دعای زبان بند قوی برای بستن زبان مادرشوهری که تهمت و حرف های ناروا میزند

دعای زبان بند قوی برای بستن زبان مادرشوهری که تهمت و حرف های ناروا میزند
دعای زبان بند قوی برای بستن زبان مادرشوهری که تهمت و حرف های ناروا میزند

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com 2 دعای زبان بند قوی برای بستن زبان مادرشوهری که تهمت و حرف های ناروا میزند را قرار دادیم . دعای زیر دعای زبان بند قوی و مجرب برای زبان بند و بستن زبان شوهر شکاک و مادرشوهری است که حرف های ناروا و تهمت میزند …

دعای زبان بند قوی و مجرب برای بستن زبان مادرشوهری که همیشه با حرف های ناروا و تهمت های بی‌اساسش، زندگی خانواده را به خطر می‌اندازد، یک ابزار مهم برای حفظ صلح و آرامش در خانه می‌باشد. این دعا با قدرتی بیشتر از کلمات عادی، توانایی دارد تا زبان شوهر شکاک و مادرشوهری را بسته نگه دارد و از افشای سری‌های بی‌اساس و توهین‌های نامناسب آنها جلوگیری کند. با استفاده از این دعا، می‌توان در مقابل این نوع رفتارهای ناروا و مخرب، آرامش و احترام متقابل را حفظ کرد و به روابط خانوادگی سالم‌تری دست یافت.

دعای زبان بند قوی برای بستن زبان مادرشوهری که تهمت و حرف های ناروا میزند

دعای زبان بند مادرشوهر,دعای بستن زبان مادر شوهر,دعای زبان بند شوهر شکاک

دعای زبان بند قوی برای بستن زبان مادرشوهری که تهمت و حرف های ناروا میزند

طلسم بستن مردان و مادرشوهر شکاک

♦️اگر زنی شوهرش بسیار شک دارد نسبت به وی و یا بد دهانی می کند و یا اگر زنی از زبان مادر شوهرش در امان نیست و به ناحق تهمت و حرف های ناروا به وی نسبت می دهند و بخواهد زبان شوهر و مادرش را ببندد و اگر کسی جایی مشکلی دارد و بخواهد زبان طرف مقابل را ببندد باید🔻

🔷بگیرد تکه پارچه ای آبی رنگ را و با جوهر سیاه بر روی آن شکل مرد یا زنی را نقش بزند(بستگی دارد زبان مرد را بخواهد ببندد یا زن را) داخل شکم آن شکلی که روی پارچه کشیده است بنویسد🔹

❇️الْيَوْمَ نَخْتِمُ عَلَىٰ أَفْوَاهِهِمْ وَتُكَلِّمُنَا أَيْدِيهِمْ وَتَشْهَدُ أَرْجُلُهُم بِمَا كَانُوا يَكْسِبُونَ
ل ل ل ل ل ه ه آهیا ح ح ح بستم بسته باد زبانش، بستم بسته باد کامش تا زمانی که نخواهم گشوده باشد❇️

⬅️ بر روی سرش اسم طرفی که میخواهید دهانش بسته باشد و اسم مادرش را بنویسید و بعد روی دهانش را سوزن بزند و پارچه را تا کند و در مکانی خلوت دفن کنید و هیچگاه خودتون نزدیک آن مکان نشوید تا زمانی که بخواهید انصراف بدهید که در آن زمان باید هفت مرتبه سوره قل هو الله را بخوانید و سپس سوزن را بکشید.

طلسم بستن مردان و مادرشوهر شکاک یکی از اعمال جادویی است که در برخی فرهنگ‌ها و ادیان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طلسم معمولاً برای بستن زبان یا دهان فردی استفاده می‌شود که به ناحق تهمت و حرف‌های ناروا به دیگران وارد می‌کند. به عنوان مثال، اگر یک زن از زبان مادر شوهرش بدبینی و تهمت‌زنی می‌شنود و می‌خواهد زبان او را ببندد، ممکن است از این طلسم استفاده کند.

برای انجام این طلسم، ابتدا باید یک تکه پارچه آبی رنگ گرفته و شکل مرد یا زنی را با جوهر سیاه بر روی آن نقش بزنید. سپس بر روی سر فرد مورد نظر اسمش و اسم مادرش را بنویسید و سوزن را در دهانش بزنید. پس از اینکه پارچه را بدرستی بپیچیدید و در یک مکان خلوت دفن کنید، باید هفت مرتبه سوره قل هو الله را بخوانید و سپس سوزن را بکشید تا دهان فرد مورد نظر باز شود.

اگرچه اینگونه اعمال جادویی و طلسم‌ها در بسیاری از جوامع به دلیل باورهای مذهبی یا فرهنگی انجام می‌شوند، اما به دلیل عدم توجه به اصول اخلاقی و حقوق انسانی، این اعمال ممکن است به آسیب رساندن به دیگران منجر شود. بنابراین، باید همواره از انجام چنین اعمالی پرهیز کرد و به جای آن راه‌های صحیح برای حل مشکلات و اختلافات را پیشنهاد داد.

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند