر سیاه یا کبود باشد، تعبیرش غم و اندوه می‌باشد و اگر زرد باشد، تعبیرش بیماری است، یا چنانچه سفید باشد، تعبیرش روزی حلال می‌باشد.

اگر ببینی فرش‌ تو سوخته است، رزق و روزی به روی تو بسته می‌شود و حال و روز تو بد خواهد شد.

اگر ببینی فرش کهنه و پاره می‌باشد، زندگی بر تو سخت می‌گذرد.

اگر ببینی فرش تمیز و نو و بزرگی داری، نعمت و مال تو زیاد می‌شود، خصوصاً اینکه آن را پهن شده ببینی.

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق

تعبیرهای فرش بزرگ و نو عبارتند از:

عزت و جاه و مقام

بزرگی و والایی

رتبه و مرتبه

مال

عمر طولانی

تعریف و تحسین و ستایش به اندازۀ بزرگی فرش.

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

نظرات بسته شده است.