دعای قوی ترک اعتیاد به سیگار و مواد مخدر و مشروب و الکل

طلسم و دعای ترک اعتیاد به شیشه و هروئین و سیگار و ترک عادت بد و مشروب خواری در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعای قوی ترک اعتیاد به سیگار و مواد مخدر و مشروب و الکل را قرار دادیم . ذکر و دعای مجرب و آیه و سوره های قرانی برای رهایی و نجات و خلاص شدن از اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی از قبیل سیگار و شیشه و تریاک و هروئین . اگر شخصی به هرگونه مواد مخدر اعتیاد داشته باشد برای ترک اعتیاد و ترک عادت زشت و بد ذکر و دعا و آیات قرآنی زیر فوق العاده موثر و مجرب هستند …

دعای ترک اعتیاد نی نی سایت,دعای ترک اعتیاد از راه دور,دعای ترک اعتیاد از بهجت,دعا ترک اعتیاد از بهجت,دعا ترک اعتیاد نی نی سایت,دعای کمپ ترک اعتیاد,دعای رفع ترک اعتیاد,قویترین دعای ترک اعتیاد,دعای قوی ترک سیگار,دعا برای ترک سیگار همسر,دعا برای ترک سیگار نی نی سایت,دعای مجرب برای ترک سیگار

دعای قوی ترک اعتیاد به سیگار و مواد مخدر و مشروب و الکل

دعای ترک اعتیاد به تریاک و شیشه,دعای ترک اعتیاد به مواد مخدر,دعای ترک اعتیاد به هروئین,دعای ترک اعتیاد به مشروبات الکلی,ذکر و دعای ترک عادت های زشت و بد,دعای خلاصی و نجات از سیگار و تریاک,طلسم ترک اعتیاد به سیگار و هروئین

دعای قوی ترک اعتیاد به سیگار و مواد مخدر و مشروب و الکل

به نیت ترك هر نوع اعتیادي بر روي یک بشقاب چینی سفید بدون نقش یا کم نقش  موارد زیر را بنویسید.

ابتدا سوره حمد را نوشته و بعد آیه 29سوره فتح را بنویسید

به اضافه سوره انشراح + سوره اخلاص+ سوره فلق+سوره ناس+لاحول ولا قوه الا باالله  العلی العظیم

پس از نوشتن با گلاب یا هر آب پاك دیگري مثلا آب زمزم نوشته ها را و آب آنها را به  طرف بخورانید!

این دستور براي 7روز به همین ترتیب که گفته شد انجام شود.

توجه:

این نسخه هم در پاسخ به آن خانمی که شوهرش معتاد بود به کمپ رفته ترک هم کرده بود ولی باز دوباره مصرف کردند و چند روز پیش پیام دادند و درخواست کمک داشتند.

این نسخه را انجام بدهید رعایت شرایط ختوم اذکار ضروریست.

دعا برای درمان اعتیاد و ترک اعتیاد فوری :

«وَ أَسْأَلُکَ بِما لا أَعْلَمُ وَ لَوْ عَلِمْتُهُ سَأَلْتُکَ بِهِ، وَ بِکُلِّ اسْمٍ اسْتَأْثَرْتَ بِهِ فِی عِلْمِ الْغَیْبِ عِنْدَکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلى‏ مُحَمَّدٍ، عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ وَ أَمِینِکَ عَلى‏ وَحْیِکَ، وَ أَنْ تَغْفِرَ لِی جَمِیعَ ذُنُوبِی، وَ تَقْضِیَ لِی جَمِیعَ حَوائِجِی، وَ تُبَلِّغِنِی آمالِی، وَ تُسَهِّلَ لِی مَحابِّی، وَ تُیَسِّرَ لِی مُرادِی، وَ تُوصِلَنِی إِلى‏ بُغْیَتِی سَرِیعاً عاجِلًا، وَ تَرْزُقَنِی رِزْقاً واسِعاً، وَ تُفَرِّجَ عَنِّی هَمِّی وَ غَمِّی وَ کَرْبِی یا أَرْحَمَ الرَّاحِمِین»

ترجمه دعای فوق :

خدایا! از تو چیزی می‌خواهم که از آن آگاهی ندارم و اگر آن‌را می‌دانستم از تو می‌خواستم، و [از تو می‌خواهم] به حق هر نامی که آن‌را در علم غیب به خود اختصاص دادى‏ که رحمت فرستی بر محمد؛ بنده، رسول و امین تو بر وحی و این‌که؛ همه گناهان مرا بیامرزی، همه خواسته‌های مرا برآورده کنی، مرا به آرزوهایم برسانی، آسان کن بر من آنچه را که دوست دارم و مراد من است، مرا با سرعت و شتابان به خواسته‌ام برسانی، رزق گسترده را روزیم گردان و غم و گرفتارى و اندوهم را برطرف کن، ای مهربان‌ترین مهربانان.

امام صادق(ع) می‌فرماید:

هنگام بیمارى، در حالى که زیر آسمان قرار می‌گیرى، دست‌ها را بلند کن و بگو:

«اللَّهُمَّ انَّکَ عَیَّرْتَ اقْواماً فى‏ کِتابِکَ، فَقُلْتَ: “قُلِ ادْعُوا الَّذینَ زَعَمْتُمْ مِنْ‏ دُونِهِ فَلا یَمْلِکُونَ کَشْفَ الضُّرِّ عَنْکُمْ وَ لا تَحْویلًا”. فَیا مَنْ لا یَمْلِکُ کَشْفَ‏ ضُرّى‏ وَ لا تَحْویلَهُ عَنّى‏ احَدٌ غَیْرُهُ، صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اکْشِفْ‏ ضُرّى‏، وَ حَوِّلْهُ الى‏ مَنْ یَدْعُو مَعَکَ الهاً آخَرَ، فَانّى‏ اشْهَدُ انْ لا الهَ غَیْرُکَ»؛

ترجمه دعای فوق :

خدایا! براستى تو اقوامى را در قرآنت سرزنش نموده، و [به پیامبرت] گفتى: بگو کسانى را که غیر از خدا [معبود خود] می‌پندارید بخوانید آنها نه می‌توانند مشکلى را از شما بر طرف سازند و نه تغییرى در آن ایجاد کنند. پس اى که جز او کسى نمی‌تواند مشکلى را از من برطرف کرده و نه تغییرى در آن ایجاد کند، بر محمّد و خاندان پاکش درود فرست، و مشکلم‏ را برطرف کن و آن‌را بر کسى قرار ده که همراه تو معبود دیگرى را می‌خواند، چرا که من گواهى می‌دهم که معبودى جز تو نیست.

دستورالعمل مجرب ترک اعتیاد :

این آیات را بر گلاب با توجه به دستور زير بخوانید:

۱۴ صلوات

۳ مرتبه آیه الکرسی

۵ مرتبه آیه ۳۵ سوره نور

۱۴ صلوات بفرستید

این عمل بايد بمدت ۱۴ شب تکرار شود

و هر روز شخص معتاد از آن بخورد .

دعای قوی برای ترک اعتیاد به سیگار :

برای ترک سیگار یا سایر عادات بد، روزانه 110 مرتبه دعای ذیل را بخواند و مدتی بر آن مداومت ورزد:

اللهم غَیِّر سوءَ حالِ [اسم فرد مورد نظر را بگوید] بِحُسنِ حَالِک.

دعای ترک اعتیاد :

این دعای قرآنی بطور کلی برای ترک عادتهای بد و گناهان بسیار مجرب و موثر است:

سوره مبارکه فاتحه را بر ظرفی از آب بخواند و زمانی که به کلمه (اهدنا) رسید ، هفتاد بار کلمه (اهدنا ) را تکرار کند و پس از اینکه هفتاد بار تکرار کرد، سوره فاتحه را تکمیل کند و بر ظرف آب بدمد و آب را به فردی که عادت های بد دارد و یا مشروب خوار است ، بنوشاند. به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی عادات بد را ترک میکند.

سوره مجرب برای ترک عادت و اعتیاد :

وفق شریف سوره انعام را در کاغذ بدون خط بنویسد و در یک لیوان شیر حل کند و آنرا ناشتا به فردی که رفتار خوبی ندارد بنوشاند. رفتارش اصلاح خواهد گردید.

برگرفته از دعا سایت

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.