دعای محبت و دوستی میان دو نفری که میخواهند خون همدیگر را بریزند

دعای محبت و دوستی میان دو نفری که میخواهند خون همدیگر را بریزند
دعای محبت و دوستی میان دو نفری که میخواهند خون همدیگر را بریزند

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای محبت و دوستی میان دو نفری که میخواهند خون همدیگر را بریزند را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای ایجاد مهر و محبت شدید بین دو نفر و ایجاد دوستی و صلح و آشتی بین دو نفری که با هم درگیری و اختلاف و دعوا شدید دارند . جهت افزایش مهر و محبت و دوستی و صلح میان دو نفر دعای زیر بسیار مجرب است …

دعای محبت و دوستی میان دو نفری که میخواهند خون همدیگر را بریزند

دعای قوی مهر و محبت,دعای افزایش مهر و محبت,دعای محبت شدید میان دو نفر,دعای صلح و آشتی میان دو نفر,دعای دوستی و محبت و آشتی بین دو نفر

دعای محبت و دوستی میان دو نفری که میخواهند خون همدیگر را بریزند

دعای مهر و محبت بین دو نفر

برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر آیه شریفه ذیل را سه مرتبه قرائت کند و به سمت فردی که مد نظر است بدمد ، حتما میان آنها آشتی برقرار خواهد گردید و حتی فرد مقابل از او عذر خواهی خواهد نمود. آیه ذیل را بخواند :

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

دعای مهر و محبت شدید و صلح و آشتی بین دو نفر

برای آشتی و محبت میان  دو شخص دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد. مجرب است.

آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

دعا برای رفع کدورت بین دو نفر

برای اینکه کسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم بگونه ای که دوری ما را تحمل ننماید و ما را عمیقا دوست بدارد آیات کریمه ذیل را بخوانیم و به طعام یا آب بدمیم و سپس به او بخورانیم یا بنوشانیم. در آن عجایبهاست.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین» (سوره مبارکه نمل، آیه 30 و 31).

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین» (سوره مبارکه قصص، ایه 10).

دعای مهر و محبت از راه دور

ر انجام دعای محبت ، نكته ای كه مهم است، آسان و سهل بودن انجام و استجابت و نتيجه دعا برای دعا كننده است. در ذيل دعایی بسيار سريع، آسان و قوي برای محبت ذكر ميشود.

هر كس كه در نظر دارد محبت ديگران به او جلب شود شب جمعه دو ركعت نماز با حضور قلب كامل بخواند. در هر ركعت پس از حمد، آيه الكرسی را يكبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را يازده مرتبه بخواند. و به شيوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگويد:

(يا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انك على كل شي قدير).

بجای كلمه فلان، اسم مطلوب را بگويد. مجرب و صحيح است.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند