دعای قوی برای حرف شنوی مرد و رام کردن مرد

دعای قوی برای حرف شنوی مرد و رام کردن مرد

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهایی برای رام کردن کردن و حرف شنوی مرد قرار داده ایم استفاده نمایید.

دعای حرف شنوی مرد از زن,دعای حرف شنوی مرد از زنش,دعای حرف شنوی مردم,دعای حرف شنوی شوهر,دعای حرف شنوی شوهر از راه دور,دعا حرف شنوی شوهر از راه دور,دعا برای حرف شنوی مردم,دعا جهت حرف شنوی مرد از زن

دعا برای نفوذ در قلب دیگران

اگر شخصی بخواهد نزد دیگری عزیز و محترم شود به طرف راست و چپ و جهت خودش هر کدام ۴ مرتبه بگوید یا عَزیز) سپس به طرف مقابل بدمد البته عزیز خواهد شد . این عمل مجرب وصحیح هستذکر عزیز شدن

 

دعا برای حرف شنوی مرد

زیباترین و معتبرترین دعا‌ها در قرآن کریم هستند. هر روز بعد از هر وعده نماز این سه آیه شریفه از قرآن کریم را قرائت کنید با این نیت که در اصلاح اخلاق همسرتان تأثیر بگذارد. اخلاق خوب راهی برای صحبت کردن و متقاعد کردن دیگران است.

« وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ به شیء مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْص مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصّابِرینَ الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنّا لِلّهِ وَ إِنّا إِلَیْهِ راجِعُونَ أُولئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَواتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ »

بقره ۱۵۵-۱۵۷
ترجمه :
« قطعاً همه شما را با چیزی از ترس، گرسنگی و کاهش در مال‌ها وجان‌ها و میوه‌ها آزمایش می‌کنیم ؛ و بشارت ده به استقامت کنندگان !
آن‌ها که هر گاه مصیبتی به ایشان می‌رسد، می‌گویند : « ما از آن خدائیم ؛ و به سوی او باز می‌گردیم »!
این‌ها، همان‌ها هستند که الطاف و رحمت خدا شامل حالشان شده و آن‌ها هدایت یافتگان هستند! »

 

دعای رام کردن شوهر با ذکر بسم الله

یکی از بهترین دعای رام کردن شوهر ذکر بسم الله است که بسیار مجرب می باشد. دعای رام کردن شوهر با ذکر بسم الله به این گونه است که باید 500 مرتبه « بسم الله الرحمن الرحیم » را خوانده و به شربتی فوت کنید. سپس این شربت را به همسرتان بدهید بخورد. این دعا باعث مطیع کردن شوهر می شود.

 

دعای پول دادن شوهر به زن

محبت را باید از خدا خواست و 95 بار خواندن آیه 26 سوره آل عمران برای برآورده شدن این حاجت بسیار موثر است.

« قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِي الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِيَدِکَ الْخَيْرُ إِنَّکَ عَلي‏ کُلِّ شَيْ‏ءٍ قَديرٌ »

« بگو : « بارالها ! مالک حکومتها تویی به هر کس بخواهی حکومت می بخشی و از هر کس بخواهی حکومت را می گیری ، هر کس را بخواهی عزت می دهی و هر که را بخواهی خوار می کنی. تمام خوبیها به دست توست تو بر هر چیزی قادری. »

 

حرف شنوی مرد از زن,حرف شنوی مردان,دعای حرف شنوی مردان از زنان,دعای حرف شنوی مرد از زن,دعای حرف شنوی مردم,دعابرای حرف شنوی مرداززن,طلسم حرف شنوی مرد,دعا برای حرف شنوی مردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.