تعبیر خواب پلیس و پاسبان – کمک کردن به پلیس در خواب تعبیرش چیست

کاملترین تعبیر خواب لباس پلیس و لباس پاسبان در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com تعبیر خواب پلیس و پاسبان – کمک کردن به پلیس در خواب تعبیرش چیست را قرار دادیم . کاملترین تعبیر و تفسیر خواب پلیس و پلیس شدن و لباس پلیس و پاسبانی و دستگیر شدن توسط پلیس و فرار کردن از دست پلیس و پاسبان …

تعبیر خواب پلیس یوتاب,تعبیر خواب پلیس توپ تاپ,تعبیر خواب پلیس یونگ,تعبیر خواب پلیس و تیراندازی,تعبیر خواب پلیس راهنمایی رانندگی,تعبیر خواب پلیس و دستگیری,تعبیر خواب پلیس و دستبند

تعبیر خواب پلیس و پاسبان - کمک کردن به پلیس در خواب تعبیرش چیست

تعبیر خواب پلیس شدن,تعبیر خواب فرار از دست پلیس,تعبیر خواب پاسبان شدن,تعبیر خواب کشتن پلیس و پاسبان,معنی و مفهوم پلیس در خواب

تعبیر خواب پلیس و پاسبان – کمک کردن به پلیس در خواب تعبیرش چیست

پلیس در رویا می‌تواند نشان دهنده شم اینکه چه چیز از لحاظ معیارهای اجتماعی درست یا نادرست است باشد، حس اینکه چه چیزهایی سبب می‌شود دیگران ما را تنبیه کنند یا از ما منزجر شوند در خواب به صورت پلیس نمایان می‌شود، این تصویر بیشتر به قراردادهای قانونی که میان ما و اجتماع برقرار است اشاره می‌کند تا احساس درونی ما در باب درستی و راستی یا احساس گناه یا شرم

تعبیر خواب پلیس

مطیعی تهرانی:

دیدن پاسبان و پلیس در خواب نیکو است و خداوند به قدر و منزلت بیننده خواب می‌افزاید.
اگر در خواب دیدید که خودتان پلیس یا پاسبان شده‌اید و لباس پاسبانی پوشیده‌اید خواب شما می‌گوید که ناخود آگاه از چیزی و کسی بیمناک هستید و می‌ترسید لیکن خواب بدی نیست و نباید نگران باشید.
آنلی بیتون: دیدن پاسبان در خواب، علامت آن است که تغییراتی نامساعد در زندگی شما روی خواهد داد که موجب می‌شود رنج عظیمی را تحمل کنید.

لوک اویتنهاو می‌گوید: پلیس: غصه
لیلا برایت می‌گوید: دیدن پلیس در خواب، بیانگر آن است که باید بیشتر مراقب خودتان باشید تا دچار اشتباه نشوید.

تعبیر خواب کمک کردن پلیس

لیلا برایت: اگر خواب ببینید که پلیسی به شما کمک می‌کند، نشانه‌ی آن است که با آگاهی اتفاق بدی را از خودتان دور می‌کنید.

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید پلیسی با دادن قول شرف در مقابل قاضی آزاد می‌شوید، علامت آن است که در کارهای زندگیتان شاهد تغییرات و نواساناتی خواهید بود.

تعبیر خواب دستگیر شدن توسط پلیس

آنلی بیتون می‌گوید:
اگر خواب ببینید پلیس شما را به خاطر جرمی که مرتکب نشده‌اید دستگیر می‌کند، علامت آن است که به شکل باور نکردنی از رقبای خود پیش می‌گیرید.

اگر خواب ببینید پلیس شما را به خاطر جرمی که مرتکب شده‌اید دستگیر می‌کند، علامت آن است که با حوادثی نامطلوب روبرو خواهید شد.

اگر خواب ببینید از دست پاسبانی که می‌خواهد شما را دستگیر کند فرار می‌کنید، نشانه آن است که به کارهای غیر قانونی دست خواهید زد.

منبع : سایت دعاگو

*************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.