دعا برای باطل کردن سحر و جادو سریع الاثر و مجرب

دعا برای باطل کردن سحر و جادو سریع الاثر و مجرب

در این بخش از سایت ذکر و دعای doa786.com دعاهایی تجربه شده برای باطل کردن سحر و جادو قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله سحر باطل حواهد شد . 

دعای باطل كردن سحر و جادو,دعاي باطل كردن سحر و جادو,دعای باطل كردن سحر و جادو از راه دور,دعای باطل كردن سحر و جادو ,دعاي باطل كردن سحر و جادو با سرکه,دعا براي باطل كردن سحر و جادو

باطل کردن سحر از راه دور 

برای دیگران اگر می خواهید سحر، طلسم جدایی یا جادویی را برای دیگران از راه دور خنثی کنید باید درحالی که در منزل خودتون هستین با رعایت شرایط وروشن کردن بخور خوشبو(درصورت امکان) وتحصین خود وصرف العمار خانه اون شخص(کسیکه واسش سحر درست کردن). بعد به نکات زیر عمل کنید: سوره ی شریفه مزمل ۷ بار و سوره شریفه یس ۴۱ بار بخونید ودر سوره یس هر وقت رسیدین به

 سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ 

۲۱ بار تکرارش کنید ویکبار هم توکیل ذیل رو بخونین ان شاءالله به امر خدا سحر شخص باطل میشود :

قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ(یونس ۸۱)یا الله انى استعین بک واتوجه الیک وارجوا منک ان تبطل سحر فلان فانا بک نستعین وکفى انک حسبنا ووکیلنا اللهم صلی على محمد و آل محمد و عجل فرجهم

در ادامه در مورد مدت زمان باطل شدن سحر و جادو و یک حدیث در مورد باطل کردن طلسم قوی از راه دور نیز صحبت خواهیم کرد.

دعای موثر و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند، باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد. با عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.

بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَةٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَةِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَةٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

دعای مجرب برای باطل کردن سحر 

این عمل را در روز یک شنبه در ساعت شمس یا در روز پنج شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره باید انجام داد و در اول ماه و به مشک و زعفران و گلاب و یا آب باران و با چوب زیتون نوشته شود باید سوره فیل را به صورت حروف مقطعه نوشته ( یعنی به صورت الف ب ت ….) و یکی را همراه خود کند و یکی را در آب انداخته و با آن آب به نیت باطل السحر غسل نماید .

دعا برای ابطال سحر 

این کلمات را بر کاغذی نوشته و در گلو بیاویزند برای ابطال سحر مجرب است

بسم الله الرحمن الرحیم

عزمت علیکم بما عذیت به سلیمان انه من سلیمان و انه بسم الله الرحمن الرحیم اهیا شراهیا بطوشا اجبارا پلموسا قهارا بحق کهیعص ذکر رحمة ربک عبده زکریا یا اذ نادی ربه نداء خفیا کما قل اعوذ برب الناس تا آخر سوره .

منبع : خزینة الفوائد ص 226 و 227

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.