اگر طلسم پیدا کردیم چه کنیم,با کاغذ دعا چه کنیم و روش باطل سحر و طلسم

پیدا کردن سحر و طلسم و جادو در خانه و کاغذ دعا در خانه و روش باطل سحر و طلسم در خانه در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com اگر طلسم پیدا کردیم چه کنیم,با کاغذ دعا چه کنیم و روش باطل سحر و طلسم را قرار دادیم . ممکن است در حین خانه تکانی با تکه کاغذی سبز رنگ مواجه شوید که بر روی آن آیات قرآن یا برخی اشکال عجیب و غریبه نوشته شده باشد . این نوع کاغذ دعاها ممکن است سحر و طلسمی باشد که افراد حسود و تنگ نظر برای شما نوشته باشند . برای باطل کردن و خنثی کردن و از بین بردن اثرات کاغذ دعا و سحر و طلسم می توانید از ذکر و دعای مجرب زیر استفاده کنید . سایت دعا 786 …

,سوزاندن کاغذ دعا,سوزاندن کاغذ دعا نی نی سایت,تعبیر خواب سوزاندن کاغذ دعا,کاغذ زرد دعا,کاغذ زرد برای دعا,با کاغذ دعا چه کنیم,دیدن کاغذ دعا در خواب,تعبیر کاغذ دعا,تعبیر خواب کاغذ دعا نوشته شده,تعبیر خواب کاغذ دعا,تعبیر خواب خوردن کاغذ دعا,تعبیر خواب دعای نوشته شده روی کاغذ,تعبیر خواب دعا روی کاغذ,تعبیر خواب دعا نوشتن روی کاغذ,کاغذ دعا

اگر طلسم پیدا کردیم چه کنیم,با کاغذ دعا چه کنیم و روش باطل سحر و طلسم

سحر و طلسم در خانه,باطل کردن طلسم در خانه,پیدا کردن سحر و طلسم,از بین بردن سحر و طلسم پیدا شده,کاغذ سحر و طلسم,طریقه باطل کردن سحر و طلسم,اگر سحر و دعا پیدا کردیم چکار کنیم,,نوشتن سحر و طلسم روی کاغذ

اگر طلسم پیدا کردیم چه کنیم,با کاغذ دعا چه کنیم و روش باطل سحر و طلسم

سلام خانوما. چند وقت قبل تو منزلم یه کاغذایی پیدا کردم. روش شکلهای عجیب و نوشته داشت به عربی…

بنظرتون نیاز هست کار خاصی انجام بدم؟ کسی تجربه ای داره؟

امروز داشتم آشپزخونه رو تمیز می کردم وقتی رسیدم به تمیز کردن کابینتا یهو دیدم یه تکه کاغذ کوچک معلومه برداشتم دیدم توش دعا نوشته شده اعصابم ریخت به هم من خرافاتی نیستم ولی نگرانم خیلی به هم ریختم

خواهش می کنم زود جواب بديد چیکار کنم؟ در موردش با کی حرف بزنم؟ از کی سوال کنم؟ خونه ما فقط مامانمینا اومدن با خانواد همسرم و یکی از خاله هام

پاسخ :

ایه 33سوره الرحمن و 70بار به اب بخون و فوت کن ازش یکم بخورین بقیه شم بریز تو چارگوشه خونت

اون ایه رو هفتاد بار به اب بخون همتون بخورید بقیه شم بریز تو اب پاش بپاش هر روز تو خونه ولی سوره بقره 45روز تا اثراتشم بره

سوال دیگر :

من یه دختر ۲۵ ساله هستم و خواهرم ۲۶ سال است من خواستگار زیاد داشتم ولی خوب تقریبا هیچ کدام مورد پسندم نبودن یک بار هم تا پای ازدواج رفتم ولی بنا ب دلایلی کنسل شد یکسالی هست ک همه به من میگوین از طرف یکی از خواستگارانت طلسم شدی ولی من گفتم تا خدا نخواد این کار عملی نمیشه و توکل کردم به خدا …تا اینکه امسال ب طور خیلی اتفاقی در زیر دروازه خانه ییلاقمون زیر خاک یک دعا پیدا کردیم ما الان نمیدانیم با آن چکار کنیم و مطمئن هم نیستیم ک طلسم برای من است و شاید خواهرمم را ام طلسم کردن من خیلی دوس دارم بفهمم متنش درباره چی هست ب نظر شما من چکار کنم آیا خودش باطل شد یا نه؟

اگر موردى پیدا شد که طلسم و سحرى در کار بود راه‌هایى براى بطلان آن وجود دارد

روشهای باطل کردن سحر و طلسم :

۱ – استعاذه به خداوند و خواندن سوره‌هاى فلق و ناس .
۲ – خواندن و نوشتن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس .
۳ – آیه ۱۰۲ سوره بقره « واتبعوا ما تتلوا الشیاطین . . . » تا آخر آیه با آب زعفران روى طشت مسى نوشته شود و در هنگام نوشتن ، کندر را بخور دهند . بعد طشت را پر از آب باران و یا آب چشمه مى کنند بعد مسحور با استفاده از آن آب غسل مى کند و از آن آب مى نوشد . بقیه آب را در پارچ شیشه اى بریزد و براى غسل استفاده کند . بهترین روز هم روز چهارشنبه است .
۴ – آیه ۱۰۰ سوره نسا « و من یهاجر فى سبیل الله . . . » تا آخر آیه با جوهر زعفران با کره گاو روى کف دست نوشته شود .
۵ – دعا وتضرع به درگاه خداوند .
۶ – درخواست دعا از اولیاى واقعى خداوند .
۷ – صدقه دادن .

سخن پایانی :

در پایان گفتنى است این گونه روش ها به طور موردى و تجربى است ولى روش عمومى و تأیید شده از سوى امامان ( ع ) همان تداوم صدقه و خواندن سوره یس و آیه « و ان یکاد » و « چهار قل » است .

دعایی را که در خاک پیدا کردید معلوم نیست به خاطر شما باشد و بهتر است آنرا در بیابانی دفن کنید یا در آب روانی باندازید و به آن موضوع فکر نکنید.

البته در انتخاب خواستگار خیلی سخت گیری نکنید اگر مومن و خوش اخلاق بود رضایت بدهید و دنبال ویژگی های حد اکثری نباشید چون یافت نمی شود.

طلسم برای شانس :

سلام من خیلی تو زندگی شکست میخورم و هیچ شانسی ندارم چند تا فال گرفتم همه میگن طلسم شدی یکی گفته ساحره شدی الان باید چکار کنم واقعا باطل شه .باید برم طلسم رو پول بدم باطل کنن یا واقعا خودم میتونم حلش کنم چون مطمئن نیستم که با پول باز درست شه مشکلم

میزان تاثیر طلسم و جادو هر چند سحر و جادو و طلسم وجود دارد اما مقدار تاثیر آن به خود ما بستگی دارد 

این که هر گرفتاری یا گره‌ای دلیل نمی‌شود که منشأیی چون سحر یا طلسم داشته باشد.

معمولاً بسیاری از مردم به سه دلیل گمان می‌کنند که لابد طلسم شده‌اند:

۱ . این که بسیار از خود راضی و ممنون هستند و هیچ گمان نمی‌کنند که شاید برنامه‌ریزی غلط، برخورد خطا، ساده‌اندیشی، باورها و رفتارهای ناصحیح سبب بروز مشکل شده است

۲ . این که گروهی نه تنها از خود راضی، بلکه عوام نیز هستند و خیلی زود اسیر خرافه می‌شوند.

۳ . این که گروهی تنبل نیز هستند. می‌گویند: لابد مشکل من معلول چند جمله‌ای است که کسی علیه من خوانده یا نوشته است! لذا برای رفع مشکلات و گره‌ها به دنبال چند جمله متقابل می‌گردند.

دوست دارند مشکلات‌شان با یک وِرد خواندن و فوت کردن حل شود و مستلزم تعقل، تفکر و کار نباشد. بالاخره یک کاغذی به همراه داشتن، یک وردی را شبی صد بار خواندن و …، بسیار راحت‌تر از تفکر و عمل صالح است.

این معضل در قشر دختر خانم‌ها، به ویژه در رابطه با ازدواج بسیار بیشتر دیده می‌شود.

می‌گویند: چون قیافه و هیکل دارم، خانواده‌ی خوبی هم ندارم، اما خواستگار ندارم، یا هر کس می‌آید دیگر بر نمی‌گردد، پس حتماً و قطعاً طلسم شده‌ام!

هر کسی گمان می‌کند که اگر خواستگار مناسبی ندارد و یا دارد، اما کارش به ازدواج ختم نمی‌شود، لابد سحر شده است! و هیچ نمی‌اندیشد که با توجه به بالا رفتن سن ازدواج، آیا بیش از هفتاد درصد دختران این جامعه سحر شده‌اند؟! یا اگر نزدیک به نیمی از ازدواج‌ها به طلاق می‌انجامد، از سحر است؟!

بنابراین اگر خوب بیندیشیم به این نتیجه می رسیم که علت خیلی از مشکلاتمان نتیجه اعمال و رفتار خودمان بوده و ربطی به طلسم و جادو ندارد

براى دعا به درگاه خداوند نیازى به واسطه و دعانویس نیست؛ بلکه هر کس مى تواند براى رفع مشکلات خود به درگاه او عرض حاجت نماید و از اعمال نیک براى تقرب به درگاه خداوند بهره ببرد. مگر آن که به افراد وارسته و اهل دل دسترسى داشته باشیم که به طور یقین دعاى آنان و نفوذ کلام آنان تأثیر ویژه اى دارد. تأثیر دعا امرى مسلم و حتمى است؛ چه خود انسان دعا کند و یا دیگرى را شفیع در دعا قرار دهد و اگر بخواهیم به دعا نویس مراجعه کنیم باید به افراد عالم و مطمئن و با تقوا و غیر کاسب و قابل اعتماد مراجعه کرد و از کسانى که به دنبال شهرت و سودجویى نیستند بهره گرفت.

دعا از جمله اسبابی است که می تواند در بهبودی وضع بیمار و یا تغییر شرایط و اوضاع زندگی انسان موثر باشد و اگر دعا توسط افراد صادق و مورد وثوق و متقی که اهل صفای دل و نورانیت قلب هستند نوشته شود دارای تاثیر است .

۳. گفتنی است؛ بسیاری از این دعا نویس ها ، با تجربه ای که در قیافه شناسی دارند بسیاری از حالات مشترک را مطرح می کنند که تصور مخاطب این است که آنها خبر دقیق دارند. در حالی که تشخیص این گونه امور از چهره افراد بستگی به تجربه دارد و همیشگی نیست.

روش تهیه آب رقیه برای باطل کردن سحر و طلسم و تعویذ، طومار، و …

برای تهیه ی آب رقیه ( آبی که در آن قرآن کریم دم شده باشد)، و باطل کردن سحر، و سحری که بر آن نفخ شده و نیز سحری که بر مسحور توسط کسی که به جادوگر یا ساحر مراجعه نموده و آن را بر مریض خورانده است، راقی، یک مقدار آبِ کافی را در یک ظرف بزرگ و یا چند ظرف کوچک تهیه و این آیات مبارکه را از قرآن کریم، بر آن قرائت کند، طوری که حین قرائت آیات مبارکه، دهنش را بر ظرف آب نزدیک سازد:

۱- آیات ۱۱۲ الی ۱۱۷ سوره ی اعراف:

وَأَوْحَیْنَا إِلَى مُوسَى أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ ﴿١١٧﴾
فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿١١٨﴾
فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ ﴿١١٩﴾
وَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِینَ ﴿١٢٠﴾
قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿١٢١﴾ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ ﴿١٢٢﴾

۲- آیات ۸۱ الی ۸۲ سوره ی یونس:

فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ ﴿٨١﴾

وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ ﴿٨٢﴾

۳- آیه ی ۶۹ سوره ی طه:

وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى ﴿۶٩﴾

راقی از این آب میتواند در چندین مورد استفاده کند:

– اگر محل سحر، و سحر معلوم شد، سحر را در این آب میتواند باطل کند.

– اگر جن حین رقیه از زبان مسحور و یا بیمار شروع به سخن زدن نمود، از وی بپرسد که سحر بر مسحور خورانده و یا نوشانیده شده است یا خیر؟

سپس جن را هشدار بدهد که به اِذن الله سبحانه و تعالی، سحر را نابود میکند، و از او بخواهد تا جسم مسحور و یا بیمار را رها کند، و اگر کلمه ی شهادت را جاری کرد، بر دینش قائم بماند و از رسانیدن شرّ به بنی بشر خود داری کند.

دانستن آنچه خیلی ضرور است، این است که:

چون جنیات شریر کذاب و دروغگو هستند و بی اندازه دروغ میگویند، برای معلوم کردن دروغ های جن، از او بپرسد که سحر بر مسحور خورانده شده، و یا در محلی دفن شده است؟

اگر در جواب، جن در خوراندن سحر بر مسحور تأئید کرد، از بیمار بپرسد که از درد دل رنج میبرد یا خیر؟

اگر حقیقتاً، مسحور یا بیمار از درد دل رنج میبرد، شاید سحر بر وی خورانده شده باشد. بسا انسانهای ملعون اند که برای برآورده ساختن آرمان های شیطانی شان، از هیچ چیزی دریغ نمیکنند.

در آن صورت، بر علاوه ی آیات فوق، آیه ی ۱۰۴ سوره ی بقره را نیز بر آبِ رقیه دم کرده، بر مسحور و یا بیمار آن را بنوشاند.

آیه ی ۱۰۲ بقره:

وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَلَکِنَّ الشَّیَاطِینَ کَفَرُوا یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنْزِلَ عَلَى الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى یَقُولا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَهٌ فَلا تَکْفُرْ فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُمْ بِضَارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلا بِإِذْنِ اللَّهِ وَیَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَلا یَنْفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الآخِرَهِ مِنْ خَلاقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ ﴿١٠٢﴾

راقی برای تأثیر بیشتر آیات قرآن، با گرامی داشت از طب نبوی صلی الله علیه وسلم،میتواند آیات رقیه را بر اشیای زیر قرائت کند:

۱- آب معمولی:

به اندازه ی کافی برای غسل نمودن با آن برای یک هفته، برای نوشیدن توسط مسحور و یا مریض، و برای باطل کردن سحر.

۲- آب زمزم:

-برای نوشیدن توسط مسحور و بیمار، جهتِ:

– شفأ از بیماری، مرض و سحر،

-تبرک جستن،

– ایجاد ترس در جن،

– تطهیر جهاز هاضمه ی مسحور از سحری که بر او خورانده شده.

عبد الله بن عباس رضی الله عنهما روایت می کند که رسول کریم صلی الله علیه وآله وسلم فرمود:

« آب زمزم برای آن چیزی است که نوشیده شود، پس اگر برای طلب شفا ، آن را نوشیدی، خداوند به توشفا می بخشد

و اگر برای سیر شدن نوشیدی؛ خداوند تو را سیر می گرداند

و اگر برای رفع تشنگی نوشیدی؛ خداوند تشنگی تو را برطرف می سازد، آن گودال جبریل، ونوشیدنی خداوند برای حضرت اسماعیل است.

(حاکم در مستدرک (۱/۶۴۶) ودار قطنی در سنن(۲/۲۸۹)روایت کرده اند)

آب زمزم آبی است که قلب مطهر مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم را با آن شستشو داده اند.

انس بن مالک رضی الله عنه می گوید:

رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم (در دوران کودکی) با کودکان مشغول بازی بود، جبریل علیه السلام آمد، او را گرفت و خواباند، سپس سینه اش را شکافت….آنگاه آن را با آب زمزم؛ در تشت طلایی شستشو داد…. (رواه مسلم)

همچنین در واقعه ی اسراء و معراج؛ قلب پاک رسول کریم صلی الله علیه وآله وسلم با آب زمزم شستشو داده شده است.

در حدیث مبارکه آمده است :

«…جبریل آمد، آنگاه سینه ام را شکافت، سپس با آب زمزم شست…» (رواه بخاری)

رسول کریم صلی الله علیه وآله وسلم آب دهان مبارکشان را در آن انداخته اند، و به برکت آن افزوده شده است.

عبدالله بن عباس می گوید:

« رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم کنار چاه زمزم تشریف آوردند، پس دلو آبی را برای ایشان کشیدیم، نوشیدند، سپس در آن آب دهان انداختند، آنگاه ما آن آب را چاه زمزم ریختیم….»

(رواه احمد (۱/۳۷۲))

در روایت دیگر آمده است که:

«آنگاه نوشیدند و مضمضه کردند، سپس آب دهان خود را در دلو انداختند، آنگاه دستور دادند آن را درون چاه بریزند»

﴿به روایت معجم کبیر طبرانی (۱۰۹۷۲) ونصب الرایه(۳/۹۹) ﴾

عزیزانی هستند که در نامه هایشان و تماس هایشان گفته اند که ما روزی به قبرستانی رفته بودیم و در میان شکاف ها، کاغذی دیدیم و بعد آن را باز کردیم و دیدیم که اشکال عجیب و طلسم های عجیبی در آن نوشته شده بود و بعد از آن روز، ما دچار گرفتاری، بدبیاری و اتفاقات بد در زندگی شدیم که قبل از آن هیچ سابقه نداشته است.

این سخن عزیزان کاملا درست است زیرا هنگامی که شما نزد جادو جنبل کاران می روید یکی از کارهایی که از شما می خواهند انجام دهید این است که این کاغذ را ببرید و در یک قبرستان دفن کنید.

رفتن و عبور کردن از قبرستان های قدیمی و مخروبه و بازسازی نشده، ضررش بیشتر از نفعش می باشد.

قبرستان های قدیمی هزار سوراخ و شکاف و خاک نرم و بستری دارد که مناسب دفن کردن جادو جنبل هاست.

اما آرامگاه های جدید شهری یا مزار شهدا همگی، سنگ فرش شده خصوصا سنگ های زیبا و تزئینی گرانیتی که خیلی محکم بنّایی و کار گذاشته شده است و امکان دفن جادو و سحرها را ندارد.

بنده خودم هر وقت از قبرستانی عبور می کنم با دقت جلوی پایم را نگاه می کنم و از قسمت های خوب رد می شوم و هیچ وقت کاغذی را از زمین برنمی دارم.

شب ها از قبرستان ها عبور نکنید فضای قبرستان، شب هنگام سنگین است.

هیچ خیری در شب ماندن در قبرستان نیست.

انسان محتاط همین نکته ها را رعایت می کند و حدیث و حکمت های پیشینیان هم تاکید بر ترک قبرستان هنگام غروب دارد.

مسئولین ذیربط خوب است در شهرها اقدام به بازسازی گورستان های قدیمی کنند و فوت شدگان را در اماکن جدید با ساخت و ساز خوب مستقر نمایند.

روزی مهمانی از شهری دیگر داشتیم گفت فلان جد از آشنایشان در فلان قبرستان متروکه ی مخروب دفن است برویم سر خاکش، بنده فورا این مطالب را گفتم و تقاضا کردم به جای اینکه آنجا برویم و یک فاتحه بخوانیم همین جا ده فاتحه بخوانیم و خیرات به همسایگان دهیم زیرا در آن قبرستان جز مورچه های عظیم الجثه و مار و عقرب، موجود زنده ی دیگری در انتظار ما نیست.

غذا تهیه کردیم و خیرات دادیم و یک ساعتی که می خواستیم در آن مخروبه ی وحشتناک بگذرانیم دور هم به خواندن قرآن و دعا و طلب آمرزش و ذکر خیر مشغول شدیم و همگی احساس رضایت و خرسندی بیشتری داشتیم.

البته رفتن به زیارت اهل قبور و سرخاک آنان رفتن در برخی روایت ها تأکید شده اما واجب نیست جدای از اینکه این نوشتار در مورد گورستان های متروکه است که معمولا بیرون از شهرها است و حتی خطر حمله ی سگ های ولگرد در آن جاها وجود دارد.

حتی الامکان از رفتن به این مقبره های مخوف و خصوصا زیرزمین دار، عذرخواهی نموده و با ذکر دلیل امتناع کنید. زیرا در آن زیرزمین ها جز شومی و ترس ارمغان دیگری تقدیم شما نمی گردد.

جایی که شارژ باتری موبایل و دوربین خیلی زود تمام می شود نشانه ای از وجود ارواح در نزدیکی شماست (بنا به تحقیقات علمی و تجربی در انگلستان).

مسأله ی دیگر بردن کودکان به این مکان ها فوق العاده کار نادرستی است زیرا کودکان تا یک سنی در مقابل اجنه ی کافر آسیب پذیر هستند و باید به بلوغی برسند. اجنه ی کافر بسیار سعی در آسیب رسانی به نوزادان و نوباوگان ادمی زاد دارند.

هنگام رفتن به این گورستان های متروک، اولین اتفاقی که می افتد شما دست فرزندتان را رها می کنید که کمی در این مکان به دویدن و بازی کردن مشغول شود و کنجکاوی بچه ها نسبت به اشیای جاسازی شده در میان شکاف ها زیاد است و دوست دارند برهر چیز نامشخص پا بگذارند و دست بزنند. کودکان وقتی به سنی بزرگتر برسند، آسیب دست موجودات غیر بشری به آنها کوتاه تر می شود.

این احتمال خیلی قوی است که برخی جادو و سحرها که در گورستان های متروکه است با یکی از شیاطین جن در ارتباط باشد. پس بدانید در گورستان قدیمی مأموران شر هم وجود دارند. پس نرفتن به این مکان ها عین دانایی است.

روش پیدا کردن محل طلسم :

اگر در منزل شک دارید که سحر وجود دارد یا خیر میتوانید با این عمل وجود سحر در منزل را متوجه شوید.

ابتدا وضو بگیرید و رو به قبله بنشینید.دو رکعت نماز حاجت بخوانید و سپس نیت کنید که وجود سحر در منزل را به شما نمایان کند و باطل کند و بعد با صدای بلند طوری که صدای شما به تمام اتاق های منزل شنیده شود سوره تکویر را سه بار با معنی بخوانید

خواندن باید پشت سر هم باشد و هر بار که سوره تکویر را میخوانید پشت سر آن معنی آن را هم بخوانید.این عمل را باید سه بار پشت سر هم تکرار کنید یعنی اینکه سوره تکویر را سه بار پشت سر هم با معنی بخوانید.

اگر سحر در آن خانه باشد و موضع آن معلوم نباشد خداوند متعال آن سحر را ظاهر گرداند و اثرو شر آن را از اهل خانه دفع سازد

ذکات این عمل:

صد صلوات بعد از خواندن سوره ذکر کنید

مبلغ به اندازه چهار قرص نان بیرون ذکات دهید

راهکار‌هایی برای باطل کردن سحر و طلسم:

۱ ـ. پناه بردن به خداوند (گفتن اعوذ بالله من الشیطان الرجیم) و زیاد خواندن سوره‌های فلق و ناس؛

۲- خواندن آیه ۵۱ و ۵۲ سوره قلم (یعنی از: «و إن یکادالّذین … تا آخر سوره») و هم چنین خواندن «آیة الکرسی».

۳- حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیرالمونین علی علیه السلام نقل نموده است که جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:

«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ»

۴- همچنین از حضرت روایت شده است:

جهت محفوظ ماندن از سحر و جادو، شب‌ها پس از نماز و روز‌ها پیش از نماز هفت مرتبه بخوانید:

«بِسمِ الله وَ بِالله سَنشُدُّ عَضُدَکَ بِأخیک وَ نَجعَلَ لَکُما سُلطاناً فَلا یَصِلونَ إلَیکُما بِآیاتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبَعَکُما الغالِبون».

محمد بن مسلم از امام صادق علیه السلام نقل کرده:

جهت بطلان سحر، این دعا را بنویسید و همراه خود نگه دارید:

«قالَ موسی ما جِئتُم بِهِ السِّحر إنَّ الله سَیُبطِلُه إنّ الله لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدین و یَحِقّ الله الحَقّ بِکلِماتِه و لَو کَرِهَ المُجرِمون اَأنتم أشَدُّ خَلقاً أمِ السماءَ بنا‌ها رَفعَ سَمکَها فَسوّاها» تا آخر آیات سوره نازعات. در ادامه: «فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ و أُلقی السَّحرةُ ساجدین، قالوا آمَنّا بِربِّ العالَمین رَبِّ موسی وَ هارون»

۵- خواندن این آیه نیز جهت خنثی کردن اثر سحر وارد شده است:

«إنَّ ربّکم اللهُ الَذی خَلقَ السَموات وَ الأرض فی سِتةِ أیّام ثُمَّ استوی عَلی العَرش یُغشِی اللیل النَهار یَطْلبه حثیثاً و الشَّمْس وَ القَمر و النُجوم مُسخّرات بِأمره ألاَ لَه الخَلق و الأمر تَبارکَ اللهُ رَبّ العالَمین». «ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیَةً إِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ وَ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِین». ‏

۶- در صحیفه الرضا از امام رضا علیه السلام نقل شده است:

به جهت دفع ضرر سحر و بطلان آن دستت را مقابل صورت قرار بده و بخوان:

«بِسمِ الله الْعَظیم رَبّ الْعرشِ الْعظیم إلاّ ذَهبت و انْقرضت».

۷- علامه کفعمی دعایی به عنوان حدیث قدسی نقل کرده است که خداوند به حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمود:

کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد، بگوید:

«اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیم‏».

,کاغذ دعا در خواب,نحوه بستن کاغذ دعا,تعبیر دیدن کاغذ دعا در خواب,نوشتن طلسم ثروت,نوشتن طلسم ثروت فراوان,نوشتن طلسم ثروت عظیم,نوشتن طلسم ثروت نی نی سایت,نوشتن طلسم ثروت از غیب,نوشتن طلسم ثروت شش ملک,اموزش نوشتن طلسم ثروت,ساعت نوشتن طلسم ثروت,زمان نوشتن طلسم ثروت,روش نوشتن طلسم ثروت,نوشتن طلسم روی قفل,نوشتن طلسم لیلی و مجنون,طریقه نوشتن طلسم لیلی و مجنون,نوشتن طلسم خرسوار,اموزش نوشتن طلسم خرسوار,روش نوشتن طلسم خرسوار,طریقه نوشتن طلسم خرسوار,نوشتن طلسم محبت,نوشتن طلسم محبت روی مس,نوشتن طلسم محبت روی کاغذ,نوشتن طلسم محبت از راه دور,نوشتن طلسم محبت بر روی مس,نوشتن طلسم محبت در شب,نوشتن طلسم محبت شدید,ساعت نوشتن طلسم محبت,آموزش نوشتن طلسم محبت,زمان نوشتن طلسم محبت,نوشتن طلسم روی مس,نوشتن طلسم بر روی مس,نوشتن طلسم,نوشتن طلسم روی بدن,نوشتن طلسم جدایی,نوشتن طلسم روی بدن زن,طریقه نوشتن طلسم روی بدن,نوشتن طلسم جدایی از راه دور,آموزش نوشتن طلسم جدایی,طریقه نوشتن طلسم جدایی,شرایط نوشتن طلسم جدایی,طرز نوشتن طلسم جدایی,بهترین زمان برای نوشتن طلسم جدایی,ساعت نوشتن طلسم جدایی,ساعات نوشتن طلسم جدایی,روش باطل كردن صيغه موقت,نحوه باطل كردن صيغه موقت,روش باطل كردن صيغه,نحوه باطل كردن صيغه دائم,نحوه ي باطل كردن صيغه,روش باطل كردن كارت بانكي,نحوه باطل كردن كارت بانكي,روش باطل كردن چشم زخم,روش باطل كردن وكالت بلاعزل,نحوه باطل كردن وكالت بلاعزل,نحوه باطل كردن وكالت بلاعزل طلاق,نحوه باطل شدن وکالت بلاعزل,روش باطل سحر و جادو,نحوه باطل كردن سحر و جادو نی نی سایت,روش باطل دعا

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

2 نظرات
  1. هانا می گوید

    سلام من یه سوال داشتم من رفتم خونه پدر بزرگم اونجا عمم طلسم داشت به خورد ما داد و ما بعداً فهمیدیم و عمم رفت بیرون و ما یکم گشتیم ۴ طلسم پیدا کردیم. رفتیم تو ماشین طلسم ها رو باز کردیم توش چیز های عجیب غریب نوشته بود الان نمی‌دونم چیکار کنم ؟

  2. جواد می گوید

    سلام وقت بخیر برای خواهرم. خواستگار می اومد ما رد میکردیم طرف مقابل رو چندباری اومد ولی خواهرم دلش نبود پدرم رد کرد….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.