دعای عشق بین زن و شوهر برای افزایش عشق میان زن و شوهر

دعای عشق بین زن و شوهر برای افزایش عشق میان زن و شوهر
دعای عشق بین زن و شوهر برای افزایش عشق میان زن و شوهر

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای عشق بین زن و شوهر برای افزایش عشق میان زن و شوهر را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای زیاد شدن عشق و علاقه و محبت میان زن و شوهر می باشد . برای افزایش عشق و ایجاد عشق میان زن و شوهر می توان از دعای زیر استفاده کرد . سایت دعا 786 …

,دعای محبت زن شوهر,دعای محبت زن شوهردار,دعا محبت زن شوهر,دعای محبت شوهر به زن,طلسم محبت زن شوهر,دعای محبت زن وشوهر از راه دور,دعا محبت زن وشوهر,دعای محبت زن به شوهر,دعای محبت زن و شوهر نی نی سایت,دعای محبت زن و شوهر فوری,دعا محبت زن به شوهر,دعای محبت زن و شوهر قوی,دعای محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر به زن فوری,دعاي محبت شوهر به زن,دعای محبت شوهر به زن در غذا,دعای محبت شوهر به زن از راه دور,دعا محبت شوهر به زن,دعا محبت شوهر به زنش,دعای محبت مرد به زن,دعای محبت مرد به زنش,دعای عشق زن و شوهر,دعای محبت زن و شوهر,دعای محبت زن و شوهر از راه دور,دعای محبت زن و شوهر با فلفل سیاه,دعاي محبت زن و شوهر,دعای عشق بین زن و شوهر,دعا برای عشق زن و شوهر,دعای عشق زن به شوهر,دعای علاقه زن به شوهر,دعای مهر زن به شوهر,دعای مهر زن به دل شوهر,دعای مهر محبت زن به شوهر,دعا برای علاقه زن به شوهر,دعای عشق و محبت شوهر به زن,دعای عشق زن به مرد,دعای عشق شدید زن به شوهر,دعای علاقه زن به مرد,طلسم محبت زن و شوهر,طلسم محبت زن و شوهر نی نی سایت,دعای محبت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعای مهر محبت زن و شوهر از راه دور,دعای محبت زن به شوهر از راه دور,دعا برای محبت زن و شوهر از راه دور,دعا برای محبت بین زن و شوهر از راه دور,دعای مهر و محبت بین زن و شوهر از راه دور,دعای محبت فوری بین زن و شوهر از راه دور,دعای ایجاد محبت بین زن و شوهر از راه دور,دعای محبت شوهر به زن از راه دور نی نی سایت,دعای محبت شدید شوهر به زن از راه دور,دعاي محبت زن به شوهر,دعای محبت زن به شوهرش,دعای محبت زن به مرد,دعای محبت شدید زن به شوهر,دعای جلب محبت زن به شوهر,دعای افزایش محبت زن به شوهرش,دعا برای محبت زن و شوهر نی نی سایت,دعای افزایش محبت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعا برای محبت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعای محبت بین زن وشوهر نی نی سایت,دعای محبت شوهر به زن نی نی سایت,دعای محبت شدید شوهر به زن نی نی سایت,دعای محبت بین زن و شوهر فوری,دعای مهر محبت فوری بین زن و شوهر,دعای محبت قوی و فوری بین زن و شوهر,دعای محبت فوری بین زن و شوهر نی نی سایت,دعای فوری برای محبت زن و شوهر,دعای محبت فوری بین زن و شوهر صوتی,طلسم محبت فوری زن و شوهر,دعای فوری برای محبت بین زن و شوهر

دعای عشق بین زن و شوهر برای افزایش عشق میان زن و شوهر

دعای عشق شدید زن و شوهر,دعای زیاد شدن عشق زن و شوهر,دعای قوی مجرب عشق زن و شوهر,طلسم برای عشق زن و شوهر,بهترین دعای عشق مخصوص زن و شوهر

دعای عشق بین زن و شوهر برای افزایش عشق میان زن و شوهر

دعای محبت فوری

دعای محبت فوری به شما کمک می کند به امید خداوند خیلی سریع مهرتان به دل فرد مورد نظر بیفتد کافی است با خلوص نیت و در امر حلال دعای محبت فوری که در زیر آمده است را 100 مرتبه بخوانید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »

دعای جلب محبت معشوق

برای اینکه مهرتان به دل محبوب مورد نظر بیفتد به شما توصیه می شود دعای جلب محبت معشوق که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت معشوق خود بدمید.

این دعا در دسته ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث بی قراری شدید وی و عزیز شدن نزد معشوق می شود.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان »

دعای محبت روی خوراکی

منظور از دعای محبت روی خوراکی این است که بهترین دعای محبت- فوری و موثر را که در زیر آمده است به یک سیب بخوانید و آن را به خورد فرد مورد نظر دهید تا با دیوانه کردن محبوب به خواسته خود برسید.

« بسم الله الرحمن الرحیم. و لقد جعلنا فی السماء بُروجاْ و زَیــّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم. »

دعای محبت سریع الاجابه

برای اینکه خیلی سریع بتوانید محبت کسی را به خود جلب کنید می توانید دعای محبت سریع الاجابه که در زیر آمده است را 7 مرتبه بخوانید. این دعا نیز در زمره ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث می شود خیلی سریع به هدف خود برسید.

« بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

دعای جلب محبت شوهر

اگر خانمی بخواهد مهر و محبت شوهرش را زیادتر کند به وی گفته می شود دعای جلب محبت شوهر که در زیر آمده است را به قند یا نبات بخواند و آن را به خورد شوهرش دهد. امید است که این دعا اثر کند و خیلی زود عشق و علاقه در بین آن ها افزون شود و عزیز شدن نزد شوهر میسر شود.

« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‌ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‌ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»

دعای محبت بین زن و شوهر

اگر بین زن و شوهری اختلاف پیش آمده است بایستی دعای محبت بین زن و شوهر را که در زیر آمده است روزی 5 مرتبه بخوانند تا با رفع کدورت و دلتنگ کردن فرد زندگی خوبی داشته باشند. این دعا نیز از دسته بهترین دعای محبت- فوری و موثر می باشد.

« بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ »

قوی ترین طلسم جلب محبت

قوی ترین طلسم جلب محبتی که می توان معرفی کرد این است که دعای محبت زیر را به ظرفی آب بخوانید و سپس آن آب را بنوشید و این کار را به مدت سه روز انجام دهید. قویترین طلسم جلب محبت اثر خواهد کرد و منجر به عزیز شدن شما نزد معشوق می گردد.

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى. عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »

*************

سلام به همه دوستان در نظرات شما با این مسئله مواجه شدیم که خیلی از دوستان با بی مهری و کمرنگ بودن رابطه در اعضای خانواده روبرو هستند و عزیزان دوست دارند این رابطه گرم خانواده را برگردونند و همیشه یکی از دغدغه های بزرگ زندگیشون شده.

از اینکه به خانوادتون و رابطشون اهمیت میدید و فکر می کنید و براتون خیلی مهمه, این جای خوشحالی داره و ما رو هم خوشحال میکنه .درود بر شما

در این بخش من سعی کردم یه نسخه ای جامع و قوی که همه بتونند از این نسخه استفاده کنند و زود هم نتیجه بگیرند رو آماده کردم و در این پست در اختیارتون قرار بدم.

اول اینکه بعد از هر نماز صبح این دعا رو یک بار بخونید که فوق العاده نتیجه میگیرید:

اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ.

دوم اینکه دعای زیر را در ساعت 17 با مشک و زعفران بنویس و داخل آب قرار بده:

بسم الله الرحمن الرحیم
اِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ کُلَّمَا رُزِقُوا مِنْهَا مِنْ ثَمَرَهٍ رِزْقًا قَالُوا هَذَا الَّذِی رُزِقْنَا مِنْ قَبْلُ وَأُتُوا بِهِ مُتَشَابِهًا وَلَهُمْ فِیهَا أَزْوَاجٌ مُطَهَّرَهٌ وَهُمْ فِیهَا خَالِدُونَ.

و بعد از اینکه داخل آب قرار دادی ۷۸۶ بار ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بخوانید و به آب فوت کند

همچنین ذکر زیر را :

یَا عَزِیز ذُو الْعِزِّ وَ الِاقْتِدَارِ أَعِزَّنِی‏.

را ۱۳۲ بار بخوانید و به آب فوت کنید در آخر این آب رو یا چای درست کنید به اعضای خانواده بدید و یا خود آب رو شربت کنید به تمام اعضای خانواده بدید بخورند.

این عمل رو هفته ای یک بار انجام بدید و هر هفته هم تقریبا یک لیتر آب آماده کنید و این یک لیتر را هر روز مقداری استفاده کنید

در ضمن این عمل آماده کردن آب رو روزهای جمعه در ساعت17 انجام بدید: اگر خواهد محبت بین دو نفر در حد عشق باشد : هفت تار موی سر مطلوب را با هفت موی سر طالب گرفته و با هم مخلوط کند و هفت گره بزند و بر هر گره که می زند این آیات را بخواند و آن موها را نزد خود نگه دارد آن دو عاشق و معشوق خواهند شد.

اما آیات این است :

بخشی از آیه ۱۴ سوره آل عمران:

حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ.

آیه ۳۱ سوره آل عمران قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ وَیَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.

بخشی از آیه ۱۱۹ سوره آل عمران هَاأَنتُمْ أُوْلاء تُحِبُّونَهُمْ وَلاَ یُحِبُّونَکُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْکِتَابِ کُلِّهِ.

آیه ۱۵۹ سوره آل عمران فَبِمَا رَحْمَةٍ مِّنَ اللّهِ لِنتَ لَهُمْ وَلَوْ کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لاَنفَضُّواْ مِنْ حَوْلِکَ فَاعْفُ عَنْهُمْ. وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللّهِ إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ.

بخشی از آیه ۱۶۵ سوره بقره یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ.

بخشی از آیه ۵۴ سوره مائده فَسَوْفَ یَأْتِی اللّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ. یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیم.

بخشی از آیه ۶۲ و آیه ۶۳ سوره انفال هُوَ الَّذِیَ أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنفَقْتَ مَا فِی الأَرْضِ. جَمِیعًا مَّا أَلَّفَتْ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ.

آیه ۱۲۸ سوره توبه لَقَدْ جَاءکُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ.

بخشی از آیه ۳۹ سوره طه وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّةً مِّنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی.

دعا رفع کدورت پایدار بین دو نفر

در برخی مواقع بین دو شخص کدروت ایجاد می شود که می توانست با خواندن این دعا دلخوری را تا مدت زمان زیادی برطرف نمایید، همچین این دعا به پایداری روابط نیز کمک بسیاری می کند.

توصیه می شود این دعا را شب هنگام خواب با صدایی بلند و با صوت ۱۰ مرتبه قرائت کنید و برای تاثیرگذاری در رفع کدورت بین دو نفر بیشتر سوره انفال را نیز بخوانید.

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَیٰ عَلَی الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ

یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴)

ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵)

وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

دعای جلب محبت قوی :

هر کس هفت روزر، روزی 25 مرتبه صبح و 25 مرتبه عصر دعای زیر را بخواند، در جلب محبت دیگران اثر عظیم دارد.

«بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا حریف سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا حریف سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا حریف سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا حریف سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان».

امام زین العابدین «ع» هرگاه آیه « یا ایها الذین امنوا اتقوالله و کونوا مع الصادقین «سوره توبه، آیه 119» را تلاوت میکرد. این دعا را میخواند:

«اللهم ارفعنی فی اعلی درجات هذه الندبه و اعنی بعزم الاراده».

«خدایا مرا به بالاترین درجات این دعوت بالا ببرد، و با عطا کردن اراده اي استوار کمکم کن.»

دعای مهر و محبت قوی دیگر :

در روایات آمده است که مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین (ع) شکایت کرد از دیر شدن جواب دعایش فرمود چرا نمی خوانی دعای سریع الاجابه را پرسید که آن کدام دعا است فرمود بگو:

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

دعا برای رفع کینه و دشمنی

برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر آیه شریفه ذیل را سه مرتبه قرائت کند و به سمت فردی که مد نظر است بدمد ، حتما میان آنها آشتی برقرار خواهد گردید و حتی فرد مقابل از او عذر خواهی خواهد نمود. آیه ذیل را بخواند :

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

دعا برای رفع دعوای خانوادگی

برای آشتی و محبت میان زن و شوهر دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد. مجرب است.

آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

صلح و آشتی با اعضای خانواده و اهل بیت♦️

اگر در خانه کسی قهر و ناسازگاری باشد این آیه را وقت نماز صبح نوشته در منزل مخفی کند صلح و آشتی شود

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَيْرٌ اللهم اصلح

بین اسم اشخاصی که قهر کرده اند بنویسد:

بحب نام طالبین صلح را ذکر کند یا الله یا الله یا الله بحق هذه الحروف برحمتک یا ارحم الراحمین

گلهای ارغوان ج 1 ص

برگرفته از سایت ملکوتی ها

******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند