دعاهای قوی برای ترک اعتیاد و ترک مشروبات الکلی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهایی مجرب و قوی برای ترک اعتیاد و مشروبات الکلی قرار داده ایم برای افرادی که اعتیاد دارند دعاها موثر است برای ترک و دوری از مواد مخدر

دعای ترک اعتیاد,دعای ترک مشروبات الکلی,دعای ترک مشروب خوردن,دعا برای ترک مشروبات,دعای ترک اعتیاد فرزند,دعای ترک اعتیاد فوری,دعای ترک اعتیاد همسر,دعای ترک اعتیاد تریاک,دعای ترک اعتیاد ,دعای ترک اعتیاد از بهجت

مجربترین دعا برای ترک اعتیاد 

اللَّهُمَّ انَّکَ عَیَّرْتَ اقْواماً فى‏ کِتابِکَ، فَقُلْتَ: “قُلِ ادْعُوا الَّذینَ زَعَمْتُمْ مِنْ‏ دُونِهِ فَلا یَمْلِکُونَ کَشْفَ الضُّرِّ عَنْکُمْ وَ لا تَحْویلًا”. فَیا مَنْ لا یَمْلِکُ کَشْفَ‏ ضُرّى‏ وَ لا تَحْویلَهُ عَنّى‏ احَدٌ غَیْرُهُ، صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اکْشِفْ‏ ضُرّى‏، وَ حَوِّلْهُ الى‏ مَنْ یَدْعُو مَعَکَ الهاً آخَرَ، فَانّى‏ اشْهَدُ انْ لا الهَ غَیْرُکَ.

خدایا ! براستى تو اقوامى را در قرآنت سرزنش نموده، و [ به پیامبرت ] گفتى : بگو کسانى را که غیر از خدا [ معبود خود ] می‌پندارید بخوانید آن‌ها نه می‌توانند مشکلى را از شما بر طرف سازند و نه تغییرى در آن ایجاد کنند. پس اى که جز او کسى نمی‌تواند مشکلى را از من برطرف کرده و نه تغییرى در آن ایجاد کند، بر محمّد و خاندان پاکش درود فرست، و مشکلم‏ را برطرف کن و آن‌را بر کسى قرار ده که همراه تو معبود دیگرى را می‌خواند، چرا که من گواهى می‌دهم که معبودى جز تو نیست.

 

ذکر ودعا برای ترک اعتیاد 

امام صادق علیه السلام فرمودند : سوره ی «حمد» سوره ای است که ابتدایش «حمد» خدا و وسطش «اخلاص» و آخرش دعا است.

از سلمة بن محمد نقل است که گفت: از امام صادق علیه السلام شنیدم که فرمود: کسی که سوره حمد، او را شفا نبخشد، چیزی او را شفا نمی بخشد. (خواص القرآن، ص48)  

 

سوره ای برای ترک اعتیاد 

به نیت ترك هر نوع اعتیادی بر روي یک بشقاب چینی سفید بدون نقش یا کم نقش موارد زیر را بنویسید.

ابتدا سوره حمد را نوشته و بعد آیه 29 سوره فتح را بنویسید

به اضافه سوره انشراح + سوره اخلاص+ سوره فلق+سوره ناس+لاحول ولا قوه الا باالله العلی العظیم

پس از نوشتن با گلاب یا هر آب پاك دیگری مثلا آب زمزم نوشته ها را و آب آنها را به طرف بخورانید!

این دستور برای 7روز به همین ترتیب که گفته شد انجام شود.

 

دعای ترک مشروبات الکلی 

خمر و قمار دو عملی است که شیطان به مدد آنها بین انسانها دشمنی و نفاق ایجاد کرده و فسق و فجور را به وسیله آنها اشاعه داده و آدمی را از رحمت الهی محروم میکند.

انسانی که طالب عزت و سلامتی خود و خانواده اش میباشد، باید به هیچ روی دور این امور نگردد و از محاسنی که به آن امور میپردازند دوری گزیند.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الناس قد جاءتکم موعظة من ربکم و شفاء لما فی الصدور و هدی و رحمة للمؤمنین یا ایها الذین امنوا انما الخمر المیسر و الا نصاب و الازلام رجس من عمل الشیطان فاجتنبوه لعلکم تفلحون انما یرید الشیطان ان یوقع بینکم العدواة و البغضاء فی الخمر و المسیر و یصدکم عن ذکر الله و عن الصلوة فهل منتهون واما ینزغنک من الشیطان نزع فا ستعذ باللّٰه انه سمیع علیم و قل رب اعوذ بک من همزات الشیاطین و اعوذ بک رب ان یحضرون قل جاء الحق ما یبدی البطل و ما یعید ذلک الفضل من اللّٰه و کفی بالله علیماً و توکل علی اللّٰه و کفی باللّٰه وکیلاً و للّٰه علم السموات و الارض و اللّٰه کل شی قدیر.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.