دعایی مجرب برای به دست آوردن ثروت و مالی عظیم خارج از تصور !

دعایی مجرب برای به دست آوردن ثروت و مالی عظیم خارج از تصور !
دعایی مجرب برای به دست آوردن ثروت و مالی عظیم خارج از تصور !

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعایی مجرب برای به دست آوردن ثروت و مالی عظیم خارج از تصور ! را قرار دادیم . دعایی سریع الاجابه و مجرب برای به دست آوردن رزق و روزی و مال و ثروت فراوان و عظیم که در ذهنتان نگنجد . اگر می خواهید به خیر و برکت و ثروت و مالی عظیم از یغیب برسید این دعا را بخوانید فوق العاده قوی و مجرب است …

دعایی مجرب برای به دست آوردن ثروت و مالی عظیم خارج از تصور !

دعایی برای ثروت عظیم,دعایی برای خیر و مالی بزرگ,دعایی برای ثروت و روزی فراوان,دعایی قوی و مجرب برای ثروت عظیم,دعای سریع الاجابه ثروت عظیم

دعایی مجرب برای به دست آوردن ثروت و مالی عظیم خارج از تصور !

دعای سریع الاجابه به دست آوردن مالی عظیم

گفته شده هر کس سوره تکاثر را روز دوشنبه یا چهارشنبه 40 بار بخواند مال عظیم یابد و به خیری رسد که در ذهن و تصورات او نگنجد.

📚 کشکول، افشاری ارومیه ای

دعا برای پولدار شدن کمتر از یک روز

این دعا برای کسب روزی حلال بسیار مجرب است. البته قوی بودن منبع مشخص نیست اما آیه زیر بر اساس قرآن است که مطمئنا به قدرت تاثیر این دعا می افزاید. برای پولدار شدن در یک روز بعد از خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز، این دعا را باید بخوانید:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

دعای ثروت حضرت سلیمان برای پولدار شدن از غیب

پیامبر اکرم فرموده اند: اگر کسی در پی افزایش رزق و روزی است باید هر صبح و هرشب سه بار دعای زیر را قرائت کند:

یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ،یا رَبُّ یا رَبُّ یا رَبُّ،یا حَیُّ یا قََیُّومُ
یا ذَالجَلالِ وَ الإِکرامِ
أَسئَلُکَ بِاسمِکَ العَظیمِ الأَعظَمِ
أَن تَرزُقَنی رِزقاً واسِعاً حَلالاً طَیِّباً
بِرَحمَتِکَ یا أَرحَمَ الرَّاحِمینَ

این دعا به قدری قوی و مجرب است که به دعای ثروت سلیمان مشهور است. گفته شده است که خواندن این دعا فرزندان شخص دعاگو نیز تا نسل ها محتاج نخواهند شد.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند