دعای سریع الاثر جهت ازدواج با هر شخصی که مد نظر شماست 100% تضمینی

دعای سریع الاثر جهت ازدواج با هر شخصی که مد نظر شماست 100% تضمینی
دعای سریع الاثر جهت ازدواج با هر شخصی که مد نظر شماست 100% تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای سریع الاثر جهت ازدواج با هر شخصی که مد نظر شماست 100% تضمینی را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای ازدواج با شخص مورد نظر و آسان شدن ازدواج با معشوق و ازدواج فوری و سریع با شخصی که دوستش دارید . این دعا یکی از قویترین و مجرب ترین دعاهای پیدا شدن همسر خوب جهت ازدواج خوب است …

دعای سریع الاثر جهت ازدواج با هر شخصی که مد نظر شماست 100% تضمینی

دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج سریع الاجابه,دعای ازدواج با کسی که دوستش دارید,دعای ازدواج فوری و سریع,بهترین دعای مخصوص ازدواج

دعای سریع الاثر جهت ازدواج با هر شخصی که مد نظر شماست 100% تضمینی

دعاهای معجزه گر برای ازدواج

1. نقل شده است اگر دختر مجردی که خواستگاری ندارد آیه 29 سوره فاطر را هر روز بصورت پیوسته و منظم بخواند، این عمل در امر بخت گشایی او معجزه گر خواهد بود.و انشاء الله تعالی شاهد نتایج و عجایب بیشمار آن خواهید بود.

«إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.»

محققا خدا آسمانها و زمین را از اینکه از جای خود بلغزند نگاه می‌دارد، و اگر رو به لغزش و انحراف از مسیر خود نهند

2. اگر به دنبال دعای معجزه گر برای بخت گشایی هستید آیه 41 سوره فاطر را به مدت چهل روز به صورت پیوسته و در اوقات مختلف تلاوت کنید،البته بهترین زمان برای انجام این کار بعد از خواندن نماز عنوان شده است.بعد از نماز از خداوند بخت نیکو درخواست کنید. حتما قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.

إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا (41 فاطر)

محققا خدا آسمانها و زمین را از اینکه از جای خود بلغزند نگاه می‌دارد، و اگر رو به لغزش و انحراف از مسیر خود نهند گذشته از او هیچ کس آنها را محفوظ نتواند داشت، (و بدانید) که خدا (بر کفر و گناه خلق) بسیار بردبار و آمرزنده است.

3. گفته شده است که خواندن مداوم آیه 21 سوره روم برای گشایش در امر ازدواج بسیار مجرب است و تجارب زیادی هم نیز در مورد این آیه وجود دارد:

«وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْواجاً لِتَسْكُنُوا إِلَیها وَ جَعَلَ بَینَكُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِكَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یتَفَكَّرُونَ»

و باز یکی از آیات (لطف) او آن است که برای شما از جنس خودتان جفتی بیافرید که در کنار او آرامش یافته و با هم انس گیرید و میان شما رأفت و مهربانی برقرار فرمود. در این امر نیز برای مردم بافکرت ادله‌ای (از علم و حکمت حق) آشکار است.

دعای ازدواج با معشوق

اگر به دنبال ازدواج با معشوق هستید از ذکر امن یجیب غافل نشوید این ذکر برای رسیدن و ازدواج با معشوق بسیار مجرب است. از عالمان نقل شده است اگر هر روز بعد از خواندن نماز مغرب و عشا به درگاه خداوند استغفار کند و سه دوره تسبیح را با ذکر امن یجیب به نیت ازدواج با معشوق خود بخواند؛خداوند مهربان صدایش را میشنود و حاجت او حتما برآورده می شود.

« اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء »

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند