در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com خواص تربت امام حسین برای شفای بیماری و رفع درد و حفظ از ترس را قرار دادیم . تربت امام حسین (ع) خواص و فضیلت فراوانی دارد . از جمله خواص و فوائد تربت امام حسین (ع) می توان به شفای هر درد و بیماری و از بین رفتن ترس اشاره کرد .

تربت امام حسین بهجت,تربت امام حسین و سیل,تربت امام حسین در کرمان,تربت امام حسین در خواب,تربت امام حسین برای بچه دار شدن,تربت امام حسین در قبر,تربت امام حسین که خون می شود,تربت امام حسین برای ازدواج

خواص تربت امام حسین برای شفای بیماری و رفع درد و حفظ از ترس

خواص و فضیلت تربت پاک امام حسین,تربت امام حسین برای شفای بیماری,تربت امام حسین برای رفع درد و بیماری,تربت امام حسین برای دفع ترس و خوف

خواص و فضیلت تربت امام حسین

با دو سند معتبر از حارث بن مغیره منقول است که خدمت امام صادق علیه السلام عرض کردم من در دو بیماری سخت گرفتارم و به هر دوایی مداوا کرده ام نفع نیافته ام فرمود: چرا غافلی از تربت امام حسین علیه السلام که در آن شفای هر دردی و ایمنی از هر خوفی است و چون تربت را بر می داری بگو:
بسم اللَّه الرحمن الرحیم
بسم اللَّه شفاء و لا اله الا اللَّه اکفاء اذهب الباس رب الناس و اشف انت الشافی شفاء و انت الکافی کفاء لایغادر شفاءک سقما و صلی اللَّه علی محمد و آله اجمعین برحمتک یا ارحم الراحمین.

 

برگرفته از سایت دعاگو

*********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی