دستور مجرب مرحوم نائینی برای حاجت روایی فوری و حل مشکلات

دستور مجرب مرحوم نائینی برای حاجت روایی فوری و حل مشکلات
دستور مجرب مرحوم نائینی برای حاجت روایی فوری و حل مشکلات

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دستور مجرب مرحوم نائینی برای حاجت روایی فوری و حل مشکلات را قرار دادیم . دعا و دستورالعمل بسیار مجرب و سریع الاجابه برای برآورده شدن حاجت سخت و دشوار و گشایش در سختی و مشکلات زندگی از مرحوم نائینی …

دعا همیشه یکی از راه‌های قدرتمند برای حل مشکلات و روایت حاجت‌ها بوده است. مردم از دستورات و دعاهای مجرب برای رفع مشکلات و حل مشکلات خود استفاده می‌کنند. مرحوم نائینی نیز یکی از افرادی بوده که دستورات و دعاهای مجربی برای حل مشکلات و روایت حاجت‌ها به جامعه ارائه داده است. این دعاها و دستورات از جمله راه‌هایی است که مردم می‌توانند از آن‌ها برای حل مشکلات سخت و دشوار استفاده کنند. با اعتقاد به قدرت این دعاها و دستورات، می‌توان به راحتی مشکلات زندگی را حل کرد و به حاجت‌های خود رسید.

دستور مجرب مرحوم نائینی برای حاجت روایی فوری و حل مشکلات

دعای حاجت روایی,دعای حل مشکلات,دعای مجرب رفع مشکلات و حاجت روایی

دستور مجرب مرحوم نائینی برای حاجت روایی فوری و حل مشکلات

دعای برآورده شدن فوری حاجت دشوار و سخت

مرحوم نائینی (ره) می‌فرماید:چنانچه حاجت دشوار و سختی دارد، در نیمه شب وقت سحر، دو رکعت نماز بخواند، بعد از نماز هفتاد مرتبه بگوید:

یٰا اَبْصَرَ النّاظِرینَ وَ اَسْرَعَ الْحٰاسِبینَ یٰا اَسْمَعَ السّامِعینَ یٰا اَکْرَمَ الْاَکْرَمینَ یٰا اَحْکَمَ الْحاکِمینَ

سپس دست به دعا برداشته، از خداوند حاجت خویش را طلب کند.

دعای برآورده شدن فوری حاجت دشوار و سخت یکی از دعاهای معروف در اسلام است که باور بر این است که خداوند همواره آماده است که درخواست‌های ما را بپذیرد. این دعا به انسان‌ها امید می‌دهد که با اعتقاد به توانایی خداوند و با اعتماد به رحمت و لطف او، بتوانند حاجت خود را برآورده کنند. به دعا کردن در نیمه شب وقت سحر، به نماز خواندن و به تضرع و خضوع در مقابل خداوند اهمیت زیادی داده می‌شود. این دعا برای آنانی که در مواقع دشوار و سختی قرار دارند، تسکین و امید می‌آورد و آن‌ها را به سوی راه حل‌های ممکن و موفقیت هدایت می‌کند.

1. دعای برآورده شدن
2. حاجت دشوار
3. سختی
4. نماز
5. نیمه شب
6. حاجت خواهی
7. اعتقاد
8. امیدواری
9. راهکار
10. اعتقاد به قدرت خدا

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند