در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه برای افزایش مهر و محبت را قرار دادیم . از طلسمات قوی و مجرب برای زیاد شدن مهر و محبت و جلب محبت و تسخیر و مطیع کردن شخص و بیقرار کردن معشوق از مهر و محبت خود طلسم مهر و محبت با فلفل سیاه می باشد که در زمینه زیاد شدن محبت تاثیر فوق العاده ای دارد …

طلسم محبت عظیم فلفل سیاه,طلسم محبت یهودی فلفل سیاه,طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه,طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه نی نی سایت,طلسم محبت باهفت دانه فلفل سیاه,طلسم محبت بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه برای افزایش مهر و محبت

طلسم فلفل سیاه برای محبت,طلسم فلفل سیاه سوزاندنی مهر و محبت,طلسم افزایش محبت با فلفل سیاه,طلسم جلب مهر و محبت با فلفل سیاه,طلسم زیاد شدن مهر و محبت با فلفل سیاه,بهترین و قویترین طلسم مهر و محبت فلفل

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه برای افزایش مهر و محبت

این طلسم بسیار قدرتمند بوده و شما را سریع محبوب معشوقتان می کند.

این طلسم سیاه مزایای فراوانی دارد ولی مدت اثر آن بر زندگی بسیار کوتاه بوده است.

مدت زمان اثر بخشی طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه شش ماه می باشد و برای پایدار ماندن آن باید بعضی از طلسم ها و دعاهای دیگر را همراه با اجرای این طلسم بکار ببرید.

درست است که طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه بسیار مجرب و معروف است ولی بهتر است بدانید بر روی نصف افراد استفاده کننده اثر نداشته است.

از همین رو بسیاری از متخصصین علوم غریبه پیشنهاد می دهد به دلیل اینکه هر دعا و طلسمی بر سرنوشت یک سری از استفاده کننده می نشیند از این رو بهتر است بسیاری از طلسم ها و دعا ها را استفاده کنید تا طلسم یا دعای مخصوص افرادی مثل خودتان را پیدا کنید.

بعضی در این مورد بسیار خوش شانس هستند و بسیار زود پی به ابزار مورد نظر خود در رابطه با علوم غریبه می برند

دستورالعمل طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه :

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه یکی از معروفترین طلسم ها در زمینه ایجاد محبت می باشد.

برای استفاده از این طلسم باید ۴۱ عدد دانه فلفل سیاه تهیه کرده و طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه که در زیر آمده است را به تک تک دانه ها بخوانید و سپس آن ها را در آتش بیندازید و بسوزانید.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

برگرفته از دعا سایت

**************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی