دعای قوی برای پایان انتظار و بازگشت شخص غایب 100% تضمینی و مجرب

دعای قوی برای پایان انتظار و بازگشت شخص غایب 100% تضمینی و مجرب
دعای قوی برای پایان انتظار و بازگشت شخص غایب 100% تضمینی و مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای قوی برای پایان انتظار و بازگشت شخص غایب 100% تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب و سریع الاجابه برای بازگشت شخص غایب از راه دور و پایان انتظار کشیدن . اگر شخصی از پیش شما رفته یا فرار کرده و دور شده جهت بازگشت آن شخص غایب می توانید از دعای زیر استفاده کنید که از مجربات است …

دعای قوی برای پایان انتظار و بازگشت شخص غایب 100% تضمینی و مجرب

دعای پایان انتظار شخص غایب,دعای پایان انتظار,دعای بازگشت شخص غایب,دعای برگرداندن شخص غایب,دعای رسیدن فرد غایب

دعای قوی برای پایان انتظار و بازگشت شخص غایب 100% تضمینی و مجرب

دعای پایان انتظار

امام صادق ؏ ؛

هر کس سوره مبارکه تین را به نیت باز آمدن شخص غائب ۷ بار خالصانه بخواند شخص غائب زود برگردد و به روایتی ۷۰ بار بخواند

خواص آیات قرآن کریم ۲۱۲

دعا برای احضار آنی شخص غایب

اگر کسی عاشق شده ونمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء»ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند .بعد از ان یک صلوات بفرستد.سپس چشمان خویش را بسته ودر خیال خود معشوق را تصورکند وظاهر نماید وبه سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

برای بدست اوردن محبت شخص مقابل

۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (ایه ی ۱۷/سوره ی انفال)را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده ودر اتش اندازد تا ۲۷ روز کامل گردد .اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد امد.مجرب است:

«وما رمیت اذ رمیت …(تا)الله رمی»

دعای برگشت غائب

دعای برگشت غائب یکی از دعاهای معروف در اسلام است که به منظور بازگشت فردی که از دیدار دوستان و خانواده اش دور شده است، به خانه بازگردد و برای او سلامتی و سعادت بخواهند. این دعا از روایات اهل بیت(ع) منتقل شده است و در کتب احادیث شیعی از اهمیت و ارزش آن توصیه شده است.

این دعا با عنوان “اللهم ارجع الغائبین و اعانت القریبین” آمده و به صورت کامل به شرح زیر است:

“اللهم ارجع الغائبین و اعانت القریبین، و ارزقنی زیارت قبر محمد و آل محمد علیهم السلام، و اجعل مقامی فی الدنیا حجة لک علینا و لا تجعل للشیطان علینا سلطاناً، و اجعل ولیک فیما یحب و یرضاه، و توفنا و احینا برحمتک یا ارحم الراحمین”.

با توجه به معانی دعای برگشت غائب، می‌توان گفت که این دعا علاوه بر آن که برای بازگشت دوستان و خانواده هایی که از دیدار ما دور شده اند بخوانیم، برای پیدا شدن افراد گمشده و نیز برای همه مسلمانانی که از ما دور هستند و خود را به خدمت خداوند اعلی تعالی اختصاص داده اند، بسیار مفید است.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند