ختم مجرب رفع بستگی و سنگینی و باطل کردن سحر و طلسم و جادو

ختم ممجرب سوره بقره برای گشایش کار و رفع بستگی و باطل کردن سحر و طلسم در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com ختم مجرب رفع بستگی و سنگینی و باطل کردن سحر و طلسم و جادو را قرار دادیم . ختم سوره مبارکه بقره خواص و فضیلت فراوانی دارد . از ختم های مجرب و سریع الاجابه برای رفع هرگونه بستگی در کار و زندگی و سنگینی و از بین بردن و باطل کردن جادو و سحر و طلسم ختم سوره مبارکه بقره به روش زیر می باشد . سایت دعا 786 …

,رفع بستگی کار,رفع بستگی کار نی نی سایت,رفع بستگی در کارها,دعای رفع بستگی کار,دعای رفع بستگی در کارها,دعای رفع بستگی کارها,دعای رفع بستگی در کار,رفع بستگی,رفع بستگی بخت,رفع بستگی و سنگینی,رفع بستگی نی نی سایت,رفع بستگی ازدواج,رفع بستگی عاطفی,رفع بستگی و طلسم,رفع بستگی طالع,رفع بستگی دعا,رفع بستگی بخت نی نی سایت,درمان بستگی بخت,دعای رفع بستگی بخت,دعا برای رفع بستگی بخت,رفع بستگی و سنگینی نی نی سایت,دعای رفع بستگی و سنگینی,دعا جهت رفع بستگی و سنگینی,دعا برای رفع بستگی ازدواج

ختم مجرب رفع بستگی و سنگینی و باطل کردن سحر و طلسم و جادو

ختم رفع بستگی در کار,ختم گشایش کار و رفع بستگی,ختم رفع سنگینی,ختم باز شدن گره از کار,ختم سوره بقره برای رفع سنگیننی,ختم باطل سحر و طلسم,ختم رفع سحر و جادو و طلسم,ختم سریع الاجابه رفع بستگی در کار,روش و طریقه ختم رفع بستگی,دستورالعمل باطل سحر و طلسم

ختم مجرب رفع بستگی و سنگینی و باطل کردن سحر و طلسم و جادو

ختمی مجرب برای از بین بردن هر نوع سحر و طلسم و بستگی :

از جد اعلای خویش نقل دارم که برای از بین بردن سحر و جادوها قوی ترین ختم قرآنی ختم خاص سوره مبارکه بقره است.

بدین صورت که 11 روز که اول آن روز سه شنبه (روز منسوب به کوکب مریخ) و آخر آن جمعه (روز منسوب به کوکب زهره) باشد.

این سوره مبارکه را روزی یکبار در یک مجلس (یک نشست) ختم می نمایی.

این ختم کلیهٔ طلسم ها و مس و سحر و جادو را باطل می نماید.

سپس ترجیحاً بلافاصله از روز شنبه این بار سوره مبارکه بقره را چهل روز ختم می نمایی و یا ترجیح دوم این است که از دوشنبه (با دو روز استراحت) آغاز نمایی و به جمعه ختم نمایی.

این ختم چهل روزه حفاظ قوی ایجاد می نماید.

به طوریکه سحر و طلسم جدید بر روی شخص اثر نمی نماید. یا بسیار جزیی اثر خواهد داشت. (بسته به کیفیت قرائت دستور)

اما ختم سوم 41 روزه است که یا به شکل متصل انجام شود یا با یک روز استراحت از یکشنبه به طوریکه انتهای ختم در روز جمعه انجام شود.

این ختم سوم جادو و سحر را به سمت ساحر می تواند باز گرداند و نقاط خالی حفاظ و سپر هاله ختم کننده را پر و تقویت می نماید. تا دیگر جادو و سحر به طور کلی اثر ننماید بر شخص.

با این ختم که مجموعا 92 روز مدت انجامش طول می کشد. بیش از 700 نوع طلسم و سحر و بستگی های ناشی از طلسم و حتی نفرین به آبا و اجداد شخص که تا هفت نسل پیش انجام شده باشد را می توانید باطل نمایید.

نکته 1:

عدد 92 مطابق با ابجد نام مبارک محمد صلی اللّه علیه و آله وسلم می باشد.

و خود سوره مبارکه بقره همانگونه که پیشتر گفته شد 286 آیه دارد منطبق با ابجد کبیر نام محمدبن عبداللّه است.

و حضرت رسول اللّه صلی اللّه علیه و آله و سلم قطب کل این سوره می باشند.

نکته 2:

زمان ختم از طلوع آفتاب تا بیست دقیقه پیش از غروب آفتاب است. یعنی زمان غروب آفتاب در نزد یهودیان. (دقت کنید بیست دقیقه پیش از غروب آفتاب نه اذان مغرب.)

نکته 3:

اگر ختم را در روز انجام می دهید در روز اگر در عصر در عصر؛ اینکه ختم را عصرها انجام دهی و بعد بنا به هر بهانه آن را یکبار در صبح انجام دهی فایده اش کم است.

بنابراین زمانی را برای این ختم در نظر بگیرید که بتوانید از پسش بر بیایید. 92 روز نگه داشتن این ختم در ظاهر آسان اما در باطن ممکن است موانعی را پیش بیاید که به راحتی نتوانید آن را انجام دهید.

نکته 4 بسیار مهم:

پس از اتمام 92 روز این ختم مجرب برای حفظ تاثیر آن باید شخص هر هفته جمعه عصر شروع به قرائت سوره مبارکه بقره نماید به طوریکه اتمام ختم با شروع شبات (بیست دقیقه قبل غروب آفتاب) تقریبا هم زمان شود. فقط در حد پنج دقیقه با شروع شبات، پایان ختم فاصله داشته باشد.

برای سالکین هر هفته تمدیدش ضروری است. برای افرادی که دشمنانی دارند که مدام بر علیه آنان از سحر استفاده می نمایند نیز ضروری است. سایر افراد می توانند هر دو هفته یکبار و یا هر سه هفته یا حتی چهار هفته یکبار جمعه ها این ختم را در عصر انجام دهند.

نکته 5:

هر کدام از سه ختم را می توان با فواصل چندین روزه تا چندماهه انجام داد.

اما چون شخص ختم یازده روزه را انجام داد و بین یازده روز و ختم چهل روزه فاصله زیاد بیفتد.

چون ممکن است باز برای فرد سحر جدیدی توسط بدخواه یا دشمن احتمالی گرفته شود بهتر است فاصله بین دستور نباشد مگر به حدی که در بالا گفته شد.

بنابراین اگر کسی ختم 11 روزه را انجام داده و مدتها از زمان آن گذشته است بهتر است دوباره با ختم 11 روزه شروع نماید.

نکته 6 :

بین دو شیوه ختم 92 روز متصل یا شیوه ای که به جمعه ختم می شود. یعنی چهل روزه از دوشنبه همان هفته و 41 روزه از یکشنبه

شیوه دوم را با اندکی استراحت توصیه می نمایم. مجرب تر هم هست.

نکته 7:

سالک راه رفته ختم کننده 92 روزه این ختم و تمدید کننده اش دارای نوری است که کل 72 نژاد دیو (موجودات بادی ) از وی حساب می برند.

نکته 8:

ختم بقره باید حتما به شیوه اهل ختومات قرائت شود.

قرائت صحیح بسیار مهم است.

ختم با صدای بلند باید باشد.

و بهتر است حتما هر روز شخصی که نا آشنا با زبان عربی است.

معنی سوره را نیز یک بار بخواند. و در دریای این سوره مبارکه غرق شود.

نکته 9:

در هنگام انجام این ختم نمازهایتان را بسیار مواظبت نمایید. تا سر وقت انجام شود.

این شیوه ختم را حتما به دوستان و گرفتاران توصیه نمایید تا با انجام آن مومنین از شر مشکلاتی که ساحرین ملعون با سحر شخصی و قبالیست های سیاه و انجمن های مخفی با جادوی سیاه آیینی در سطح جامعه بوجود می آورند. رها شوند. ما را نیز دعای خیر نمایید. 

,رفع دعای بستگی,دعای رفع بستگی مرد,دعا برای رفع بستگی,باطل سحر,باطل سحر نی نی سایت,باطل سحر با سوره الرحمن,باطل سحر با نمک,باطل سحر با ادرار,باطل سحر با سرکه.نی نی سایت,باطل سحر با سرکه,باطل سحر پاشیدنی,باطل سحر با سوره جن,باطل سحر با فلفل سیاه,دعای باطل سحر نی نی سایت,نماز باطل سحر نی نی سایت,باطل سحر قوی نی نی سایت,غسل باطل سحر نی نی سایت,باطل كردن سحر نی نی سایت,باطل شدن سحر نی نی سایت,قویترین باطل سحر نی نی سایت,باطل سحر ازدواج نی نی سایت,باطل سحر با نمک نی نی سایت,باطل سحر با سوره الرحمن صوتی,باطل سحر با سوره الرحمن نی نی سایت,دعای باطل سحر با سوره الرحمن,باطل كردن سحر و جادو با سرکه نی نی سایت,باطل سحر با نمک و سرکه نی نی سایت,باطل كردن سحر و جادو با سرکه و قلیاب نی نی سایت,باطل سحر با سرکه و قلیاب,باطل سحر با سرکه سفید,باطل كردن سحر با سرکه,باطل شدن سحر با سرکه,باطل كردن سحر با سركه و قلياب,باطل سحر با سیر و سرکه,باطل شدن سحر و جادو با سرکه,باطل سحر با قلیاب سرکه,دعای باطل سحر پاشیدنی,باطل سحر قوی پاشیدنی,باطل سحر با سوره جن نی نی سایت,دعای باطل سحر با فلفل سیاه,باطل طلسم,باطل طلسم جدایی,باطل طلسم با ادرار,باطل طلسم نی نی سایت,باطل طلسم با قلیاب,باطل طلسم با نمک,باطل طلسم ازدواج,باطل طلسم سیاهی,باطل طلسم جادوی سیاه,باطل طلسم جادو,دعای باطل طلسم جدایی,باطل شدن طلسم جدایی,باطل جادو با ادرار,باطل كردن طلسم با ادرار نی نی سایت,باطل كردن طلسم با ادرار بچه,باطل شدن جادو با ادرار,باطل كردن طلسم و جادو با ادرار,طلسم باطل سحر دائمی نی نی سایت,علائم باطل شدن طلسم نی نی سایت,باطل كردن طلسم ازدواج نی نی سایت,باطل طلسم از راه دور نی نی سایت,باطل كردن طلسم بخت دختر نی نی سایت,باطل كردن طلسم دفن شده نی نی سایت,باطل كردن طلسم و جادو نی نی سایت,کی طلسم باطل کرده نی نی سایت,باطل كردن طلسم جدايي و طلاق نی نی سایت,باطل كردن طلسم با قلياب,باطل كردن طلسم با نمك,باطل كردن طلسم ازدواج,باطل كردن دعا و طلسم ازدواج

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.