دعاها و طلسمات مجرب سوزاندنی برای جلب محبت

دعاها و طلسمات مجرب سوزاندنی برای جلب محبت

دعاها و طلسمات مجرب سوزاندنی برای جلب محبت

 در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهایی سوزاندنی برای جلب محبت قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله محبت بین دو شخص ایجاد می شود.

دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر,دعای محبت سوزاندنی با کاغذ,دعای محبت سوزاندنی با روغن زیتون,دعای محبت سوزاندنی با فلفل سیاه,دعای محبت سوزاندنی با روغن,دعای محبت سوزاندنی ,دعای محبت سوزاندنی روز دوشنبه

طلسم نوشتنی برای جذب پسر,طلسم جذب پسر برای ازدواج

 

دعای مجرب جلب محبت

بسم الله الرحمن الرحیم
اجب و توکل بجلب و تهییج صاحب هذاالاثر و الشعر ایها الملک شراهیل بحق شالشه شالش شالوش باوش هیجوا قلب فلان بن فلان الی محبت فلان بنت فلانه بحق هذا الصماء علیکم.
توجه داشته باشید این جلب محبت فقط باید برای امر حلال صورت گیرد و نیت خیر وگرنه موجب عذاب الهیست .
و در قسمت بالا این دعا مطلوب پسر است و طالب دختر و اگر مطلوب دختر باشد باید ابتدا بجای فلان نام دختر و بعد بنت و بعد نام مادر دختر و بعد نام پسر و بن و بعد نام مادر پسر نوشته شود جلب محبت

 

دعای سوزاندنی با اسپند

دعای سوزاندنی با اسفند گاهی از نان شب هم بر انسان واجب تر می شود ما در دعا جادو چند دعای مختلف و قوی مثل دعای سوزاندنی با اسفند به شما معرفی می کنیم. دعای سوزاندنی با اسفند باعث می شود تا عشق و علاقه ی فراوان به زندگی خود بیاورید. دعای سوزاندنی با اسفند قلب همسر را تسخیر کرده و محبت او را جلب می کند. گفته شده دعای سوزاندنی با اسفند را بر اسفند در حال سوختن بخوانید :

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَی. عَلَی الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »

 

دعای محبت با فلفل سياه

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بستان 41 دانه فلفل سیاه را چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را و در آتش اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود .
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَةَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿٤﴾

 

طلسم بیقراری سوزاندنی 

یکی از طلسم های بیقراری سوزاندنی این است که اين آيه كه به آيه مَوَدَّت مشهور است و به شيريني و ميوه يا چيزيكه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بيشك بر او عاشق شود و آيه اين است :

 يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

در پایان یک شمع برای شادی روح رفتگان روشن کنید و یک بار سوره یاسین را بخوانید.

 

برای مطالعه بیشتر به سایت دعایاب doayab.com مراجعه کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.